Még tartogatom kis ideig a komplett váltót,nehogy valami behánnyon az "újon" :-) Nem tudhatom mikor kell 1 szeletet levágni belőle.... Aztán ha tartósnak bizonyul a megbizhatóság,meghirdetem ezekkel a feltételekkel-adottságokkal egyben,amikkel rendelkezik a megfelelő áron. Esetleg valami csere-bere is szóba jöhet.. Én már láttam szétboritott 722.661 et .Hááát..elég sok fényképet készitenék a szétszerelése,és összerakása közben:-)))Pont igy láttam az égetett lamellákat,amik hasonló hibákat eredményeztek mint az enyém
P2502 (erőátvitel csúszik-szakadt) P220A (2-es sebesség szenzor és a 3-as sebesség szenzor sebesség összehasonlitása valószinűtlen P2500 (erőátvitelnek megengedhetetlen erőátviteli aránya van) P2600 (végpont 87. feszültséghiány) STB... Na ilyeneket produkállt a Delphi 150-el.
A szakikrol meg annyit,hogy ebböl élnek,ebböl tartják fönnt a műhelyüket,ebböl fizetik a nem kis rezsit,alkalmazottakat..érthető.... Én 2 "menő" műhelyben kérdeztem,mennyiért tudnának beszerezni bontott-jó váltót. Mind 2en 300 ezret mondtak a kérdésem utáni 1% másodpercben:-)) Még a ( Merci.motyó) is 120 tol már kinál.. Kecskeméten 140-160 között van.
Lényeg azon van,bevállalod e te saját magad a beszerzést,és beszerelést .Ma már az eszközt-alkatrészt szinte a hátadhoz vágják. A kézi erővel elvégzett munka kb 2x több az anyag árnál!!! Csak a váltó cserémet 70 ezerért vállalták volna,plussz sallang.. Igy 1 borongós ,jó hűvös-utálatos szombati napon kerestem magamnak 70 rugót alaphangon:-))
Éppen azon agyalok. Van festékem is, de szeretném ha szép lenne. Mikor 2 éve a tükröket festettem jól néztek ki, csak közben sok volt a jimbimkóla, aztán annyira nem lett szép :-D Tényleg, nagyon furcsa a szakiknál, hogy meglátják a márkát, rád sandítanak mennyire vagy pali aztán egész szemérmetlen összegeket pottyantanak ki a szájukon. Persze baráti engedménnyel ennyi.. :-)
A rossz váltóval mit csinálsz ? Én úgy szétborítanék egy ilyet, hogy lássam mi van benne...Ha a jó cuccokat kiszedted belőle és ha esetleg vasasok vinnék el, jelképes tizesért elhoznám kíváncsiság céljából....
Tavaj hirtelen 5lettöl vezérelve kicseréltem a vezérlő panelt,és a csatit.Kiméregettem a mágnesszelepeket,és cseréltem a kulisszatengely szimeringjét.Kicsit konszolidáltabb lett a jelenség.De néhány nap múlva ismét "erőtlenül" indult a lámpánál:-( Már szervizüzemben volt.. Szerelők szerint erősen meggyimakolta előző gazdája kevés olajjal.Mivel a kulissza tengelynél ki volt menve a szimering mikor megvettem 2 éve. Mindig állt a váltóolaj alatta. Gondolom nem egyszer-kétszer kinozta szervizüzemben. Igy most a levett váltóban ,szinte új vezérlőpanel ,jó wandler. Az osztómű is hibátlan ,rajta a Range Low működtető egység is gond nélkül kapcsolt. Hidegen ,téli időszakban szinte alig volt problémám vele. Hosszú úton nem volt jelentősége,az egyenlitőn végig mehettem vele ,semmi gond nem jött elő nyáron sem. Egyedül a belvárosi tortúrákat utálta:-) Az araszolás-gyorsitás-araszolás az agyára ment,nekem meg az egész merga váltó úgy,ahogy van..
