Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

soonó Creative Commons License 2009.07.28 0 0 913
Tudom, hogy ott a pumpen, de azért 1500 báron nem kőne levegőt kapnija, az biztos nem a hosszú élet titka.
Előzmény: frecska (910)
informania Creative Commons License 2009.07.28 0 0 912
Nekem hatsebességes a váltom a Traficben, és 130e km után is simán megy, semmi gond nincs vele.
Előzmény: karimama (907)
informania Creative Commons License 2009.07.28 0 0 911
A Trafic tankja 90 literes. A műszeren egy-egy osztás kb. 9 liternek felel meg, a kilencedik után, vagyis mintegy 81 liternél jelez a lámpa, ekkor még kb. szintén 9 liter van a tankban. A fogyasztás valóban 1,9cdi esetében 7,2-7,8 között van, tehát amikor kigyullad a lámpa, még kb. 110-120km megtehető. Addig csak lesz egy benzinkút...
Előzmény: frecska (908)
frecska Creative Commons License 2009.07.25 0 0 910

De ha félig van a tank és a két oldasó kerékkel valami meredekebb járdán állsz meg akkor bezzeg világít.

 

Nem baj ha tökre kifogy, feltudod pumpikálni a pumpikával.

Előzmény: soonóné (909)
soonóné Creative Commons License 2009.07.25 0 0 909
Én is ettől félek.

Csütörtökön forróság volt, majdnem üres tankkal, és elfelejtettem elgurulni a benzinkútig. Most meg a hideg összehúzóckodott "maradék" gázolajjal nem merek elindulni a benzinkútig, mert lehet ,hogy nem lesz elég. Szívás.:-)
Előzmény: frecska (908)
frecska Creative Commons License 2009.07.25 0 0 908

Valahol 80 liter körűl van a tankja.

Nekem 7.5 öt fogyaszt.

2004 Cdti 1.9 Renault motor van az Opelben is.

 

Elég későn gyullad ki a tartalék lámpa.

Előzmény: karimama (907)
karimama Creative Commons License 2009.07.25 0 0 907
      Sziasztok!!!

     JGM, és Frecska, köszönöm a válaszotokat!!! Egy dolgot elfelejtettem, mégpedig azt, hogy mindenképpen 9 személyes autót szeretnék!!! A kiszemelt áldozat egy
Renault trafic 1,9 dci, 2002-es, 100 ennyimennyi ezer km-rel, a jövő héten megyek megnézni!!! Nem tudjátok, a 6-os váltó tényleg problémásabb mint az ötös, vagy ez csak rémhír!!!??? Hány literes tankja van, és normálisan vezetve milyen a fogyasztása??? De végülis minden érdekel!!! A mostani autóm Renault thalia 1,5dci, használtan vettem 3 éve, eddig csak a szerviz igénye, és némi csinosítás,+ vonóhorog került pénzbe, ja és egy izzítógyertya+ tompított izzó csere írható a számlájára ezen kívül hibátlanul teljesíti a feladatát!!! Van benne 137000 km, és normálisan hajtva, még klímával sem eszik többet 5 liternél!!!(elfogult renault párti vagyok)
    Még egyszer köszönöm a válaszotokat!!!
                  Mindenkinek balesetmentes, olyan "igazi" nyarat kívánok!!!
                           Üdv : karimama!!!
Előzmény: frecska (906)
frecska Creative Commons License 2009.07.24 0 0 906

Szia.

 

Szerintem nézd meg a raktérbe a padlólemez hosszanti bordáit, mennyire van rajta festék nem-e raklapokat hordtak vele, mert sajnos a nagy súly miatt megy szét a futó a kuplung és a váltó. Érdemes még a motorháztatőn mennyi kavicsfelverődés van, és az első hűtőrács mögött a hűtőt hogy mennyire épp. De ez mind függ hogy mennyi van benne. Nézzél meg egy vivárót a Opel Maxabó Bécsi úti telephelyén, ott vannak használtak JGM- es rendszámmal, azok küllemre szépek, a futásteljesítmény bizonytalan (nincs szervízkönyv) a cigisek használták 3 évig (2004 esek).De kiindulási alapnak érdemes rájuk nézni, nekem is ilyen van, még nem hagyott cserben (kopp-kopp).

Előzmény: karimama (904)
JGM Creative Commons License 2009.07.24 0 0 905

Hello Karimama!

Sok dolog van, de amit én megnéznék:

A kormányművet jobbra-balra kitekerve az ellenkező oldalon mennyit lóg le-fel irányban a fogasléc.

