Meg volt az első hideg indítás.Nagyon jó hangja van.Először nem akart indulni , elővettem a mérő műszert és kimértem a hibát.A bika kábek kontakt hibás volt.
Utána minden rendben ment.Megnéztem a gyújtó gyertyát, hát érdekesen néz ki!
Annak alapján, amit eddig olvastam/láttam, a tiéd műxik rendesen. Indításkor egy kicsit esetleg kicsaphat a láng, de alapjárati fordulatszámon már nem! A tüzelőtér vége meg a turbinaház és a turbina is rohadtul izzik! Annak ellenére, hogy a kamera infravörös tartományban érzékenyebb valamivel mint a szem, ez túl forró. Nekem úgy tűnik, hogy az égés a tüzelőtérben tökéletlen, folytatódik a csatlakozó idomban meg a turbinában is. Ez így egy időzített bomba.
Valami ott nincs jól szerintem.Nálam nincsennek ilyen látványos kicsapó lángok! Semmi láng nincs,pedig ugyanígy inditom.Nem fúj ki nagyon valahol? Ugyértem,nem szökik a levegő el valahol? Tömítesz rendesen?
szia nem szeretném el égetni :) . Nagyon meleg volt a helyzet , jol látad a végén el szált az olaj nyomásom azért kellet le állitani. A tüztér nyomás nem tudom az ora 0,5 bar-t mutatot .
Le ne égesd!!! Az a hőfok már nagyon sok!!! Szine alapján 1000 fok körül van! Az nagyon sok.Nekem 1Bar-nál,fojtva fúvócsővel,sötétben még csak nem is piros!
Mekkora volt a tűztérnyomás ezen a videón? Jól láttam,hogy nem volt olajnyomás a videó végén?
OK! Csinálok a magam elgondolása alapján,de garancia nincs rá! :-) Ma bejutottam végre a garázsba(elpakoltam az útból a fiam szemetét),és előkapartam Fred cuccait.Szerintem holnap nekiállok,és akkor a cső is meglesz.Még annyi kérdésem volna,hogy a cső végigéri a béléscsövet,vagy van hézag? A gyujtógyertya a fúvóka mellett van?
Fúvócsövet miért nem teszel a gépre? Sokat dob rajta,főleg a hangján!
szia xantia99 60 fokos a fuvoka . Tüzcsö kuposan szorul a süritötérbe , tüzcsö az nagyon jo lenne el fogadom ha lessz 1-kis idöd csinálni :) . Gumicsö ami össze köti a turbot a tüztérrel . Turbom holset ez igy van :) k-28 ki cseréltem a régit ugyan az mint a régi RÁBA turbo csak jobb az áramlása holset-nek .
Én meg Magyar marha voltam,mert én is így üvöltöztem! Igaz,senki nem hallotta abban a hangzavarban...Látták az akciót egy páran,de nem lepődtek meg nagyon,(amúgy is futásnak eredtek) mert tőlem ez már megszokott...:-)
Nézd már meg légyszi,hogy hány fokos a fúvóka ami benne van! Tudom,hogy én küldtem,de nem emlékszem. Mondom én,hogy rövid az agyam...
A tűzcső hogy van rögzítve a béléscsőben? Rajz is jó!
Ha csinálok neked egy csövet,elfogadod? Lehet,hogy nem lesz jó,de hátha!
Hát igen,az a hosszú cső...És nem csak az a műanyag!
Sürítéskor a levegő felmelegszik(1 bar-nál kb.100 fok),az a műanyag cső pedig kilágyul,és előbb-utóbb szét fog csattanni...Az áramlási veszteségről meg ne is beszéljünk,főleg ha az gégecső.
Aztán meg ott van az a hosszú cső,ami a tűzteret köti össze a turbóval...
Ejnye-bejnye...:-))))
De működik!!!
Az nem is K28-as,hanem valamilyen Holset turbó.Mi a neve?