Megnéztem és igazad van, én tudtam rosszul. Kikapcsolt világításnál csak az első LED sor világít, a hátsók nem világítanak, csak AUTO, vagy helyzetjelző világítás állásban. Eddig nekem a kapcsoló állandóan helyzetjelző világítás állásban volt.
Menüben mégsem nem található, hiába írja a kézikönyv:
2. a fényes az nem fém, hanem fényes fekete műanyag
ez volt:
ez lett:
4. azt sajnos nem néztem, hogy maga a teljes kilincs króm-e gyárilag, de alibabából meg más forrásból csak valami króm burkolatot lehet rá tenni, ami szerintem megkérdőjelezheti a kulcsnélküli nyitás sikerességét
5. igen, motoros a csomagtartó, kéznélküli opcióval - azaz rugdosok alá, és nyílik/záródik :)
Enyém Shine felszereltségű, aminek a része a 3D Style csomag, hátsó LED lámpákkal, de nekem nem világít a hátsó... csak ha bekapcsol/om a világítást vagy a helyzetjelzőt.
1. Én nem látom a felszereltségi listában a hangulatvilágítást nevesítve. Te hol látod azt?
Amúgy a jármű beállításai között le is tiltható ez a funkció - azt a beállítást nézted már?
2. Fényes fényszórókeret: ezt nem értem - én csak a ködlámpa körül tudok fém hatású díszítésről, a fényszóró körül sohasem láttam még...
3. A hátul is világító mentfényt meg végleg nem értem. Arra gondolsz, hogy világít a lámpa folyamatosan hátul is? Mert ez szervizben aktiválható funkció, ha jól tudom. Vagy külön hátsó menetfény is van???
4. Írsz valami Alibabás "kilics"-ről is. Ez a kilincs lenne? A krómozott kilincsnek csak a felső része fém színű...
Mivel évekkel ezelőtt próbálkoztam vele utoljára, elképzelhető hogy az előző hozzászólásom nem is a web böngészőre, hanem a CITROËN MULTICITY CONNECT-re vonatkozott.
A CITROËN MULTICITY CONNECT egy vezetést segítő alkalmazásokat magában foglaló szolgáltatás, melynek köszönhetően a vezető valós idejű információkat kap a közlekedési helyzetről, a veszélyes területekről, az üzemanyagárakról, a szabad parkolóhelyekről, az idegenforgalmi látványosságokról, az időjárásról, a hasznos címekről stb. A szolgáltatás tartalmazza az alkalmazások használatához kapcsolódó mobilhálózathoz való hozzáférést. CITROËN MULTICITY CONNECT szolgáltatási szerződést a CITROËN hálózatban lehet kötni (akár a gépkocsi átadását követően is). A szolgáltatás elérhetősége függ az adott országtól és az érintőképernyő verziójától.
1. Csatlakoztassa a CITROËN MULTICITY CONNECT modemet a jobb oldali USB-portra.
2. Az alkalmazások megjelenítéséhez nyomja meg az „Online szolgáltatások” menüt.
Korábban azt olvastam, hogy egy olyan USB egységet kell csatlakoztatni, amiben SIM kártya van, de csak a francia szolgáltatót fogadja el. Ezért aztán nem is bíbelődtem vele. Meg aztán a kocsiban nincs is rá szükségem.
Csatlakozás után a Beállítások menüt adja ki, amiben Magyarországot nem tudom kiválasztani :O de bármit is jelölök ki (akár UK, akár Fro), csak a beállítások fogaskerekét kapom újra, melyben az országot lehet beállítani... és egy felhívást, hogy használjam a MyCitroën alkalmazást.
:)
Tudnál nekem egy fotót küldeni róla, légyszi?
Telefonom sajnos nem MirrorLink-kompatibilis (az előző verziója az volt, de tavasszal cseréltem), és az AndroidAuto sem érhető el hazánkban :(
Az már feltűnt, hogy hiába írnak pl. hangulatvilágítást a Feel felszereltségtől, és hiába Shine az enyém, mégsincs benne ilyesmi.