Festék vastagság mérő végig, hol volt törött a paripa.

Elvinném egy futóműveshez. Egyrészt, hogy mi lóg rajta, másrészt mert vannak olyan paraméterek, amit egyáltalán nem lehet állítani.

A váltót nagyon megnézném, hideg és meleg motornál, megreccsen-e és van-e morgó hangja.

Felemelve, sebességben a két első kereket előre-hátra mozgatva mennyi a holtjáték. Ha nagy, ez eredhet a váltótól is meg a széthullott kuplungtárcsától is.

Meghallgatnám hidegen, milyen hangja van a nyelestengely csapágynak (járó motornál üresben kuplung be, aztán ki).

A vezető ülés háttámla két hosszanti vascsöve érezhető-e a szivacs alatt, nekem már annyira szétment a kárpit alatt a szivacs, hogy kidörzsölte az oldalamat. 50ezer km-el vettem, és ilyen volt :-(

Gondolom, hogy az elektromos bigyókat, klímát biztosan megnézed. Hány éves a kiszemelt darab?

karimama Creative Commons License 2009.07.23 0 0 904
     Sziasztok!!!

    Tanácsot szeretnék kérni Tőletek!!! Elég rég óta foglalkoztat a gondolat, hogy vennék egy 1,9 dci  trafic-ot!!! Most ki van nézve az áldozat, valamikor a jövő héten
lesz a "személyes" találkozó!!!
 Annyi lenne a kérésem, hogy mit nézzek meg ami szerintetek igazán fontos lehet,
egy-két jó tanács is jól jönne, meg bármi ami csak eszetekbe jut!!!
     Válaszotokat előre is köszönöm!!!
            
                   karimama!!!
soonó Creative Commons License 2009.07.13 0 0 903
Kapcsold ki a hangot, nehogy összevesszenek, hogy ki merre dirigál! :-)
Előzmény: lbarsony (902)
lbarsony Creative Commons License 2009.07.13 0 0 902
A navigációs problémám megoldódott.
Kicsit vicces az IGO-hoz képest. A két rendszer képes ellenkező irányba tervezni ( navteq: Turn left, IGO: fordúlj jobbra és mindezt egyszerre :-)).
lbarsony Creative Commons License 2009.07.07 0 0 901
Sziasztok,

Új vagyok itt. két hete vettem egy trafic-ot (2006/12 /115LE/7személy), nagy a család.
A gép nagyon király, évekig gépkocsi vezető voltam (Ford Transit) de ez teljesen más - már nagyon vártam.
Még vásárlás előtt végigolvastam a teljes topikot (végigolvastam a VW-T5, VITO/VIANO, HIACE, TRANSIT-ot is, ez is a TRAFIC/VIVARO mellet szólt).
Két problémám van.
1.Riasztót szeretnék bele, de ott ahol komolyan értenek a riasztóhoz, a CAN-BUS rendszert emlegették meg azt hogy nincs típus specifikus. Még gondolkodnak mi legyen.
Ahol beszereltek volna bármit, oda értem, megláttam és inkább menekültem, nem az érdekelte a szakit hogy mit tud beszerelni és hogyan, hanem hogy mi van már benne (mechanikai védelem és hogyan) .
2. Van a gyári NAVI de V26 – régi és csak német, most nem igazán szeretnék 20-40 ezret navi CD-re költeni.
Tudna valaki segíteni?

öcsiba Creative Commons License 2009.07.03 0 0 900
Szia.  Én tuti hogy vissza vittem volna a kereskedésbe és kérdőre fogtam volna a kereskedőt, mer ha már most ennyi a hiba, akkor későb mi fog még kibukni. Sajnos ezek mind, mind nem olcsó mulatságok......
Előzmény: josvay (898)
frecska Creative Commons License 2009.06.29 0 0 899

Szia

 

Ugyan ezen fórum elején, valahol az első 10 hozzászólás között van egy lehetséges megoldás.

Esély megvan rá, hiszen elég nedves mostanában az időjárárs.

Előzmény: josvay (898)
josvay Creative Commons License 2009.06.27 0 0 898

Sziasztok!

Tegnap vettem egy 2003-as Vivarot, kereskedésből. Sajnos hasonló problémákkal szembesültem, mint maglali. Hazafelé a műszerfalon kontrollámpák gyulladtak fel menet közben. Az ABS-en és a "szerviz" visszajelzőn kívül még a "stop" feliratú és a kézifék visszajelzője is világítani kezdett. Opel szervizbe nem akarom vinni, mert ott mindent kitalálnak, hogy jól lehúzzanak, viszon én magam nem merek nekiesni a barkácsolgatásnak. Mit javasoltok? Itt is csak valami vezeték probléma lehet?

