Keresés

Részletes keresés

by-169 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2988

Ilyen ráncajtós jár még Nyírbéltekre? Rég jártam arra és csak Alfa Regionokat látok arra indulni. 

by-169 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2987

Felkerültek a vezetékek a plázánál. Szép réz színe van. A vezetékfogó tárgy érdekes mint a nagyvasútnál.  

marky-511 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2986

A 11-est a korház előtti körforgalomban lehetne visszafele küldenni.

Azzal csak a felesleges útvonalat lehetne megspórolni, de nem javulna a helyzet. Új útvonalat kéne neki adni. Mehetne akár a Doberdó utcára, cserélhetne útvonalat a régi 23-assal (akár úgy is, hogy a 11-es megy a hadházin, és a 23-as a Csapón), a kiskörútról mehetne a Pesti utca - Kishegyesi út - István út / Derék utca - Vincellér utca útvonalon, stb.

 

42-es valamelyest jobb lett mióta nem tér be az állomásra de így is mindig csúszik a 43-al együtt.

Értelmetlennek tűnt a keringés a főépület előtt, és időben tényleg jobb, hogy nem áll ott meg, de az utasok szempontjából rosszabb lett. Nem biztos, hogy aki nagy csomaggal száll le a vonatról, szívesen gyalogol a Teleki utcai megállóig. Pláne a nem éppen ízléses aluljárón keresztül.

 

26-ost nem ismertem de a 28-as nagy csapás volt.

Szerintem a 26-os megszüntetését sem indokolta semmi a busz-spóroláson kívül. A reggeli és a délutáni csúcsban rendesen ki volt használva. Épeszűen is meg lehetett volna oldani a "megszüntetését", pl. összevonni a 13-assal.

 

A 28-assal igazad van. Azt hittem, nem lehet rosszabb, mint a józsai buszok kálváriája a víztoronynál, mégis lett. Ha ragadna az illetékesekre egy csepp a szegedi közlekedésfejlesztési mentalitásból, már troli járna a 28-as helyén.

Előzmény: by-169 (2985)
by-169 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2985

A 11-est a korház előtti körforgalomban lehetne visszafele küldenni. 42-es valamelyest jobb lett mióta nem tér be az állomásra de így is mindig csúszik a 43-al együtt. Én is így vagyok vele inkább bicikli mint várjak a buszra is telik másra is idő. 26-ost nem ismertem de a 28-as nagy csapás volt.

 

 

Előzmény: marky-511 (2984)
marky-511 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2984

A 11-esen a Kenézytől az IT-Services felé 2-3 utasnál sosem láttam többet. Azért meg felesleges egy majdnem 60 perces menetidejű buszt fenntartani, hogy P.Z. háza előtt elmenjen.

 

A 42-esre nehéz magyarázatot találni, amíg nem volt összevonva a 47-essel, az egyik legkiszámíthatóbb viszonylat volt.

Gondolom közrejátszik valamelyest, hogy reggelente a Gázvezeték utcán leírhatatlan dugó van. Jobb ötletnek tartanám, ha a 18Y-vel vonnák össze, ott valamivel kisebb a forgalom.

 

A 43-as azon viszonylatok egyike, ami a Volán hagyatéka, kivételesen nem a DKV cseszte el.

 

Azt tapasztaltam, hogy a munkatársaim egy része akkor mondott le a tömegközlekedésről, amikor a 26-os megszűnt. Sokan járnak be a Bethlen utca - Egyetem sugárút környékéről. Oké, hogy most ott van a gyakrabban közlekedő 10-es buszcsalád, de csapnivaló a követés, képtelenség úgy átszállni a 22/22Y valamelyikére, hogy ne késsen az ember. Azt meg nem kéne elvárni az utasoktól, hogy 3-4 km-es út miatt keljen fel másfél órával hamarabb.

 

Én speciel a legnagyobb dugóban is spórolok 20-30 percet a tömegközlekedéshez képest. Ebbe belefér az is, hogy a kajámat minden reggel megveszem a teszkóban.

Előzmény: by-169 (2983)
by-169 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2983

Én is busszal utaznék ha nem lenne kiszámitatlan a 42-es. Befelé pontos de kifele nem tom hogy csinálják és a 11-es is bekavar a 43-as mellett.

Előzmény: marky-511 (2980)
by-169 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2982

Sehogy:) Rosszul fogalmaztam meg a mondatott. Villamospótlás teljes szakaszon van így több busz kell. Honnan vesznek el csuklóst?

Előzmény: TóthRóbert - DKV-fan (2981)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2981

Aggregát nélküli trolibusszal hogy pótolsz autóbuszt?

Előzmény: by-169 (2979)
marky-511 Creative Commons License 2011.11.20 0 0 2980

Ez szép és jó lenne, ha a busz:

1. pontosan közlekedne

2. fel lehetne férni rá

 

Mellesleg a legnagyobb képmutatás az autósokra hárítani a felelősséget olyasvalamiért, amit a szilárd anyaggal fűtők okoznak.

Kollégáim között is van olyan, aki 50 km-ről jár dolgozni, munkaidő után pedig házhoz kell járnia gyógymasszázst végezni. Mit csináljon? Induljon el otthonról 2 órával korábban, cipelje a 40 kilós ágyat a vonaton, majd a buszon? A legnagyobb tömegben?

