Ez a topic azoknak van,akik nem tudnak/nem akarnak írni a zártkörű topicba.Ide jöhet a Hajdú volánról és a DKV-ról infó,kép,kérdés,egyszóval bármi:-)
Ha tetszik a topik akkor jó szórakozást,ha értelmetlen,akkor elnézést kérek,és tessék törölni nyugodtan.
Minden esetre jó szórakozást kívánok!:-)
Uhh, köszi megnyugodtam :) De azért remélem több ideig megőrzik, hogy adott napon ki dolgozott egy járaton, nehogy decemberbe ne tudják megmondani nekem a nov. 17-ét.
ZotyaJ ötlete alapján írtam egy levelet a DKV-nak, hogy kideríthessem, ki vezette a november 17.-én közlekedő 21-es buszt.
Kaptam válszt ANGOLUL! Nem vagyok annyira jó angolos, de szerintem ez csak egy rendszerüzenet.
Webfordításba betettem.
"Ez a levelezőrendszer mail.dvinfo.hu gazdánál.Sajnálkozó vagyok, hogy tájékoztatnom kell téged az az üzeneted tudna nemkézbesítsenek egynek vagy több címzettnek. Azt lent hozzácsatolják.Messzibb segítségért küldj postát postamesternek.Ha teszel úgy, tartalmazd ezt a problémajelentést. Tudsztöröld a saját szövegedet a csatolt visszaküldött üzenetből.A levelezőrendszer"
Mára virradóan felbontották a 25y-os vonalán található Endre utcai buszmegállót. A jármü a megálló elött áll meg kb. 5 méterrel. A megállóban felszedték a díszköveket.
Ja és nem hiszem, hogy a megállókat szétbombáznák újra, mivel már az oszlopokat is visszaszerelték, tegnap épp szépen sepregették, tisztítgatták a vágányokat és a peront.
Ma délután, 14:40-kor az 503-as KCSV kint volt a Vásáry István utcai megállóban és méricskéltek rajta. Ahogy a buszból láttam így üresen is éppen hogy elfér, a peron nincs is messze de viszont tényleg nem fog kinyílni az ajtó, ha terhelve tényleg több centit süllyed a jármű magassága. Jelenleg így üresen volt kb egy vonalban a peronnal, így nem is nagyon láttam, hogy gond lenne, szépen elfér.
meg akartam nézni, hogy mit csinálnak, de mire leszálltam a nagyállón a buszról, már a villamos is jött vissza és ment is vissza pihenni.
Tehát akkor szerintem okosban, hogy ne csökkenjen a magassága gyorsan a felfüggesztést így ebben a helyzetben lehegesztik, hogy ne legyen rugózás és kész megoldva a gond. :D
"A gonddal a villamosok visszaköltöztetésénél szembesültek, amikor direkt kipróbálták a megállókat."
Srácok, én sokkal kisebb hibáért már repülnék a mukahelyemről. A tervezőt anyagi felelőségre vonnám, a jóváhagyót meg megreptetném... amilyen országban élünk, ezek minden porbléma nélkül megússzák...
Egyelőre nekem van olyan, megfelelően hozzáértő közegből származó információm, amire lehet alapozni, nem neked van ellenpéldád. Puding próbája az evés, légyszíves akkor tegyél ilyen kijelentéseket, ha tudsz tényekre támaszkodni.
Csináltam képeket a vágóhíd felüljárón, kaptam egy szép fénykürtöt HDA-tól, de sajnálom hogy képeket csináltam ilyenkor remélem holnap is ez a sofőr lesz :)
A járat a régi 28-as nyomvonalát követi, csak a Segner téren az irányítóhelynél áll meg, Tanítási munkanapokon reggel 5 percenként indul, míg délután és tanszüneti munkanapokon reggel 7-8 percenként. Minden második járat 4E jelzéssel közlekedik, s csak a fontosabb megállókban áll meg.
Jármű biztos nem lenne rá, dízelben meg inkább ne közlekedjenek ezen a szakaszona trolik. Ráadásul ha van sima és E viszonylatod is, amelyek felváltva indulnak 5 percenként, akkor a belső szakaszon már 10 perces követés lenne és egy ideig egyszerre közlekedne két jármű, mivel a gyors utolérné a minden megállóban megállót. Ezt még tetőzhetnéha dízeles trolik is járnának rajta mivel azok jóval lassabbaka buszoknál, illetve a dugók miatt 3-4 jármű is feltorlódhatna. (Persze megfelelő infrastruktúrával mindezek többsége kiküszöbölhető lenne.)