JGM Creative Commons License 2009.06.25 0 0 897
erős szakszervíz, profi Doktorokkal.... és miért nem nyomkodták vissza ők a kódot? Ja! Ha valakinek elromlik és ilyen kell, ajándékba tudok egy gyárit én is adni. Komoly darab, mármint a méretét tekintve :-)  amúgy működik, szép a hangja. Ha az ember jobb kézzel a bal válla fölött eldobja, talán még süvít is.
soonó Creative Commons License 2009.06.22 0 0 896
A bekapcsológombbal együtt kell AS. És még talán gyújtáson kell lennie a kulcsnak.
Előzmény: maglali 533 (895)
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.22 0 0 895

Na látod ez engem is érdekelne.De lenne még 1 kérdésem:Grundig magnos rádió van az autóban (gyári) a szervizben levették az akksi sarut és most nem tudom beirni a kódot az irja ki,hogy SAFE. Probáltam már az AS gombot megnyomni de akkor sem kéri a kódot.Légyszives segitsetek hogyan tudom beirni a kódot.

Elore koszonom:maglali

Előzmény: öcsiba (894)
öcsiba Creative Commons License 2009.06.21 0 0 894
Hali..    Azért érdekelne mitől szakad el egy vezeték, olyan helyen ahol nem babrálja az ember minden nap..
Előzmény: maglali 533 (890)
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.20 0 0 893

Ez hivatalos Opel szerviz volt.Az ABS -et bontottan vettem ugyhogy nem tudom vissza veszik-e.

Előzmény: soonó (892)
soonó Creative Commons License 2009.06.20 0 0 892
Mer gondolom, ahol van Tekkkk, az erős szakszervíz, profi Doktorokkal. Azért téves diganózissal ne hülyítsék a népet! Szerintem.
Előzmény: maglali 533 (890)
soonó Creative Commons License 2009.06.20 0 0 891
Ugye az ábéest vissza veszik?
Előzmény: maglali 533 (890)
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.20 0 0 890

Sziasztok !

 

Ma az Opelben 3 nap alatt meg tudtak oldani a problemam mar a fel autot ki akartak velem csereltetni mert nekik a "TEK" ezt ir ki meg azt ir ki.A vegen kiderult hogy a kulso biztositek tabla alatt volt elszakadva 1 szal.Na ennyit a modern autoszerelesrol mint a vak lovak amit ki ir a computer azt csereljuk. Erre a szalszakadasra elment 3 napom meg vetettek velem egy komplett ABS vezerlo egyseget.

Előzmény: maglali 533 (882)
llaller Creative Commons License 2009.06.19 0 0 889
szevasztok meg kell nézni az ABS motorját direktbe hogy megy e
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 888
Nem  volt gumi csere az auton !
Előzmény: frecska (887)
frecska Creative Commons License 2009.06.18 0 0 887
A gumik gyári méretek, mert az is számít, vagy esetleg nem -e volt rajta más méretű gumi amihez hozzá állították a szoftvert, és most rendes méretű gumi kerűlt rá ??
Előzmény: maglali 533 (886)
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.18 0 0 886

Szia !

 

Ezeken mar mind tul vagyunk.Minden kereknel mutataja a Tek a jelet a sebesseget de nem csak a lampak vilagitanak hanem a ABS sem mukodik.De azert koszonom !!

Előzmény: frecska (885)
frecska Creative Commons License 2009.06.18 0 0 885

Szia.

 

A régebbi típusoknál, a vezető oldalon a fellépőnél van egy csavar, a cipővel ferhordott víz és sár azon keresztűl le tud folyni és az alatt valahol van egy csatlakozó, ami ha beázik akkor a műszerfal lámpái önnáló életre kellenek.

(ezt itt a forum elején valaki már írta)

Továbbá a kormányzott kerekeknél szokott elöfórdúlni kontakt hiba a vezetékeknél

csatlakozóknál, ezeket ellenőrízni esetleg kontaktspray.

Sok autónál a jeladó egy mágnesezett cucc, ezeket is érdemes megtísztítani, lehet, hogy valami fém port összeszedett.

 

A patronnak szerintem semmi köze nincs hozzá.

Előzmény: maglali 533 (884)
maglali 533 Creative Commons License 2009.06.17 0 0 884
Ezt nekem irtad ??
Előzmény: paka76 (883)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!