Sajnos olyan különbségek is vannak a jelzett francia és magyar modell - azaz a C4PII. és a C4SP - között, hogy a francia menetfénye hátul is világít, ami tök hasznos szerintem.
Immár elhagyták a fényes fényszórókeretet is, és a hűtőrácson van egy kék PureTech embléma:)
És nagyon szép a krómkilincs is
Ezeket szerintem nyugodtan beleszuszakolhatnák egy Króm-csomagba, és ha veleki kéri, akkor fizethet érte (a hátsó csíkot jómagam meg tudtam rendelni, de a kilics csak Alibabás meg ilyesmi van)
Egyes autó típusokon alig van pár száz euró/dollár haszna a gyártóknak, így simán megeshet, hogy egyik napról a másikra elhagynak, megváltoztatnak valamit, főként díszítő elemeket, s ezzel próbálják a hasznukat növelni elfogadható szintre.
Ezekben a cikkekben ráadásul a komplett paletta átlag nyeresége van feltüntetve. Egyes típusokra lebontva bizonyára láthatnánk még érdekesebb - jóval kisebb és sokkal nagyobb - adatokat is.
Az ilyen különbségek benne vannak a pakliban. Nekem is mondták anno, hogy a szalonban kiállított autóhoz képest - annak ellenére, hogy ugyanolyan felszereltséget rendeltem - kisebb eltérések lehetnek az új kocsiban. És tényleg voltak. Amire kifejezetten emlékszem (de nem zavar), az a kormánytól balra lévő légbefúvó körül lévő díszítőléc, ami a kiállított autón polírozott ál-króm volt (lásd a képen!), míg az enyémen már csak fekete zongoralakk színű:
Szóval ma kipróbáltam, mik a lehetőségek, ha megosztom a netet a C4ST-rel... Úgy tűnik, egy árva fia program sincs, amit ebbe a funkcióba beszuszakoltak volna.
Próbálta valaki megfejteni ezt a részét az autónak?
Lassan három éve kerülgetem, és végül kisebb vargabetűk után csak-csak megvettem :)
Ami érdekes, hogy egy júliusi C4P és egy - euro 6.2-es váltás utáni - decemberi C4ST közötti különbség csak annyi, hogy az egyiket Franciaországban, a másikat hazánkban vásárolták.
Mivel nálunk valami miatt korlátozott díszítéssel rendelhető az autó :/ arra a döntésre jutottam, hogy 16 euróért rendelek egy ilyen krómdíszlécet az autómra... szerintem tökre feldobja :)
Van valakinek esetleg ilyen díszléccel rendelkező autója?
A mondandóm lényege röviden, hogy ha olyat veszel, ami nagy kijelzős, és az még 150 ezer km alatt mutat, irány az első citroen szerviz, és goodwillben cseréltetni mindent, ami csak egy kicsit is rossz.
A gari lejárt, de 150 ezer km vagy 5 év és a goodwill ezen felül érvényes. Ahogy a repedős hátsó ajtóra, a kijelzőre, a szétmálló klímahűtőre is. Szóval nem higgy azoknak, akik azt mondják, hogy így jártál, elismert típushiba, amit így cserélnek, neked csak a csere díját, azt a kb 15 ezrest kell fizetni, ha az 5 év és a 150 ezer km még nem teljesült.
Én eddig az összes Picasso-mat a Citroen M5-nél szervizeltettem (ott is vettem a két utolsó kocsit), és nagyon megvagyok velük elégedve. De azt hozzá kell tennem, ha a kijelző ára valóban 286e Ft, akkor ők sem fogják olcsóbban adni. Az árajánlatodban pedig a 10e Ft-os munkadíj meg elég jónak tűnik.
Szóval szerintem márkaszervizben (egyikben sem) fogod olcsóbban megúszni. Ettől függetlenül több helyen is kérdezzél rá, az még nem kerül semmibe. Ha meg nem márkaszervizbe viszed, akkor talán nagyobb a rizikó. Kérdés hogy mennyit lehet vele nyerni, és az majd megéri-e.