Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

bzsazsa Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3883

Hello mindenki!!

 

Szeretnék pollen szűrőt cserélni.Szerintetek a Nubira szűrő is jó?

A múltkor berakott egy hivatkozást egyik kedves típustársunk amit megnéztem, ott

azt silabizáltam ki az angol nyelvű leírásból hogy elméletileg kompatibilis a Nubirával.

Várom a véleményiteket!

Esetleg akinek megvan a szervíz cd-je megnézné nekem?

Előre is köszönöm!!! :-)))))))))))))))

 

Üdv bzsazsa

 

Előzmény: bzsazsa (3882)
bzsazsa Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3882

Hello

 

Bocsi de a múltkori válaszomba elfelejtettem beleírni hogy az ajtó melletti bizti táblánál keresd.

Egyébként melyik bizti volt az?A könyv szerinti Hátsó ködlámpa nevű?

 

üdv bzsazsa

Előzmény: 1.4 Elite (3881)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3881

Sziasztok!

Köbö 24 órán át nem volt netem!

Igy nem tudtam irni nektek, hogy köszi a segitséget, de meg van a bibi! Azért még egyszer köszi a közönség segitséget (mail)!

A műszerfal, ablakemelő gomb, rádió bomb, és egyéb kapcsolók megvilágitásának biztositékja nem a motortérben, hanem a bal első ajtó, és a műszerfal találkozásánál lévő burkolat alatt található. Ez égett ki. Kicseréltem, minden ok!

Egy ideje fülelek, hogy mintha búgna valamelyik kerékcsapágyam. Most már tuti hogy az, igy elmentem a servicébe. Ahol megállapitották, hogy rosz a fülem. Na nem igy mondták, de felemelve nem hallani, és menet közben sem tudtam modellezni a hangot. Igy most várunk, hogy erősödjön a hang, és behatárolható legyen, hogy melyik csapágy fáradt el 17.000km alatt!

Megnézegettem a Captivát is. Szó-szó, nem rosz. De 6 milka egy benzintemetőért, ami egy elsőkerék hajtású jeep, hát nem tom!? A 4x4 diesel 8 körül lesz, és az X5 csak abban más, hogy német. Na ezt inkább elengedtem a fülem mellett. :))))

Most szárad a túlolajzás miatt kimosott dájrektszűröm, a tapasztalatokat majd később irom, hali!

pitty77 Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3880
Aj, szaki, nálam is pont ez van. Találtál már megoldást rá? Ha igen, akkor mail to: pityerke@freemail.hu.
Köszi!!!!!!!
Előzmény: 1.4 Elite (3870)
nagyharcos Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3879
Szia!
Igen, az égő cserét is így kell végrehajtani. Kis gyakorlattal kb. 10 perc alatt megoldható a két fényszóró.
Az előző autómon (Renault) lámpatest kiszerelése nélkül is legalább 15 perc volt egy H7 izzó csere, és kéthavonta kellett cserélnem.
Többek között ez is az 5 ajtós előnye, éljen a régi, de tartós H4.
Üdv!
sz946cs Creative Commons License 2006.07.31 0 0 3878

Szia !

Az égő cserét is így lehet elvégezni ? Nekem még nem égett ki égő, de előzőleg már volt szó róla, hogy meglehetősen bonyolult a csere. Nagyon jól, érthetően és világosan írtad le a lámpatesthez való hozzáférést.

Kösz.

Előzmény: nagyharcos (3877)
nagyharcos Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3877
HI!
Ha jól emlékszem itt érdeklődött vki a fényszóró magasság állításról az 5 ajtósnál. Én állítottam az enyémen, mert a bal oldali túl mély volt. A menet a köv:
1. hűtőrács tetején csavarok ki,
2. hosszú lapos csavarhúzóval a hűtőrács tataején lévő nényzet alakú nyíláson benyulva a hűtőrács alját rögzítő két pöcköt lenyomni (ha jól emlékszem piros, nem lesz könnyű, ha valaki segít, és odavilágít egy elemlámpával, sikerülni fog) - ezt a lépést a gépkönyv elfelejtette leírni!!!
3. így láthatod a lámpatest 3 csavarját, ezeket vedd ki,
4. lámpatest előre ki, a hátulján látsz 2 csavart, ezekkel kell beállítani a szögeket,
5. ha teljesen ki akarod szedni a lámpatestet, előtte a vezetékeket vedd le!
Nem túl bonyi a dolog. Remélem segítettem!

Tegnap jöttem haza Horváto.-ból. Jótanács: ha valaki Dalmácia felé veszi az útirányt, az autópályát Senj magasságában haggyja el, vagy ne csúcsidőben (szombat 11h-16h) érjen oda. Tegnap 3 órát araszoltam a drága autópályájukon, lefelé korán ott voltunk, nem volt baj, de vissza... Két nagy alagút továbbra is csak irányonként egy-egy sávban járható. Tegnap hazafelé durván 700km-t tettem meg kicsit több mint 10 óra alatt. Ennyi idő alatt egy mopeddal is hazaértem volna. Igaz volt vihar és egy rakás baleset, torlódás, na meg 2 félkész alagút.

