Egyszerűen csinálom, kiválaszottam egy háztartási boltban egy méhviaszt is tartalmazó bőrápoló szert, s azzal törlöm át a bőrfelületet mindenhol. Bár rögtön kenés után még egy kicsit ragad, pár perc alatt megszárad. Az egyik Kolléga babaolajat javasolt erre, nem tudom, még nem próbáltam, de sokak szerint örökké tart tőle a bőr. Meg a glicerin, ami állítólag a komolyabb sérüléseket és kopásokat is "megállítja".
Tudom, nem hozzám intézték a kérdést, de erre tudok tippet adni.
Ha igazi bőr (de csak akkor), babaolajat használj! Ezt a valódi bőr magába szívja és nem csapódik ki a felületén. A motoros bőrrucimat szoktam ezzel kezelni és nagyon jó hozzá!
Eladó az autóm. Részletek: 1987-es 928 S4, 5000 ccm, V8, 320LE (Nektek mondom:-), szürkés-ezüst színű. Fényezése karcmentes, karambolja nem volt. Sok szerviz számlája megvan (19 évre visszamenőlegesen), minden eredeti rajta (kivéve a rádió, az egy viszonylag modern Blaupunkt), nincs tartozékhiánya, kulcskészlet is hiánytalan, a pótkereke soha nem volt használva. Jó gumikkal (Falken e: 235/45/17, h: 265/40/17), tökéletes belső kárpittal, mely bordó bőr, ismeritek, ezeknek a teteje is bőr belülről. Van rajta tolótető is, elektromos ülések, ABS stb, ami szokásos ebben. Automata váltós. Mindene működik, semmi "gányolás" nincs rajta, 11 éve ugyanott szervizelve. Minden évben olaj és szűrők cseréje, meg az összes ékszíj (ne legyen baj...). Motorban, és váltóban a legjobb olaj, fékben Castrol Racing. Nálam 3 éve van, évente 1000-1500 km-t megyek vele, nagyon keveset, nem tudom kihasználni az elfoglaltságaim miatt. Ezért adom el. Összesen 145e km-t futott. A bőrt havonta ápolom (télen is, amikor egyébként fűtött garázsban áll, hogy ne legyen zörgős a téli-nyári hőmérsékleti különbségek miatt), az autót szintén havonta mosom, hideg vízzel, teflonos samponnal (Mo-n nem kapható, a DuPonttól kapom Svájcból), szarvasbőrrel. Meg is látszik rajta. Szóval imádom ezt a kocsit, de csak áll a garázsban a takaró alatt. Gondos gazdát keresek, fontos, hogy kihez kerül (nem csak mondom), ha nincs ilyen, akkor megtartom az autót nézegetni. Pénzügyi lízingben fut (véletlenül ott, ahol dolgozom), beszélhetünk a lízing átvállalásáról, vagy kp, mindegy. Cserében nem gondolkozom, azt sem tudnám kihasználni... Irányár 3M Ft.
Ha valakit érdekel, akkor írjon, és felhívom még aznap, tudok képeket is küldeni, az autót nyilván ki lehet (és ki is kell) próbálni.
Na ez tényleg dilemma!! Egy régi bevált (és gondolom szeretett) technikát lecserélni egy teljesen alapjaiból újravarázsolandóra... Szóval ha az S4 lenne az első belefognék, de hogy van egy teljesen hibátlan így már nem tudom!! Inkább valahogy kibrusztolnám hogy meglegyen mind a kettő...
SZIA!optikailag es fekileg is mar s4 technika a mostani, csak a motor 4.5 k-jet benne.Fekkel megvagyok elegedve ilyet mas autoban meg nem ereztem szerintem G körüli a lassulas!Motorral is megvoltam elegedve most a hidegben(nyaron nem)DE hozzam került egy totalos S4 aminek motorja menthetö szerintem(motorig tört elölröl szij szakadt, forgattyus hazrol(blokk es olajteknö között)generator tarto olajhütes csonk letörve,jobb oldal vezermükerek,vizpumpa, jobb gyujtas eltörve ill hianyok!Hengerfejeket lekaptam 2szivoszelep görbült.A BLOKK GYÖNYÖRÜ!Nem latszik a hengerekben,hogy dugattyu jart ott!Vizter es hengerfej mint uj lerakodas mentes.Szoval tetszik ez a motor! A kabel tenger ijesztö ezert nincs merszem nekifutni,hogy a k-jetronic helyere tegyem be!Lenne egy S4 motor valto nelkül,komplett ködlampak es par finomsag kibontva belöle egyebkent hihetö,a regi üzemkepes technikatol meg kene valnom es csak ugy tudnam finanszirozni a masikat! Ez a dilemma ki mit tanacsol?
