Sziasztok! Opel f Astra német motoros. Tudja valaki,hogy mi a funkciója a másik mágnesszelepnek. Az egyik a gázolajat adja-tiltja-leállitásnál és inditásnál van szerepe. A másik az adagolón lejjebb hejezkedik el. Rajzon néztem,-inditásgyorsitó mágnesszelep néven szerepel és a reléje a motorfordulatszámtól kap áramot. Nekem ez a mágnesszelep tuti nem működik,mert a vezetéke csak lóg a motortérben.
Va egy 1.3-as Cdti 2007es Asztram, hidegen nem akar fejebb menni 12-1300 fordulatszamnal es menet kozben meleg motorral is van hogy bukik orra. Valamilyen pompanal kell keresnem gondolom a gondot, mert ha adok neki rendes, marmint nyomom a gazt ilyen problema nincs, csak kicsi fordulatszamon, vagy alapjaratban.
Sziasztok! Túl magasan áll a kuplungpedálom. A fékpedál sikjától + 50 mm. Mi okozhatja? Kuplung kiemel igaz csak teljesen kinyomva tökéletes. Nem csúszik. Opel f astra német disel. Válaszokat előre is köszönöm!
Országúti közlekedésnél 80 km/h vagy 120km/h óránál a turbó kikapcsol, motorhibakód világit. Teljesítmény semmi, lassan gyorsul, 3000 fordulat fölé nem pörög a motor. Egyszer gondol egyet elalszik az ikon és megy az autó rendesen.
Tudtok abban segíteni, hogy mi lehet ennek az ok? Hosszú távú használat során a motorban okozhat e nagyobb kárt?
Segítséget szeretnék kérni, opel G astrám van 1.7 dti Isuzu motor 2001 es a probléma a következő. Alapjárat nem egyenletes. simán jár és beráz és megint simán megint beráz.Már voltam szerelőknél kb 5 szervízben de fogalmuk sincs. Ezért ha valakinek van ötlete nagyon megköszönném.ja hidegen alig észrevehető de melegen már látványos.Előre is köszönöm!
Adott egy OPEL Corsa 1.3 cdti, ami automata váltóval szerelt. 2008-as gyártmány.
Induláskor időnként lefullad (mindegy hogy manuális váltás vagy automata üzemmódban van), de fékezéskor is produkálta már ezt egyszer (manuál váltáskor, 2-esből fullad le fékezéskor). Kb. 1 hete fordult elő először, azóta időnként előjön 1-2 alkalommal (nem minden nap), mindegy hogy rövid vagy hosszú út. Szerintetek mi lehet a gondja így látatlanban? Kuplung, alapjárat?
(Tegnap írtam írtam az OPEL Vectra C ... topicba, rövidítve ide is felteszem a kérdésemet.)
Nemrég vettem egy Vectra C-t, 2004. 1.9 CDTi automata. Tetszik a gép, csak van egy-két gond.
A műszerfalon van egy villáskulcsos autó. Gondoltam majd olajcserénél eltűnik.
Tegnap úgy elment autó ereje, hogy a motorfordulat nem akart 3100 fölé menni. 90-nel mentem egy kisteherautó mögött, majd egy km kellett, hogy megelőzzem. Visszaraktam 4.-be, majd 5.-be, majd 6.-ba, a sebesség nem változott, csak a motorfordulat, de 3000-et alig akarta túllépni. Ereje nem lett a gépnek. Valaki kiolvasta a kódokat, és arra jutott, hogy a hátsó... hőmérséklet érzékelője állandó értéket jelez, a részecskeszűrő 92 %-ig telített. Ő azt javasolta, hogy ne menjek az autóval. Más is hallottam már:
Szóval mi a teendő?
1. Vigyem szervizbe az autót, majd ott találnak valamit, azt megoldják.
2. Manuálisba használjam (időnként) az autót, pl. 5 percig 2500-as fordulaton, hogy kiégessem a rendszert.
3. "Bütyköltessem" meg a részecskeszűrőt, hogy többet ne legyen vele gond. Ehhez a szoftveren is kell módosíttatni.
