jártam úgy hogy volt egy opel omega b-m jöttünk haza télen ausztriából, egyszercsak elfosta magát a fűtőradiátor, rá a lábunkra a forró viz, a gőz meg kicsapódott az üvegekre vezetőoldali üveg leteker, vasutaskönyöklő pózban vezettem vagy 100 métert, ahideg meg ujjazta az arcomat természetesen nem birtuk ki röhögés nélkül
Höhöhö, katonaságtól hazafele kiálltam stoppolni, hogy az ilyeneket gyorsan felveszik. fel is vett az első. Én kiskucsma-nagybocskor-hétrét télikabát persze minden M65-ös nájlonból. Szegény Warnyúgos meg benyögte a hűtési problémáját, oszt feltolta a fűtést az áprilisi kikeletben.:-)
Hollandból hazafelé a legnagyobb melegben meghalt a szellőztetés!!Se kép se hang,egy fokozat se megy,klima nuku!!!!kellemes volt 7 utassal a fedélzeten!!!:-D
sebaj kedd reggel megy villanyoshoz,egy kis lengéscsillapító és kerékcsapágycsere után!!
Hali. Meg néztem, és sajna nem a Te általad javasolt javítást kellet végezni. Hanem a baloldali alsó kitámasztó lógott. Még jó hogy egyszer megvettem pluszba így egy gyors lengőkar csere és kész. Holnap futómű beállítás és suhanás a németekhez. Most 108 000 km van a kicsikében, légtömegmérő hiba azóta nem jelentkezett....
szevasz a nyekergés az alsó lengőkarszilent-től jön, ropogásszerű hang, én gumiápolóval rendbehoztam, légtömegmérő, én is igy jártam ötödszöri kis lámpa fény, gyújtás levesz, inditás, nem tűnt el a hiba, bécstől 90-nel jöttem nyögvenyelősen, dunaújvárosig, légtömegmérő csere, ne várd meg az ötödiket
A biztosíték mindkét oldalán megvan a fesz voltmérővel mérve. A hátsó fűtőbetét két végén mérve nincs szakadása. Már arra gondolok, hogy a relé nem kapcsol, vagy rossz, de nem tudom az hol van a kocsiban.
Szia. A turbo kis fordulaton is kellő fordulaton pörög, ha nem hallod ugyanezt a hangot akkor más lehet a ludas. A hátsó szélvédő fűtést úgy a legegyszerűbb ellenőrizni hogy a biztosítékot szakadás vizsgálóval mérd, már jártam úgy hogy semmi nem látszott rajta hogy el lenne szakadva de még sem engedett át. Ha bizti jó akkor stek lámpa, volt mérő segítségével ellenőrizd le eljut- e 12v a szélvédő csatlakozójához. Ha igen a fűtő szálaknak annyi... ha nem lehet keresgélni a relét, estleg a kábel szakadást a hajló gumi csövekbenn.. Ijen szép időben kellemes elfoglaltság.
Renault Trafic hátsó szélvédő fűtése nem működik. Biztosítéknál nincs hiba, kapcsolóban nem látható rendellenesség. Hátsó felnyitható ajtóban a vezetékek jók. Gondolom, hogy a kapcsoló relét működtet, nem hallani annak kattanását. Lámpa sem jelez. Volt e már valakinek hasonló problémája?
Hali.. Tessék mondani mi a helyzet a masteromnál középen lévő elválasztó lemeznél lévő üveggel, azon nem repülhet át egy jóképű szerszám ? De öröljünk hogy csak ennyibe tudott belekötni. Ja, itt a jó idő. A traficnál elöl nyekereg valami, na meg néhány naja voltam németben, indullás előtt kirakta a sága lámpácskát, teljesítménye nulla, gyorsítás nulla, oké mondom ezzel sehova. Leállítottam, majd újra indítás után mintha semmi nem lett volna, lámpa eleludt teljesítmény okés. mentem is vagy 3500 km- tert azóta semmi. A hiba tárolóban a légtömeg mérő hibája volt tárolva. A szervíben javasolták azonnali csere, na persze. Majd ha legközelebb is kinlódik, majd kitalálok valamit. Addigis nyúlmentes kilómétereket mindenkinek.....
Ez a "berácsozás" 2 db vízszintes rúd szokott lenni. Namostan, ha nem zárt lemezről van szó, akkor a 2 collos csőfogó kirepül a fólián keresztül, és a rudak között is. Amúgy ráfutásos tréfaság esetén meg tudja kínálni a mögötte jövőt a teljes menetfelszereléssel. Arra csak a zárt ajtó a megoldás, de a vizsgáztató pont ezzel a balfék hozzáállással teszi saját magát, és a munkáját hiteltelenné, és nevetségessé.
Renault Trafic Passenger-ben van olyan lehetőség, hogy a fedélzeti számítógép kijelzőjén sem és máshol sem nem jelenik meg a pontos idő kijelzése? Enyémben nem tudom előcsalni, bár a kezelési könyv kétféle kijelzéshez is mutat beállítását.
Az én vivarom zárt 3 személyes, hátsó ajtó felfelé nyilló.
Vizsgán belekötöttek, hogy a hátsó üvegen belűl rácsnak kell lennie, nem értem
akkor miért nem úgy gyártják. Azt mondta az okoska azért kell mert a bent lévő
szerszámok kirepűlhetnek és sérűlést okozhatnak. Mondtam neki, hogy ritkán megyek tartóssan hátrafelé, mert elvileg csak akkor repűlhet bármi is kifelé azon az üvegen. Erre dünnyögött valamit, majd rávágta legalább fóliázzam le. Nemtudom milyen fóliára gondolt, ami kitörné az üveget annak nem akadály a fólia sem.
Birom az ilyen embereket, akik bróbálnak saját magukból hülyét csinálni.
Hali mindenki. Szerintem mivel a gk súlya nagy ezért írták elő a C -s teher bírási indexszét. Elméletileg van lehetőség a köpeny átmérőjéhez állítani a km - órát.