sziasztok 2.2 benzineshez kipufogó dobba tud valaki segíteni? mert nem találok rá sehol már biztos el telefonáltam miatta egy jó kis összeget kérlek segítsetek köszönöm
Ne bánd hogy nem megy a lámpamosó , én pl ki szoktam venni a biztosítékát ,hogy nem menjen , a lámpát nem mossa le ha koszos max vizes lesz , ellenben kizabálja az ablakmosó folyadékot .
Ez a motor tudja az euro 3 normát részecskeszűrő nélkül is .
Természetesen nem kell nagydobra verni a vizsgán ,hogy el van távolitva .
A katalizátor marad a helyén és a részecskeszűrő üres háza kerül vissza , ismerek olyanokat akik ezt nagyon olcsón elvégzik , de arról elfelejtenek szólni hogy a katalizátort is kiveszik , ezért pedig igen jó pénzt kapnak !
Én nem állok senki pártján , ha a szűrő még nem nagyon öreg lehet mosogatni és a rendszert életben tartani , ez nem biztos hogy gazdaságos .
A megszüntetés egyszeri költség soha többet nem kell vele foglalkozni.
Akik a részecskeszűrő tisztításból élnek természetesen ezt ellenzik mert az eltávolítás után ez már nem jövedelem forrás , ezért mindenfélével rémisztgetik az embereket.
Én ezeknek az autóknak a javításával foglalkozom sokat eltávolítottunk , néhányat takarítottunk amit az ügyfél kiván .
Ha a rendszer már több sebből vérzik akkor viszont semmiképpen nem érdemes életben tartani.
Ablakmosó és fényszórómosó Húzzuk az ablaktörlő kart magunk felé. Az ablakmosó, majd az ablaktörlők egy meghatározott ideig működnek. Az ablakmosó és a fényszórómosó két másodpercig működik egyidejűleg, kizárólag bekapcsolt tompított fénynél, vagy bekapcsolt fényszórónál.
A működés feltétele legyen a tartályba víz ( ezt viccként mondtam). Bekapcsolt tompított világítás esetén minden normál ablakmosó bekapcsolás esetén a fényszórómosó szivattyú is bekapcsol.Nekem 4 éve van meg az autó de azóta nem volt vele gondom.
Szeretnék élrdeklődni, hogy a 607-es nél a fényszóró mosó működésének milyen feltételei vannak? Azaz csak minden x-edik mosásra és megyadott sebesség felett vagy ilyesmire gondolok. Nekem egy 2.7-es Hdi van, most ragasztgatom a motor házát mert az nekem is megadta magát (amennyire eddig látom az típushiba)m de az eredeti probléma az, hogy nem kap áramot a motor. A repedés is csak azért derült ki, mert direktárammal lepróbáltam.
Szerintem igen ,mivel az enyémnek a belsejét kiherélték a programot átírták.Eredmény Kb fél liter megtakarítás, szerintem jobban megy a gép. Műszakin átment ott is ahol a műveletet végezték (ez természetes) de nem volt gond független vizsgálóállomáson sem .
Azért azt többször is elmondtam - mondom - hogy a sima és a navis kijelzö teljesen más! a navis el sem indul csak magában, ahhoz többminden más is kell!!!!
nekem meg a regi kijelzom van sima(monocrom.)es csak azert irtam hogy ki lehet e cserelni pl egy naygobbra szinesre navisra vagy iesmi hogy mas e a csatlakozasa mar az ujjabbaknak?
egyebkent peugot 607be csak a regebbi c5 kijelzovel lehet cserelni mas semmien fajta nem jo ? pl nagyobbra a navis vagy barmi as pl 407-ese vagy iesmi?
szia elmentettem a teloszamodat ha sikerul 1kis penzt osszekovacsolnom :D akkor mindenkepp hivlak ez ugybe de ez kb 2 3 het fizetesemtol fugg :) koszonok minden valaszt :)
Nem a motornak csak jó ha le van falazva az egr , az emissziónak nem jó, ezért gyújt rá lámpát , de a 607-es csak 2003 végétől van olyan szoftverrel megáldva ami túl magas léghozam esetén lámpát gyújt.
Szia Kagi!Igen elzártam az utat az EGR felé.Remélem ettől nem lesz baja a motornak,de már így van vagy két hónapja.Azt nem írtam,de sajnos felismeri az autó,hogy nem kap kipufogógázt az EGR az elzárás miatt,és ezért kiírja a hibát a műszerfalra.Ezért akarok venni új EGR-t,máskülönben tökéletesen működik a motor.Szerintem megér egy próbát a lefalazás,10 perces munka.Ha mégsem ez a baja legalább kizártál egy hibalehetőséget. Karesz
Sziasztok!Szia Kagi!Nekem ugyan így 2200-tól indult a régi autóm/Renault 1.5 dci/ ez alatt semmi.Műszer nem írt ki hibát.Elvittem az összes Renault márkaszervízbe, azt mondták minden ok.Kb egy év múlva olvastam egy fórumon hasonló hibáról.Ott azt írták húzzam ki az EGR kábelét és minden jó lesz.Attól kezdve 1500 tól ment...Most 607 2.2 bi-turbóm van.Autó rángatott,kicsit füstölt,nem egyenletesen gyorsult és kicsit késöbb jött meg az ereje mint korábban.Több szervízben voltam vele:számítógép szerint minden ok.Alumínium lemezzel elzártam az EGR útját.Láss csodát minden ok... Ja tud valaki új EGR-t olcsón? Karesz
egyebkent ettol nem lesz baj hogy a az a vezerles vagy nemtudom mit jelent :D vagyis hogy ienn lassan gyorsul nem lesz komolyabb baja ? hat ha kijelzo nem jon ossze akkor mas hogy kell megoldani :D valahogy :)