Keresés

Részletes keresés

Peti817172M Creative Commons License 2010.01.30 0 0 2324
Pedig a fogasnak bírnia kéne a havat. Vagy félnek, hogy szokás szerint megint siklik?
Előzmény: HáBé (2323)
HáBé Creative Commons License 2010.01.30 0 0 2323

Pálinkásat!

 

A hóhelyzetre hivatkozva 2010. január 30-án 11:10-től a Fogaskerekű Vasút ideiglenesen NEM KÖZLEKEDIK.

 

HB

Peti817172M Creative Commons License 2010.01.15 0 0 2322
Közbe már olvastam iwiwen, hogy nem :)
Előzmény: Peti817172M (2321)
Peti817172M Creative Commons License 2010.01.15 0 0 2321
A fogaskerekű jár a sztrájk alatt?
HáBé Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2320

Ezt a "sztrájktörés" dolgot sosem értettem. Ugyanis a sztrájk az jog, és nem kötelesség.

 

Kötelesség viszont Budapest helyváltoztatási igényeit tömegszerűen kielégíteni. Mindig lehetnek olyan dolgozók, akik vagy nem értenek egyet a sztrájkkövetelésekkel, vagy egyet ért, de a "hipokráteszi esküjét" fontosabbnak tartja.

 

Tegnap minden BKV tulajdonú buszt vezető járművezető eltakarta az arcát, amikor fényképeztem a járművét. Megértem őket. Kedves kollegái lehet, hogy meglincselnék érte...

Előzmény: FAV 20 (2318)
MUV 3404 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2319
meg nem vernék, nem állatok!
legfeljebb amikor beér a végállomásra, nem engednék újra fel.
volt hasonló eset az OFF Combinon, hogy az Asztalos Sándor utcánál az egyik kollega érte el a sztrájktörőt, szépen szóval értette, megmondta neki, hogy ha nem lenne sztrájk sem engedné ki mert nincs vonalismerete, és kérte, hogy forduljon vissza....
megtette
Előzmény: FAV 20 (2318)
FAV 20 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2318

Sztrájktörö lenne délelött a törető! Főleg ha utasokat is vinne.

Meg is vernék a kollegái!

MUV 3404 Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2317
lehet, hogy mind tudja, de felesleges lenne kitenni Őket neki, ahogy a előttem is mondták. ha jól tudom a töretés amúgy is üzemi menet, akkor viszont nem szabad utast szállítani. a másik dolog, hogy lehet, hogy az az egy szem töretőmeneten amúgy sem járművezető,hanem műszakos vitte fel a villamost, őneki se ideje és képzettsége sem biztos, hogy van az utasszállításhoz. Ugye az nem megkérdőjelezhető, hogy más egy próba/törető/kém meneten fogast vezetni és más forgalmi kocsiként....
Előzmény: HáBé (2316)
HáBé Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2316

Ó, edzettebbek ennél a hegylakók. Szinte mind ismeri már a módját, hogy kell létrán, vagy azon az egyetlen pöckön át peronmentes övezetben elhagyni a süllyedő hajót...

Előzmény: educator (2315)
educator Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2315
Egy okot tudnék mondani, az viszont elég nyomós: a jégtörés jár némi kockázattal az áramszedőre nézve. Nem biztos, hogy jó ötlet kitenni az utasokat az esetleges nyíltvonali jaj kísértetének.
Előzmény: HáBé (2314)
HáBé Creative Commons License 2010.01.14 0 0 2314

Pálinkásat!

 

Érdekes ez a sztrájkosdi. Mára virradó éjszaka, éjfél után ment fel egy kört egy vonat fagymentesítés céljából. Állítólag ez így korrekt, hogy éjszaka közlekedjenek törető menetek.

Kérdem én: ez a törető menet nappal miért nem közlekedhet? Mondjuk reggel és délután a csúcsidőszakban óránként, meghirdetve?

 

Ha jól tudom, nem az utasoknak okozott kellemetlenség a célja a sztrájknak, hanem a nyomásgyakorlás a döntéshozókra. Nyomást gyakorolni nem csak a teljes üzemszünettel lehet. (*)

 

Akkor hogy is van ez?

 

HB

 

ui:

( * Illetve ahogy a dolgok alakulnak, úgy fest, hogy azzal se...)

:-(

HáBé Creative Commons License 2010.01.11 0 0 2313
Emlékezzünk kegyelettel!
23 éve történt a Budapesti Fogaskerekű eddigi legsúlyosabb balesete. Két járművezető földi pályafutása ért ekkor végett.
Huszonhárom éve hiányoznak a Hegyvidékről...
http://hbweb.hu/fogas/19870111.htm

HB
HáJéPé Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2312
Kiegészítés: Nem azért mert más a száma (60;61) csak "még" nem villamos, hanem fogaskerekű vasút! (kicsit piros, kicsit savanyú, de a miénk!)
Előzmény: HáJéPé (2311)
HáJéPé Creative Commons License 2010.01.03 0 0 2311
Pontosak az információk. Utasítás!
Előzmény: * * BPO-700 * * (2306)
HáBé Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2310

Adj'Isten!

