A téma a BKV buszai: járművek, alkatrészek, kiszolgáló létesítmények.
A többi szolgáltató, és a BKK minden más tevékenysége offtopic.
Más szolgáltatók topicjai:
Tényleg, ez eddig senkinek sem tűnt fel! Ez konkrétan azt jelenti, hogy a TTP pályázat, már az elején élből érvénytelennek kellett volna minősíteni, hiszen a műszaki feltételeknek nem megfelelő busszal pályáztak. Erre megnyeri a pályázatot ez a cég.
Ne igyunk előre a medve bőrére, bár volt már szó a lehetséges - garázsok közötti - elosztásukról, azért kíváncsi vagyok a valós elosztásra ha eljutunk odáig.
Szegény ember első gondolata, hogy hasonlóan minőségi felszereltséggel talán mezei C2-est is tudnak szállítani, annak talán minimális realitása is lenne...
Legalábbis a magyaroknak. Szerintem a csuklós, üzemanyagcellás Mercedes, a hazai közbeszerzési viszonyokat és a jelenlegi fantasztikus euró árfolyamot figyelembe véve, egy hazai tenderben, simán 400 millió fölött lenne.
(Az importőrök általában 60-90 forinttal több euró árfolyammal számolnak, mint a középérték.)
Egy pár infó a buszról.de holnap ,majd megtapsztaljátok.
Vezetőtér az egyik legjobb,amivel találkoztam.Hüthető-füthető teljesen elektromos 1000 irányba állítható vezetőülés,Az oldalablak és a belső középső tükrök elektromosak,Rengeteg kamera holttér és tolatássegítő rendszer.Nyitott táskatartó bármilyen méretre.Kis és nagy pohártartó,2 usb.
Az utastérből kihozták a maximumot.Mindenhol usb A és C.Könnyen takarítható műbőr ülések.2 nagyobb babakocsi és mozgássérült hely egy-egy lehajtató másfeles, és két-két lehajtható egyes üléssel.
Remek gép.Csak az a 350M/db ár....úniós támogatással talán.