Keresés

Részletes keresés

xplod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1550

Sziasztok

Meg volt az első hideg indítás.Nagyon jó hangja van.Először nem akart indulni , elővettem a mérő műszert és kimértem a hibát.A bika kábek kontakt hibás volt.

Utána minden rendben ment.Megnéztem a gyújtó gyertyát, hát érdekesen néz ki!

Ilyet még nem láttam.Igértem videót is:itt

 

 

xplod Creative Commons License 2010.03.03 0 0 1549

Te Fred , kész vannak az istállók a menyét tenyésztéshez?!:))))))))))))))))))

Ma elhoztam a Saphire-5 -öt.

Jobb mint gondoltam.Este teszt ,hideg átforgatás:))

Kicsit poros.De nagyon szép hajtómű.Azért beszéltek még velem?:DDD

 

Előzmény: Törölt nick (1548)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1548

Igen, pontosan azok a tünetek, mint kikik kartács gépén! Nézzétek meg ezt, szerintem így kellene működnie:

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=LXKsrZjSwF4


Ha szökik a levegő, ez történik:

 

http://www.youtube.com/watch#v=r8_TDXVPZ2s&feature=related

Előzmény: xantia99 (1547)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1547
Kikik!

Ajánlom figyelmedbe ezt a videót!

http://www.youtube.com/watch?v=JXRZ_kI40dg

Itt felrobbant a turbina,mert "kissé" magas volt a hőfok!
Előzmény: kikik (1545)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1546
OK, tényleg ne használd így, nem lenne jó ha elszállna a turbód!
Előzmény: kikik (1545)
kikik Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1545
Szia ebben 100% -ig igazatok van . Utánna nézek mi lehet a baj , lehet hogy valahol ki fuj nincs elég levegö igy tökéletlen az égés.
Előzmény: Törölt nick (1543)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1544
Igen szerintem is.Ezért ajánlottam fel egy új csövet neki,de ha az beválik,akkor viszont lejjebb kell csavarnia a nyomást,mert az nem alapjárat lesz!
Előzmény: Törölt nick (1543)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1543
Annak alapján, amit eddig olvastam/láttam, a tiéd műxik rendesen. Indításkor egy kicsit esetleg kicsaphat a láng, de alapjárati fordulatszámon már nem! A tüzelőtér vége meg a turbinaház és a turbina is rohadtul izzik! Annak ellenére, hogy a kamera infravörös tartományban érzékenyebb valamivel mint a szem, ez túl forró. Nekem úgy tűnik, hogy az égés a tüzelőtérben tökéletlen, folytatódik a csatlakozó idomban meg a turbinában is. Ez így egy időzített bomba.
Előzmény: xantia99 (1542)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1542
Valami ott nincs jól szerintem.Nálam nincsennek ilyen látványos kicsapó lángok! Semmi láng nincs,pedig ugyanígy inditom.Nem fúj ki nagyon valahol? Ugyértem,nem szökik a levegő el valahol? Tömítesz rendesen?

Vagy nálam lenne gond,és nálad működik rendesen?
Előzmény: kikik (1541)
kikik Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1541
szia  nem szeretném el égetni :)  . Nagyon meleg volt a helyzet , jol látad a végén el szált az olaj nyomásom azért kellet le állitani. A tüztér nyomás  nem tudom az ora 0,5 bar-t mutatot .
Előzmény: xantia99 (1539)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1540
Hihi! A kutyák nálam is imádják ezt a fütyülést! Az egész környéken elkezdenek vonyítani!

Amúgy frankó! Üdvözlöm a szomszédaid...:-)))
Előzmény: xantia99 (1539)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1539
BASSZUS!!!!

Le ne égesd!!! Az a hőfok már nagyon sok!!! Szine alapján 1000 fok körül van!
Az nagyon sok.Nekem 1Bar-nál,fojtva fúvócsővel,sötétben még csak nem is piros!

Mekkora volt a tűztérnyomás ezen a videón? Jól láttam,hogy nem volt olajnyomás a videó végén?
Előzmény: kikik (1538)
kikik Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1538
szia http://www.youtube.com/watch?v=mxPOE-TTr7A . A hang :) Nincs hézag a süritötér között . gyujtás a fuvoka mellet van ,rögtön.
Előzmény: xantia99 (1537)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1537
OK! Csinálok a magam elgondolása alapján,de garancia nincs rá! :-) Ma bejutottam végre a garázsba(elpakoltam az útból a fiam szemetét),és előkapartam Fred cuccait.Szerintem holnap nekiállok,és akkor a cső is meglesz.Még annyi kérdésem volna,hogy a cső végigéri a béléscsövet,vagy van hézag?
A gyujtógyertya a fúvóka mellett van?

