Keresés

Részletes keresés

B Janek Creative Commons License 2017.08.10 0 0 34808

A kis kapcsolónak,utána érdeklődtem komolyabban,mer én is gyárinak láttam.Azt mondták,és valahol olvastam is,hogy azzal nullázod az olaj cserét,tehát ha felvillan a olaj nyomás kis lámpa akkor csere az olaj,és utána azzal nullázod.

Előzmény: Szabótibcsi (34807)
Szabótibcsi Creative Commons License 2017.08.10 0 0 34807

jelentkezem megint! 

Átnéztem az egészet,leszedtem a tankot ,csövek jók,falsot nem szív...dobtam bele új gyertyát!

mostmár beindul pöcc röff de menni nemn lehet mert csak durrog..amúgy nekem is van egy kis kapcsoló az akkunál gyárinak nézem de hiába kapcsoégatom semmi nem történik!

Még valami ötlet szere úr? már teljesen tanácstalan vagyok..

Előzmény: Szere28 (34800)
B Janek Creative Commons License 2017.08.09 0 0 34806

Értem,és köszönöm a válaszod.Rá nézek az Ac-ra

Előzmény: Szere28 (34805)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.08 0 0 34805

Az aksi melett levo kapcsolod nem tudom mivel olyan gyarilag nincsen leon. Hazzi imobilajzer. Inditasi gondra elektromos ac a megoldas. 

Udv!

Előzmény: B Janek (34804)
B Janek Creative Commons License 2017.08.08 0 0 34804

Sziasztok.

 

Új tulajdonosa lettem,egy Aprillia 150-ek.Még tesztelni nem nagyon bírtam,mivel friss műszaki nemrég készült el rá,és a jogsim is folyamatba. :)Kifogástalan állapotba van,de volna egy kis bosszantó bibi vele,használgatva van,"indítgatva"akkor pöc röf,de ha pl:1-hétig nem indítóm,akkor nagyon-nagyon nehezen lehet beindítani.Mit lehetne ez ellen tenni?Még egy olyan kérdés,hogy az aksinál,van egy kis kapcsoló,tulajdon kép az mi célt szolgál,azon kívül,hogy ha lekapcsolom,nem bírok indítani?

 

Válaszokat ellőre is köszönöm.

Szere28 Creative Commons License 2017.08.06 0 0 34803

😀😀😀

Előzmény: Zimirus (34802)
Zimirus Creative Commons License 2017.08.06 0 0 34802

Kedves leos társak. Egy kategóriát vissza léptem, és elcseréltem leomat egy sr50-re, aminek bejáratós a motorja. Tudom, nem nagy dicsőség, de nyugodtabban vagyok. Elegem lett a legózásbol. 

Üdv mindenkinek.

omegaplayer Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34801

Köszi a tippet, megnézzük.

Előzmény: Szere28 (34799)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34800

Udv!

Nem kell ahoz nyugtato csak egy kapcsolasi rajz nagyon egyszeru

Udv!

Előzmény: Szabótibcsi (34796)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34799

Udv!

Tankon beluli csovek jok? Mert amiat szokot ilyen lenni.

Udv!

Előzmény: omegaplayer (34797)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34798

Udv!

Ha elejtromos hiba van akkor altalaban csatlakozok vacakolnak. Rossz erintkezes vagy egy kis logyoges. A tankonbdluli csoveket is ellenorizd le az leoknal mindig gatya.

Udv!

Előzmény: Szabótibcsi (34796)
omegaplayer Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34797

Sziasztok kedves fórumtársak. Szere mesterhez lenne kérdésem. Új hengerszett, dugó, gyűrű, tömítések, karbi kipucolva, kitisztítva. Hidegen elég könnyen indul nincs is úgy gond vele, de alapjárat az ingadozik, van hogy kicsit felpörög aztán lecsökken és épp hogy meg nem áll, majd néha megint felpörög. Gázadásnál, gyorsításnál semmi gond, de az alapjárat eléggé instabil, a csavar tökig be van tekerve, és még így időnként felpörög ...  a gyertya eléggé fekete. kormos (vadiúj irídiumos ngk, tűhegyes elektródával). Karbimembrán oké, nem szakadt, nincs elérve, nem lyukas, tűszelep szintén jó, nincs eldugulva, meg úgy alapjában véve az egész karbi remek állapotban van,tömítések helyükön stb. Szívótorokra gyanakszom, de megnyomorgattuk és nem láttunk likat vagy repedést. Benzincsövek szintén jók,légszűrőcsonk úgyszintén (legalábbis szemrevételezés alapján). Korábban a gyári DR8EA típusú gyertyával is ugyanilyen kormos kinézetet produkált. Vajon mi lehet az ingadozó alapjárat oka ? Eléggé idegesítő, mert tartok tőle hogy ne álljon meg forgalomban, és gáz lenne szarakodni az indítással. 

 

Szabótibcsi Creative Commons License 2017.08.05 0 0 34796

Köszi a gyors reagálást!Akkor fogok a kezembe egy doboz féktisztítót és falslevegőre vadászok,majd átnézem a csőrendszert....de ha elektromos hiba akkor egy doboz nyugtatót is magamhoz veszek! :)

Előzmény: Szere28 (34795)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34795

Udv!