További jó autózást! Én 25000km után járok, átlag 7,5-8l/100km-es fogyival.
Bocs, ha hosszú voltam!
Novi1 Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3876
Picuj Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3875
Mail ment. :)
Előzmény: 1.4 Elite (3873)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3874
Bocs, állat vagyok! Kijavitottam
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3873

Áj nó szpik inglis!

A rajzról annyit, hogy autószerelő technikus a végzettségem, csak a kamionban több a lé, és nem gyakorlom a szakmát!

Kilyavitottam az e-mail cimem az adatlapomon. Légyszi küld el nekem a rajzot, hátha rájövök mi lehet a gáz. Ha nem, akkor holnap service, mert sokat mozgok éjjel a kocsival, nem elég hogy előre nem világit, még benne is sötét legyen?

hát nem!

Előre is köszi, ha tudom egyszer meghálálom!

Előzmény: Picuj (3872)
Picuj Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3872
A szerviz cd angol nyelvű, ha boldogulsz vele és a kapcsolási rajzot is tudod olvasni, én szivesen küldök neked e-mailon a műszerfal világításról egy rajzot.
Előzmény: 1.4 Elite (3870)
cápaFeri Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3871

Én sem értem, miért szidják annyit ezt a Blaut. Szerintem autóban múlatni az időt és az unalmat megfelelő. 6 hangszóró (na jó..abból kettő csak csipog) egész szépen betölti az utasteret. Persze ha valaki kasznin kívülre akar zenélni, arra ez nem elég.:-) Amúgy sok olyan szolgáltatása van, ami előző ketyeréimben nem volt (pl.: külön szabályozható minden bemeneti jelre a bekapcsoláskori hangerő, stb.), sem a gyári corsa Philips, sem az utólag beépített lejátszók nem tudták.  Persze ízlések és pofonok...én spec. ha zenét akarok hallgatni minőségben és hangerőben, akkor bezárkózom a szobában itthon, Technics cucc be, equalézer adott cd-re beállít és ellazulok 300Wattra. Autóban vezetni kell, a "csajfelszedős lehúzott ablakos tucc-tucc kocsikázásból" amúgy is kinőttem már! :-)

Jó utat Lacsisok!

Üdv!

Előzmény: Picuj (3867)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3870

Szerviz cd tulajdonosok figyelem!

Tudna valaki küldeni egy kötésrajzot a müszerfal környékéről?

Biztik rendben, és mégsem világit a müszerfal megvilágitás, a kezelőszervek megvilágitása, és a kesztyűtartó vil. 

1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3869

Köszi!

Mindjárt átnézem jobban a tütüt mennykő terén, ugyanis se a műszerfal, se a rárió nem világit. Azóta van, ahogy a kesztyütartót kivettem. Nem szakadhatott meg a vezeték, vigyáztam rá. Amikor feltűnt hogy nem világit, tűz forró volt az izzó. Gondolom nem arra van méretezve h fél óráig világitson.

 

A gyári zene a gyári hangszórókkal kategórián belül tényleg nem rossz. Ez köszönhető a csipogóknak is. De a mélyet nem hajtotta meg rendesen, utánna jött a KENWOOD próba, és a ledöbbenés. Szerintem ez a Blaupunkt akkora tételben ahogy a Daewo vásárolja, nem kerül többe egy nagy fagyinál! :))

Ennek ellenére elég kulturált az össz hangzás, és még benne van!

Előzmény: bzsazsa (3868)
bzsazsa Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3868

bizti

 

Helló!

Múltkor nekem is elszállt a kesztyűtartó világításom.Nálam a Hátsó ködlámpa nevű bizti volt rossz!! Kicseréltem és lett világítás a kesztyűben.

Sztem nézd meg te is.

 

Üdv bzsazsa

Előzmény: 1.4 Elite (3866)
Picuj Creative Commons License 2006.07.30 0 0 3867
Hát nem tudom, lehet hogy én vagyok botfülű, de én a gyári rádiót illetően sokkal rosszabbra számítottam. Nem mondom hogy hú de szépen szól, de hallottátok-e már egy hasonló kategóriájú Peugeot, vagy Skoda gyári cuccát pl.? (307, vagy fabia, octavia) Na hát az rémesen szól a Lacsi agyonszidott Blaujához képest. Én amíg nem megyek vele hosszabb utakra, nem cserélem le ezt a fejegységet, még megfelel. Ha mondjuk a munkám miatt többet járnék-kelnék vele az országban, azért biztos vennék bele egy magasabb kategóriás mp3-ast. No meg a mélynyomó is megfontolandó.:) Üdv!
Előzmény: 1.4 Elite (3866)
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3866

Hello!

Bekötögettem a mélyládát. Nem vmi jó lett. Sajnos ez a Blau rádió nem nagy szám.

Csak belepróbáltam a régi kenwood cd-m, sokkal dinamikusabban, keményebben szóltak a gyári hangszórók. Az erősitőt nem tudtam rákötni. Illetve nem is akartam, mert ez a rádió tuti nem maradhat benne soká, az már tény!!!

