Üdv! Az oldalkocsira értetted a féket? Elől tárcsa, hátul dobfék. Valszeg, ha szereznék egy hátsó komplet kereket, azt egyszerűbb kezelni. Még elmorfondírozgatok rajta (van néhány téli hónapom...), köszi az infókat!
Az általános szabályok oldalkocsiépítésnél: a kerekek picit tartsanak össze, a motor is és az oldalkocsi is picit dőljön kifelé, az oldalkocsi kereke a motor hátsó kerekéhez képest picit legyen előrébb. Aztán hogy jelen esetben mit takar a "picit", azt ki kell filózni. Az értékek gyakorlatilag minden motornál mások. Mivel ez a típus nem kifejezetten oldalkocsis használatra készült, gyári adat biztos nincs hozzá. Ugyanez igaz a felfogatási pontokra is, "ahol jónak tűnik". Mivel nagy száguldozásokat nem kell abszolválni egy ilyen fogattal, nem kell túlprecízkedni a dolgot, elég jól be lehet lőni "szemre" a beállítást.
Venni nem tudom, hogy hol tudsz hozzá oldalkocsit, de ha a gyártás mellett döntesz, akkor abban tudok segíteni. Szeretem az ilyen "idióta" (szigorúan jó értelemben véve!!) projekteket:-)
Sziasztok! Oldalkocsit szeretnék venni - építeni a Honda Dax-omhoz :))) Ilyesmit:
Tudnátok segíteni, mik a szabályai: milyen pontokon hogyan kell rögzíteni, hol kell elhelyezni a kerekekhez képest, mekkora dőléssel, hogyan álljon az oldalkocsi kereke stb. Szóval mik az oldalkocsiépítés általános szabályai?
huhh, klassz lehetett, még nyáron olvastam a kiírást, hogy mentek, lehet csatlakozni--- szerettem is volna csak közbe jött valami, de talán majd jövőre. (egy oldalkocsis pannóniával mentem volna)
találtam egy jó reklámot: :) http://www.youtube.com/watch?v=tD-SGOwUoOw&feature=related
Felkerültek az olomuci oldalkocsis találkozó képei a netre. Egy olyan erődben rendezték, mint a komáromi erőd, csak kisebb, ahol egy étterem is működött.
Egy piros BMW K100 + EML építés, egy kék BMW K100 + EZS építés, egy BMW R51/2 + Steib TR500, egy BMW R69S + Steib TR500, 2 db BMW R100R + Ural oldalkocsival képviseltettük magunkat.
A 2000 Ft-os belépőben egy velcome drink, egy tombola és egy adag malacsült volt benne.
A tombola díjait a szponzorok biztosították, a fődíj egy új velorex oldalkocsi volt.
Pénteken értünk oda, akkor kezdtek gyülekezni. Szombaton 10-től egy 150 km-es veztett túrán vett részt az egész társaság, dimbes-dombos tájakon ragyogó napsütésben. Az első megállás egy benzinkútnál volt, a második egy a képeken látható várkastély kertjében.
Délután hadi bemutató, malacsütés, ügyességi verseny, zene, tánc, sör stb.
vasárnap is szép időben jöttünk haza.
Nagyon családias, jó hangulatú rendezvény volt. Írtam róla egy cikket a BMW Klubélet újságba, mely a márkaképviseletekben és egyes motorosboltokban is ingyen fellelhető.
Trapézsárvédős, citoenelejű Duna OK-m restaurálásához keresnék eredeti vagy eredetire restaurált oldalkocsi képeket. Részletes képeket keresek, amelyeken jól kivehető minden apró részlet: csíkozás, a sárvédőn elhelyezkedő első és hátsó lámpák helyzete, típusa, formája.
A PILISI MOTOROS EGYESÜLET meghív téged az V. PILISI GERJEDELEM nevű rendezvényére, amit PILISIEN a 4-sz. főút 43-km közelében a GERJE patak forrásvidékén rendez 2008. augusztus 15-17 között. GYERE EL, NEM FOGSZ CSALÓDNI!!!
A rendezvényen az alábbi lehetőségeket biztosítjuk: • sátrazási lehetőség tóparton • tiszta mobilwc • zuhanykabinok • 24 órás mentős felügyelet és őrszolgálat • Vetélkedők motorosoknak, gyalogosoknak • MELLSZÉPSÉG és VIZESPÓLÓ VERSENY nyereményekkel • íjász bemutató, tűz show • sétahelikopterezési lehetőség • autózúzó verseny • esténként LESZBI SHOW a nagyszínpadon
Szombat du. 15-kor MOTOROS FELVONULÁS PILIS területén (kb.10 km) Motoros kirakodóvásár, tetováló és body piercing sátor
400 m2 sörsátorban, 24 órában folyik a hideg SÖR, üdítő és készülnek az ízletes ételek! A BELÉPŐ 3000 HUF a rendezvény teljes idejére. Napi jegy NINCS!!! QUAD a rendezvényre nem jöhet be!!! Minden 100. belépő 1 üveg bort kap ajándékba, az érkezőket 1 kupica pilisi pálinkával kínálják hostesseink.
Ne feledd az út augusztus 15.-én a PILISI GERJEDELEMRE vezet ...