Csodakra nem vagyok kepes. Jo kis leiras amit leirtal. De meg igy is annyi lehet a variacio h csak na. Ahoz pedik se idom se kedvem h mindet leirjam.de atkel nezni a teljes csovezeteket ami a tankba megy szivocsonk gumit joe. Nincsen e falslevego. De lehet elektromos hibba is. Arra pedig aztan igy lehetetlen valaszolni h mi a gond. 

Udv!

Előzmény: Szabótibcsi (34794)
Szabótibcsi Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34794

üdv szere

Nemrég vettem egy 250 leot! Eddig könnyen indult hidegen,melegen,nenm csörgött zörgött,nem füstölt!

A követekező a problémám: egy reggel nagyon nehezen indult..10 15 perc küzdelem árán,végül eljutottam odáig,hogy már be sem indult! karburátorra gyanakodtam így levettem és kipucoltam ahogx kell ,membrán ok puha,nem jukas!

Összeraktam és beindult viszont eszméletlenül durrogott és elég nehézkesen indult ígyis!

megnéztem a szelep hézagot és persze,hogy nem volt semmi....beállítottam és be is indult pöccre de kis géz és durranás majd leállt,nagyobb gáznál megindult de ez nem tartott sokáig,mostmár ha be is indul akkor is csak alapjárat van menni nem lehet vele mert csak durrog!

Kérdés::: mit nézzek meg ,hol kezdjem ,mivel?

vezérlés jelen van!

várom válaszod és előre is köszönöm!

Szabó Tibor

Zimirus Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34793

Akkor az jól van össze rakva. Keresgélek tovább.

Köszi Szere.

Előzmény: Szere28 (34792)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34792

Udv!

Az olajter fele.

Előzmény: Zimirus (34790)
Zimirus Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34791

A másik kérdésem. Aprilia amico-rol kinek mi a véleménye? Milyen blokkal van szerelve?

 

Zimirus Creative Commons License 2017.08.04 0 0 34790

Üdv mindenki.

Segitsetek egy kicsit. Vizpumpába hogy kell helyesen berakni a szimeringeket? Merre kell néznie a rugos résznek? Az elsö az tiszta, hogy a viz felé. De a másikat nem tudom. Köszi a segitséget.

kaszazoli1 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34789

Köszi!!!!!!

A benzintank belsejében el volt repedve egy kb 10 cm cső. kicseréltem, már beindult és alapjáraton pöfög. Szerintem jó lesz, már csak össze kell rakni.

Köszi mégesgyszer..

 

 

Előzmény: Szere28 (34788)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34788

Udv!

A tank?! Ahoz a fel motort szetkell bontani. Hasidom terdidom leszerel de h azok lejojjenek meg sok masik idomot is le kell venni

Előzmény: agria11 (34787)
agria11 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34787

Köszi a segítséget.

Vagyis értem de még sem majd még rajzolgatok:D a fiziuka hoyg jön ki:)

Előzmény: Szere28 (34785)
kaszazoli1 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34786

És ahhoz szét kell szednem a tankot? vagy csak a kijövő csövet elég megfújni?

 

Előzmény: Szere28 (34780)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34785

Udv!

Az ugyan az a ketto. Ha rovidebb a szij ugyan azt ered el mindha vastagabb lenne. 

Udv!

Előzmény: agria11 (34783)
Zimirus Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34784

Üdv Szere.

Egy kis tanácsot kérnék töled. Lehet hogy rosszul raktam össze a vizpumpámat, és azért fojt megint bele a viz?

A szimeringeknek a rugos részének mind a kettönek a viztér felé kell néznie, vagy a külsőnek az olaj felé?

Köszi válaszod.

agria11 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34783

Köszi szépen 

de ha rövidebb akkor nem tud úgy kimenni a varion és akkor is jobb lesz a végsebesség?

De akkor ezek szerintem a szíj szélesség csak a végsebességet befolyásolja?

Előzmény: Szere28 (34782)
Szere28 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34782

Udv!

En a rovidebb szijat vennem ugyanolyan szeleseggel. Az a 5 mm az semmi. Kicsivel jobb lesz a vegsebbeseg azt enyi.

Udv!

Előzmény: agria11 (34781)
agria11 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34781

Sziasztok tudnátok segíteni nem tudok dönteni de még a robogó szerelők is tanács talanok.

A leo-mnál nem volt ilyen probléma:) bementem és adták.

Már irtam régebben csak sajna nem jött rá reakció.

Szóval a 200 beverly szíjja 945x22mm ilyet csak malossiba találtam ami félek hogy variómat elkoptatja.

Amit találtam vagy rövidebb 940 de 22 széles

vagy 21 széles 950 hosszú a hosszúság egyértelmű miért fontos.

A széleségg anyira nem de az ok hogy ha keskenyebb beljebbről indul de ezen kívűl van valami más szerepe?

De lehet csak én agyalom túl a dolgot:s

 

Előre is köszi a segítséget rem tudtuk benne segíteni.

Szere28 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34780

Lehuzod a szivocsonkrol a gumicsovet es megfujod  vagy megszivod mindegy. Erezni fogod ha nem zart a rendszer.

Előzmény: kaszazoli1 (34779)
kaszazoli1 Creative Commons License 2017.08.03 0 0 34779

Olyanról nem is hallottam, Tudnál segiteni hogy hogyan tudom ellenőrizni? Köszi

Előzmény: Szere28 (34778)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!