Keresés

Részletes keresés

bika74 Creative Commons License 2014.07.18 0 0 4641

És melyik tetszett a legjobban? :-)

Előzmény: kis_andras (4640)
kis_andras Creative Commons License 2014.07.18 0 0 4640

Ma voltam Triumph szalonban. Üléspróbáztam a Scramblert, Thruxtont meg a Tiger800-at. :)

Ma32 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4639

Köszi a meghívást..............ha sikerül talán jövőre beillesztem a kívánságlistába svájcot..............megírom ha lesz konkrét terv és útvonalválasztási segítség jól jön helyitől.:-))))))))))))))

Előzmény: kis_andras (4630)
daty55 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4638

Na mint láthattad írtam is neki, hogy a kottyanástól én még fogom használni!:-)

Előzmény: Ma32 (4636)
daty55 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4637

:-DDDD

 

Mint írtam, én már lenulláztam a 8 éves hátsó gumi majrécsíkját.:-))

Igaz, optimális volt az idő, nem esett, nem volt hideg, nem volt poros.

Azért a kora miatt vigyázok vele.

Előzmény: Ma32 (4635)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4636

Ja és ne idegeskedj a féktárcsa miatt...............egy halom suzukin GSXr-től kezdve szinte minden csattog a tárcsa...............majd ha centiket mozog akkor elgondolkodhatsz a cserén.

Előzmény: Ma32 (4635)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4635

Tudom,én leszarom csak ha túl sok a flame a faszságai miatt mert valaki nem haggya magát lehülyézni  akkor a nép bemorcizik.:-)))))))))))))

 

Át kell ugrani azon amit mond.

 

Amúgy érdekes hogy szines papírért versenyzős mindenkinélnagyobbatdöntősgyorsember de én még ekkora majrécsíkokat csak csopperen láttam mint neki a güzükéjén..........:-)))))))))))))

Előzmény: daty55 (4634)
daty55 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4634

És kit érdekel a "szerelőisten"?

Elolvasom, nekem túl magasröptű, és ennyi.

 

Előzmény: Ma32 (4633)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.17 0 0 4633

Minden jó benne.

De nem szabad a költséghatékony angol motorgyártás laposelemes nem túl erős műanyagmotorját dícsérni mert megharagszik a szerelőisten.:-))))))))))))))))))))))))))))Muhaha.

Előzmény: daty55 (4632)
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4632

Mit szólsz a linkhez Zoli?

Előzmény: Ma32 (4628)
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4631

Köszi, nem volt hosszú, én élveztem, és csodáltam a szép tájakat!:-)

Előzmény: kis_andras (4627)
kis_andras Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4630

Ha jössz Svájcba, feltétlen szólj! Egy ebédre a vendégem/vendégeim vagytok valamelyik hegytetőn.
Meg egy jóféle közös motorozás is várható :)

Remélhetőleg tudok majd Triumph-al menni. :)

Előzmény: Ma32 (4628)
kis_andras Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4629

Két hét múlva megyek haza (sietősebben), de visszafelé kétnapos lesz; Mariazell-Grossglockner (imádom) Stelvio (még nem voltam) Graubünden (imádom) lesz az útvonal.  kb. 3200km 5napon belöl, 3napot motorozva, kettőt közben otthon pihenve.

Előzmény: Ma32 (4628)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4628

nem.....en koszonom.

svajc eddig kimaradt de ami kesik az lassan jon.

stelvio-davos- t vegignyomnam harmasban.

Előzmény: kis_andras (4627)
kis_andras Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4627

Offtopic komment, off motorral.


Na itt vagyok a képekkel. Nem sok, meg nem is jók, de nagyvonalakban kivehetőek a történések rajtuk.


Svájcban dolgozunk mindhárman, a Susten-Passnál találkoztunk, majd onnan tovább az Oberalp-Pass, Lukmanier-Pass útvonalon lementünk Locarnoig, majd a Lago Maggiore keleti partján haladtunk lefelé. Ott kerestünk egy kempinget, de a rossz időjárás miatt inkább a konténerház (bungaló) mellett döntöttünk.

Jót vacsoráztunk a helyi étteremben, nagy buliba csöppentünk, éppen lánybúcsú volt olasz módra.