Fúvócsövet miért nem teszel a gépre? Sokat dob rajta,főleg a hangján!
Előzmény: kikik (1536)
kikik Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1536
szia igen 30 cm , 80 mm . Süritötér  140mm . Szikrával gyujtom be 15kv (gyertya )le vágtam a menetes részét , meg toldottam 1-kis csövel .
Előzmény: xantia99 (1535)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1535
Szia!

Akkor egy 30 centi hosszú,80-as cső? A béléscső,amibe ez a cső belemegy,az mekkora átmérőjű?

Mivel gyújtod be?
Előzmény: kikik (1534)
kikik Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1534
szia xantia99 60 fokos a fuvoka . Tüzcsö kuposan szorul a süritötérbe , tüzcsö az nagyon jo lenne el fogadom ha lessz 1-kis idöd csinálni :) . Gumicsö ami össze köti a turbot  a tüztérrel .  Turbom holset ez igy van :) k-28 ki cseréltem a régit ugyan az mint a régi RÁBA turbo csak jobb az áramlása holset-nek .
Előzmény: xantia99 (1524)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1533
Én meg Magyar marha voltam,mert én is így üvöltöztem! Igaz,senki nem hallotta abban a hangzavarban...Látták az akciót egy páran,de nem lepődtek meg nagyon,(amúgy is futásnak eredtek) mert tőlem ez már megszokott...:-)
Előzmény: xplod (1532)
xplod Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1532
Nem tudom mit üvöltözik az ürge ,igazi amerikai marha!:)
Előzmény: xantia99 (1531)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.02 0 0 1531
http://www.youtube.com/watch?v=A_P7FLZJb6g&feature=related

Valami hasonló volt nálam is a reakció...:-) És ugyanígy szétjött a cső!
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.01 0 0 1530
A Ford Escort topocban már próbáltam, egyelőre nincs válasz. A paszta szerintem nem lenne jó, a bonyolult geometria miatt.
Előzmény: xantia99 (1525)
Törölt nick Creative Commons License 2010.03.01 0 0 1529
Szerintem 40-50 centi gumicső sok ,a kép alapján pedig többnek is tűnik.
Előzmény: xplod (1528)
xplod Creative Commons License 2010.03.01 0 0 1528

Most 40cm vagy 50 cm szerintem nincs jelentősége!

A forró oldalon ahol hő veszteség van ,na ott már más tészta!

Előzmény: xantia99 (1527)
xantia99 Creative Commons License 2010.03.01 0 0 1527
Biztos nem,de abban remélem te is egyetértesz,hogy az a hosszú cső nem egy szerencsés konstrukció.
Előzmény: xplod (1526)
xplod Creative Commons License 2010.03.01 0 0 1526

"hideg levegő"

Sima falú gumi csőnél olyan nagy veszteség nemléphet fel mint a gége csőnél!

Előzmény: xantia99 (1524)
xantia99 Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1525
ITT próbáld meg!

Paszta az nem lenne jó?
Előzmény: Törölt nick (1521)
xantia99 Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1524
Kikik!

Nézd már meg légyszi,hogy hány fokos a fúvóka ami benne van! Tudom,hogy én küldtem,de nem emlékszem. Mondom én,hogy rövid az agyam...

A tűzcső hogy van rögzítve a béléscsőben? Rajz is jó!

Ha csinálok neked egy csövet,elfogadod? Lehet,hogy nem lesz jó,de hátha!

Hát igen,az a hosszú cső...És nem csak az a műanyag!

Sürítéskor a levegő felmelegszik(1 bar-nál kb.100 fok),az a műanyag cső pedig kilágyul,és előbb-utóbb szét fog csattanni...Az áramlási veszteségről meg ne is beszéljünk,főleg ha az gégecső.

Aztán meg ott van az a hosszú cső,ami a tűzteret köti össze a turbóval...

Ejnye-bejnye...:-))))

De működik!!!

Az nem is K28-as,hanem valamilyen Holset turbó.Mi a neve?

Fütyül nagyon? Mekkora nyomásig pörgetted fel? Fúvócső?
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1523

Egyrészt nem is olyan hideg, másrészt áramlási veszteségre gondoltam.

Előzmény: xplod (1522)
xplod Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1522

Milyen veszteségre gondolsz?

Az a gumi cső hideg levegőt szállít az égőtérbe!

Előzmény: Törölt nick (1520)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.28 0 0 1521

Én meg ilyet keresek: (Ford Escort olajszivattyú tömítés)

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!