Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

golyo13 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 13237

Ezt találtam, a 2-ös tömegű lendkerék "problémáról " s közreadom, hátha valaki tudja használni:

http://autotechnika.hu/cikkek/2496,valeo-4-piece-kit.html

üdv

golyo
Előzmény: stevie w (13234)
Geza77 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 13236

"Egyébként olcsóbban megoldanád, ha lecserélnéd az autót."

Ez igaz,csak pont nincs +2 millám egy új cserére...meg eleve nem tetszik a faceliftes "pofa".Nekem az O2 tökéletesen megfelel,szeretem,csak úgy alakult,hogy jó lenne automata váltó.Nyílván nem mindenáron és nem sufnituning módon,ezért kérdeztelek titeket,hátha valaki találkozott ilyen megoldással.

Használtban benzines automatát nem találtam,csak nagymotorral és 10 milla környékén...dizel nem kell,hibrid nincs:)

Ha valaki tud 1.8T automata benzinest elfogadható állapotban,kiabáljon:)


 

Előzmény: joemaster (13226)
ckerti Creative Commons License 2010.02.05 0 0 13235
Pont ilyet még nem csináltam, de az 1,6 MPI-vel az "egyből vissza 150-re" alatt visszahül a fékrendszer :-))
Előzmény: Törölt nick (13230)
stevie w Creative Commons License 2010.02.05 0 0 13234

Ugyanolyat, mint a jelenlegi nem vennék, állítólag konstrukció hibás a dolog, tehát a visszaalakítós érdekelne !

 

Tudtommal nincs szo konstrukcios hibarol, egyszeruen arrol van szo, hogy 150 es 250 kozott elkopik a rendeltetesszeru hasznalattol.

 

"Visszaalakitani" nem lehet, a kettos tomegu lendkerek a motor vibraciojat csatolja el a hajtaslanc tobbi elemetol.

 

A dizelmotor szepsegei.... 

Előzmény: golyo13 (13233)
golyo13 Creative Commons License 2010.02.05 0 0 13233

Jobb reggelt !


Hallott valaki "visszaalakító " kuplung szettről ? O2 ben kettős tömegű a lendkerék, de 1idő után "megadja magát ", nálam már kezdi...jönnek a "hangok "..

Ugyanolyat, mint a jelenlegi nem vennék, állítólag konstrukció hibás a dolog, tehát a visszaalakítós érdekelne !

Találkozott ilyennel valaki ?

üdv

golyo
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13232
Akkor nincs is szükséged eRőS autóra?

Én szeretem az erős autókat, de ahhoz normális fék kell, amivel széria autónál még nem igazán találkoztam..
És sajna valós élethelyzet lehet egy 200-0 stb. pl. a német autópályán...
Előzmény: Octi19 (13231)
Octi19 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13231
"Vészfékeztél már olyat, hogy 180-0, utána meg "egyből" egy 150-0-t ??"

Bakker, a ringen tesztelted a verdát? nekem egy kilónyolcvanas vészfék után sokmindenhez lenne kedvem csak kilóötvenhez nem...
Előzmény: Törölt nick (13230)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13230
Vészfékeztél már olyat, hogy 180-0, utána meg "egyből" egy 150-0-t ??

Ha igen, akkor mi lett a végeredmény??
Előzmény: ckerti (13228)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13229
Törődj bele. Nem védi semmi. A csere sokat javithat a párásodáson.
Előzmény: Törölt nick (13204)
ckerti Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13228

Olyan, ami elég a Vmax=170-180 km/h-ra.

 

Érzésre és ehhez a tempóhoz elég jó szerinte.

RS tempóhoz persze nagyon kevés lenne.

Előzmény: Törölt nick (13227)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13227
"Meg persze az RS-be."

Hát ha olyan a nagyobb fék, akkor milyen a kisebb?? :-(
Előzmény: joemaster (13226)
joemaster Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13226
Facelift előtti modellnél csak a dízelnek volt nagyobb féktárcsája, futómű ott sem változott. Az 1.4 TSI-ről nincs ilyen info-m, de nem hiszem, hogy nagyon variálódna a dolog. A dízelmotor nehezebb, ezért kell a nagyobb fék. Meg persze az RS-be.

Egyébként olcsóbban megoldanád, ha lecserélnéd az autót.

Hol találsz valakit, aki sok-sok órát kínlódik egy ilyen átépítéssel?
Kábelkorbácsok cseréje, stb.
Aztán a buktatók, amikkel napokat lehet szívni...

Ezt nem lehet megfizetni óradíjban. Plusz alkatrészek.
Előzmény: Geza77 (13220)
szenyo12 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13225
Köszönöm a vásárlási tippeket. A celldömölki leidl is jó tipp volt, de végül a porschepest lett a befutó.
A két darab elegance 1.4TSI combi, céges konstrukcióban nagyon kedvező lett végül. Majdnem amit vártam.
Előzmény: szenyo12 (13108)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13224

"vagy hülyeség?"

