Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2011.03.10 0 0 12823

Szerintetek ezen volt kopásellenőrző csík?

 

babar34 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12822

ment mél

Előzmény: zöld_I (12818)
cigaro Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12821

Martinnal emaileztem, sajnos nincs neki szálcsiszolt vagy matt. Fényes hülyén nézne ki a gépemen. Viszont LeoVince SBK oval evo II van egész jó áron, arról mi a vélemény? A hurricnak utánanézek,yYoshimura így elsőre soknak tűnik.

Ba701 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12820

Nekem Hurric van fenn E-jelű igaz nem jön ki 50 ből asszem 200 EUR volt a Louisnál  Sztem kellemes hangja van , habár véleményem szerint a legszebb hang amit eddig hallottam az a Yoshimuráé.

V2-es hangot egytől se várj. V2 vartyog ahogy irtad, a sor 4 üvölt (ha nyitott a csöved) mint egy sugárhajtású vadászgép. És ez a  szép :)))))))

Előzmény: cigaro (12817)
zöld_I Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12819

Vegyél Martint. 50e alatt kijön, és van hozzá E-jelzés(műbizonylat), hangtompítóval legálisan használható, és műszakin sem szaroznak.

Előzmény: cigaro (12817)
zöld_I Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12818

Karburátorfűrésre meg szelepfedél gumigyűrűre :D

Előzmény: babar34 (12816)
cigaro Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12817

Üdv ismét! merre nézzek szét ha új dobot szeretnék a járgányomra? neten amiket találok nem szimpik, vagy túl drágák - nem szeretnék 200eur fölé menni ha nem muszáj. igazából nem tudom merre induljak, nem akarok túl hangos dobot, de legyen nyers, nem olyan kis kultúrált mint a gyári :) a V2 bizsergető vartyogása amit imádok, sor4-ből mit lehet kihozni 1200 köbcentiből? csináltassak egyedit? esetleg valakinek eladó?

babar34 Creative Commons License 2011.03.09 0 0 12816

csak a szervíz alk.: Motul olaj, o.szűrő, légszűrő, fékbetét és gyertya. 3.31-ig.

Mire vágysz? Hátha van elfekvőben...

Előzmény: zöld_I (12815)
zöld_I Creative Commons License 2011.03.08 0 0 12815

Most minden alkatrész akciós valamilyen szinten?

Előzmény: babar34 (12814)
babar34 Creative Commons License 2011.03.08 0 0 12814
Törölt nick Creative Commons License 2011.03.07 0 0 12813

Ezt öröm hallani, mert sajnos már az egyém is elborult egyszer :-)

Előzmény: babar34 (12811)
babar34 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 12812

Igen, régebben ezzel kezdték az utcai 600asok (ZX6 stb.) pályára alakítását.

Előzmény: tangerine (12802)
babar34 Creative Commons License 2011.03.06 0 0 12811

Sztem a Suzukiknak sokkal jobb az olajzása... Pl. a legelső streetfightrek is az 1200es Banditból álltak.

A higanykapcsolót a SRADok megjelenése óta (96) rendszeresíti a Suzuki. Még az UH125ön is van!

Előzmény: Törölt nick (12801)
Pötty1 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12810

Egy 250-es Suzuki Bandithoz keresnék sürgősen benzincsapot. Ha valaki tud egy használt de még működőképest légyszi szóljon.

tangerine Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12809

A tűzveszély eszembe sem jutott, de jogos!

Akkor a motorvédelem, csak egy hasznos mellékhatás, és azért nincs a karbisban TO-szenzor, mert az csak csurog, és nem spriccel. :)

 

Előzmény: Ba701 (12807)
bbobii Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12808

Azt tudja valaki hogy 250es első villaszárat honnan lehetne szerezni, és a 400-as megegyezik-e vele? Mert én úgy tudom hogy a váz egyforma csak a köbcenti más?!

Ba701 Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12807

AZ injektorral jó helyen kapizsgálsz. Kocsikban is van ütközésszenzor ami megszakitja az áramkört ütközéskor.