Gyerekek qrva jó hibátlan autómataváltóval csapatni. Mondjuk ezt csak az érzi át,aki ment már rosszal:-) Hosszasan nyektettem belvárosban-országúton. Isteni! Utóbbi hónapokban már 6 érzékkel figyeltem,hogy a váltás pillanatában vissza vegyem a gázt,mert ugrott-csattant a 3-4. között. Sőt volt hogy intenziv koxolásnál kidobta a sebességet... Fölmelegedés után a 3. lámpánál már szervizüzemben "égettem" a váltót,meg magamat a következőig,ahol 1 hard resetet kellett csinállnom. Úgy tűnik elég "zsebbarát" megoldással sikerült kijönnöm a bulibol. Több váltósnál érdeklődtem előtte,, 250-450 közötti javitási összegeket mondtak. Ilyenkor egészen biztosan nem az alsó hang dominál. Ha nem is a legfölső.. Lényeg,a bontott váltó 140 ezer volt,rajta a tuti osztóművel 1ütt. Igy még a régi rossz váltó is megmaradt, a rajta fityegő jó osztóművel,amiböl még lehet némi aprót vissza hozni. Aki szerzizekre esküszik,és nem számit semmi,attol elnézést...
Elkezdett rügyezni a két hátsó sárvédőm, Kb mennyiért szokták ezt helyrehozni ? Már csak azért, hogy nagyon rázzanak át... Röpködnek itt a százezrek... :-)
8.30 kor kezdtem,17.30 kor utolsó csavar a helyén,szerszámok "be ömlesztve" a garázsba.. Ebböl kb 3 óra különböző célszerszámok készitése,mert ismeretlen tipus rengeteg meglepit okoz..... Legközelebbi váltócsere már fele ennyi idő lessz.
Mercedes Command APS NTG1 V17.0 2016/2017 DVD Navigáció frissítés! Rendelhető a legújabb verzió, a legújabb autópálya szakaszokkal, elkerülőkkel, ismeri a szupertrafik pozícióit is! Egy DVD lemezen teljes európa, utca házszám szinten! CLS-Klasse: C219 (10/04-03/08) SLK-Klasse: R171 (03/04-03/08) E-Klasse: S211 (03/03-05/06) E-Klasse: S211 (06/06-06/08) E-Klasse: W211 (03/02-05/06) E-Klasse: W211 (06/06-06/08) Maybach: W240 (ab 10/02) Maybach: V240 (ab 03/03)
Mercedes A class /W169/ (09/2004-05/2008) Mercedes B class /W245/ (06/2005-05/2008) Mercedes C class /W203, S203, CL203/ (04/2004-05/2008) Mercedes CLK class /W209/ (05/2002-04/2009) Mercedes G class /W463/ (03/2007-05/2012) Mercedes GL class (06/2006-07/2009) Mercedes ML class /W164/ (07/2005-07/2008) Mercedes R class /W251/ (02/2006-08/2010) Mercedes Sprinter (01/2006-11/2009) Mercedes Vito/Viano (04/2006-11/2010)
ML 270CDI W163-as olyan problémám volna hogy 50-70 vizhőfok között ingadozik alapjáraton! ( tarakirozik)
Porlasztok felújítva, hibakód mentes és nem tudok egyszerűen rájönni mi lehet a hiba forrása valami tanácsot tudnátok esetleg adni hátha valaki találkozott már ilyen problémával?? ( 241-es szelep cserélve! )
Köszi! Volt ide katt és végig olvastam mindent, majd a mercedes cars-ban megtaláltam a fotókat. Szóval azt hiszem várok egy picivel jobb időre, mert macerásnak tűnik és előre körülnéznék állító motor ügyben is. Jövő héten jön a meleg és a klíma szuper. Viszont látom, hogy egy hajógépésszel társalgom. Gondolom a Lékaiban végeztél. Volt szerencsém oda járni 78-81. Jól látod 3 év, mert politikailag nem voltam elég megbízható. Szóval "megkértek" Mázi, Gyenise és az akkori igazgató, hogy keressek másik sulit. Azért a "Budával" hajóztam. Ezt csak mellékesen írtam. Vissza a fűtéshez. Ha kiveszem a légzsákot és széthúzom a csatit, nem fog késöbb hibakódot jelezni. Bár most is jelezget szerintem ülésfoglaltság érzékelő. Jobb időnél nekiállok megpiszkálni, hátha csak kontakt hiba. Nos mégegyszer köszi.
Ennél a régi tartályoknál már nem.jo. Probáltam. A hegesztés mellett az anyag ugyanugy el kezd egy idö után pokhálosodni. Kuka. Sajnos vannak ilyen irreális árú dolgok az autoiparban. Is.
Ha lenne 200 misim pluszban, tuti csinálnák egy fröccsöntő műhelyt... Már csak bosszúból, mert nem létezik, hogy ennyibe kerüljön egy dolog, amiben csak levegő van, meg 20 deka műanyag... Ha az enyémben is tönkremegy, átalakítok egy 5 literes kannát ingyért. Egyszerűen vérlázító. :-)