Martinnal emaileztem, sajnos nincs neki szálcsiszolt vagy matt. Fényes hülyén nézne ki a gépemen. Viszont LeoVince SBK oval evo II van egész jó áron, arról mi a vélemény? A hurricnak utánanézek,yYoshimura így elsőre soknak tűnik.
Nekem Hurric van fenn E-jelű igaz nem jön ki 50 ből asszem 200 EUR volt a Louisnál Sztem kellemes hangja van , habár véleményem szerint a legszebb hang amit eddig hallottam az a Yoshimuráé.
V2-es hangot egytől se várj. V2 vartyog ahogy irtad, a sor 4 üvölt (ha nyitott a csöved) mint egy sugárhajtású vadászgép. És ez a szép :)))))))
Üdv ismét! merre nézzek szét ha új dobot szeretnék a járgányomra? neten amiket találok nem szimpik, vagy túl drágák - nem szeretnék 200eur fölé menni ha nem muszáj. igazából nem tudom merre induljak, nem akarok túl hangos dobot, de legyen nyers, nem olyan kis kultúrált mint a gyári :) a V2 bizsergető vartyogása amit imádok, sor4-ből mit lehet kihozni 1200 köbcentiből? csináltassak egyedit? esetleg valakinek eladó?
Azt tudja valaki hogy 250es első villaszárat honnan lehetne szerezni, és a 400-as megegyezik-e vele? Mert én úgy tudom hogy a váz egyforma csak a köbcenti más?!
AZ injektorral jó helyen kapizsgálsz. Kocsikban is van ütközésszenzor ami megszakitja az áramkört ütközéskor.
Fő oka ismereteim szerint az üzemanyagszivattyú által, egy a baleset során esetleg elszakadt benzincsövön kinyomott benzin által okozott tűzveszély csökkentése, nem a motorsérülés megakadályozása.
Szerintem nem a hűtésen múlik inkább a koron. GSX 1400, olajhűtés. :)
Akkor már inkább karbi-injektoron különbségen múlhatna. Lehet úgy vannak vele, hogy fekvő karbival úgyis hamar leáll a motor, míg egy injektoros fejen állva is menne. De ez csak az én véleményem.
Sok mociban be van építve egy borulás érzékelő (TO (tip over) sensor), ami egy bizonyos dőlésszög után mexakítja a gyújtást. Azaz eséskor/eldőléskor rögtön leáll.
Szerintem utólag is be lehetne egy ilyesmit szerelni, vagy akár egy egyszerű higanykapcsolót bármilyen motorba. Az enyémbe gyárilag benne van, meg ahogy nézem a vizes banditákban is van már.
Nem tudom, hány sec kell, én mikor egyet borultam tréningen körözés közben, akkor járt kb 5 másodpercet fekve. Azóta belement 25e km, tehát valószínű nem lett főtengelyes :D
Ellenben vannak típusok, amik érzékenyekrá, pl Kawa zzr/zrx, azokba utólagos motorleállítót szoktak tenni a tulajok, mert valami miatt pár másoperc fekve járás megadja nekik a kegyelemdöfést.
Egyszer láttam ilyet, csóka TK-ra törte a zzrt, vázcsere, idomhegesztés stb, első futóműcsere. De elfeledte mondani, hogy fél percig pöfögött a vas fekve. Motor kész, hazafele főtengelyes lett. Motor vissza, szét újra...
Talán az lehet a legveszélyesebb, ha elburulva felordít a motor. Így el tudnám képzelni, hogy maradandóan károsodik. Alapjáraton szerintem nem valószínű, de majd jön talán valami szerelő is, aki ért is hozzá :-)
Valaki tudja hogy igaz-e hogy ha a bandit eldől, és a motor több percig jár oldalra fektetve, főtengely tönkremehet a soros 4 hengeres motor miatt? Vagy ez nem igaz?