Köszönöm a szakértést, megvettem a motort :) 2005-ös egyébként. Eleven motornál volt bizományban (hátha valaki ráismer). Vezetett szervízháttérrel rendelkezik, lelkiismeretesnek tűnt a volt tulaja. Amit írtatok nem tűnik vészesnek, így eldőlt a dolog. Július végén újra jelentkezem, akkor jövök haza és állítom hadrendbe.
Nálam a 400 -nál hosszúak voltak az indítások. Dream meg is jegyezte akkor...
A 30 amperos bizti kiiktatása után rendbe jött. Igazából nem tudom, hogy az minek van benne. Ill rossz helyen van, mert az indító motor is onnan kapja a naftát és baromi nagy áram esik ott.
...igen, ha karbis még érdemes a szívócsonk tömítését (főként a karbi oldalról) megnézni lehet, hogy falsot szív.
Mikor próbálkozol egyből újra túl sok levegőt kap és kevesebb benyót.
De, ha áll egy kicsit a masina, akkor a benzingőz pangani kezd a karbiban és begázosodik (mert nem minden csepp jut be az égéstérbe kevéske mindig, jut a membránhoz is a tolattyún lévő pici lyukon) így könnyedén beindul.
Ezért szokták mondani a tapasztalt motorosok, hogy "várj egy picit és utána próbáld újra!" :)))))
Alul ha van 30 amperos lengő biztid érdemes a kontaktust ellenőrizni, mert képes elfáradni az az aljzat.
De csak, ha karbis!
Nálam legalábbis ez volt a 150 -nél a sok kis apró hiba mellett.
Üdv ! Üzemanyag rendszer takarítás, féklámpa kapcsolók, oldaltámasz kapcsoló puceva első körben esetleg üza szivattyú ellenőrzés.( ha van benne ) Kiszáradt membrán ha karbis. Megvetted?
Kérdésem lenne, talán tudtok segíteni. Egy Madison 250RS tulajdonosa lettem,a következő tünetet produkálta próba közben: az első megállásnál /300m/ motor leáll, önindítóra nem indul, kulcs ki-be, semmi, pár perc gondolkodás, és röff...
A hibajelenség nem vicces, pláne nem piros lámpánál. A motor hosszan állt előtte, de az akksi új, világítás nem volt rajta.
Elég összetett a dolog . Úgyis tudod hogy nagy kusztom kedvelő vagyok .
Tavaly augusztus elején úgy indultam el motort vásárolni , hogy vágunk , metélünk és Cafe vagy Bratstyle gépet építek . Megvettem az XJ-t de olyan parádés állapotban volt hogy nem volt szívem szétvágni . Megmaradt túrázni . De ott volt a Honda mellette . Gurulgattam mindkettővel , de az már az elején kiderült hogy mindkettővel más stílusban kell , és az agyam nehezen állt rá a váltósra . Mindezt a szeptember eleji autó motor kocc be is bizonyította . Hondának menni kell . Vagy csak autómata , vagy csak váltós . 1 ilyen 1 olyan az nem jó összeállítás .
A közel egy hónapos kihagyás alatt még mindíg sokat gondolkodtam a Cafe-n . Kell egy kisebb váltós ( de nem pöcsköszörű ) . 250-ben gondolkodtam továbbra is . Nem sok lehetőség volt . XV , CB , XS , meg talán KZ .
Feldobtam cserére , és egy helyi srác beleállt a cserébe . XS 250 .
Mindeközben az XJ rehabilitálódott , az XS-t meg eladnám meg nem is , átalakítanám meg nem is . Most ott tartok hogy ha elmegy az XS akkor garázstető lesz belőle . Ha nem akkor télen szétvágódik és átépül .
Jelen pillanatban is használom , melóba járni tökéletes kis gép .
A Hondával 2015 tavasszal volt utoljára foglalkozva . Megkapta a nagy fékeket előre hátra . Ennyi volt benne . Motorja működött megfelelően ( már nem a 300-as olajszagú volt ) . A donorjárművet ami volt kiárultam 80%ig . Elment a papíros váz , a komplett idomszett , kerekek , kipuff , plexi ..... Alig maradt valami .
Bocs... csak kizavartak Bécsbe dolgozni... Ha már úgy is lehúztam 3 évet D ben... :( És csak pénteken tudam venni Drei es mobil netet.
Mala Madison 250 /Yamaha/
oké de milyen motor? mekkora milyen márka? ámbár mala fórumon malak szoktak lenni.
üdv!
Mivel én csak "shoppingolni" használom, azaz városon belül boltbajárós - ügyintézős, és nem nagyon megyek sokat országúton, ebből csak azt érzékelem, hogy a sok önindítózás után piros a töltőn a LED. Illetve a nyek-nyek-nyek önindítózás már kevés a normális indításhoz, pedig karbis.
Ne haragudj meg Norbi , de ennyiért biztos nem ........
Vettem volna egy másik blokkot , kireszeltem volna belőle a régi motorszámot , beleütöm az eredetit azt csókolom .
( Jó , tudom nem ilyen egyszerű , de én valahogy így gondolkodtam volna ) Vagy mondjuk a blokktömböt megtartom és átépíttetem , ergo túinvan . Most láttam a helyi szerelőmnél az ilyet .