Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Guzzista Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1038

Felhívtam a céget és beszéltem Jármy Richárddal aki azt mondta, hogy egy hónapon belül megérkezik a legújabb verzió a Fiathoz ami már kompatibilis lesz a Lybrával. Azért tetszik jobban az x-car-link mert három csatlakozási lehetősége van: SD kártya, USB, és line in bemenet, valamint a csatlakozó kábel része az egységnek és olcsóbb. Az viszont tény, hogy Kínában gyártják.

 

Előzmény: fil (1037)
fil Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1037

xcarlink-nél találtál Lancia Lybrához valót?

Előzmény: Guzzista (1036)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.03 0 0 1036

Én kerestem CD-tárat de azért ezt nem merem megvenni, ugyanis elég messze van ahhoz, hogy megreklamáljam ha nem jó. Most már egyre nagyobb a valószínűsége, hogy x-car-link vagy loud-link lesz az autóban.

Előzmény: nav-u83 (1032)
fil Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1035

Hááát, a Thesys tényleg csábító dolog ,de ...

Olvasgatva a Thesys fórumot és egyéb véleményeket, nekem az jött le hogy nagyon (méginkább mint a Lybra) szervízigényes. 

Borzasztóan bonyolult ,kifinomult elektronikával ,amiben viszont megint tettenérhető az olaszos "lezserség" - majd' azt mondtam slendriánság - ,emiatt viszont sok meghibásodásra lehet számítani. A javítás pedíg húzós... Az üzembentartás is....

A másik oldalról viszont csábító felszereltség ,komfort és csúcstechnika ,amit a nagy prémiummárkáknál lehet csak megkapni sokszoros áron.

Hírdetnek egyet 1,5 milláért óbudán. A Kappa meg a Thesys topikban vannak fejtegetések róla... esetleg nézz át oda is ,ha ilyesmiben töröd a fejed.

Ami meg az eladást illeti ,hát... akkor kell eladni amikor vevő van rá. Ha aztán türelmes vagy ,biztosan ki tudsz fogni valami jó vételt. Ez meg ugyebár ,akármilyen kellemes kocsi is ,nem lesz fiatalabb :(

Használt kocsi meg mindíg lutri, nagy lutri ,és egyre inkább az. Sajnos... Bár ,ha a típust ismeri már az ember ,akkor talán a rizikó némileg csökkenhet.

 

Előzmény: fony72 (1034)
fony72 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1034

Fil! Én is lenyúltam a cuccot, utólag is köszi!

Na emberek! Nagy dilemmában vagyok. Nagy a valószínűsége, hogy a jövő héten el tudnám adni a gépet nagyon jó áron. Őszintén szólva Thesisre fájna a szívem de sajna ezért a pénzért nem nagyon találok majd. A Lybrával nagyon meg vagyok elégedve, semmi gondom vele az apró-cseprő szokásos kopó cuccon kívül. Csak hát ugye 2000-es modell, nem mai gyerek, sose tudni mikor jön elő valami komolyabb bibi. Sajnálom is, viszont a másik oldal is nagyon csábító. Csak hát ennyiért nem hinném, hogy még valakit érdekelne. Szerintem az anyagiakat figyelembe véve érdemes lenne eladni. Legrosszabb esetben tudnák venni pl. 2005 körüli Lybrát. Ebben az esetben viszont ki tudja milyen hibahalmot fogok ki egy nemtörődöm előző tulajtól. Szóval nem könnyű a helyzetem...

fil Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1033

ja, ez a navi nélkülibe jó csak , a navisba nem (hogy ezt miért csinálták)

 

Előzmény: nav-u83 (1032)
nav-u83 Creative Commons License 2011.04.02 0 0 1032

http://cgi.ebay.de/Lancia-Lybra-original-Grundig-CD-Wechsler-Magazin-/190515559707?pt=CE_Auto_Hi_Fi_Autoradios&hash=item2c5b9cbd1b#ht_929wt_905

 

Sziasztok! A német eBay-en hirdet valaki CD tárat! Úgy emléxem valaki keresett közületek!

 

Üdv

Guzzista Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1031

Köszi a tanácsot! Most már elmentettem.

Előzmény: fil (1030)
fil Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1030

...hááát, és gondolod ,hogy ,ha leszedem onnan eléred?

Én inkább azt csinálnám ,hogy linkre jobboldali gombbal rákattintanék és a letöltés/download opciót választva lementeném...

Előzmény: Guzzista (1029)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1029

OK! Leszedheted, átraktam a kedvencek közé, majd ott eljátszom vele.

Előzmény: fil (1028)
fil Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1028

O.K. jelezd ha letöltötted ,mert akkor leszedem.

Előzmény: Guzzista (1027)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1027

Lehet, hogy válságban volt a Fiat de itt filléres műanyag alkatrészekről van szó. Összesen négy darabról mert mindegyik ajtóból kispórólták. Majd nézek a bontóban. Egyébként a kocsi működését abszolút nem befolyásolja a hiánya de olyan elegáns este a megvilágított kilincs. Remélem, hogy a hangszórókat nem a válság miatt vették tőlünk.

