Üdvözlet! Ezt nagyjából úgy értelmezem, hogy fel kellene rakni gépre, és ott kéne látni egy ilyen hiba üzenetet. Ez a jármű egy 2008-as Passenger. Ha esetleg ez így valós mi a teendő?
Ilyen névvel ,már találkoztam ilyennel mindig volt érthető magyarázat :nem írta a diag a kijelző programozás ismeretlen ?? csak érdeklődöm semmi konkrét ..üdv vargamunka
Köszönöm a segítségedet! Hasznos videók nem bizonyultak DE nálam nem jött be. Mindegyik videó ugyanazt mutatja, de az istenért nem jött össze. De azért mégegyszer köszönöm!
én meg olyan furmányoságra keresek választ, hogy alkatrészt keresek a robotváltóhoz azt a hibakódot dobja, hogy Df076 és Df077, valsz valamilyen szimeringeket kéne cseréljek, de külföldi oldalakon két féle motorkóddal is talákoztam a G9U 6.30 és G9U 6.30/F ez csak az ellenfél megtévesztése, és a G9U-630-as motornak voltak alváltozatai is, vagy?
van valakinek Haynes szervíz könyve trafic-hoz? 2.5 dCi (145LE) PDF-ben, vagy bármilyen részletes szerelési útmutató, bármi amiből akár az alkatrészek is kinézhetőek, hogy mit kell keressek?
Egy kissebb problémára keresem a választ! A szervízintervallum számláló visszaért nullára és kivillant a szervíz lámpa. Ezt csak géppel lehet vissza állítani vagy esetleg van valami pedál trükk.
Sajnos úgy néz ki, engem is utolért a váltóhalál. Egyben és kettőbe terhelve nagyon hangos, illetve kettőben kereszteződésben balra kanyarodva is rendellenes hangokat ad ki 😓 294e km van a gépben.
Első körben kicserélték a láncot, a vezetőt, láncfeszítőt meg a feszítő ívet (ha jól írom), lánckerekeket (46500 Huf) és a főtenygely szimeringet. A szelepdeknit nem vették le, mert ki kell venni hozzá a porlasztókat. Azt mondták, hogy még nem találkoztak láncszakadással, csak kettő autóval aminél átugrott, de ott a himbák meg a hidrotőkék megúzták. Ennek 40000 Huf volt a munkadíja. Indítás után kiderült, hogy imitt amott megy benne egy-két henger és visszadurrogott a légszűrőbe. Elég ilyesztő hangja volt. Azt mndták, hogy keresek egy másik motort, mert ebben szétszakadt valami. Közben konzultáltam párszor a KCtuningal, mert ő is eléggé otthon van a Trafic-Vivaro-Nissan trióban, Ő azt mondta, hogy találkozott már láncszakadásos motorral, ott megreccsentek a hidrotőkék, meg törtek a himbák, de a szelepek megúszták. Ezek után mondtam, hogy mielőtt veszek egy másik motort, szedjék le a szelepdeknit. Akkor kiderült, hogy hét darab himba törött, ekkor cserélték az összes himbát, hidrotőkét, meg egy porlasztót, mert kiszdéskor megsérült. Ennek 50000 Huf volt a munkadíja. Összerakás után megint régi fényében muzsikált, csak ömlött belőle az olaj a főtengely szimeringnél. Ezek után mégegyszer kicserélték a szimeringet és most nayon pöpec lett. :)
Jó estét. Köszönöm,egyenlőre nem tudom mi lesz. Minden képen olyat kell keresnem aki még az nap megcsinálja,mert nem tudom otthagyni napokra az autót. Sajnos csak 3 napokat vagyok otthon. Érdekesség képen: két szakszervizt felhívtam,és mindegyik azt mondta hogy nem kell cserélni a láncot! Csak akkor kell ránézni ha már hangja van! És ők még nem találkoztak szakadással! Még az egyik azt is mondta hogy nem mindegy az olaj minősége és hogy milyen gyakran cserélik! Mondjuk én nem hiszek abban hogy nem kell cserélni a láncot!! És a 30 ezres olajcserében sem! Maradok a 10 ezres olajcserén,és lesz lánc csere,csak azt nem tudom ki,és mikor csinálja! További szép estét.
Pécs-Hirden van egy nagyon jó szerelő. Ha olyan gondom van, amit nem tudok megoldani, mindig hozzá viszem. Merkl Rolandnak hívják, a száma pedig 0036203350278. Hívd fel, ha gondolod.
Azt ugyan nem említetted, hogy a tied 1.9-2.0 vagy 2.5 de az enyémen ( 1.9) max 1 óra volt az egész csere. Cserélve lett a szíj, pumpa, hűtővíz. Mind ez 1 szerelő + én(inkább csak néző)
Vezérmű lánc SKF 46500 Ft. Főtengely szimering 6500 Ft. (ezt mondjuk a berakásnál elb@szták) utána gyár szimering 12700 Ft. Munkadíj némi tömítő masszával (állítólag baráti áron) 40.000 Ft.
Baján csinálták és ők Baján a drága szervizek közé tartoznak.
Van két szerelő srác akik évekig voltak az Opelnél, most már maszekok, szerintem ők olcsóbban megoldják.
Üdv mindenkinek
Látom most nagyon vezérlés csere van témában a fórumon. Én is most cseréltettem mert volt egy ráérzésem, 297ezer van a gépben és jól tettem mert mint kiderült eléggé oda volt már. Mondjuk az enyém szijas nem láncos. Nekem szettben 28.000.- volt a vezérlés (SKF) +35.000.- a munkadíj. Úgy látom a láncos sokkal húzósabb árban van. Mindezt Siófokon egy maszeknál,egy napja ráment majdnem két embernek.
Üdv.Gábor
egr szelep és vákumszabályzó szelep gyári új,volt olyan kedves szerelő aki kuplung szettet (luk márka) cseréltettet velem mert ez szerinte a hiba.Sajnos én nem értek hozzá most a negyedik szerelőnél vagyok