Szia! Az emberi tudatlanság a külömbség. Tdi a vw levédet "màrka" jele.
Opel dth, dtl. Dlt. X17dtl az ohc(német) blokk, x17dlt az isuzu (ha emlékem nem csal)
A dth az ujjabb falyta nem előkamrás(
Üdv!Mindenkinek!Nézegetem itt az 1.7-es diesel G-s Atrákat!Mi a különbség az 1.7 td és 1.7 dti között? Egy 99es évjáratú td-t találtam jó áron.Válaszotokat előre is köszönöm.
Egy olyan problémám van hogy ha felmelegszik a motor nagyon nehezen tudom újra beindítani...rázködik csattog zörög... várok 2-3 percet és után nehezen de elindul.... tanácstalan vagyok nincs hibakód semmi. 1.7 CDTI 101 LE OPEL ASTRA H 2005-ös évjáratú Előre is köszönöm a válaszokat
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Opel Vectrába szeretnék izzítógyertyát cserélni.(1.7TD ISUZU 1995.02. A VECTRA ) A baj az,hogy az autó előző gazdája összevissza gyertyákat rakott bele tehát a benne levő gyertyák nem egyformák. Megtudná nekem mondani valaki,hogy pontosan milyen gyertya kell bele? Bárdi-nál azt mondták, hogy vigyem be a régi gyertyát(amit kiszedek belőle) mert többfajtát is hoz nekik a rendszer, de hogy vigyem be ha egyszerűen nem egyformák, egyik vékonyabb a másik vastagabb... Köszönöm!
1-es hengernél a két bütyök egyformàn àlljon felfele.
Le veszed a szelep fedelet, egy egyenes vonalzot keresztül raksz az egyes hengernèl, s tolomérővel ugy forgatod, hogy mindkét bütyöknél egyforma tàvolsàgot ( + - 0.1mm) mutasson. S fikszàlod a fogaskereket. Tengelyt 22-es kulcsal tudod forgatni, a fogaskereket 15-sel.
Sziasztok figyu tudna-e valaki segíteni nekem van egy opel zafira 2000.08.havi diesel autóm olyan baja van hogy nem-nyomja az üzemagyagot fel a szűrőhöz ,hol van a ac pumpa vagy ez nagynyomású szivattyúval van szerelve előre is köszi üdv nektek
A segítségeteket szeretném kérni, új felhasználóként.
Nemrégiben vettem egy Vectra B Caravant X20 DTL motorral. A hibajelző időnként kigyullad, ilyenkor az autó megy ugyan, de nem húz, nehezebben pörög fel a motor. Gázlevételre általában kialszik a lámpa, újabb gázadáskor már rendesen húz a gép. Voltam vele diesel szakszervízben, a következő hibakódokat olvastatták ki:
Törölték a hibakódokat, mentem vele egy kört, újra kiolvasva ugyan ezeket a hibákat írta ki.
Nagyjából elhajtottak a szervizből, hogy ez annyi minden lehet......
Otthon EGR szelep pucolása megtörtént (bár nem volt különösebben elkoszolódva, vákuumot tartja.) Légtömegmérő szintén kitakarítva (nem tudom ér-e valamit), vákuumcsövek átnézve, egy része kicserélve.
A hibajelenség ha kicsit ritkábban is, de jelen van. Úgy vettem észre, hogy leginkább városi közlekedéskor jelentkezik (2000/perc fordulat körül vagy alatt), ha kimegyek országútra és 100-110 felett csapatom, akkor megszűnik.
Nem tudom, van-e valakinek valami jó ötlete, hogy mit lenne érdemes megnézni.
Próbáltam itthon kivillogtatni a hibát, de sajnos nem működik. Megnéztem egy erről szóló leírást itt, hogy melyik 2 pólust kell összekötni hozzá, de nekem más a csatlakozóm, mint az ott megadott képen.
Irnam, hogy gyere at biatorbagyra, hozzam, s osszerakom jol az egeszet, kicserelem a hidegindito szelepet, stb.. de nemtudom mennyire kivitelezheto ez.