  A rajzokat megnyitottam, megnéztem, letöltéssel még nem próbálkoztam, nem nagyon értet a számítógéphez. Mindenesetre megtaláltam a keresett oldalt.

Köszönöm!

Előzmény: fil (1026)
fil Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1026

"Olasz gyártól, különösen a Lanciától, amely mindíg kihangsúlyozza gyártmányaik luxus voltát..."

Az ,hogy mit hangsúlyoz ,az egy dolog ,de egy olasz gyártól a legelképesztőbb hanyagságra is számítani kell. Sajnos a megbízhatóság ,egyszerűség ,tartósság ,stb. nem tartozik az elsődleges erényeik közé :(

Ugyan gazdasági válság még nem volt ,de az olasz autógyártás (értsd Fiat csoport) ,akkor már jó régen válságban volt.

A rajzokat le tudtad tölteni?

Előzmény: Guzzista (1025)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1025

Megdöbbentő felfedezést tettem! Az egyik jó, a másik nem. Leszereltem a bal első ajtókárpit kilincse mögött lévő panelt és kiderült, hogy a kilincs világítása nem leddel működik hanem izzóval, de a gyárban nem szerelték be ezt a nyilván filléres foglalatot. A csatlakozása ott lóg a kárpit mögött gondosan leszigetelve. Olasz gyártól, különösen a Lanciától, amely mindíg kihangsúlyozza gyártmányaik luxus voltát, nem vártam volna ilyen sz..rágást. 2004-ben a válságnak még híre-hamva sem volt. A másik viszont büszkeségre adhat okot. Ugyanis Magyar gyártmányú magas hangsugárzóval szerelték az autómat és gondolom még sok másikat is.

Előzmény: fil (1024)
fil Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1024
Előzmény: Guzzista (1023)
Guzzista Creative Commons License 2011.04.01 0 0 1023

A helyzetjelző izzónál 10 volt feszültséget  mértem. A biztosítéknál megvan a 12 volt. Miután a hátsó világítás is ugyanarról a biztosítékról működik ezért úgy gondolom, hogy van egy elosztó csatlakozó és ott eshet a feszültség. Valószínűsítem, hogy a kilincs ledjei is ide vannak kötve és kevés a 10 volt a működésükhöz. Ezt azonban csak tippelem mert annyira nem értek a ledek működéséhez. Jó lenne egy gyári rajz a vezetékekről, így könnyebb lenne megtalálni azt a bizonyos csatlakozót. Az biztos, hogy a műszerfal alatt van mert odáig követtem a helyzetjelző vezetékét.

Előzmény: fil (1022)
fil Creative Commons License 2011.03.31 0 0 1022

Hááát nem tudom. Most ugyan nincs előttem ,de úgy emlékszem ,hogy a helyzetjelző is és a kilincs világítás is (meg még sok más) az 1-es biztosítékon van. Ha ez igaz akkor az áramkör valahol közös és így valahol egy szakadt ,megtört vezeték ,aminek jó nagy az ellenállása ,okozhatja a hibát. De biztos benéz majd ide egy villamosság terén hozzáértő ember aki talán okosabbat tud mondani. Esetleg hogy hol ,hogyan tudnád kimérni. Vagy nézz át ide http://forum.lanciak.hu/index.php ,vagy inkább a kappás topikba itt az indexen ,az jobban pörög és mégiscsak rokon :)

Előzmény: Guzzista (1021)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.30 0 0 1021

Sziasztok! Az autómban nem világítanak az ajtókilincseknél lévő zöld színű ledek. Ugyanakkor a bal első helyzetjelző lámpám halványabban világít és emiatt időnként az információs kijelző küld egy hibaüzenetet. Kérdésem a következő: a két hiba összefügg-e vagy egymástól független,  a ledek hibáját hol keressem? A ledeknél valószínűleg csatlakozási hiba lehet, csak nem tudom, hogy hol. Mióta megvettem az autót azóta fennáll a hiba.

Guzzista Creative Commons License 2011.03.28 0 0 1020

Köszi az infót. Úgy néz ki, hogy összejön.

Előzmény: fil (1018)
Lacee83 Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1019

Én is valahol itt láttam. Néhány autósboltban is érdemes szétnézni. Egyszer vettem 1cmx1cm lancia logót (szintén műgyantás matrica) 100Ftért.

Egyébként  a gyári disztárcsa nem tul nagyszám szóval lehet ha az enyémeket végleg leselejtezem veszek majd valami univerzálisat és a közepére egy matricát.

Előzmény: fil (1018)
fil Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1018

Kérdezz rá itt

http://www.fulltuning.hu/index.php?action=index&flag=14&parent=1

De ha kicsit keresgélsz biztos találsz máshol is.

A vaterán is szokott valaki hirdetni.

Előzmény: Guzzista (1017)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.26 0 0 1017

Szia Lacee83!

 

Érdeklődöm, hogy hol lehet kapni azokat a matricákat?

