Egy friss opel vivaro tulajdonos vagyok. Nem tudna nekem segíteni valaki? Hogy lehet leszerelni a kormányt, ugyani észrevettem, h mozog, biztosan meglazult egy csavar, de egyszerűen nem tudom leszedni.
Én a másik gazdaságost használom Auchan, azzal még nem volt gondom, igaz a közelbe van egy ÖMV ott mosatom a kocsit, ha úgy jön ki akkor ott tankolok.
De mindegy, mert bárhol variálhatnak.
Más, a motor buhogása....
Nekem a légszürőház buhog ami a motor tetején van, ha a tenyerem ráteszem akkor kussba van. A motortérbe annyira nem is, de a fülkébe rendessen hallani.
A lerögzítő 3 db gumibak van elszakadva, márkaszervízbe (Gödöllő) nincs külön
gumi, csak egybe a szűrőház 45 ezer pénzért. Raktam alá ideiglenessen egy plussz gumialátétet de időután újra csinálja. (Ha valaki tud szóljon)
Ugyan ez a helyzet a futomű stabilizátór ruddal, illetve az azt rögzítő 2 szilent gumival. Csak egybe van rúddal eggyütt. Leszorító bilincs meglazít, és a rúd és gumi közé bedugni egy darab gumicsíkot, azóta jó.
Nekem még néha a motortérbe zizegni szokott az a bizonyos (diafilm doboz) szerű
fekete henger, amibe gumicső csatlakozik, (motortér jobbra fent). De egy ideje nem hallat magáról.
van olyan benzines auto, amibe raktak legbefuvot ami nem tudom hova tolja a friss levegot hidegen, de karosanyag-kibocsatast csokkentenek vele. na annak konkretan porszivo-hangja tud lenni ha mar oregszik.
hogy dizelnel van-e hasonlo praktika, azt nem tudom. csak tippeltem.
A képen még a régi 235/45 17" volt. Mosmá 235/50-re módosult a dolog, mert végre lehetett kapni ezt a méretet óccsóéér. Valahol raktár mélyén találtak 3 darabot összesen 45.000-ért. Kérdem, mi a bajuk,hogy ilyen olcsó? Aszonták, semmi, csak 3 darabot nem lehet eladni. Aztán vettem egyet még hozzá 50.000-ért. csak azt nem értem, hogy ezt miért nem a gumibolt lépte meg, mert akkor nem bukott volna rajta. :-)
Hát a navis dologról nem tudok de ha ott is volt-van az nem hozzám tartozik!:-D a másik dologról,még nem is láttam a 475-ös hozzászólást de már értettem!:-D Ha teli vagyok és még mindig kéne hely lehet róla szó:-Dszoktam így kiadogatni fuvarokat mert hát mindent én se bírok,igaz ez fordul elő kevesebbszer,hát ezen kéne fordítani.
Van a honlapodon egy "nyerj navigácijót játék" Az a feladvány, hogy a két képen meg kell találni a 3 eltérést. Namostan, ha én 4 eltérést találtam, akkor nekem mi jár? :-))
Van egy jó autóm, 475 hsz-nél a képek, és szabadidőm. Már ha érti a célzást!
Végignézek mindent,szoktam pumpálni de a harmadikat már nem rudom benyomni,annyira kemény lesz. Holnap beviszem műhelybe ahol kicsit melegebb van a vizslatáshoz.
elméletileg akkor tud lelevegősödni hogyha nem zárt a rendszer, én a volt vitómból kiindulva, mikor megvettem az opelt, végignéztem a gázolajcső útját,mert a vitónál csőcsatlakozásnál izzadt a gázolaj ezért levegősödött. legelőször nézd meg a gázolajszűrő házat, alul is van egy csavar, vízzsákszerű leeresztő, illetve felül is van egy tekerős ccsavar na meg a törzs amit szétcsavarsz mikor cseréled a szűrőt, ha gázolajos akkor ott a baj, az a lényeg hogyha nézed a csőrendszert mindenhol száraznak kell lennie, mert mástól mitöl lenne levegős
Tudja valaki miért engedi vissza az üzemanyagot és levegősödik le?Ezért indul nehezen mikor sokat áll. Ha már dvd! Nekem a gyári ki van cerélve egy dvd/tv fejegységre+lehajtható tetőmonitor +anyós ülés elött a napellenzőn van egy monitor.:-D
szesz, hát te egy precíz ember lehetsz, ilyen egyértelmű, kultúrált rakteret még nem láttam, egyértelmű hogy a munkádban is precíz vagy, nagyon tetszik, a kivitelezés pedig önmagáért beszél, gratula!