Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

mercepor Creative Commons License 2018.04.06 0 0 5936

Ok, ertem.

koszi

Előzmény: bkvmt (5935)
bkvmt Creative Commons License 2018.04.06 0 0 5935

Még tartogatom kis ideig a komplett váltót,nehogy valami behánnyon az "újon" :-) Nem tudhatom mikor kell 1 szeletet levágni belőle.... Aztán ha tartósnak bizonyul a megbizhatóság,meghirdetem ezekkel a feltételekkel-adottságokkal egyben,amikkel rendelkezik a megfelelő áron. Esetleg valami csere-bere  is szóba jöhet.. Én már láttam szétboritott 722.661 et .Hááát..elég sok fényképet készitenék a szétszerelése,és összerakása közben:-)))Pont igy láttam az égetett lamellákat,amik hasonló hibákat eredményeztek mint az enyém

P2502 (erőátvitel csúszik-szakadt)   P220A (2-es sebesség szenzor és a 3-as sebesség szenzor sebesség összehasonlitása valószinűtlen    P2500 (erőátvitelnek megengedhetetlen erőátviteli aránya van) P2600 (végpont 87. feszültséghiány) STB...      Na ilyeneket produkállt a Delphi 150-el.

 

A szakikrol meg annyit,hogy ebböl élnek,ebböl tartják fönnt a műhelyüket,ebböl fizetik a nem kis rezsit,alkalmazottakat..érthető.... Én 2 "menő" műhelyben kérdeztem,mennyiért tudnának beszerezni bontott-jó váltót. Mind 2en 300 ezret mondtak a kérdésem utáni 1% másodpercben:-))  Még a  ( Merci.motyó) is 120 tol már kinál..  Kecskeméten 140-160 között van. 

Lényeg azon van,bevállalod e te saját magad a beszerzést,és beszerelést .Ma már az eszközt-alkatrészt szinte a hátadhoz vágják.  A kézi erővel elvégzett munka kb 2x több az anyag árnál!!!  Csak a váltó cserémet 70 ezerért vállalták volna,plussz sallang.. Igy 1 borongós ,jó hűvös-utálatos szombati napon kerestem magamnak 70 rugót alaphangon:-))

 

 

mercepor Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5934

Ertem, koszi az infokat!

Tavaji vez.paneled nem elado veletlenul?

Előzmény: bkvmt (5930)
harangiz Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5933

Éppen azon agyalok. Van festékem is, de szeretném ha szép lenne. Mikor 2 éve a tükröket festettem jól néztek ki, csak közben sok volt a jimbimkóla, aztán annyira nem lett szép :-D Tényleg, nagyon furcsa a szakiknál, hogy meglátják a márkát, rád sandítanak mennyire vagy pali aztán egész szemérmetlen összegeket pottyantanak ki a szájukon. Persze baráti engedménnyel ennyi.. :-)

 

Előzmény: bkvmt (5931)
harangiz Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5932

A rossz váltóval mit csinálsz ? Én úgy szétborítanék egy ilyet, hogy lássam mi van benne...Ha a jó cuccokat kiszedted belőle és ha esetleg vasasok vinnék el, jelképes tizesért elhoznám kíváncsiság céljából....

Előzmény: bkvmt (5930)
bkvmt Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5931

Belső perem már rojtos? Vagy csak felületi korrodálás van még az iveken? Az utóbit te magad is meg tudod oldani néhány ezer forintbol.

Előzmény: harangiz (5925)
bkvmt Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5930

Tavaj hirtelen 5lettöl vezérelve kicseréltem a vezérlő panelt,és a csatit.Kiméregettem a mágnesszelepeket,és cseréltem a kulisszatengely szimeringjét.Kicsit konszolidáltabb lett a jelenség.De néhány nap múlva ismét "erőtlenül" indult a lámpánál:-( Már szervizüzemben volt.. Szerelők szerint erősen meggyimakolta előző gazdája kevés olajjal.Mivel a kulissza tengelynél  ki volt menve a szimering mikor megvettem 2 éve. Mindig állt a váltóolaj alatta. Gondolom nem egyszer-kétszer kinozta szervizüzemben. Igy most a levett váltóban ,szinte új vezérlőpanel ,jó wandler. Az osztómű is hibátlan ,rajta a Range Low működtető egység is gond nélkül kapcsolt. Hidegen ,téli időszakban szinte alig volt problémám vele. Hosszú úton nem volt jelentősége,az egyenlitőn végig mehettem vele ,semmi gond nem jött elő nyáron sem. Egyedül a belvárosi tortúrákat utálta:-)   Az araszolás-gyorsitás-araszolás az agyára ment,nekem meg az egész merga váltó úgy,ahogy van..

