Felesleges másik váltó. Nekem az e32 750 4 gangos volt, és semmi baj sem volt vele. 100nál rakta a 2.at, 200nál még visszarakta 3ba...:)) Ha van nyomaték bőven, nem kell annyi fokozat. Másrészt a váltó és a motor computere össze van kötve, hogy tudja mikor kell váltania ezért nem igazán lehet összehozni.
Eltaláltad :) 4HP22 van benne. A 184 Le azért nem olyan rossz, de a blokk simán átfűzhető 35i-re. A képeket nézegetve újabb extrák jutottak az eszembe: faberakás és eredeti Alpina kormány frissen(folyamatban) bőrözve.
Méltóságteljes mozgás: autópályán tátott szájjal spriccelnek le előlem a szélső sávba, amikor meglátnak a tükörben :))) Városban pedig forognak utána az emberek. Egy szép és ritka cápa nem mindennapi látvány!
Ez speciel automata, szóval ez a kifogás kipipálva:) Egy 50-es után talán a 45i lenne esetleg hozzámérhető a többi biztos nem. De szerintem egy E23-nál sokkal inkább az állapot a fontos mint a motorizáltság. Amúgy nekem volt E23-am 28-as motorral és háromsebességes autváltóval ( a Roliéban biztos négysebességes van ) és ha nem is volt rakéta azért egész méltóságteljesen mozgatta azt a nagy bódét.
Ez egy 1985-ös 728ia. Klíma, Abs, szervo, check control, barna plüss belső, cd-s rádió. 8x17-es és 9x17 gyári kétrészes felnik 235/45 és 255/40-es gumikkal. Kifogástalan, hiánytalan állapot, gyári fényezés. Az autó egy gyűjtőtöl került hozzánk, azóta is garázsban áll. Egyszer teletankoltam (100 liter) és azt szép lassan kijárkáltam a havi átmozgatások alkalmával. Október óta garázsban pihen, várja a jó időt és esetleg az új gazdáját. :)