Keresés

Részletes keresés

jinjang Creative Commons License 2002.01.23 0 0 259
ja persze idézőjel lemaradt: value="itt a kacsacsőrős rész"
Előzmény: jinjang (258)
jinjang Creative Commons License 2002.01.23 0 0 258
Csak azért írom meg a szintén amatőr szintű tudásom gyümölcsét, hogy majd tanulhassak belőle, amikor kijavítanak a profik.
value=<?php print $valtozonev; ?>
De csak akkor fog működni, ha ugyabban a fájlban kérdezed le az adatbázist, mint amiben a html kódokat kiíratod. Ha másik fájlban, akkor szerintem meg kell hívni a munkamenet-függvényt is.
Előzmény: TotálKár (257)
TotálKár Creative Commons License 2002.01.23 0 0 257
Először is szeretném kihangsúlyozni, hogy amatőr vagyok... /ez talán mentségül szolgálhat, ha nagyon nagy hülyeséget kérdezek/. Szóval, szeretnék valami olyasmit csinálni, hogy:

1. létrehozni egy html ürlapot. ez idáig ok.
2. php-vel készítettem sql adatbázisból lekérdezést. ez is ok
3. lekérdezésem eredmenyebol kivettem egy sornak egyetlen mezojet és egy változóban helyeztem azt el.
4. a html-űrlapom egyik text tipusú objektumának szeretném értékül adni ennek a bizonyos változónak a tartalmát.

Lehet ilyet csinálni? Van valami módszer rá?

input type="text" name="nev" value=na itt kellene valahogy valami php változót megadni.

TotálKár

Sickboy Creative Commons License 2002.01.23 0 0 256
Hi nagy PHP brigád!

A 24 órás PHP könyvön igyekeztem nevelkedni, ami asztat írja, hogy egy változó értékének meglétét az isset() függvénnyel lehet detektálni, pl.:

if (!isset($valtozo)) { print"Anyád!"; }

Tehát a fenti példa szerint ha $valtozo-nak nincs értéke, kiírja az "Anyád" szöveget. A könyv szerint az isset false/true értéket adhat vissza. Ennek ellenére nálam mindig 1 a visszaadott cucc, ha van értéke, ha nincs a változónak.

Ez mé' van?

crockl Creative Commons License 2002.01.22 0 0 255
te jo eg, en is most latom, hogy irod, hogy proba.html :)))), ez kesz, vege:)
Előzmény: Filburt (254)
Filburt Creative Commons License 2002.01.22 0 0 254