Hol lehet Magyarországon normális cipőt kapni vezetéshez? Olyanokra gondoltam, mint Sparco, OMP, MOMO, esetleg Puma/Sparco, Pirelli, vagy bármi, ami tapasztalatotok szerint okés! Nem muszáj tűzálló.
Van még egy kis bibi: 46-os lábam van.
Sajna a 10 éves mountain bikés cipőmnek kiszakadt az orra.:(((
Na ez a hozzászólás már hasznosabb számomra. Tényleg azért kérdeztem csak, mert nem értek a normál (lsd. OTTO) motorokhoz.
Az időm legnagyobb részét a wankel és a rotary tuning-al való foglalkozás, kutatás, olvasás köti le. Nem tudom, és kedvem, időm sincs, hogy ottóból is kiműveljem magam :)
Így tényleg nem vágom, milyen mocira milyen turbo, ami nem kicsi... Szerintem Isti S2-én is pici a turbo :)))
A 6db lámpaborításból már csak 1db maradt fennt? :-))) Ennek tényleg adták a kakaót!
Karesz, nálam akkor a műhelyben tényleg jól éreznéd magad, még anno hozott képekkel van díszítve a műhely, DTM V8, meg ilyenek...
Inkább azt mondd meg, az miért kell, hogy tigrisként ugrassz a beírásaimra, hogy belémköss??????
Kurvára nem arról volt szó, hogy az RS6 gázkibocsátását összehasonlítsam egy rotary-val...
De arról sem, hogy a turbókat összehasonlítsam. Mindössze csodálkozásomnak adtam hangot a linkelt turbinaoldallal kapcsolatban.
>Egy ilyen turbinaház engem annyira visszafogna, hogy e sem indulnék sztem :)))
Hat ram is majd a rohogogorcs jott, amikor meglattam, hogy milyen kis pocs turbocskak vannak a 3. generacios RX-7en... :)))))
Miert kell ez?
A rotary motornak ketszer annyi gazcsereje van mint egy azonos meretu Otto motornak, nem?
Esetleg Falco linkel majd neked egy rendesebb meretu GN turbot, amit hasonlo celra hasznalnak mint a lentit.
De ezek a bazi turbok (amilyet linkeltel is), nem igazabol osszevethetoek egy RS6-ra tervezettel. Utcai autokban 6000-nel inkabb valtanak, nem onnan indulnak.
Láttad az új Britney klippet?
Azt tudtam, hogy énekelni nem tud, de hogy az autókhoz sem ért:)))
Ha vmelyiket szét kéne qrni lehet, hogy őt választanám:)))
És te? Britney vs. RX-8
Hoppá,gratula ! Damonnak is !
A bertonés forma nagyon vágja bazz,csak azt nem értem hogy a faszba nem tolja az orrát a verda,kiba..jól fordul vele meg minden,mintha zsinóron húznák!Brutál!
Sajnálom,hogy nem voltam,csak kicsit zűrös volt a hétvégém ;)
DeeLite
A videókat hol lehet majd elérni?
Cry
Egész nap a puklikat borogattam,de már egész jó állapotba vannak ;)
Nem olyan hatalmas ez a turbo pedig. Nekem a K03-as mar 2500-as fordulaton 1 bar folott tud tolteni, igaz 5000 felett mar felejtos az 1 bar ;). Elvileg a 04-23 nem porog fel sokkal lassabban (ezert jo nekem), de 6000-nel is meglesz meg az 1 bar (legalabbis remelem ;). Az kb 250LE. RX7 tuningrol inkabb ne beszeljunk ;-).
Ne az nem esett jól :))) Nem is tudja most azt az autó, amit szeretnék, remélem jövőre sikerül, meglátjuk.
OK, hogy 48mm a kompresszorkerék, én leginkább a turbinaházon csodálkoztam el. Annyira pici...
Egy ilyen turbinaház engem annyira visszafogna, hogy e sem indulnék sztem :)))
De, a méret a lényeg, csak nem mindegy mire!!! Az én motorom gyorsan felpörget 1.32 A/R turbinaoldalt is, ami valszeg nálad 8000 felett kezdene el pörögni, érted...
Nekem a gyári is nagyon korlátozza a mocit (49% hatékonyság!! nevetséges), pedig ez a gyári turbóm:
Amugy ennek ~41mm a kompresszor szivocsonkjanak az atmeroje, nekem megkisebb van fennt (k03), annak csak ~35mm !!! (tehat egy hajszaritoje tenyleg nagyobb), megis mentem jobb idot a Gomb fele osszehasonlitasban mint Te :). Tehat nem a meret a lenyeg ;-).