kb 1 órányira voltunk a céltól és megálltunk hogy megnézzük a helyes irányt, közben telefoláltunk. Én egy kicsit lassabban készültem el és így lemaradtam a többiektő. mentem utánnuk úgy tempósan, de azért nem végeltem a gépet mert tudtam hogy úgy is megvárnak. egy helyen volt az út közepán egy 3m hosszú 30-40cm széles árok. abba belecsúsztam, és az árok végén volt egy jó vagy hegyes pukli. az megdobot, picsán vágott e motor és így repültem ki az út széle felé, ahol egy jó 40cm-es szintkülönbség volt (az út széle magasabban volt.) oda felkapott a motor és akkor már 2 keréken voltam de kb 60-al mentem és úgy 3m-re volt tőlem 3 akácfa. berántottam a féket és becsuktam a szemem mert éreztem hogy ezt már nem bírom kikerülni és leugrtani sem bírtam a motorról. Végül a két szélső akáccal ütköztem. az első elütötte a kormányt a második meg elkapta a motrot. én akkor lerepültem és elgurultam kb 7-8m-re.
Szépen szinesedik a combod egy nap alatt rengeteget változott minden nap készíts fotót hogy minden szín meg legyen örökítve a mcihoz nézem a cuccot az összeál a csont meg összeforr utánna lehet újarapróbálni..
Hát igen! Az anyagi kár jelentős... :) A felső kifli kettőbe tört, a tengely elgörbült, a féktárcsa elgörbült és kitört a kerékagyból egy darabot, és kb a fele küllő elszakadt. Jah és....
Hát elkezdem, mert tudom mennyire hiányzik Nektek a beszámoló! Mióta ICE hanyagolja a fórumot, majd én leszek Andersen...
Július közepén jött a gondolat, hogy lábon menjek el Rétságra. Nővérem ott lakik, és a Börzsönyben már nagyon sokat túráztam gyalogosan. Ha motorral megyek - mi baj lehet? Augusztus elejére megérkezett a 13 literes tank, és a megtervezett útvonalon elindultam egy szép reggelen. Sajnos a hátsó kerék küllői feladták földi pályafutásukat, és a Csepegi Csárdától visszafordultam. Sziládi Robi barátommal megbeszéltem az ügyletet, és jelentős bíztatásal jelezte, Neki is van kedve ilyen túrához. Aztán persze csatlakozott ötletemhez az "Állatok Csapata" - nevezzük "Ács"-oknak. Tagok: Raszta, Robi, Nagy Bagi, Kis Bagi és Mincó. Gyorsan lefoglaltam Tesomnál szeptember utolsó hétvégéjét szállás ügyileg. Aztán teltek a napok, és ahogy közeledett a nagy nap, egyre izgatottabbak lettünk. Átbeszéltük a megtervezett útvonalat, amit kibővítettem benzinkút látogatási lehetőségekkel. Az eredmény itt látható képekben:
Te jó ég! Most azonosultam a távolsággal! 5 képre fér csak rá, hogy nagyjából látható legyen... Nos folytatom az adatokkal: táv: 213 km, benzinkutakkal 250 km. aszfalt szakasz minimális: 1-2 km összesen! Sz'al inulás elött két nappal már nem aludtam, mert folyton agyaltam az útról. Aztán felkelt a mi napunk, és 29-én reggel nyolc órakor elindultunk. Időjárás Isteni jó, és én becsukott szemmel a Csepegi Csárdáig zökkenő mentesen elnavigáltam utitársaimat. 44-s amikor átkeltünk 3 km után kezdődött az első PORBLÉMA! - igen, tudom hogy hogy írtam le. A Kis Bagi lánca elszakad. Amíg a kreatív szerelő csapat brillírozott, addig észre vettem én is a saját - és talán mindannyiunk problémáját: A lánckerék csavarokkal van rögzítve az agyhoz, és mivel az utosó szerelés alkalmával nem tettek cavarrögzítőt a csavarokra - szervízben volt! - így azok kicsavarodtak, sőt 2 db beletört. Mivel minden problémát megoldunk, és 2 hónapot vártunk erre a kirándulásra, így nem adhattuk fel könnyen. Felhívtam kecskeméti autószerelő barátomat , aki rövid időn belül hozott megfelelő csavarokat - rögzítőt, és mi boldogan folytattuk utunkat az ismeretlenbe. Itt a vége az első résznek, holnap folytatom...
ja és még azt hozzá kell tenne a DRZ szerelésről nem elfelejtettem képet feltenni hanem nem merült fel semmi probléma ez Rasztáérol is elmondható addig a kátyúig ami ilyen csúnyán elbánt vele.
