Régebben is érte kritika a Ferrarit, az olcsó Fiat kapcsolók miatt, a 355-ös légrostélyai a Ducatóéra emlékeztetnek erösen. :))) Annál még a Thema kerek kopoltyús légfúvókái is sokkal "Ferrari"-sabbak... :)) Gyüjtsed a pénzed, a "prototípust" megtartom, de a második autómra már pályázhatsz. Kapsz komplett kasznit, alvázat, motort meg raksz bele amilyen neked tetszik. Ferrari-Audi-BMW-t... Lassan elkezdem végre a Lala GTR építését. Belerakom a Thema motorom, az van kéznél, Audi váltóval hosszában, Ferrari hátsólámpákkal. Azt hiszik majd ez a következö "csúcsmodell", az út széle tele lesz majd eldobált Enzo-kkal... :))))
Jujjj... Az csùnya àr...:) De micsoda autò és motor keverék...:) Mondjuk ha valaki fantasztikus beltéri minöséget akar az ne F355-öt keressen, halkan bevallom hogy vannak alkatrészek a "müszerfal környékén" amik "nagyon hasonlìtanak" azokra amiket a FIAT UNO-ban lehet megfigyelni... De autò szempontjàbol szerintem nagyon el van talàlva, 360 Modena és F430 sehol sincsenek...:)
OFF ilyesmit láttam 603as tatrával annak is szanaszéjjel voltak a cuccai, a motor vagy 100m-re a kasztnitól ami kettészakadt. a sofőr sérülés mentesen szált ki (részeg volt) a külömbség csak annyi hogy ő "csak" 120al csapódott oszlopnak. valahol a tatra topicon fent vannak a képek.ON
Lehet, hogy kicsit "laposabb" vezérmü tengely van benne, esetleg kevesebbett forog 1-2 ezerrel, de ezt meghálálja a tartósságával. Kb 150 ezer van benne és gond nélkül kapott zöldkártyát, söt a szerelö szerint nagyon jó értékeket produkált. Azt viszont nem gondolom "butításnak", én inkább fejlesztésnek nevezem, hogy kapott négyszelepes hengerfejet, meg Bosch injektort katalizátorral a két szelep és porlasztó helyett... Ugyanez a blokk az alapja a 3,2-es és 3,4-es motornak is.
Egy dolgot elfelejtesz svájcban élö úri barátom. :))) Itt magyarhonban kicsit szolidabbak a pénzügyi lehetöségek. Ez a komplett autó nekem kb 600-ban volt, egy 355-ös motor használtan 3,6M-ért láttam / 9000 font-ért/
Nem visz ki a vilàgbol, de annyira nem rossz az a motor, kicsit butìtott ahoz képest ami a Ferrari 308-ast hajtotta. Egy replikàba épìteni szerintem azért nem éri meg mert kevés ember akar egy "olcsò" replikàba méreg dràga Ferrari alkatrészeket venni... Ezért is van annyi Thema a bontòkban... Szerintem ennél a motornàl jobban jàrnàl egy 3 literes BMW motorral, ami 230 paci és sokkal megbìzhatòbb, de tény hogy nem Ferrari...:) Ha mindenképp Ferrari motort szeretnél akkor szerintem keress egy 3,5-ös V8-ast ami az F355-öt tologatja... Nekem volt egy F355-ösöm, több 80'000 kilòméterrel adtam el és a motornak semmi baja nem volt pedig nyomtam neki mint egy nem normàlis.
Jaaa, az a csúnya flex, így már világos ;) Gyújtáskábelben ha gondolod tudok segíteni. A Magnecor forgalmazói vagyunk ;) A Thema 8.32 "természetesen" nincs a listában, de ha tudjuk a kábelek hosszát, és hogy milyen csatlakozók kellenek a végére, akkor le lehet gyártatni könnyedén! Magnecor az egyik legjobb (ha nem a legjobb) név a gyertyakábelek terén, nézz rá az árakra, nincsenek elszállva! Csakis az anyagtól függ, így előfordul, hogy lambóhoz olcsóbb mint skodához :))
Persze mivel épített autókról beszélünk, elképzelhető hogy egyedi méret kell, vagy bármi más, nézelődjetek...
