Sziasztok, az emlitett darab szinerol....metalfenyezes az elso szeriahoz csak a
coupe-hoz jart, ez a szerintem zypressgruen-metallic pediglen egyaltalaban
csak 1975-tol letezett. Veteranozni azert biztos lehet vele, (gondoljunk csak a sohanemvolt szinre felujitott szocialista autokra , pl. oreg Wartburgok)
Nekem inkabb furcsa, hogy egy totalfelujitas utan rogton elado egy ilyen gep...
Persze nem lehuzni akarom az autot, hisz nem lattam. De aki tul van egy ilyen
restauralason, ami tenyleg siman belekerulhet 3 milkaba, meg nyolcezer izzadmanyos munkaoraba, az miert adna man most el?
egyebkent tizezer Euroert mar tenyleg top german peldanyt kaphat maganak
barki akit erdekel a tema, a maradekbol meg honositja a gepet es maris kiadta
a harom misit! Ugyhogy jol oda kell nezni hogy milyen ez a vas.
Mintha láttam volna már ehhez hasonló színt... 200D nagyon ritka volt mindenestre metállal... Amúgy szép kiállású gép túlzott árral. Tévhit, h a felújításra fordított pénzt visszakapjuk eladáskor (bele tud csapni 1 felújítás 3mFt-ba!) 1.5-2 mFt.-nál semmi esetre sem érhet többet...
Ha kell valakinek 1980 elötti dieselmotorhoz nagyméretű 4 db lassú izzítógyertya ( Bosch+Beru vegyesen ) plusz az ellenállások, ingyen elviheti tőlem most cseréltem le őket gyorsra. Ja és nem tudom már kinek adtam a klímakompresszort de jelentkezhetne, az új számom 70/941-2641.
mivel úgyis olvassa az egész "banda" ez a topicot is, úgy megírom ide. sehogy! Nem kéne cimborámnál állomásozik, 1 hónapja nem nyúltam hozzá. de a szüleimnél az egyik garázst már kitakarítottam, szóval a téli helye megvan. de a garázsban mostanában a "versenyskodát" kéne szerelni egy motorcsere erejéig, 'iszen nyakunkan a hó!:-)
Szerintem nem az automata rontja le, hanem az, hogy kis fordulaton gyenge, a W116 elég nehéz, a kézivel egyesből indulsz, az automata meg kettesből nyomja. Mármint W116-ban asszem így van. De még így is ezerszer jobb, mint egy átépített sz*r, nincs gázolajszaga, nem zakatol, és eredeti. Nem áll a fordulatszámmérő 0-án menet közben, nincsenek kipuff. gondok, stb.
Az S osztály meg elképzelhetetlen automata nélkül, ha még W123-ban meg is lehet érteni a kéziváltót, ezekbe tényleg nem való. Ebből nem lehet fogyasztási kérdést csinálni, mert az ugyanúgy hozzátartozik egy ilyen autóhoz, mint a csillag.
naés?:-) az m116-os 350-es hez volt kéziváltó. csak a kuplungot kellett gyakran cserélni...:-) te pont egy 350-es mocival szerelt vasba ültettél om617-et, nem?
Akkor ebben nem értünk egyet, mert a 280-as W116 teljesítményét szvsz érezhetően lerontja az automata. Bár mondjuk a V8-asokat nem is tudom, hogy készítették-e nem automatával.
Szevasztok!
Tud valaki valamit arról a fehér állólámpásról, amit a használtautó.hu-n hirdetnek? Állítólag mindennapi használatra alkalmatos és 2000es dízel... 400 e-ért vesztegeti a tulajdonos.