Van egy 2000 évj -u 1.8 T A4 -m automata váltos ,tegnap megálltam vele semmi baja. Tiz perc mulva ujra indulnék nem csinál semmit.A kulcsot elforditom es semmi,gyujtás van ,csak nem teker az öninditó.Olyan mintha letiltot volna,de mi? A service felirat se ir semmit.Van valakinek ötlete?
Ausztriaban dragabbak a hasznaltautok mint Magyarorszagon. Mindegyik. Az A4 quattro (főleg ha Avant!) 1.9 TDI motorral meg kifejezetten hianycikk. A felesegem vett egyet meg anno 2500€-ert, es 4 honap mulva 3000€-ert adtuk el. Egy het alatt elkelt, egy centet nem engedtúnk az arbol. Nem jött be neki a kezivalto, emiatt adtuk el. En ket honapja vettem egyet magamnak 3700€-ert, de megneztem olyat is amit 4300€-ert hirdettek. (meg aznap hogy en megneztem el is adtak) Egy centet nem engednek az arbol, tudjak ha nem veszed meg, ugrik a következö vevö es megveszi. Persze hogy volt az osztrak autodon böven rozsda. Ha nem lett volna, nem került volna Magyarorszagra.
Hasznaltautonal /föleg ilyen öreg autonal/ mar mindent nezni kell. Persze vannak javithato es nem javithato (illetve gazdasagosan nem javithato) dolgok. A rozsdara mindenkeppen figyelni kell, mert kasztnit gondolom nem szeretnel cserelni. Amugy minden viszonylag olcson javithato.
Sziasztok, Hamarosan autót szeretnék vásárolni A! 1.9 sima TDI-t szeretnék és mindenképp Quattrot ezek a kritériumok.Mi a véleményetek erről az összeállításról?Eddig csak jókat olvastam róla.Másik kérdésem hogy érdemes Ausztriába nézegetni vagy maradjak itthon? itthoni 700-900 ezer Ft körül vannak és kb ennyi lenne a keret is.Ausztriába lehetnek olcsóbbak?bár egyszer volt osztrák autóm volt rajt rozsda bőven...
Másik hogy mire érdemes figyelni mik a legjellemzőbb hibák visszaolvasva találtam pár nézőpontot hogy mit érdemes a vásárlásnál nézni.
Sziasztok nem rég lettem tulaja egy 2001 A4 1.6 benzines járműnek Az lenne a gondom az audió fejegység ezt írja ki ha hosszan nyomom az rds gombot REG OFF akkor ennek lőttek ha jól gondolom
A belso vilagtitas nem vilagit ha kinyitom az ajtot, amikor a kulcsot kiveszem vilagit de egyik ajtora se vilagit, a hatso ajtotol kivettem a mikrokapcsolot, lehuztam a vezeteket, es direktre zartam akkor sem vilagit, hol keressem a hibat?
Sziasztok. Vagy egy kis problémám. Vettem tegnap egy 2003-mas Audi A4 2.0L Benzines kombit Németországban. Jöttem hazafelé majd 300Km utan elkezdett melegedni a motor. Külmittel!!! Megálltam, fűtés nem volt, majd 15 perc múlva vissza jött. Kinyitottam a motorteret, alul a hűtő hideg volt felül forró. vissza ált nagyon gyorsan 90°ra ujra elindultam full fűtésen majd láttam hogy időről időre ujra kezd felflé ingadozni a víz de max 90° és az első rovátka közé. majd vissza áll 100KM nem volt semmi majd megint full elment a fűtés és melegedett a motor. Most itt vagyok egy benzinkúton. Termosztát? hengerfejre nem gyanakszom mert olajsem fehér és a víz is tiszta? Ha kibuherálom a termosztátot haza tudok jönni?
Valamint van egy olyan állás a gyújtáskapcsolón hogy nincs gyújtás, de a digitklíma megy. úgy lehet használni, vagy olyankor félig rajta a gyújtás vagy az hogy van?
Ha nincs gyujtason az auto akkor nem szabadna müködnie a klimanak sem. Mindenkeppen szerelöhöz kellene menni vele. Hozzaertö szerelöhöz...
Vettem egy Audi A4 B5-öt. olyan problémáim lenne, hogy ha kinyitom az ajtót nem világít a belső világítás
Valoszinüleg az ajtoban levö mikrokapcsolo adta meg magat. (Audi tipushiba)
A hibatarolot ki kellene olvasni hogy megtudd mi a gond a klimaval. Lehet hogy a klimavezerlöd romlott el, de mas hibak is okozhatnak ilyet. A fütömotor ventillatorja valoszinüleg tele van kosszal ez okozhatja a ciripelest. Kitakaritas es kenes utan elhallgat.
