Olvass vissza légyszi, ne kelljen mindent annyiszor leírnunk.Kábé a 300-as hozzászólástól , vagy ennek a 40-es csomagnak az elejétől kezdheted.Kicsinyítés, berakás, minden ott van.
Sziasztok! Teljesen kezdő vagyok mind kep.tar, mint digi kamera ügyben. Sikerült a kep.tar-on albumot nyitnom, bele is tettem próbaként a VIRÁGZÓ!!! alokáziámról egy képet, de hatalmas nagy. Nem tudom, hogy mikor és hogyan tudom kicsinyíteni, vagy azt már a kameráról való áttöltéskor kell? Segítsetek!
No most segitsetek. Feltöltöttem valahova a "tar"-ra egy csomó mindent, weblapokat képekkel, de nem találom. Valami mappahibát sejtek vagy bármi mást.
Keressétek meg, "novenylexikon" néven regisztráltam.
Elnézést, de rosszul írtam a 302-es hozzászólásban, hogy milyen címen lehet elérni a tárra feltett weboldalt.
Rossz: web.tar.hu/Endru helyett
a jó: www.tar.hu/Endru
Igen, sajnos ettől féltem.Nálatok a tűzfalban nem engedélyezték, pedig lehetne.Nekünk is proxin keresztül megy minden.Csak itt a rencergizda engedélyezte.
De talán Endru otthonról játszik.
Sajnos itt a munkahelyen az Explorerből nem sikerül ftp-ni. Ezt kaptam: Otthon meg nincs internet hozzáférésem.
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Véletlenül, most bejött a weboldal kezdeményezés, így megtudom mutatni, hogy hogyan néz ki a logóval:
[A hivatkozott kép már nem található meg a tar.hu-n]
Én eddig abban a hitben voltam, hogy ftp-zni WindowsCommander-ből lehet, de feltétlen kipróbálom amit írtál.
Sajnos az általam leírt módszernél, még egyszer sem sikerült több képet felraknom, mindig egyenként töltögetem, és állandóan frissitek. Szőrnyű idegesítő.
Nekem meg mostmár a feldolgozandó képek számát valami 113-tól kezdi, mert egyszer ennyi képet akartam áttenni az inboxból de kivágott.De nem érdekel.Hüle, hát hüle.
Ha besegíthetek Demjenginek.
Asszem, kezdem kiismerni a képes részét a kis huncutnak.
Szóval én ftp-n töltöm fel, ha sok a kép, mert úgy egyszerűbb.