A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
plexi rögzítésnek van gyári “lógása” ha megfogod előre hátra mozgatod akkor kismértékben elmozdul, de a menetszél leszorítja, így nem kell vele foglalkozni. Ha nagyon zavar, több forgalmazó is kínál rögzítőket, egy illetve kétoldalit. Nekem két GS LC volt ilyen telepítve, mostanin nincs, de nem is hiányzik🤗
Vizes GS-nél nálatok mennyire "lötyög" a szélvédő előre-hátra?
Nem tudom hogy normális e, de az ábrán a 7-es és 10-es konzol okozhatja a problémát, ha egyáltalán probléma ez, és nem gyárilag is ilyen :) (Ezért nem tudom, hogy cseréljem e)
Tulajdonképpen ha nem mozgatom nincs vele probléma, valamint menet közben se mozog.
Valamiért , a Garmin Express felismeri a készüléket , de nem adja hozzá a listához vagy hogy nevezik !? Szóval nem tudok rajta frissítést csinálni :( Akkor csak a szerviz marad !?
Ez a hibás térkép frissítés okozza. Vagy beviszed a garminba, ott megoldják pár perc alatt (ingyenesen), vagy a garmin express programmal magad is megpróbálhatod, törölni kell róla a térképet, majd újból letölteni, felrakni.
2 db garmin xt-vel is előfordult október környékén, mindkét esetben garminhoz vitték be, de otthon is orvosolható a probléma elvileg.
Sziasztok ! Garminal kapcsolatban szeretnék kérdezni , hátha van itt valaki aki ért hozzá ... Hiba jelenség a következő . Menet közben , romlott el a készülék , nem tudom mikor , mert a média lejátszó ablaka volt nyitva . Mikor megálltam , hogy címet írjak be , nem volt térkép a kijelzőn , csak egy irány jelző nyíl , és át volt váltva a nyelv Angolra . Mikor vissza akartam állítani a nyelvet , mindig kikapcsolt a készülék , majd újra indult . Itthon csináltam egy reszetet , utána már nem kapcsolt ki , de nem volt választható más nyelv , csak az Angol , és továbbra sincs térkép . A mappákban bent van a Magyar nyelv , de valamiért mégsem jelenik meg lehetőségként . A készüléket lehet be-ki kapcsolni , lehet a menüket állítgatni , de nincs térkép ( vagy nem talál műholdat ) nem tudom miért nincs térkép a kijelzőn , és nincs nyelv választási lehetőség Ha valakinek van ötlete , vagy esetleg kitudná másolni a saját , működő készülékéről a mappákat , avval sokat segítene . Sajnos nincs pénzem lecserélni a rendszert
Pár napja , kerültem egyet , legjobb Boxeremmel...( kisebb bevásárlás ) Mit mondjak !? Nincs ezekkel az öreg BMW-kel semmi gond . Indul , megy , megáll . 30-éve , a seggem vertem volna a földhöz örömömben , ha ezt tudta volna a P20-as ! A hideg időjárás hátránya , mondjuk , hogy a fogyasztása némileg megnőtt .
Szia! Igazad lehet. A hátsó féknél van egy kis gumi porvédő, és most vettem észre, hogy az is egy kicsit beleér a hátsó villába. És mivel az is és a lábtartó konzol is a segédvázon van, nagyon valószínű hogy egy eldőlés miatt beljebb nyomódhatott picit. Most már csak azt kellene kitalálnom, hogy hogyan lehetne visszahajlítani. Mindenesetre nagyon köszönöm a segítséget.
Pont így vagyok ezzel én is. Hat éve van meg a 2015-ös GS LC-m. Bőven elég, amit ez tud. Ennél több nyomaték nem hiszem hogy fontos, a TFT kijelző meg egyenesen fölösleges. Nem akarom a telefonomat tükrözni a műszerfalra meg ilyen hülyeségek... egyáltalán nem kell telefonálni meg zenét hallgatni szerintem motorozás közben, hanem arra kell figyelni, ami fontos, az élményre. Szerintem.
Sziasztok! Tudna esetleg valaki F650-eshez (funduro) egy jó szerelőt ajánlani Budapesten vagy Pest megyében? Ha esetleg van vagy volt valakinek ilyen motorja akkor még egy kérdésben is segítséget szeretnék kérni. Azt vettem észre, hogy a jobb oldali hátsó lábtartó menetes szárának a vége egy elég mély árkot vésett a hátsó villába (berugózáskor). A hátsó lábtartó, és a menet hossza gyárinak tűnik, tehát valószínűleg a villa valamiért jobbra el van tolódva. Ez milyen hibára utalhat? Vagy esetleg valamilyen beállítással korrigálható? Előre is köszönöm, ha valaki tud segíteni.
Teljesen igazad van. Csak a blokk teljesítménye előrelépés az 1250-nél. A többi finomítás annyira minimális, hogy nem ad különösebb pluszt szerintem. Sőt, a futóműbeállítás lebutítása komoly visszalépés.
Ezért döntöttem úgy tavasszal, hogy nem cserélem egy korszerűbb 1250-re az 56 ezret futott 2014-es GS LC-met. Biztos jobbak az újak, de már ez is sokat tudott, és a mai napig korszerű motor benyomását kelti. Engem a 13-16-osokra jellemző nyersebb teljesítményleadás és a nagyobb blokkzaj/kipufogódurrogás sem zavar, sőt bírom....
Az 1300-at még nem láttam élőben, de kicsit filigránnak tűnik a 193 cm és 115 kg termetemhez... :)