Kicsit felháborodtam a mai nap. Eddig is elég sok problémám volt a bankkal- késett átutalások, marha magas kártyadíj, éves díj stb- de a mai történet picit túllőtt a tűrőképességem határán.
Ha valaki még nem tudná: a november 14-i kártyás fizetések, utalások stb amit a szláról költöttél, november 25-én is le lettek vonva a számláról!
Szerencsére van sms-szolgáltatásom ami mindig jelzi, ha mozgás van a számlán. Ma reggel meglepve tapasztaltam, hogy holott nem költöttem tegnap semmit, mégis hiányzik több mint 13ezer Ft. Hosszas telefonálgatás után kirohantam a munkahelyemről a legközelebbi bankba, ahol kiderült ez a "kis" technikai malőr. Valahogy nem nyugtat meg, hogy nem én vagyok az egyetlen, hanem mindenki aki az adott napon a pénzéből költött... (Én pl a Tescoban bevásároltam aznap, kíváncsi vagyok hogyan szedik vissza tőlük a pénzem...) Ígéretet kaptam a hiba délelőtti kijavítására, de mikor három körül telefonáltam, még mindig csak azt a választ kaptam, hogy a dolog "folyamatban van".
régen én is érdekelt voltam, de pánik szerúen menekültem onnan, amikor:
1. volt egy vállalkozásom és annak a számláját akartam becsukni, a vállalkozással együtt
hát ez olyan kemény diónak mutatkozott az ott dolgozó fiatalembernek, hogy bele is tört a bicskája - nem sikerült, természetesen elrontotta, mert esze nem volt,
utána a főnökség azt sem tudta, hogy hogyan hozza helyre
2. amikor a Margit krt fiókot becsukták és beköltöztek a Mammutba, teljesen ledöbbentem:
a bank egy mellékfolyosósról nyílik - fő a biztonság !!!!!!!
a pénzszámoló gép kijelzője természetesen a folyosóra nyíló üvegfalra és üvegajtóra néz, hogy aki ott végig megy lássa csak, hogy éppen ki és mennyi pénzt vesz fel - fő a biztonság !!!!!
az ügyfélfogadó, kicsi, szűk, és nagyon rossz beosztású
nincsen elkülönítve a pénzfelveveő hely, aki nagyobb összeget vesz fel és nem nagy termetű az ki van téve annak, hogy az összes ügyfél előtt veszi fel a pénzt, mert ott mindenki mindet lát - fő a biztonság
az ott dolgozók sem azok akik a régen voltak......
szóval lepukkant, igénytelen az egész bank - kár érte, mert régen nagyon jó volt
Nektek milyen tapasztalatotok van az Erstével? Én azért választottam őket, mert nagyon kedvező kamatokat adnak, és alacsonyak költségek is...
...de... az utóbbi időben valami döbbenetes mélyszárnyalást mutattak be. Először jött a számítógépeik rendszeres offline üzeme (havonta pár nap csak max. 20000 Ft-ot lehet felvenni az automatából, ami ráadásul valami teljesen kriptikus hibaüzenetet ad, ha többet próbálsz), a legújabb trükkjük pedig az, hogy elvesztették a betét feltörésére adott megbízásomat.
Mikor reklamáltam, felvilágosítottak, hogy nem érdemes előre megbízást adni, mert az úgyis csak elkallódik, inkább használjam a telebankot.
Csak az én hátam áll fel a szőr, ha egy mondatban hallom az "elkallódik" és a "bank" szavakat?
És mikor ilyen orbitális ostobaságot követnek el, akkor miért kell külön ugrálni, hogy jóváírják az elveszett kamatot / pénzfelvét költségét?
Nyugtassatok meg, hogy ez a kivétel volt, ami erősíti a szabályt!
ps: A honlapjukat majd máskor ostorozom.