Sziasztok Vettem egy Audi A4 B5-öt. olyan problémáim lenne, hogy ha kinyitom az ajtót nem világít a belső világítás, a digitklíma kijelzője össze vissza ugrál,nem tudom azt bekapcsolni, hogy a szélvédőre is fújja a levegőt meg a műszerfalon is jöjjön. A fűtőmotor ha megy kerregő, ciripelő hangot ad. Valamint van egy olyan állás a gyújtáskapcsolón hogy nincs gyújtás, de a digitklíma megy. úgy lehet használni, vagy olyankor félig rajta a gyújtás vagy az hogy van?
sziasztok egy Audi a4 b8 2009 autóm van es szeretnem megkérdezni hogyan lehet bele szerelni egy Bluetooth kit rendszert meg van az Alkatresz csak útba igazitast szeretnek kérni
Okulásul írom le, hogy ha valaki ilyen problémával küzd akkor erre is gondoljon!
Lentebb kérdést tettem fel, hogy miért kapok felkiáltó jel hibaüzenetet minden reggel, vagy aznapi első indítás kor.
Utána egész nap semmi. Át néztem a szervizkönyvet és a hiba okául a fékfolyadék hiányra utalt. Ellenőrzés után mindent rendben találtam fékfolyadék nem hiányzott. A hiba egyre sűrűbben jelentkezett sőt mellé jött az ABS kontroll lámpa kivillanása is. Át ellenőriztem az összes ABS jeladó csatlakozót és a fékbetéteket is. Hibakód olvasásnál semmilyen hibát nem írt ki. Mit mondjak egy kicsit mérges lettem mert az ember így tehetetlen.
De végül a hiba megoldódott, mivel az egyik nap indításkor behalt az akkumulátor, de még jó, hogy itthon!!
Aksi csere és láss csodát a hiba üzenet meg szűnt.
Pedig tavaly vásárláskor azt mondta az eladó hogy még az aksi nincs egy éves se. Hát kiderült, hogy szegény már nyolc éves. Ennyit a bizalomról.
Nekem lenne egy A4 1.9 PDTDI b5 Avantom 2000es évjárattal. Eddig minden frankón működött de ma valami érdekes történt . Beülök gyújtásd adom izzítás lemegy pöccröff eddig minden rendben de a csomagtartó ajtaja kinyílik vissza záródik (már mint a zár) le állítom abba hagyja az ajtó nyitva becsukom újra és újra elkezdi kinyitni bezárni addig amíg központival vagy kulccsal be nem zárom.
En is csak ajanlani tudom. Egyszerü mint a faek, meg nincs agyonelektronikazva. Egesz jo korroziovedelmet sikerült elerni (ha nem volt törve meg 17 evesen sincs komoly gond vele). Komoly motorikus gond ritkan adodik, es ha megis, tele van a piac olcso alkatreszekkel es bontott cuccokkal. Ha megveszed azert kezdj egy vezerlescserevel, mert nem tudhatod mikorccserelte az elözö tulaj. Nem egy nagy összeg...
Nekem ez mar a masodik A4 b5 quattrom (az elözöt annyira sajnaltam mikor eladta a parom hogy most vettem magamnak egyet az A8 melle...) Itt Ausztriaban egy jo allapotut 3-4000€-ert egy het alatt el lehet adni. Most szerelek ra vonohorgot, es a fel vilagot arrebbhuzom vele. ;-)
Kérném a segítségeteket,vagy a véleményeteket. Audi A 4 1,9 Tdi autóm AFN motorkód. Indulásnál rángat remegve indul. Új kettőstömegű lendkerék,új kuplung. Rángatott az előző kuplungal is azt hittem ezzel megoldódik de sajna nem. Olyan mint ha gyenge lenne indulásnál.
Ja, meg annyit hogy ezeken mar van közepen egy kijelzö amin mikor gyujtasra teszed jelenjen meg egy szep nagy sarga OK felirat . Enelkül ne vedd meg...
Maga a tipus egy igazi tulelöharcosatombiztosmindentkibiro :-) auto. Persze ehhez az elözö tulaj(ok) gondos karbantartasa is kell. Megnezni olyan nagyon nem tudsz semmit. A kasztnira erdemes odafiyelni mert az ha szetrohadt akkor nincs miröl beszelni. Ne ömöljön a füst a kipuffogobol, es ne lehessen egeszsegtelen zajokat hallani. A többi a szerencse dolga.