Adlak, bár én némelyikről értesülök, de szerintem ennek a műfajnak a csúcs a borsodi 266-osozás volt, azokat a túrákat imádtam. Egy 250/256 poénból még oké, de ez, hogy lassan már minden busszal tolják, nekem sok. Mosolyogtam is a héten, hogy csütörtökön lőttem járatban a GMP-616-ot Kenesén, szombaton azzal mentek recskázni. Hát, nekem többet ér egy olyan fotó, amit a természetes közegében lőttem.
Amúgy ha elsőszériás EC11-es Credo, vagy Kravola lenne a túraalany, arra befizetnék én is. :D
Igazából azt nem tudom, hogy hol az a 100 mm magasságkülönbség, ami a gyári adatok alapján adódik.
A 365-ös ugyanis 3467 mm, a 350-es pedig 3369 mm magas elvileg. De a szélvédő, a díszlécek magassága, az oldalablak sáv mind ugyanolyannak tűnik. A tetődóm is.
Friss infók Győrből. Oké, hogy megérkezett 16 kocsi a 22-ből, de kb három-négy állt már forgalomba, a többit még be kell üzemelni. Amúgy se lesz az összes 280-as kuka, mivel összesen 29 helyis 280-as van, és csak 22 új Conecto jön, ráadásul jó eséllyel lesz kidobva Rába és 417 is. Ennyit a Szeptember 1-től 29 Ikarus megy a kukába beírásról...
Igen, az évszám valóban el van írva. Ezt a képet már láttam egyébként, de akkor sem ismertem fel, hogy ez a domboldal hova esik a pályához képest, pedig hagyományosan úgy ismerem a környéket, mint a tenyeremet, és idén is nyakamba vettem párszor a Hungaroring környéki dűlőutakat, amikor tavasszal, a járvány legrosszabb napjaiban leginkább gyalogtúrákkal tudtam elfoglalni magam (még mielőtt megvásároltam volna a mátrást, ugyebár). Ahol az utóbbi 10-20 évben parkolni szoktak buszokkal a Nagydíj és egyéb nagyobb versenyek idején, az az átkosban még bányaterület volt, és a pályára vezető VIP út (Ecclestone út néven is ismeretes) is csak valamikor 1996 körül épült meg, ezt leszámítva viszont sok változás nem volt a Hungaroring körül: ahol 1986-ban is erdő/szántó/szőlőtelep volt, ott most is az van.
Amúgy ha tippelni kéne, azt mondanám, hogy ez valahol a Szilasliget felé eső részen lehet. Mondjuk sokat elmond arról az időszakról, hogy a semmi közepén kialakították a Hungaroring nevű hév-megállót, és úgy képzelték, hogy majd tökön-babon át fognak vonulni a népek a domb túloldalára. Se aszfaltút, se semmi, arra menjél, paraszt. Talán 2004 körül állt meg abban az időszakos megállóban utoljára a hév, később már nem erőltették, szerencsére. (Viszont ha Kerepes felparcellázná azokat a földeket, tök jól lehetne használni azt a megállót, legalábbis agglós szinten példátlanul jó közlekedése lehetne az új lakóknak.)