 

Viszont kérnék némi segitséget!!!

 

Valamiért eltünt az áram a kesztyütartó világitásból. Már a kapcsolóig sem jut áram. Biztiket néztem, sztem jó mindegyik.

Esetleg valami ötlet?

 

Cd ügyben is elkélne némi infó, hogyan tehetek bele másikat?

Cserében annyi, aki nem tudta:

1. A hátsó ulés lapja csak égy szivacs, az első részén két oldalt kb 1/4 es 3/4 résznél megfogva fel kell húzni, és már kint is van.

2. A kesztűtartó is könnyen kiszedhető, aláhajolva a 2 db "zsanér" oldalra kihuzható, és li van véve.

Előzmény: R*R (3865)
R*R Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3865

Szia!

Vége a műszaknak, össszeszedtem pár hozzászólást is.

LACETTI TUNING:

A leegyszerűbb és nem kerül semmibe:3507;3508;3545;3558;

Direktszűrő: (5-25 ezer)

-3728;3742

-3285;3300;3673;3674

-2939;3638;3645

Előtét chipek, lambda szondák, stb.:

én nem ajánlom, a chiptunuing ugyan drágább, de hasonlíthatatlanúl többet ad, és nem romlik el

Sportdob:(~25 ezertől)

-3673;3728;3742

Sportkatalizátor: nincs adat

Chiptuning:(40-60 ezer)

-3580;3610;3611;3653;2988;2993;

vagyis ~ 70-100 ezerből, 10-15% (esetleg több!) LE-t és nyomatékot simán össze lehet hozni. A chiptuning legyen az utolsó a felsoroltak közül!

...és mások véleményére is jó odafigyelni!

 

Előzmény: rockdobos (3861)
R*R Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3864

Szia!

Dolgozni kell menjek, de idővel biztosan összeállítunk pár kipróbált lehetőséget!

 

Előzmény: rockdobos (3861)
R*R Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3863

Szia!

"Eredeti cross motoros sportszűrő sprével fújtuk be jó vastabon."

A direkt jó méretű, csak szerintem a túlolajozás jelentősen visszafogja a légáramot!

Én mosás után halványan (!!!) olajoznám újra! A gyári kiszerelésben olajpermettel ellátott a SIMOTA direkt. De leszerelve, szűrő nélkül is akár álló helyben, ha a felpörgetés könnyebben megy, akkor biztos a túlolajozás.

Korábban és most is ajánlom: amennyiben lehetséges előtte próba, utána döntés és vásárlás! A sportdob vásárlás előtt, alkalmas helyen leszerelt hátsó dobbal (szintén akár álló helyzetben) a felpörgésről következtethetsz a várható teljesítményre. Ha bizonytalannak érzed, megéri a rövid próba, ráérsz utána dönteni.

Az utolsó 874 km-en 7,03 l/100 km a vegyes fogyasztásom az utcai tunigokkal, sportos vezetéssel (klímával), jobb mint vártam és elégedett vagyok.  

Előzmény: 1.4 Elite (3858)
rockdobos Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3862
természetesen lacsettikre vonatkozóan
rockdobos Creative Commons License 2006.07.29 0 0 3861

sziasztok

emlékeimben él, hogy itt-ott olvastam bizonyos tuning(ocskák)ról itten

hadd kérdezzem meg, valaki(k) össze tudná(k) foglalni, milyen tuning lehetőségek vannak a tudomány mai állása szerint?

tudom, van valami légszűrő buhera is

szóval a legegyszerűbbtől a komolyakig, esetleg anyagi vonzatukról is

köszönettel, én

1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3860

Jól el fórumozok itt magamban mi? Alszok egyet, aztán küldök képeket, ha már igy belejöttem!

Egyébként Nem köktözünk át a saját fórumra?

1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3859

Kép is van, meg szöveg is, csak külön!

Mint amikor 2 tévén véztük a Dallast régen. Egyiken hang volt, a másikon kép! :D

1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3858
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3857
direkt
1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3856

Még soha sem tettem fel képet, ramélem még ma sikerül.

 

1.4 Elite Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3855

Üdv mindenkinek!

R.R!

Eredeti cross motoros sportszűrő sprével fújtuk be jó vastabon. Most érezni igazán mennyire meg van folytva ez a moci. De nem is igazán fizikailag, hanem szoftveresen!

hiába kap levegőt, menne szerencsétlen, de olyan lassan pörög fel, hogy jajj.

Ezért nem akartam belevágni, mert most már nincs vissza út.

Lambdaszonda kell bele de mán! :))

Meg kályhacső, hogy ki is tudjon menni, amit beszivott!

 

 

dieraj!

Köszi az ötletet, holnap megpróbálom!

Egyenlőre a fejegységet nem terveztem bántani, legfeljebb ha meglepőer sz.r lesz az eredmény!

sz946cs Creative Commons License 2006.07.28 0 0 3854
A szeptemberi találkozási időpont nekem is jobbnak tünik.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!