Jártam fél évet az autóval, meg mint a bolond. 1,5 tonnával 7,2 sec 100-ra és 234 a vége. A Firga kb 1 tonna, amibe bele akartam préselni, lehet következtetni... Nekem nem volt vele problémám, egyegül a gyújtáskábeleket kellene cserélni, mert vizes, nyirkos idöben kicsit hebegett, mondta a szerelö, hogy valószinü szökik valahol a "szikra" a repedezett kábelek miatt. Az eredeti motor 255 volt, de az 2 szelepes porlasztós, ami ugyanlyen 4 szelepes injektoros, olyat egyet láttam Ferrariban a 308 GTM-ben 368le- volt ha jól emlékszem.
A "lancia by"-t levitte véletlenül a flex. :)) A Szelepfedélre meg én raktam oda a Ferrari feliratot, azt a replikáim motorháztetejére használom... De pl a motorszám úgy van beleütve:- 3.0 L Ferrari- 105 stb...
Mennyire ritka ez az autó/motor? 205LE-nél ki lehet hozni biztonságosan többet? Az aranyos, hogy meghagyták rendesen a Ferrari logókat meg minden :) Ez bájossá teszi. Egy pici, könny Elise-féle kasztniba jó lehetne, oda bőven elég a 200LE, és az emberek láthaSSák, hogy ferkó motor ;)))
Maga a motor mennyire megbízható?
Ezt árulják már pár éve, a tesójával együtt, azt meg a Fierók közt hirdetik. Az a gond szerintem, hogy nemigazán hasonlít semmire, ezek "pojleres" Fierók. :))
Thema 8.32, megvan hozzá az autó is, csak kicsit lom állapotban. Ez V8 32 szelep 3 liter 205 le kat. Eladnám, Fiero alapú Ferrari replikába terveztem rakni, de elmúlt... :)) Szép az új Lambo Urraco proto is...
A múltkor adós maradtam a válasszal, hogy nekem mi tetszik. Igazság szerint nem tudnék olyan, ma is gyártott szupersportkocsit mondani, amit nekem találtak ki - ez nyilván nem a gyártók hibája. Demeg nem is ismerem az összeset, bőven lehet, hogy van ilyen, csak nem tudok róla. Most viszont találtam egyet. Nem pontosan ez a kategória, de közelít. 400 LE; sajnos egyelőre csak "concept". Nagyon szeretném, ha megvalósulna:
Hátsókerekes futómű most is van alatta, talán van olyan jó, mint a BMW, vagy hajszállal az alatt. Igazából kapcsolható négykerék lene jó, de nem tudom, van-e olyan.
Még a nyáron otthagyott egy Impreza WRX és azóta nem hevertem ki. Nem szoktam hozzá (Saabbal voltam).
En inkàbb egy hàtsò kerekes E30-as hàrmasba vagy egy E34-es ötösbe tenném, mind a kettö csodàlatos autò, nem csalòdnàl. A BMW csodàs futòmü szempontjàbol... Kicsit több mint 25 éve hajtom öket, sosem csalòdtam, kivéve egy kicsit iDrive-ban.
Úgy értem: Igen, de melyik? Audi vagy Subaru vagy BMW? A 325 ix-et ismerem, de arra mondtam, hogy ritka. Amennyit én tudok ezekről az autókról, aszerint az Audi a legjobb. De nem ismerek olyan "lényegtelen" szempontokat, mint szerelhetőség, megbízhatóság...
Itt a tavasz, mindjárt több kedve van az embernek építgetni meg egyáltalán élni. Van nekem egy fölösleges v6 motorom. Kéne alá egy 4x4 futómű, de nem tudom, milyen. Valami öreg Subaruból bányásszak, vagy Audiból? Vagy honnan?