 

Szerintem az...

 

Többe kerülne a leves, mint a hús + lenne egy használtan eladhatatlan autód....

Előzmény: Geza77 (13220)
ottar Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13223

Ronda... :-)

 

Előzmény: joemaster (13215)
pozsito Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13222

Bocsi, az előző hozzászólásom joemasteréhez kapcsolódott...

Előzmény: joemaster (13215)
pozsito Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13221
A kormányhoz nem tudok hozzászólni, viszont a telep tulajdonosa az egyik héten szerepelt a Subba szív iwiw szekcióban. :-) Szereti egy pontról fotózni a telepet. :-)
Geza77 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13220
Esetleg komplett motor-váltót ( 1.4 TSi )bontottan?Egy olyan TK-s autóból,ahol ezek nem sérültek...vagy hülyeség?Nem tudom,futómű,fék,stb passzolna e ugyan úgy az ilyen igénybevételnek?
Előzmény: joemaster (13219)
joemaster Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13219
Összepasszintani egy olyan motorral, amihez nem is gyártottak, hát, nagy vállalkozás.
Összeismertetni a váltóvezérlőt olyan motorvezérlővel, amelyek nem találkoztak soha, az sem egyszerű.
Előzmény: Geza77 (13218)
Geza77 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13218

Sziasztok!

Kérdés: O2 1.4 bezinesbe ( 2008 ) utólag,bontottan beépíthető DSG vagy más automata váltó,megoldás/átalakítás?

Előre is köszi,aki tud segíteni érdemben.

 

ckerti Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13217

Az biztos, a kérdés a kormányt adó donor típusára vonatkozott.

Szerintem.

Előzmény: tamas974 (13216)
tamas974 Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13216
Szerintem légzsák nélküli, egy másik -valamilyen autó- kormányával összekókányolt modell .-)
Előzmény: joemaster (13215)
joemaster Creative Commons License 2010.02.04 0 0 13215
distancefog Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13214

igen ki lett tisztítva a pillangószelep...és ha az autó felmelegedett rendesen ejti is a fordulatot...

Előzmény: joemaster (13213)
joemaster Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13213
Nekem ez olyan tipikus pillangószelep beragadási problémának tűnik.
Volt már tisztítva a fojtószelep háza?
Előzmény: distancefog (13212)
distancefog Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13212

Üdvözlöm az urakat!

 

Van egy Octavia 1-em, 1999 AEE motorkód 1,6 8V 75ló.

És van vele egy olyan gond, hogy mikor hidegen indítom rendszerint reggel és elindulok vele vagy akár üresben a prakolóban adok egy gázfröccsöt az alapjárat fentakad 1750-1800 körül és kb pont egy perc mire visszaáll minden a normál kerékvágásba. Melegen minden oké vele. Elméletileg szerelő kimérte a motorhőmérséklet jeladót meg az ilyen "intake" szenzorokat....de ötlet sincs mitől lehet.

 

Esetleg valaki találkozott már ezzel a problémával?

csatoltam egy videót is a jelenségről...

http://www.youtube.com/watch?v=ocpDZsuIZuE

 

Ha valakinek ötlete lenne, előre is köszönöm!

 

Mély tisztelettel:

Körmendy Tamás

drMinit Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13211
lámpatest ki pattintással vigyázni, nekem már kettő szétesett....(kesztyűtartó)
sakkoztam míg összeraktam :-)
Előzmény: joemaster (13209)
drMinit Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13210
vajon tényleg kialszik?


Ki!
kb. 20 perc elteltével a jármű elmegy készenléti állapotba és magától lekapcsol minden fogyasztót, illetve ha a központi zárat bezárod, akkor azonnal.
Azt hiszem még a kézzel felkapcsolt beltér lámpa is kialszik.
De ezt meg kellene nézni.

Ez szigorúan VW goup esetén igaz, illetve még pár autó tipusnál, de pl. japán autóknál nem igaz. ált.
Előzmény: joemaster (13205)
joemaster Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13209
Úgy néztem, ki kell pattintani a lámpatestet, ennyi.
Előzmény: Octi19 (13206)
ckerti Creative Commons License 2010.02.03 0 0 13208

90%-ban a BH kerékdob feletti toldás jön szét a csomagtartó kárpit alatt.

A lebontását nem tudom, azt hiszem a csomagakasztó fület kell kivenni és utána kipattintható a kárpit széle az ajtótömítés alól, de ebben nem vagyok biztos.

 

Jut eszebe nekem is meg kellene nézni, mert nekem sem spricceli a vizet hátra...

Előzmény: KKZZ_70 (13200)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!