Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

kacagógerle Creative Commons License 2009.04.09 0 0 817
Elég érdekes a gumiajánlás a Trafic-nál,hiszen a 195/65-205/65-215/65-ös méretet is ajánl a Trafichoz,már csak az a kérdés melyik gumival mér pontosan a kilóméteróra.
Bár az is lehet,hogy át lehet programozni a kompjúterben a gumiméretet mint a Fordoknál.
Előzmény: nyikj (815)
soonó Creative Commons License 2009.04.09 0 0 816
Mind a kettővel.

Az alap a kisebbik, kérni lehetett a nagyobbal is, meg még a 215 65-el is. De ezt valószínű nem fogod kideríteni.
Előzmény: nyikj (815)
nyikj Creative Commons License 2009.04.08 0 0 815

 Trafic passenger ( 7 személyes ) tulajdonos vagyok 2 napja. 2006 évi 09. havi kiadású kocsit vásároltam. Téli-nyári, félig lefutott gumikat kaptam vele. 195 65R 16C a nyári gumi, 205 65R 16C a téli. Segítségeteket kérem, eredetileg milyen méretű gumikkal adták ki ezeket?

 

soonó Creative Commons License 2009.04.04 0 0 814
Ja. Az ötleteimmel sosincs baj, csak a kivitelezéssel. Nízgéltem a mobilét, hát 4000 jurójért adnak olyat, amiben ugye 2006 előttiek jöhetnek szóba, de azok legalább 150.000 km-et mentek. Akkor meg nem vagyok sokkal beljebb, csak elodázom a probléma halmazt.
Előzmény: llaller (813)
llaller Creative Commons License 2009.04.04 0 0 813
szevasztok a soono féle verzió lenne az igazi
Előzmény: kreutzb1 (812)
kreutzb1 Creative Commons License 2009.04.03 0 0 812
Üdv!

250E!!!Most érdeklődtem éppen mert dőőőt az olaj a váltóból!!!
Így volt egy gyors váltófelújítás!!!
Hál istennek az olcsóbbik változat jelentkezett nálam!!:-D
összes szimering,tömítés,csapágy stb csere!!!Így 60E ből megúsztam.
A kinyomócsapágy úgy roszogott mintha homokkal lett volna teli!!!
Előzmény: llaller (810)
soonó Creative Commons License 2009.04.01 0 0 811
Hűazanyja!

Én azon gombolkodom, hogy valahogy kellene szerezni egy occsó garambolósat, aztán ha valami megmihálylik, akkor csak egy gyors csere.
Előzmény: llaller (810)
llaller Creative Commons License 2009.03.31 0 0 810
mibe kerül egy bontott 6-os váltó?
llaller Creative Commons License 2009.03.20 0 0 809
azért kérdezem mert az enyém is 6gangos 140-nél forog 3000-t
Előzmény: frecska (808)
frecska Creative Commons License 2009.03.18 0 0 808

Szerintem a 6 sebességes váltó miatt tud annyit, nekem 5 sebességes 3000 es fordulaton 130 km körűl van. Viszont azokban a motor is teljessen más, szinte annyi hangja van mint egy benzinesnek.

Remélem a BAT-osok 2010-ben lecserélik megint az autóparkukat, és akkor be tudok szálni már egy olyanba.

Előzmény: llaller (807)
llaller Creative Commons License 2009.03.18 0 0 807
szesztek az enyém 2002 végi 101le és nem füstöl az se semennyit, kérdés hogyhogy az új vivaro 1.9-es 3000-en 160-at megy? váltó?
frecska Creative Commons License 2009.03.17 0 0 806

HALI.

 

Én másképpen tudom, a francia rendszernél van az, hogy egy kis műanyag tartályból speckó folyadékot adagol , ami utánégetőként kiégeti a kormot. Hátránya hogy a tartályt néha töltögetni kell szakszervízbe.

A németek a katalizátór magas hőfokát használják ki, szó nincs arról hogy a kormot gyűjtené és azzal együtt kidobod a fél autót, mint a légszűrőt.

A lerakódott kormot kb 3000 es fordulaton 10 perc alatt égeti el tökéletessen, rövidebb távokon ez 25 perc is lehet, persze mindezt elektrónika figyeli.

Biztos vagyok benne hogy az enyémbe is van, mível semminemű koromfelhő nem távozik az autóból, gyorsulás esetén.

Tulajdonképpen azért érdekelne, mert a súllyadó törvényben van egy rész, ami a környezetvédelmi besorolás alapján 20-30% kedvezmény járna. Vagy adható.