 

Elég az én példámat nézni, a munkahelyemtől csak 4 km-re lakok, de képtelenség a reggeli buszra felférni (8 hónapja dolgozom, ezalatt kétszer láttam csuklós 25/25Y-t).

Most gondolj bele, mi lenne, ha mindenki letenné az autóját. Az utasok 80%-a a megállóban maradna.

 

Amíg nincs megfelelő alternatíva, senkitől ne várják el, hogy ne használja a személygépkocsiját! Nyáron oké, mert mehetek kerékpárral is, de a mínuszokban ezt hanyagolnám.

Más lenne a helyzet (mint ahogy más volt a Volán idejében), ha lenne elegendő - főleg csuklós - jármű, pontos követés, ésszerű viszonylatok lennének. Nem a jelenlegi káosz.

 

Végül egy kis fél-off:

Ha minden autós letenné a kocsiját, mindegyik fel is tudna valamilyen tömegközlekedési eszközre szállni (már itt megbukott a dolog!), és mindegyik rendelkezne jeggyel, vagy bérlettel, akkor se lenne nyereséges a DKV.

Viszont a városnak, és az államnak hatalmas bevételt hoznak az autósok. Fizetik az autót (ami eleve nem olcsó), a benzint (ami szintén nem az), a biztosítást, teljesítményadót, meg persze a parkolást. Mind-mind bevétel, az államnak alig kell finanszírozni az egyéni közlekedést. Ezzel ellentétben hadd ne mondjam, mennyi pénzkidobás jön létre a tömegközlekedés miatt...

 

A légszennyezés más kérdés. Én szinte minden reggel kikapom az orrom elé az egyik FIS rendszámú iskolabuszt fekete matricával. Mit ne mondjak, rosszabb, mintha öt trabi lenne előttem.

Előzmény: LoLkA (2976)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2979

Villamospótláshoz van elég kocsi? 32-esről meg a 31-ről levesznek egy egy csuklóst vagy máshogy oldják meg?

Előzmény: TóthRóbert - DKV-fan (2978)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2978

A telepen áll, nem kell a kocsikiadáshoz.

Előzmény: by-169 (2973)
LoLkA Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2977

Igen, irányonként egy-egy sáv marad az autósoknak, buszoknak.

Előzmény: Ricsi89 (2970)
LoLkA Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2976

Szerintem meg az autók ne közlekedjenek!

Sokkal reálisabb az elszállított utasmennyiséghez viszonyítania  szennyezést. Ebből a szempontből egy EURO 5-ös motorú autó is környezetszennyezőbb egy hasonló motorú busznál.

Előzmény: Dreamer (2965)
LoLkA Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2975

Akkor az autókkal együtt fog menni a villamos?

 

Nem. Úgy, mint most van az egyes vonalon a Piac utcán például.

Előzmény: by-169 (2967)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2974
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2973

404-esről tud valaki valamit? Rég láttam forgalomban.

by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2972

Eddig azt a uniós térképet néztem tudod amin szines vonalak vannak:)

Előzmény: hajdubus (2971)
hajdubus Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2971

Na végre egy normális térkép.

 

Végre??? Úgy érted, hogy végre rátaláltál? Lassan két éve elérhető mindenki számára. :))

Előzmény: by-169 (2968)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2970

Ezt pontosan még nem vágom, hogy hogyan lesz. Elég sok helyet elfoglal az a vágány, lehet, hogy szélesítve lesz az út és csak egy sáv lesz.

Előzmény: by-169 (2967)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2969

Ma láttam egy kék Rába vontatott egy kis szürke buszt cibált ami sokáig Keresztes-Kereki közt járt.

by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2968

Na végre egy normális térkép. Akkor a kiágazás után az út szélén fog menni.

Előzmény: torqmatic (2964)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2967

Akkor az autókkal együtt fog menni a villamos? Cserébe megmaradnak a fák.

Előzmény: Ricsi89 (2966)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2966

A másik útfélen lesz majd a másik vágány, de ha ott is felbontották volna, kakor hol jártak volna za autók buszok? Tehát most ezt csinálják meg majd ha ez kész, akkor a másik oldalt túrják fel.

Előzmény: by-169 (2963)
Dreamer Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2965
Engem az erdekel, hogy szmogriado alatt a NE kozlekedjen dizelmotorral!
Előzmény: uhhuka (2953)
torqmatic Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2964

Ezt most komolyan kérdezed? Egyébként éppen tegnap tettem be erről egy linket, azon pontosan rajta van, hogy mi, merre, meddig, hány méter...

Előzmény: by-169 (2963)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2963

Itt egy pályás lesz a vonal?

by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2962

Onnan hiányzik valami nem?

Előzmény: Ricsi89 (2961)
Ricsi89 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2961

Azt a két bóját épp akkor rakták ki, amikor ott voltam. Akkor ellenőrizték a váltót, meg a leveleket fújták kifelé lombfúvóval. Szerintem a nagy tátongó lyuk miatt van ott a bólya. :)

Előzmény: by-169 (2958)
TóthRóbert - DKV-fan Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2960

Nem.

Előzmény: by-169 (2959)
by-169 Creative Commons License 2011.11.19 0 0 2959

Most is pótlás van. Lehet a díszkiváligitás szerelése miatt? 

Előzmény: Dreamer (2942)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!