 

teljesnevem * gémájl* hu - dobj meg légyszíves egy gépontos ímélcímmel, de most és sűrgősen!!!

:-)

Előzmény: szv (2309)
szv Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2309
OFF
Képek?????
ON
Előzmény: HáBé (2308)
HáBé Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2308

Meg.

Egyelőre.

Amíg új szabályt nem alkotnak.

Amíg rá nem jönnek, hogy vannak egyedizhető kocsik.

:-)

Előzmény: Peti817172M (2305)
dbkh Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2307
Így az év végén egy kis összeállítással készültem az év nagyobb közlekedésbarát eseményeiről, köztük a fogaskerekű évfordulós ünnepségéről. Ezzel kívánnék minden topictársnak élvezetes eseményekben gazdag új évet!

http://dbkh.uw.hu

DBKH
* * BPO-700 * * Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2306
Szerintem meg kell állnia, mert én úgy tudom, hogy a 60-as vonalra nincs olyan szabályozás, mint például a 61-esre.

Javítsatok ki, ha tévedek!
Előzmény: Peti817172M (2305)
Peti817172M Creative Commons License 2009.12.29 0 0 2305
A fogasnak meg kell állnia a megállóban, ha nincs se leszálló se felszálló, és a továbbhaladásnak akadálya nincsen?
HáBé Creative Commons License 2009.12.22 0 0 2304

A próféta beszéljen Belőled!

:-)

Előzmény: HáJéPé (2303)
HáJéPé Creative Commons License 2009.12.22 0 0 2303
Bálint, Bálint!
Semmi humorérzéked nincs. Hát persze, hogy kép a jövőből, csak azzal az aláírással:
"Elkezdődött a Fogaskerekű Vasút rekonstrukciója"
Előzmény: HáBé (2302)
HáBé Creative Commons License 2009.12.22 0 0 2302
Pálinkásat!

Kép a jövőből?
Kedves Józsi, azon vagyunk (akkor is, ha rövidlátó módon egyesek keresztbe fekszenek, ahol csak tudnak, ha másképp nem is, de a befolyásolhatókat hangolják, lázítják), hogy NE ez legyen a jövő.

Azt is szeretnénk, hogy a ma (is) megtapasztalt jelenség, név szerint a motorzárlat, amely minden bizonnyal a járműpark tovább öregedése folytán növekedni fog, a karbantartás mélysége, komolysága pedig ezt nem követi (mint pl. Svájcban), NE legyen mindennapos jelenség.
http://uj.hbweb.hu/fg/fg1470/html/kep97.htm

HB
Előzmény: HáJéPé (2301)
HáJéPé Creative Commons License 2009.12.19 0 0 2301
Kép a jövőből??? ,vagy jóslat?
Előzmény: jázminapja (2296)
csuklo Creative Commons License 2009.12.15 0 0 2300
Átjött a kedves szomszéd (Csibike999), hogy megnézze el megy e a 22cm-es íven :)

Előzmény: Csibike999 (2293)
jázminapja Creative Commons License 2009.12.13 0 0 2299

 

 

dbkh Creative Commons License 2009.11.27 0 0 2298
35 éve, 1974. novemberében selejtezték le az utolsó Ganz-Danubius fogast.
Ennek emlékére tisztelegnék egy rövid képes összeállítással az 5 évvel ezelőtti évforduló alkalmából felújított sárga fogasról készült képtárammal, valamint további képekkel az utódjáról.


http://dbkh.uw.hu

Jó szórakozást!
DBKH
HáBé Creative Commons License 2009.11.26 0 0 2297
Pálinkásat!

Szép-lassan készülget ám a "hármaska", a 63-as meg is kapta már az új oldalajtajait.
Szvsz jól áll(na) nekik a fehér szín az ajtókon, figyelemfelkeltő is lenne, de a hagyományos színtervtől tudtommal ezúttal sem fognak eltérni.
http://hbweb.hu/fg/fg4053/html/kep81.htm
HB
jázminapja Creative Commons License 2009.11.25 0 0 2296
Előzmény: HáBé (2292)
paca664 Creative Commons License 2009.11.17 0 0 2295
A TMR vonala úgy tudom, csak Le Châtelard-ig terjed, a további szakasz St Gervais-ig már az SNCF-é. A közvetlen vonatokra kíváncsi vagyok, tavaly még zárva volt a a Vallorcine - Chamonix szakasz az alagút beszakadása miatt és nem is bíztattak sok jóval az újjáépítést illetően.
Előzmény: rm40 (2294)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!