Halihó... Megvan Kiskunfélegyháza - Rétság - Kiskunfélegyháza két nap 564km rengeteg kalandal és élménnyel fűszerezve, sajna az 5 fős csapat teknikai problémák miatt a végére 3-ra fogyatkozott de nem kell csüggedni nekifutunk még valamikor hogy ők is kipipálhassák ezt a túrát. Sajna Raszta egy kormánykifli törés és felnirepedés miatt oda úton Gödöllő magasságában kénytelen volt feladni, Mincó mint TÚRAVEZATŐ sajna szintén teknikai gondokkal küzdött már az első 40-50km után mivel a hátsó felnién folyamatos an meglazultak a lánckereket az agyra rögzítő csavarok többször cseréltünk csavart és menetrögzítőztük is de nem akarta a jót és folyamatosan meglazultak a csavarok és szakadoztak el így hazaúton véglegesen mind megadta és így ő is kénytelen volt feladni. na de így is szuper volt KÖSZI Mincó..... ez nélküled nem jöhetett volna létre.
Egyéni verseny E1: Pető Ádám (Husaberg), 46.hely (javított 6 helyezést) ; Nádor Tamás (Suzuki), a versenyt műszaki okok miatt feladni kényszerült E2: Solymosi György (Husaberg), 65. hely ; Tóth lászló (Yamaha), 76. hely (javított 2 helyezést) E3: Csorba Ákos (kTm), 34. hely (javított 2 helyezést) ; Markó István (Husqvarna), a versenyt műszaki okok miatt feladni kényszerült C2: Turiczki Tibor (kTm), 68. hely C3: Nagy Péter (Husaberg), 29. hely (javított 9 helyezést) ; Miksi Péter (kTm), 45. hely (javított 8 helyezést)
Okt 6.-án lesz egyéb kategória is,ahol bármivel lehet indulni.
A nevezési díjat még nem tudjuk pontosan,a mentő árától függ. Kb.:3-4ezer.
Egyéni verseny E1: Pető Ádám (Husaberg), 51.hely ; Nádor Tamás (Suzuki), 64. hely (javított 3 helyezést) E2: Solymosi György (Husaberg), 65. hely (javított 6 helyezést) ; Tóth lászló (Yamaha), 78. hely (javított 3 helyezést) E3: Csorba Ákos (kTm), 36. hely (javított 7 helyezést) ; Markó István (Husqvarna), 48. hely (idegen segítség miatt kizárással sújtották /technikai probléma folytán/, majd bizonyítást nyert, hogy valótlan felügyelői döntés volt, így tovább folytathatja a versenyt +59 perces hátránnyal) C2: Turiczki Tibor (kTm), 67. hely (javított 4 helyezést) C3: Nagy Péter (Husaberg), 38. hely ; Miksi Péter (kTm), 53. hely (javított 4 helyezést)
Egyenlőre minden gond nélkül teljesítik a szakaszokat!
E1: Pető Ádám (Husaberg), 49.hely (javított 2 helyezést) ; Nádor Tamás (Suzuki), 67. hely E2: Solymosi György (Husaberg), 71. hely ; Tóth lászló (Yamaha), 81. hely (javított 9 helyezést) E3: Csorba Ákos (kTm), 43. hely ; Markó István (Husqvarna), 45. hely C2: Turiczki Tibor (kTm), 71. hely C3: Nagy Péter (Husaberg), 36. hely (javított 7 helyezést) ; Miksi Péter (kTm), 57. hely