Üdv.: Esetleg jobb első ablakemelő szerkezeted van? Nekem igazából csak a kis kerék kellene ami az ablakemelő motoron van rajta, de ha csak egyben adnád el akkor úgy is megyezhetnénk.
Eredeti Lancia felni, 500km futott nyári gumikkal van. A felnik és a gumik kifogástalan állapotban vannak. Amit most eladnék, a többit meg amit kértél azt párnapon belül tudnék választ adni rá..
A felnikre és a gumikra irj egy árat, hogy nekem mennyit érnének meg. Ezek most az autóról leszerelt állapotban vannak a tél végett.
Hát esetleg felnik, cd changer, jobboldali motorvédő burkolat, akkun lévő bizti doboz, külső hőmérséklet szenzor ,de ha van esélyed egyben eladni ,akkor természetesen ,inkább azt érdemes tenned.
Megint a segítségetekre lenne szükségem. Úgy hallottam, hogy a szervo szivattyú csapágya kezdi megadni magát. Javította-e már valaki? Vagy cserélte már ki valaki kompletten? Ha jól néztem, akkor le kell szedni a generátort, és csak utána tudom leszedni a szivattyút. Vagy szerintetek felüröl is ki lehet szedni? Ha esetleg lenne valakinek róla rajza, robbantott ábra, vagy bármilyen információja. Az nagy segítség lenne. Hozzáfogjak egyáltalán a csapágy cseréhez vagy vegyek bontott szivattyút?
Üdv. Kuplung problámámrol jo ideje tudok,de most vált halaszthatatlanná a cseréje/felújítása. Kérdésem: melyik megoldás lenne ésszerű? csere kb 120-170 e. lenne, a felujitás körülményes,állítólag jol megcsinálnák,de nem tudom h. a kinyomocsapágyat stb. fel lehet e egyáltalán újítani, Hogy működik ez a folyamat?
Én munkahengert cseréltem így utólag már nem bánom kb11E volt és talán ATE márkáju.
A klimavezérlő gombokra lehet ragsztani valami fóliát? mert nekem a ventilátor LE nyílgombja már teljesen levált. Már nem nyíl hanem egy zöld az egész:-)
Mint teljesen laikus kérdezem, kontakthiba esetén az ellenállás megnő, tehát hidegebbet kellene mutatnia?
Jelentheti-e ez azt, hogy ne is reménykedjek egy "egyszerű" kontakthibában ,mert nálam ez a valóságosnál jóval melegebb értéket mutat, tehát az ellenállás itt kísebb? Vagy rosszul okoskodom?
Korábban volt egy olyan kuplung problémám ,hogy a pedál csak késve jött vissza alaphelyzetbe. Mindenféle felmerült -főhenger, munkahenger stb. Végül is úgy néz ki ,hogy a problémát az okozta ,hogy nyáron mikor a munkahenger elkezdett folyni, én az olcsóbb megoldást választottam és a munkahenger cseréje helyett ,javítókészlettel a belső tömítések cseréjével javíttattam meg. Akkor ezzel nem is volt semmi gond. Viszont ez az utángyártott javítókészlet ulyan gumikarmantyúkat tartalmazott ,aminek az anyaga nagyobb hidegben megkeményedett és ez okozta a gondot. Most ,hogy a hőmérséklet 4-5 fok körülire emelkedett, minden normalizálódott. Csak azért írtam le ,hogy mások elkerülhessék ezt a hibát. Szerintem érdemesebb a munkahengert cserélni. (Kérdés azonban ,hogy az utángyártott komplett munkahengerben mi van?)
Ami a külső hőmérséklet szenzoromat illeti, még mindíg rapszódikusan viselkedik, de még nem volt szívem - meg időm sem - emiatt szétszedni az ajtó stb. Most mindenesetre nem kapcsolom a klímát auto módba és kész.
Én az ajtóban, az ajtó átvezetőben, és a klímavezérlő csatlakózójánál mértem.
Magán a szenzoron nem lehetett látni a hibát, csak miután rámértem és nem jó értékeket mutatott gondoltam szétbontom, rosszab már úgysem lessz. Akkor látszott csak a godja.
Na, ma eddíg eljutottam, azután itt be is fejeztem... :( A szenzort kipattintottam ,de a szenzornál a vezetékeken nem látok törést, mérni meg nem tudom ,mert kiderült ,hogy sz@r a multiméterem. Így nem látom értelmét szétgányolni. Apropos. Hol van a szenzor kábelén valami csatlakozó. Arra gondolok, hogy esetleg ott lehet kontakthiba. Gondolom ,lehet a tükörben, esetleg az ajtóban ,ha te már végigmérted ,talán találkoztál vele.
Mindenesetre most nálam már klassz az idő, elérte a 25 oC-ot :/
Végigmértem a klímavezérlőig a vezetékeket de végül maga a jeladó volt oda a tükörben.
Az egyik lába volt leszakadva és a bejutott sós víz megzavarta kicsit. Sajnos be van öntve valami kemény anyaggal de kibontható és újra lehet forrasztani.
Azért kérdeztem ,mert most megbolondult... -5 foknál +3 .. +4-et mutat. Arra gondoltam ,hogy esetleg valahol, valamelyik érintkezője nem O.K. Bár lehet ,hogy egy reset (akkusaru le) helyreállítaná.
... de miért kell mindíg valaminek besz@rni? ... :(
Probléma és baleset mentes, kilométerekben gazdag Új Évet mindenkinek!
Én viszont tegnap délelőtt kicsit megtörtem az alsó motortakarót. Elkaptam az úton egy lemez felni darabját. Már minden félét elhagynak az emberek. "Boldogan", káromkodva zártam az óévet.
Valamennyire lassabban forgatja nagy hidegben ,ez természetes. De ez nem lehet számottevő -10-15 oC felett. Ha érezhetően nagyon erőlködik, akkor valami nem O.K. Az olaj nagyon be tud dermedni (és nem csak a motorban), ráadásul az akku is lelassul ilyenkor.
Én eleve Selénia WR 5W40-et használok (1,9 JTD). Nem tapasztaltam vele eddíg semmi gondot. Igaz nem is volt még nagy hideg ( -10 oC körül volt eddíg a leghidegebb)
Ilyen hideg időben nektek is nehezen forgatja át a motort startoláskor? Az akksim nemrég volt töltve. Esetleg valaki próbálta már télre a WR diesel olajat? Ha igen, ügyesebben forgat-e vele ill. nem okoz-e valami galibát, ha ezt tenném bele a következő olajcserekor?