Nekem még semilyen tapasztalatom nem volt ilyen értelemben 28-al, csak olyanról tudok mesélni hogy egy alap 300Le autót vezettem már és vittek is vele, majd egy ugyanolyannal csak 400Le upgrade-dal és elképesztő volt a különbség... Szóval 10-20 Le ért nem mocorognék, de 100Le-ért már biztos begerjednék, mert a sima 240 az S4 meg ha jól tom 320, szóval az már komoly különbség... Szerintem!
Bár ha jól értettem csak sima motorcserét szeretnél? vagy komplett autó?
Én mentem már 32 szelepessel(automata),viszont más 928-cal meg nem.
Így csak a 44,24-hez tudom hasonlítani.2 kilónál még megindult,de azért nem szakította le a fejemet.Viszont a fékek már jobbak az újabbakon.Ha másért nem,de azért érdemes vele foglalkozni.Új fékkel pl.nagyon pozitív tapasztalataim vannak.Meg hát az ABS sem egy utolsó dolog,ha van benne.Viszont elektronikailag bonyolultabb,mint a K-jetes megoldás.
Sziasztok!Van valaki akinek van összehasonlitasi alapja egy 240lovas es egy 32szelepes S4 között?Menetteljesitmenyre elmenybeli különbsegre gondolok!Lehetösegem nyilna egy 32szelepes mocit összehozni munka es anyagi raforditas lenne böven,kerdes megerne e?Ma autoztam es (szerintem a hideg levegö miatt)nagyon ment a gep elegedett voltam a 8szeleppel!
Sokan érdeklődtetek a hét végén biztosítás ügyben. Nos, a menet a következő lesz. A következő találkozón aki szeretne jövőre ilyen biztosítást kötni annak nagyon egyszerűen forgalmi, személyi, jogsi másolatot kell nekem hozni, meghatalmazással lekísérve, és akkor találozó utáni napok valamelyikén behaladok és megkötöm mindenkiét. Persze a már ismert kritériumoknak azért meg kell felelni.
A Discovery-vel az a poén, hogy más megy a kábeles szolgáltatónál és más a müholdas, konkrétan a UPC-n. Múltkor hívom a cimborám, hogy nézze, mert autót építenek, de nála a kábeles Discovery-n alagutat fúrtak... :)))
Hali!lattatok mar az uj 928 as kepeit ?asszem 2011-töl lesz nekem allat es pont benne vannak azok a finom kis retro vonalak amitöl beindit a gep!MOST ELKEZDEK SPOROLNI RA!!!!!!!!!!!!!(hogy mire huszeves lesz a technika kifogjak meg egy jo allapotut!)
Régen, amikor csak nyáladzottam a Porsche autókért, akkor mindenki óvva intett tőle: vigyázz, mert nagyon drága fenntartani egy Porschét. Mire én: a katalógusadatok szerint kb másfélszer annyit fogyaszt, mint egy derék családi verda, mit nekem, nem iszom, nem cigizek, nem kurvázok :-) kis átcsoportosítás és megoldottuk.
Jaaaa, ahogy aztat én úgy behittem előre...
Aztán jöttek a Porschék: 96-ban vettem egy 924-est. Egy évig volt nálam, ezalatt váltót kellett cserélni, meg az injektort 'szogatni, ez akkori nominál értéken sem volt drága: a váltó, bontottan 20e, az injektor szerviz 6-7e, néhány kisebb dolog, tehát a teljes ráköltés sem haladta meg az 50-60e Ft-ot egy év alatt. Nekem 14l/100km fogyasztása volt. Ez a családi zsiguli mellett nem tűnt hűde soknak.
Aztán 97-ben jött a 944S2. Ez egy 8 éves autó volt. 6 évig volt nálam, de kb 1-1,3 millát el is vitt ez alatt.
2003 február óta szaggatom az utakat egy 1991-es 964 Carrera 2-vel, na itt aztán megtanultam, mi a magyarok istene a zsebbenyúlások terén. Itt egy olajcsere nagyon barátilag is 45e körül, már két nagyobb motor körüli munka volt rajta, a kettő együtt kb egy guriga. Ha összeadom a kisebb javítások árával akkor 1,5-2MFt között van a 3 év alatt. Persze ez olyan dolog, hogy aki lízingel egy új akármilyen kocsit, annak egy év alatt elég nagy összeg kijön. Nekem egyszer volt egy nagy beruházás megvenni (5.8M) meg a majdnem mindennapi használatban a havi 60-70e benzinköltség miatt szívom a fogam rendesen. De mit tehet az ember: vagyok egy akkora marha :-), hogy annyira imádom a Porsche feelinget, hogy nem igazán járnék mással. Meg mellette nincs másik saját autó. Legfeljebb a párom új Swiftje vagy faterom Ignise. Néha spekulálok egy Boxster-re való átkonvertáláson, mert az marha keveset zabál, sokkal igénytelenebb, napi használatra alkalmas autó. Meglátjuk...