Másrészt a városvezetés is elgondolkodhatna azon, komolyan gondolják-e, hogy használjuk a tömegközlekedést kocsi helyett, amikor reggel még így se lehet felférni a legtöbbre.
A mondandóm lényege nyilván nem az volt, hogy az összes auónak tiltás meg a közlekedést. A lényeg annyi, hogy egy szmog riadónál ne azon háborodjunk fel, hogy ilyen-olyan okból buszok járnak trolik helyett, vagy éppen atroli jár dízeles módban.
Szerintem meg olyan villamost kellett volna venni, ami megfelel a régi peronhoz. Így megspórolták volna a peron átépításável járó költségeket(vagy megy zsebbe), és nem lett volna gond a régi villamosokkal, hogy nem lesz jó nekik az új peron.
De hát erre nem gondoltak, hogy a két jármű teljesen más lesz, még a szélessége sem egyezik, és akkor ezeknek a járműveknek egy peronra kell beállniuk. Ha már úgyis megvolt a pályázati kiírás, akkor ezeket a dolgokat is bele lehetett volna foglalni és akkor a gyártó eszerint ad árajánlatot, meg így készíti el és nem utólagos kókányolás lesz majd.
Nem tudom hogy hagyták ki a kék villamosokat. Azt irja a haon hogy olyan magas a peron hogy nem tudja kinyitni az ajtót a vezető. Jön a karácsony és feltúrják megint a belvárost. Kiváncsi leszek mit találnak ki addig a bengálik járnak vagy buszok.
Véleményem szerint pedig olyan sínrendszert kellene kiépíteni a 8 (?) + Nagyállomás megállókban, ami intelligens. Vagyis felismeri ha KCSV vagy CAF típusu villamos érkezik a megállóba és e szerint emeli vagy süllyeszti a síneket. Így "LIFT" rendszerben semmi gond nem lenne az utasoknak a fel- ill. leszállással! Na mit szóltok NAGYOKOSOK a VÁROSHÁZÁN???? én 300 millióért megcsinálom, csak jó Nokiás dobozba tegyétek a lét :))))))
Egyébként komolyra fordítva a szót tényleg katasztrofa ami a városban zajlik, igen is mutassák be a felelősöket és vállalaják a következményeket!!! És szakembert tegyenek a helyükre!!!!
vagy ha már ennyire gáz a dolog, akkor el kell adni a KCSV-ket és venni ugyanolyan csodavillamost az 1-esre is, mint ami a kettesen lesz majd egyszer. És megoldva a probléma. :)
De egyébként én már amikor elkezdték ezt az átépítéses dolgot, akkor is gondolkodtam, hogy ha megemelik a mostani villamos magasságához passzoló peronokat, akkor hogy fognak ott menn ia "régi" villamosok? Előbb lefelé lépünk, majd utána tovább fel a lépcsőkön? A szélesebb új villamos miatti peronátalakítás megint érdekes, mert tényleg, akkor lesz egy jó kis hézag, amit át kell lépni. Ha át is alakítják a villamosokat, ami kissé érdekes lenne, mert ez nem egy házibarkács feladat, meg elég nehezen kivitelezhető, akkor meg a régi peronra nem tudna beállni a szélessége miatt. No meg akkor már túl magas is lenne. Tegyenek bele légrugókat, majd mint a buszok, térdelőfunkció kell beléjük. :)
Jól megkajáltad azt amit a DKV marketingesei kitaláltak! Csak gratulálni tudok! Kérdezz rá inkább szakemberektől és rájösz, hogy a DKV megint egy kamubrigád szocialista évek végterméke!
Ha megemelik az ajtókat pl 30 mm-rel, akkor felül le kell vágni ugyanennyivel, alul pedig gumitömitést cserélsz, hogy ne fújjon be a szél, ne essen be az eső??? Ugye ezt a házibarkácsot Te sem gondolod komolyan??? Még viccnek is rossz!!
Vagy pedig a DKV-nál úgy gondolják, hogy levágjuk ami nem odavaló és megoldva a probléma? Miért nem építik át az egész villamost akkor? :))))