Hát az enyémet még nem láttam,vagyis félig,mert gyors megoldás és olcsóság mellett most egy vw-nek a generátora mindene lett átrakva a trafic generátorházába.Mintha ikertesók lennének!:-Degyedül a stekker nem egyforma.Ami cserére szorult azt mondtam cseréljék ki,de hál istennek mindene szinte új volt!!!Úgyhogy majdnem egy az egyben tuti.!!!!Igy 20000Ft-ért vettem egy generátiort+annak némi felújítása.Asszem így olcsón megúsztam!!!!jelen helyzetemben!!Ezután 2 út közt meg lejön a váltó mert elég furcsa hangok jönnek onnantájt!!1800 fordulatnál berezonál az egész motor,+mondjuk 2-esben gáz visszaenged szépen gurul alap motorral és kerreg a váltó környéke.
szevasz ez nekem úgy történt, 65000km-nél hogy járattam az autót a ház előtt, egyszer csak elfüstölt, valamit ki kellene találni, mert a viz, megtalálja a tekercset,elöregszik és lepattan a vezetékről a lakkréteg, menetzárlat lesz és leég. Egyébként akkor én is egy fuvar előtt álltam. Bevittem a márkaszervizbe, ok csere garanciába, 4 nap múlva szóltak okés az autó, megyek megnézem, hát nem cserélték, hanem valamilyen tekercselő megtekercselte,de olyan volt mint az ökörhugyozás.
Pár napja elfüstölt a generátorom!!Pont mielött indultam volna Hollandiába!!!nagy mákom volt!!!
Semmi előjel,legalábbis nem vettem észre!!egyszercsak lobbb és kapút,egy darabig mentem hogy eljussak a szerelőig de nem sikerült!!Úgyhogy vontatáááás.
szevasz milyen a hátsó ajtód? felfelé nyílik, vagy oldalra. Ha felfelé nyílik akkor belülről ki tudod nyitni, a kis fekete karral, ha oldalra, akkor kinyitod az ajtót ütközésig, majd a fekete fület az ajtóhoz képest merőlegesen magad felé húzod, ekkor teljesen majd kilencven fokot tudsz még nyitni az ajtón, mind a kettőn. Becsukáskor nem kell semmit huzogatni, magától akad össze újra az ajtó.
Jobb első kereket leszereled, majd a kerékdob műanyagborítást
leszeded és ott van mogötte a tartály a szivattyúval.
Úgy emlékszem csak 2 vezeték csatlakozik így nem lehet írányváltós.
Kiveszed a tartályból a szivattyú motort, és kis éles késsel óvatossan szét lehet pattintani ahol össze van rakva. Van benne egy kis dugattyú ami jobbra balra mozog, na ez van megszorúlva, ezt kell kipucólni esetleg rárakódott vízkőtől megtakrítani, majd ha jól mozog akkor rakhatod össze.
Nekem 3 évig úgy használták elöttem hogy a belső raktér üveg le volt fóliázva és
a hátsó ablaklapát is le volt szerelve sőt még a hátsó ablakmosó motor biztosíték is ki volt szedve, ezért tljessen be volt állva. Nekem sikerűlt kipucólni azóta jól mükszik.
Nekünk van olyan autó, amiben vacak kormány van. Évente ötször megyünk vele, akkor másikból rakjuk át gyorsan. Eddig még nem felejtettük el meghúzni a csavart.
ugy van ahogy írod, mert én mikor a vitom ba cseréltem a kormányt annak idején akkor is egyenes kormány, mikor leszedtem, mert azt mondta a mester hogyha nem egyenes, eltörhet valamilyen spirál, ami a légzsákműködéshez kötődik
Köszönöm a segítségeket, a rögzítő csavart már próbáltam kicsavarni, de még nem sikerült eltalálni, h milyen a feje. Remélem tényleg csak ennyi lesz a baja.
De a csavarok kiszerelése után a kormánykereket visszakell fordítani egyenes helyzetbe, a lufit csak utána szabad kiszedni mert a kormányba lévő kábelek
utba lehetnek. A kormány rögzítő csavart 44 Nm kellene meghúzni.