Előzmény: öcsiba (802)
soonó Creative Commons License 2009.03.17 0 0 805
" ha jöhetek a sajátomért. "

Ez sem rossz. :-)
Előzmény: zsoltee77 (804)
zsoltee77 Creative Commons License 2009.03.17 0 0 804
A TI piros. :D az enyémen is így van. egyébként az enyém 2005 gyártású, és nekem is 3 hónapig szórakoztak az átadással. én meg kértem egy tesztautót, és amikor elvittem, mondtam, hogy akkor hozom vissza, ha jöhetek a sajátomért. :D
ez kb úgy nézett ki, hogy a vivaro tesztautó nálam volt 2 hétig, aztán végig mentem az egész opel palettán, volt nálam astra több is, corsa, meriva. ha nekik ez jó volt....
Előzmény: soonó (803)
soonó Creative Commons License 2009.03.17 0 0 803
Jájájájjjj! Rosszul emlékeztem, télleg 4 bötű van csak az erősebben valamellik betű pirosra van festve, devagány.:-)
Előzmény: frecska (801)
öcsiba Creative Commons License 2009.03.17 0 0 802
Hali.. Ha jól emlékszem a reszecske szűrőnél a kipufogó gázok a katalizátor után egy szűröbe kerülnek ahol pici spec olaj hozzáadásával kötik le, a szűrőt 60 000 km tisztítják 120 000 km csere, kb. 100 000- 120 000 ft.  Ha nincs benne ne sajnáld. Lehet hogy így kicsit ködöl gyorsításnál de olcsób a fentartási költsége..
Előzmény: frecska (801)
frecska Creative Commons License 2009.03.17 0 0 801

Szia.

 

Az enyém 2004 07. havi. 60kw=82 LE. és mégis CDTI.

Szerintem kamuból nem írják rá.

De pusztuljak meg alámászok és megnézem.

Előzmény: soonó (800)
soonó Creative Commons License 2009.03.17 0 0 800
Jól szedted ki a bötűkből, de az csak az elnevezés. A CDTi a 100-as, a DTi meg a 83 lóerős. Ennyi.
Csak onnan tudom ezt az utánégetős dolgot, hogy amikor mi vettük: 2004 augusztusban lett megrendelve, októberben gyártották, novemberben itt volt, és 2005 január végén kaptuk meg. Csak azért írtam így végig, mert nyár végén kezdtek "frissített" szisztémában gyártani, állítólag innentől kezdve javult a minőség. Aztán, hogy 3 hónapig szórakoztak velem mire megkaptuk az autót. Ez azért lényeges, mert már megpróbáltam az autót átkérni másik boltba, hogy majd onnan elhozom. Ennek pedig az a lényege, hogy hiába nyaral akár egy évet a keróban, az nem a keróé, hanem a Zopelé. No, így derült ki -már 2005-ben-, hogy máshol szeretném megvenni ugyanazt. Ember mond egy árat....tralalala, +részecskeszűrő X ezer ficcs. Én meg amikor kimatekozta, akkor köhhintettem a raktári számát az autónak, oszt lehúzta a listáról a részecskeszűrő árát, mert az még 2004 ben készült, és abban nincs olyan.
Tehát kb. 2005 tavaszától lehet benne.
Előzmény: frecska (799)
frecska Creative Commons License 2009.03.16 0 0 799

Köszönöm.

 

De én úgy tudtam, a CDTI - Common-Rail Diesel Turbo Injection - Részecskeszűrős Turbódizel befecskendezés (Német motortípus - Opel)

elvileg a kipufogó rendszer gyűjti a korom részecskéket a katalizátór után, és amikor a katalizátór eléggé felmelegszik akkor valami elektrónika egy olyan keveréket képez ami akkora hőt állít elő a katalizátór után, hogy ezeket a korom darabokat magas hőfokon égeti el maradéktalanúl. Elvileg ebben külömbözik a DTI től. De lehet , hogy én tudom rosszúl.

 

Így viszont lehet, hogy magasabb osztályba is tartozhat.

Előzmény: soonóné (798)
soonóné Creative Commons License 2009.03.16 0 0 798
Nincs benne részecskeszűrő.

7.
Előzmény: frecska (797)
frecska Creative Commons License 2009.03.16 0 0 797

Sziasztok.

Egy kis segítséget kérnék.

2004-es évjáratú VIVARO 1.9 CDTI autóm, milyen környezetvédelmi osztályba tartozik.( Elvileg a CDTI jelzés a részecskeszűrő rendszerre utal, ami álltal korom szemcsék nem kerűlnek ki a kipufogó rendszerből.)

