CD-tárad van már hozzá? Nem olyan egyszerű szerezni és az audió cd-k rossz utakon hajlamosak ugrani. Különösen ha már kissé viseltes a lemez. Nekem van CD táram de a panel kettétört benne szóval kuka, talán ha más tipust felismerne de nem hiszem :-(
Nálam az FM transmitter elfogadhatóan szól.
Bátor dolog egy hét után szétszedni a műszerfalat... :-) Nekem 1 éve van mega kocsi de még nem vitt rá a lélek. Majd tavasszal talán.
Az adott útmutatás szerint jártam el, pohártartó, kártyatartó símán kijött, én ugyan azt hittem, hogy külön-külön kell kiszedni de szerencsére a műanyag okosabb volt mint én. Az egész panel együtt jön ki az elakadásjelző kapcsolójával együtt, hála az égnek nem tört el. A rádió díszléce is símán lejött, az adott négy csavart kivettem, a rádió most mozog kb. 5 mm-t de azután megáll és nem mozdul tovább. Egyenlőre itt tartok.
Köszönöm a képeket. Végre egy olyan oldal ami él! Én is azt gondolom a transzmitterről és a loudlinkről amit Kovi, viszont nem vagyok egy elektronikai és számítástechnikai szaktekintély ezért nem vágnék bele olyan, mások számára egyszerű dologba amiről írtál. Marad a CD-tár, annál is inkább mert van egy csomó cd-m így még írnom sem kell (még soha nem csináltam, nevessetek ki de nem tudom , hogyan kell) csak cserélgetni. A CD-tárat még be tudom kötni de ennél beljebb nem merészkednék az elektronika világába. Úgy járnék mint egy felfedező aki elindul de nem tudja, hogy a vadak egy ebédet neveznek el róla vagy a hálás utókor egy hegységet.
Nekem volt benne olyan kábel a csomagtartóban. De a másik vége a műszerfal alatt véget ért, és az is csak egy toldó volt. Így újra be kellet húzni egyet. De a cd tár elég macerás, mindig cd-t írni, stb.. A transmitter meg elég ratyin szolt az enyémben állandóan bezavarta valami. Az emulátort elég drágának találom. Most az találtam ki, hogy a telefont fogom rákötni. A cd tár csatlakozóját lehúzom és oda készítek egy olyan csatit ami jó a telefon fülhallgató kimenetre. Már minden telóban van memória kártya, sőt mindig kéznél is van. De van aki mp3 lejátszót rak bele.
Én is úgy gondoltam, hogy a csomagtartóban van mert úgy tudom, hogy a gyártók egy fajta kábelköteget gyártanak egy adott típushoz költségcsökkentés miatt és csak a szükséges csatlakozókat használják fel. Ezért már le is bontottam a bal hátsó kárpitot a csomagtartóban de ott nem találtam semmit. Talán még a kalaptartó alatt lehet, de ezt csak tippelem. A rádiót csak azért akarom kivenni, hogy megnézzem a cd csatlakozást mert ha ott van akkor a másik végének is meg kell lennie valahol. A transzmitterről olvastam pár dolgot de az nem volt meggyőző. A gyári cd-tárnak jobban örülnék. Azt már megtudtam, hogy Grundig MCD36-os tipus kell bele. A limousinban melyik oldalon van beépítve a cd-tár? Eddig csak az sw-ét láttam, ott bal oldalon volt.
A rádió kiszereléséhez előbb el kell távolítani a pohár, kártya tartót. Nincs csavaros rögzítése csak be van tolva, pattintva a helyére. Nálam csak meg kell húzni és már kint is van. Utána a szellőző közepén alul találsz egy torx csavart azt el kell távolítani. Azt csak annyira szoktam kintebb húzni, hogy rádió körüli disz keret alján lévő csavarhoz hozzáférjek(rövid a benne lévő világításnak a vezetéke). Majd eltávolítod a disz keretet, és akkor hozzáférsz a rádióhoz. Van négy csavarja, illetve a két oldalán egy rögzítő fülecske. Na így a leggyorsabb és a legegyszerűbb. Én először a hamutartótól bontottam ki mert nem tudtam hogyan kell. És onnan aluról fölfele. Nálam némely vezeték elég rövid, és óvatosan kell bánni, Illetve nagyon könnyen törő műanyagok.