Fő oka ismereteim szerint az üzemanyagszivattyú által, egy a baleset során esetleg elszakadt benzincsövön kinyomott benzin által okozott tűzveszély csökkentése, nem a motorsérülés megakadályozása.

(na ez jókora körmondat lett :)  )

 

Előzmény: tangerine (12804)
bbobii Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12806

Étrem, okés köszi. Félreértettem :)

Előzmény: tangerine (12805)
tangerine Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12805

Ja, már értem a kérdést. A "vizes banditák" alatt az újabb, 650-es 1250-es injektoros motorokat értettem.

Előzmény: bbobii (12803)
tangerine Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12804

Szerintem nem a hűtésen múlik inkább a koron. GSX 1400, olajhűtés. :)

Akkor már inkább karbi-injektoron különbségen múlhatna. Lehet úgy vannak vele, hogy fekvő karbival úgyis hamar leáll a motor, míg egy injektoros fejen állva is menne. De ez csak az én véleményem.

 

Előzmény: bbobii (12803)
bbobii Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12803

250, 400as banditok vízhűtésesek, akkor  elvileg ezekban van? Milyen géped van?

Előzmény: tangerine (12802)
tangerine Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12802

Sok mociban be van építve egy  borulás érzékelő (TO (tip over) sensor), ami egy bizonyos dőlésszög után mexakítja a gyújtást. Azaz eséskor/eldőléskor rögtön leáll.

Szerintem utólag is be lehetne egy ilyesmit szerelni, vagy akár egy egyszerű higanykapcsolót bármilyen motorba. Az enyémbe gyárilag benne van, meg ahogy nézem a vizes banditákban is van már.

 

 

Előzmény: zöld_I (12800)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12801

Nekem is burult már el a vas, semmi baja sem lett. Pár másodperc alatt azért nem tűnhet el az olajfilm!

Előzmény: zöld_I (12800)
zöld_I Creative Commons License 2011.02.25 0 0 12800

Nem tudom, hány sec kell, én mikor egyet borultam tréningen körözés közben, akkor járt kb 5 másodpercet fekve. Azóta belement 25e km, tehát valószínű nem lett főtengelyes :D

Ellenben vannak típusok, amik érzékenyekrá, pl Kawa zzr/zrx, azokba utólagos motorleállítót szoktak tenni a tulajok, mert valami miatt pár másoperc fekve járás megadja nekik a kegyelemdöfést. 

Egyszer láttam ilyet, csóka TK-ra törte a zzrt, vázcsere, idomhegesztés stb, első futóműcsere. De elfeledte mondani, hogy fél percig pöfögött a vas fekve. Motor kész, hazafele főtengelyes lett. Motor vissza, szét újra...

Előzmény: Törölt nick (12796)
bbobii Creative Commons License 2011.02.24 0 0 12799

Köszi szépen, ezzel is segítettél :)

Előzmény: Törölt nick (12798)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 12798

Talán az lehet a legveszélyesebb, ha elburulva felordít a motor. Így el tudnám képzelni, hogy maradandóan károsodik. Alapjáraton szerintem nem valószínű, de majd jön talán valami szerelő is, aki ért is hozzá :-)

Előzmény: bbobii (12797)
bbobii Creative Commons License 2011.02.24 0 0 12797

Értem. Logikus. Akkor a csúszott (tört) kulcsfontosságú hogy mennyire csúszott ez az embertől a motor és lefulladt-e vagy mikor ért oda leállítani?!

Előzmény: Törölt nick (12796)
Törölt nick Creative Commons License 2011.02.24 0 0 12796

Nem csak a Bandit, hanem szinte minden motornak árt ez. Persze pár másodperc alatt azért nem tünik el az olajfilm, ha dől le kell állítani.

Előzmény: bbobii (12795)
bbobii Creative Commons License 2011.02.24 0 0 12795

Helló

Valaki tudja hogy igaz-e hogy ha a bandit eldől, és a motor több percig jár oldalra  fektetve, főtengely tönkremehet a soros 4 hengeres motor miatt?  Vagy ez nem igaz?

 

üDV.

Törölt nick Creative Commons License 2011.01.30 0 0 12794

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!