 

Reggel ettünk egy kis kötelező Panini-t, aztán körbemotoroztuk a tó déli részét, majd az Orta tavat ejtettük útba. Omegnába kávé, cigiszünet akinek kellett, majd Domodossola érintésével irányba vettük újra Svájcot.
Átkeltünk a Simplon Passon, a tetején megálltunk az étteremben enni, aztán irány a Grimsel-Pass, na itt rongyá áztunk kb. 30-40km-en át. Utána különváltunk, és mindenki ment a dolgára :) én még átkeltem a Glaubenbergen, ott nagyon jót mentem.
Összesen 643km lett a hétvégém. Imádtam. :)

Bocs a hosszúért és az offért, de ti kértétek. :)

Előzmény: kis_andras (4626)
kis_andras Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4626

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4625
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4624

800-as szervíz megvolt, most 3,6-ot töltött bele, de majd ellenőrzöm, és ha sok, szívok le belőle.

daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4623

Akkor majd szívok le belőle!

Előzmény: Ma32 (4622)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4622

Max fölé ne menjen ennyi az egész.

Előzmény: daty55 (4621)
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4621

Na látod, ez igaz...

Megpróbálom kimérni, mert most a max fölött van.

Előzmény: Ma32 (4620)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4620

Évjáratok közt lehetnek eltérések.

Előzmény: daty55 (4619)
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4619

Köszi Zoli, ez tényleg király!:-)

Hát a 3,2 literes olajszűrős olaj cseréhez képest most 3,7 van benne, de ma viszem 800-asra, nem hagyom, hogy ennyit öntsön bele.

Az egyik hűtőcső engedett mindkét végén, de szinte kézzel lehetett húzni, úgy le voltak lazulva.

Meghúztam őket, meglátjuk.

A minimumon van a tágulási tartály szintje, megméretem a fagyáspontját, és utána töltök.

Láncról a gyári zsírt letöröltem, és leolajoztam, ahogy kell.-:-)

Előzmény: Ma32 (4618)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4618

És a teljes felhasználói kézikönyvet online formában.126 oldal.

 

http://assets1.triumphmotorcycles.com.au/files/content/en-au/ND2_NA3_OHB_UK.pdf

Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4617
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4616

3,5 mili minimum az én 308-as tárcsámra van írva................de így 35e Km felé még egy gramm kopás sincs rajta taperolva............este mérem meg.

 

Hátttt ez úgy volt hogy mertem ellenvéleményt mondani a nagy Taschner szerelőistenségnek és hát szólni hogy tényszerű ismeretk nélkül állít sziklaszilárd baromságokat egy olyan tipusról/márkáról amit az életében csak a motorrevü oldalain látott,sosem vezette,nem szerelte stb.

 

Vicc komolyan az az ember.És ez ott a megmondóember................ne nem kérek belőlük.

Előzmény: daty55 (4615)
daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4615

Thx!:-)

 

Mi az, hogy kitiltottak onnét???

Ok, megírom, amit mondtál.

 

 

Előzmény: Ma32 (4614)
Ma32 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4614

Kiváló munka.Csak gratulálni tudok..

 

 

Szólhatnál István komának (engem kitiltottak onnan) hogy ha lehet faszságokat ne dumáljon.............4 mili a min 5 mili a max a féktárcsánál.

 

320-as a tárcsa átmérő.

 

Szóval mielőtt csokispapírozik tájékozódjon................ez jellemben leírta magát nálam.

daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4613

És a legfontosabbat ezek elé szántam!

A képen kedves szomszédom, aki az anyagot, és a tudását adta ahhoz, hogy a tartó elkészülhessen!

Szívemből köszönöm neki, és mindenkinek ilyen segítőkész szomszédot kívánok!:-))

 

Köszönöm szépen Laci!!!

 

 

daty55 Creative Commons License 2014.07.16 0 0 4612

Ha valakit érdekel,  a topcase tartó felszerelése lépésekben.

A tartóról ugye már tettem fel képet.

Ez itt egy kép a tartóról, összeszerelve a kapaszkodóval.

 

Aztán ezen már fal van szerelve.

 

Itt már a platni is rajta van.

 

 

És itt  a végeredmény ülés nélkül.

 

 

És a finálé!:-))

 

 

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!