A csomagtartóban kellene lennie vezetéknek ha nincs, bele lehet dugni valami 13 DIN csatlakozós kábelt. (azthiszem) és venned kellene egy cd tárat vagy egy ugynevezet Loulink készüléket (kártyaolvasós CD-tár emulátor)
A magnót ki lehet venni, ( a hogyan engem is érdekel) de helyére nem nagyon érdemes mást beépíteni mert az ICS (rádió+kijelző) fontos információkat közöl.
Vállalkozó kedvűek a kijelzőt DVD lejátszó (vagy kártyaolvasós USB-s stb eszköz csatlakoztatásával) szép dolgokra tudják bírni.
A kevésbé szerelősök FM transmitterrel tudnak más zenéket megszólaltatni.
Sziasztok! Egy hete lettem tulajdonosa egy Lybrának. 1.6-os benzines, kifogástalan állapotú, vezetett szervízkönyves, Lx felszereltségű. CD-tár sajnos nincs bene. Ezzel kapcsolatos a kérdésem. A CD-tár vezetéke vajon benne van-e a kocsiban vagy utólag kell bevezetékelni? Ha benne van, hol található? A gyári rádiója hogyan vehető ki a műszerfalból? Köszönettel várom a választ.
Az én lybrás ismerősöm régen azt mondta, hogy valami olasz fórumon tudta a legtöbb infót és anyagot szerezni. Sajnos mostanában nem találkoztam vele, de majd rákérdek egyszer.
Ha valaki épp a környéken lakik - gondoltam megemlítem, hogy 12-én szombaton Fiat találkozó lesz Keszthelyen és leszünk páran lanciások is. A Fiatosok mindig szívesen látnak minket:
Jómagam a jelenlegi állás szerint júni elején szerveznék egy Lancia találkozót a Zamárdi szabadstrand parkolójában,de majd még pontosítok. Természetesen arra is szeretettel várunk minden lanciást ;-)
A megjelenése évében jelent meg néhány ismertető, utána alig-alig. Legalábbis a gugliban igazán komoly ,részletes ,átfogó írásokat én nem találtam. Hja a ritkaság átka ...
Szeretném a segítségeteket kérni egy DVD fejegység beépítéséhez,régebben találkoztam itt valami leírással,de most nem találom,sajnos nem nagyon tudom,hogy kell keresni.A fejegységen van rca audio és video kimenet is.A kocsim pedig navis.
Ha a nagy kijelző az, akkor igen. Szinte alig lehet észrevenni, annyira gyors az egész. Ha a szemem sarkából megláttam és mire odapillantottam már megint normálisan mutatott. 1-2 alkalommal vettem idáig észre de nagyon koncentrálnom kellett, hogy elcsípjem azt a pillanatot. Egyébként semmi gond a géppel, csak idegesít, nehogy véletlenül bef...son a kijelző, mert akkor asszem érvágás lesz. És most nem kábelre gondolok...
Szerencsére nálam még soha nem volt ilyen. Talán a hideg?
Azért ha az a kijelző tönkremegy elég övön aluli ütésnek számít, visszamennénk a kökorszakba, maradna a Chek lámpa barkóbázás és a benzinmutató bámulása.
Ma észre vettem a kijelzőn, hogy itt-ott hirtelen egy pillanatra "béna arcot vág". Mármint olyan, mintha valami rossz érintkezés szórakozna. Valakinél előfordult már hasonló?
Nem tudom én sem, hogy mitől csinálja. Van olyan indítás, hogy villog, és van amikor nem. De nem függ attól milyen meleg a motor. Csinálta már meleg motornál is. És még a külső hőmérséklettől is független. Nem találok összefüggést. Mikor milyen kedve van.
Nálam is előfordul néha az izzító kijelző villogása. Nem minden indításkor, csak emitt-amott. Ha izzító hiba lenne, akkor szerintem állandóan jelezne. Asszem a szervizkönyv írja, hogy ha 30mp-en belül nem alszik ki, akkor ajánlatos a szerviz látogatás. Eddig sosem villogott annyi ideig, nem is nagyon foglalkozom vele. Egyébként nem lehet, hogy csak utánfűt a hőmérséklettől fűggően? Nem értek ilyen elektromos izékhez. Régebben a Nissanomon , mikor már gyanusan nehezen indult be a motor, ki szoktam szedni az izzító gyertyákat és egyesével lepróbáltam őket akksiról. Volt is rá példa, hogy valamelyik nem működött.
Ha minden igaz már megvan a hiba oka. Az okosok azt mondják, hogy az egyik izzitógyertya tönkre ment. Akkor most cseréljem mind a négyet vagy csak a szart?