A kis kapcsolónak,utána érdeklődtem komolyabban,mer én is gyárinak láttam.Azt mondták,és valahol olvastam is,hogy azzal nullázod az olaj cserét,tehát ha felvillan a olaj nyomás kis lámpa akkor csere az olaj,és utána azzal nullázod.
Átnéztem az egészet,leszedtem a tankot ,csövek jók,falsot nem szív...dobtam bele új gyertyát!
mostmár beindul pöcc röff de menni nemn lehet mert csak durrog..amúgy nekem is van egy kis kapcsoló az akkunál gyárinak nézem de hiába kapcsoégatom semmi nem történik!
Még valami ötlet szere úr? már teljesen tanácstalan vagyok..
Új tulajdonosa lettem,egy Aprillia 150-ek.Még tesztelni nem nagyon bírtam,mivel friss műszaki nemrég készült el rá,és a jogsim is folyamatba. :)Kifogástalan állapotba van,de volna egy kis bosszantó bibi vele,használgatva van,"indítgatva"akkor pöc röf,de ha pl:1-hétig nem indítóm,akkor nagyon-nagyon nehezen lehet beindítani.Mit lehetne ez ellen tenni?Még egy olyan kérdés,hogy az aksinál,van egy kis kapcsoló,tulajdon kép az mi célt szolgál,azon kívül,hogy ha lekapcsolom,nem bírok indítani?
Kedves leos társak. Egy kategóriát vissza léptem, és elcseréltem leomat egy sr50-re, aminek bejáratós a motorja. Tudom, nem nagy dicsőség, de nyugodtabban vagyok. Elegem lett a legózásbol.
Ha elejtromos hiba van akkor altalaban csatlakozok vacakolnak. Rossz erintkezes vagy egy kis logyoges. A tankonbdluli csoveket is ellenorizd le az leoknal mindig gatya.
Sziasztok kedves fórumtársak. Szere mesterhez lenne kérdésem. Új hengerszett, dugó, gyűrű, tömítések, karbi kipucolva, kitisztítva. Hidegen elég könnyen indul nincs is úgy gond vele, de alapjárat az ingadozik, van hogy kicsit felpörög aztán lecsökken és épp hogy meg nem áll, majd néha megint felpörög. Gázadásnál, gyorsításnál semmi gond, de az alapjárat eléggé instabil, a csavar tökig be van tekerve, és még így időnként felpörög ... a gyertya eléggé fekete. kormos (vadiúj irídiumos ngk, tűhegyes elektródával). Karbimembrán oké, nem szakadt, nincs elérve, nem lyukas, tűszelep szintén jó, nincs eldugulva, meg úgy alapjában véve az egész karbi remek állapotban van,tömítések helyükön stb. Szívótorokra gyanakszom, de megnyomorgattuk és nem láttunk likat vagy repedést. Benzincsövek szintén jók,légszűrőcsonk úgyszintén (legalábbis szemrevételezés alapján). Korábban a gyári DR8EA típusú gyertyával is ugyanilyen kormos kinézetet produkált. Vajon mi lehet az ingadozó alapjárat oka ? Eléggé idegesítő, mert tartok tőle hogy ne álljon meg forgalomban, és gáz lenne szarakodni az indítással.
Köszi a gyors reagálást!Akkor fogok a kezembe egy doboz féktisztítót és falslevegőre vadászok,majd átnézem a csőrendszert....de ha elektromos hiba akkor egy doboz nyugtatót is magamhoz veszek! :)
Csodakra nem vagyok kepes. Jo kis leiras amit leirtal. De meg igy is annyi lehet a variacio h csak na. Ahoz pedik se idom se kedvem h mindet leirjam.de atkel nezni a teljes csovezeteket ami a tankba megy szivocsonk gumit joe. Nincsen e falslevego. De lehet elektromos hibba is. Arra pedig aztan igy lehetetlen valaszolni h mi a gond.
Nemrég vettem egy 250 leot! Eddig könnyen indult hidegen,melegen,nenm csörgött zörgött,nem füstölt!
A követekező a problémám: egy reggel nagyon nehezen indult..10 15 perc küzdelem árán,végül eljutottam odáig,hogy már be sem indult! karburátorra gyanakodtam így levettem és kipucoltam ahogx kell ,membrán ok puha,nem jukas!
Összeraktam és beindult viszont eszméletlenül durrogott és elég nehézkesen indult ígyis!
megnéztem a szelep hézagot és persze,hogy nem volt semmi....beállítottam és be is indult pöccre de kis géz és durranás majd leállt,nagyobb gáznál megindult de ez nem tartott sokáig,mostmár ha be is indul akkor is csak alapjárat van menni nem lehet vele mert csak durrog!
Segitsetek egy kicsit. Vizpumpába hogy kell helyesen berakni a szimeringeket? Merre kell néznie a rugos résznek? Az elsö az tiszta, hogy a viz felé. De a másikat nem tudom. Köszi a segitséget.
A benzintank belsejében el volt repedve egy kb 10 cm cső. kicseréltem, már beindult és alapjáraton pöfög. Szerintem jó lesz, már csak össze kell rakni.