 

A lehetőségek itt vannak.

http://www.euvonal.hu/index.php?op=kerdesvalasz_reszletes&kerdes_valasz_id=786

 

Köszönettel, várom a válaszokat.

soonóné Creative Commons License 2009.03.15 0 0 796
Az a legjobb méret, rávaló.
Előzmény: llaller (795)
llaller Creative Commons License 2009.03.15 0 0 795
szesztek a 2.5-ös traffichoz 205/65R16C vagy 215/65 R16C-s gumit ajánlják, gyárilag.Nekem 205-ös van alufelnin jobb se kell mert a legoptimálisabb nekem.
soonó Creative Commons License 2009.03.14 0 0 794
Ja, tényleg! A 45-ös magasságú eléggé nyünyörgött, az 50-es jó. A téli 205/65 16"-os ellenében érződik, hogy picit peresebb, de teljesen jól használható. Igazából az utak néhány kivétellel annyira rosszak, én javarészt az 51-esen hajtok, hogy nem is annyira gumifüggő a kérdés, hanem hogy bírok e annyit kacsázni, amit az út minősége elvár tőlem.
Előzmény: öcsiba (793)
öcsiba Creative Commons License 2009.03.14 0 0 793
Köszönöm a válaszod, már kezd kirajzolódni a kép csak még nem irtál a komfort érzetről. mennyivel lett lágyabb a rugózása vagy ellenkezőleg pattogósabb mint az eredetije 16" lon. Most mivel süt a nap megyek megnézem hol ázhat be a bal biztonsági övem tiszta víz ésőben. Kilométerben gazdag hétvégét mindenkinek....
Előzmény: soonó (792)
soonó Creative Commons License 2009.03.14 0 0 792
Itt vagyok ni.

http://194.107.82.35/AlcarKonfigurator/produktion_neu/index.php?&site=7&lng=hu&fdi_mod=S21&fdi_key=13723
Előzmény: soonó (791)
soonó Creative Commons License 2009.03.14 0 0 791
Meg talán azért sem jártam rosszul mert a 17"-osnál pont a terhelés miatt sokk küllőset -10- kerestem, ami egymás mögé van bújtatva, mint a binyigliknél, így széltében is tartja a kanyarerőt.
A téli az meg 16-os vastag 5 küllős. Az nem egy hajdecsodaszép, de legalább nem pálcikavékony.
Előzmény: soonó (790)
soonó Creative Commons License 2009.03.14 0 0 790
ET szám.

Ha csak nem az Ecserin veszi a mester, akkor nem tud mellényúlni, mert ezt a számot én is végignyálaztam a katalógusokban, autótípus alapján a legtöbb kerékmárkánál csak egy két mm eltéréssel ugyanazt lehet kapni.
Előzmény: llaller (788)
soonó Creative Commons License 2009.03.14 0 0 789
Halihóó!

Ez ügyben, asszem én lettem megszólítva. A nyomvályúk miatt mindegy. Annyira rosszak az utak, hogy a kisebbet is viszi jobbra-balra. Én a szélességet megtoldottam 4 centivel 235 ig picit érződik. Ha nevesebb gyártónál veszed a keréktárcsát, akkor nem érhet meglepetés, mert az autó tömegéhez van méretezve.
Amíg 235/45 -el lavíroztam volt gondom. A kátyúk szanaszét durrogtatták a gumikat, mind az ötöt, mert mindig az első kapta a pofont, oszt ment hátra. 110.000 km alatt mind szálszakadásos lett volt amelyik több helyen is, mivel a hátsó kerekek befelé dőlnek ezért belül már a vas is kilátszott, puff egy defekt, aztán még egy az ötödiknek is, már a vas is kikopott. Ekkor lettek kidobálva, a vége felé már max 90-nel mentem, meg "gyors" kanyarokban kerültem a centrifugális erőt.:-)
Aztán most egy éve 235/50 van ez illik rá, nem zörög, nem durrog ki, nyilván a szar utak miatt kevesebbet bír ki, mint a 16" os, de ez már jó.

Ja, és amikor átcseréltem télire, akkor párszor még megszívatott, mert úgy éreztem főleg kanyarokban-sávváltásnál, hogy kóvályog, ezért megálltam megnézni, hogy nem lazultak-e meg a kerékcsavarok.
Tehát szerintem az az 5 panaszos is vigyorogva vezetne 17" os kerekekkel, mert nem akana túlfordulni, jól bírja a kanyarokat.:-)
Előzmény: öcsiba (787)
llaller Creative Commons License 2009.03.14 0 0 788
szevasz gyárilag van "17" esben erősített felni? ha nagy kereket teszel fel peres gumival, akkor kanyarban meseország a futása, vagy ha ausztriában közlekedsz. Itthon nyomvályú, viszi a kasznit, azonkívűl mivel peres a gumi, az útegyenetlenséget nehezebben veszi fel mivel merevebb kitámasztottabb a peres gumi (17-es felninél) Az ET számra figyelj, mert ha nagyon kijön a kasznihoz a felni, kinyirja a gsapágyat. Csak C-s felnit vegyél mert hivatalosan csak azt tehetsz fel!( a bálna mercin is C-s gyárilag a felni(kisteher) Én már láttam viton nem C-s felnit összetörve szép volt "18"-as csak hát alulméretezett. egyébként én ha kanyarodok mondjuk 100-al nálam olyan mintha alá akarna fordulni az eleje. A zt mondja a szerviz maga az ötödik fél éven belül aki ezt panaszolja, igy viselkedik az autó rendesen.
Előzmény: öcsiba (787)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!