Előzmény: Lacee83 (1016)
Lacee83 Creative Commons License 2011.03.25 0 0 1016

Az én dísztárcsáim ütött-kopottak és gyakorlatilag csak az ima tartja a felniken őket.

Lehet kapni műgyantás matricákat az talán javít valamit a látványon. Persze akkor mind a 4et kellene cserélni h ne legyen felemás.

 

 

Előzmény: Guzzista (1015)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.24 0 0 1015

Igen, tisztán látszik a csavarhúzó nyoma a tárcsán és egy oldalról hiányzik mindkettő.

Előzmény: Lacee83 (1014)
Lacee83 Creative Commons License 2011.03.23 0 0 1014

Az emblémákat lopták el a disztárcsákról?

Előzmény: Guzzista (1013)
Guzzista Creative Commons License 2011.03.22 0 0 1013

Sziasztok! Szükségem lenne két törött dísztárcsára, illetve csak a közepén található emblémákra mert az enyiméről még az előző tulajnál ellopták. Ha valakinek van és csak kerülgeti akkor ne dobja ki.

Lacee83 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 1012

Íme az enyém 16"-os felnikkel (Dezent L). Próbáltam 15"-ost is de azon nekem túl "vastag" volt a gumi. 18500Ft volt darabja igazából ez az egy volt elérhető távolságban ami jó is volt rá. Szerintem egy sokkülős jobban mutatott volna rajta....

A gondom inkább az volt hogy hiába hirdettek mindenféle felniket akárkit felhívtam kiderült hogy igazából csak 4*100asuk van és mozgókúpos csavarral menne fel. Azplusz pénz meg amolyan félmegoldás (bár állitólag teljesen korrekt) Tehát a 4x98 nem egy gyakori méret. ET számát nézve ez igy is kintebb van mint az acélfelni de a gyári sárvédőszélesítés miatt nem lóg ki. 

Ajánlom figyelmedbe az általad írt márkáknak van internetes oldala ahol virtuálisan rápróbálhatod a kocsidra. A felni árát befolyásolja még a design is lehet 30-40%al több csak mert szebb vagy újabb fejlesztés nem biztos h minőségibb.

Mostanában már nagyon sok nevesincs alufelnit látni. Ezek a Dotz Dezent és Alessio  stb felnik azért elég régóta a piacon vannak ahoz hogy legyen róluk vmi tapasztalat.

 

Nekem volt korábban MIM felnim elég peres gumival. 6év alatt nem ment szét a kocsi futóműve. Igaz egy 405-ös peugeot futóműve ilyen szempontból nem túl kényes.

 

 

Előzmény: Kovi74 (1010)
fil Creative Commons License 2011.03.18 0 0 1011

A 18-20e már lehet jó és szépnek meg pláne szép. Én viszont láttam 10e köröl is - amikől azért félnék ,hogy hamar tönkremenne...

Az általad felsoroltak szerintem egész jók, bár nem vagyok benne szakértő... (Bár ennyiért egy szép gyári ,szerintem jobban megérné ,legalábbis nekem). Annál legalább biztos jó az ET is.

Én csak azt mondtam ,hogy az alufelnik szépek ,de funcionálisan előnyt nem jelentenek a lemezfelnivel szemben ,főleg ha nehezebbek. Ha átnézel a "Gumikérdés felnikérdés" topikba, szerintem biztosan kapsz tanácsot hozzáértőktől...

Nekem is Alessio-n (igaz kicsit már viseltes) vannak a nyárigumák. Ha lenne rá keret biztosan vennék egy gyári szettet én is. Azonban a tavalyi Lybrás költekezés után az idén megpróbálom visszafogni magam. :(

 

Előzmény: Kovi74 (1010)
Kovi74 Creative Commons License 2011.03.18 0 0 1010

Azt akarjátok mondani, hogy a 18-20E, 15" árkategóriába sorol alufelnikkel nem szabad foglalkozni? Mert nem jó a minősége?

 

Nekem azért kell, mert jól néz ki vele az autó. De nagyobbat nem akarok, mert az a futóművet jobban terheli, és nem szeretném, többet szereli az autómat, mint most. Ezeken a sz@r utakon meg főleg tönkre menne.

 

Az "alacsonyabb márkán" a megfizethetőségét értem. Szerintem egy 15" AEZ, DOTZ, ALESSIO, DEZENT Stb... 18-20E meg lehet venni, és látványnak pont eleget tesz. És persze funkciója is tökéltessen megfelelő lesz.

 

De érdekel a véleményetek, mert alufelni még egy autómon sem volt ez az első, amit venni fogok.

 

fil Creative Commons License 2011.03.17 0 0 1009

Így van. De sajnos nem elég "körbenézni" ,egy igazi könnyűfém felniért mélyen a pénztárcába is kell túrni. :)

A "normál" alufelnik is elég drágák. (Most a 10k HUF-os kategóriát hagyjuk.)

Előzmény: Lacee83 (1008)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!