Előzmény: mercepor (5929)
mercepor Creative Commons License 2018.04.05 0 0 5929

Grat!

 

A regi valto kuka vollt? Nem lehet h vezerlo panel betegsege volt?

 

Előzmény: bkvmt (5928)
bkvmt Creative Commons License 2018.04.03 0 1 5928

Gyerekek qrva jó hibátlan autómataváltóval csapatni.  Mondjuk ezt csak az érzi át,aki ment már rosszal:-) Hosszasan nyektettem belvárosban-országúton. Isteni!      Utóbbi hónapokban már 6 érzékkel figyeltem,hogy a váltás pillanatában vissza vegyem a gázt,mert ugrott-csattant a 3-4. között. Sőt volt hogy intenziv koxolásnál kidobta a sebességet... Fölmelegedés után a 3. lámpánál már szervizüzemben "égettem" a váltót,meg magamat a következőig,ahol 1 hard resetet kellett csinállnom.  Úgy tűnik elég "zsebbarát" megoldással sikerült kijönnöm a bulibol.  Több váltósnál érdeklődtem előtte,, 250-450 közötti javitási összegeket mondtak. Ilyenkor egészen biztosan  nem az alsó hang dominál. Ha nem is a legfölső.. Lényeg,a bontott váltó 140 ezer volt,rajta a tuti osztóművel 1ütt.  Igy még a régi rossz váltó is megmaradt, a rajta fityegő jó osztóművel,amiböl még lehet némi aprót vissza hozni. Aki szerzizekre esküszik,és nem számit semmi,attol elnézést...  

bkvmt Creative Commons License 2018.03.29 0 1 5927

Fogadjunk,hogy bosszúbol nem árulod el senkinek:-) Pedig ha nem szóltunk hozzá,még kiváncsiak lennénk rá.Mivel nem volt még hasonló esetünk..

Előzmény: X1 Express (5926)
X1 Express Creative Commons License 2018.03.29 0 0 5926

Megvan a probléma okozója! Köszönöm a " 0 " hozzászollást! :), végül is mit vártam? én vagyok a szerelő!!! :)

Szép napot mindenkinek!!!

Előzmény: X1 Express (5916)
harangiz Creative Commons License 2018.03.26 0 0 5925

Elkezdett rügyezni a két hátsó sárvédőm, Kb mennyiért szokták ezt helyrehozni ? Már csak azért, hogy nagyon rázzanak át... Röpködnek itt a százezrek... :-)

 

bkvmt Creative Commons License 2018.03.26 0 0 5924

Kösz:-) Első nyektetés után jónak tűnik a váltó. Kicsit rinyáltam,hogy "kevest futott" angol kocsibol..stb..  volt kiszedve.

Előzmény: harangiz (5923)
harangiz Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5923

Nem semmi, gratulálok. :-)

Előzmény: bkvmt (5920)
bkvmt Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5922

Mit ne mondjak,11-12 óra körül már kicsit bántam,hogy bele kezdtem:-)

Előzmény: Törölt nick (5921)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.25 0 0 5921

Gratulálok ! :) Minden elismerésem, és ahhoz is hogy ebben a "trópusi meleg"-ben végigcsináltad.

Előzmény: bkvmt (5920)
bkvmt Creative Commons License 2018.03.24 0 1 5920

8.30 kor kezdtem,17.30 kor utolsó csavar a helyén,szerszámok "be ömlesztve" a garázsba.. Ebböl kb 3 óra különböző célszerszámok készitése,mert ismeretlen tipus rengeteg meglepit okoz.....  Legközelebbi váltócsere már fele ennyi idő lessz.

GianniVersace66 Creative Commons License 2018.03.24 0 0 5919

Mercedes Command APS DVD W211 W209 W164 2018 Navigáció frissítés!

Mercedes Command APS NTG1 V17.0 NTG2 V18.0 2016/2017 DVD Navigáció frissítés!

Mercedes Command APS NTG1 V17.0 2016/2017 DVD Navigáció frissítés!
Rendelhető a legújabb verzió, a legújabb autópálya szakaszokkal, elkerülőkkel, ismeri a szupertrafik pozícióit is!
Egy DVD lemezen teljes európa, utca házszám szinten!
CLS-Klasse: C219 (10/04-03/08)
SLK-Klasse: R171 (03/04-03/08)
E-Klasse: S211 (03/03-05/06)
E-Klasse: S211 (06/06-06/08)
E-Klasse: W211 (03/02-05/06)
E-Klasse: W211 (06/06-06/08)
Maybach: W240 (ab 10/02)
Maybach: V240 (ab 03/03)

Mercedes A class /W169/ (09/2004-05/2008)
Mercedes B class /W245/ (06/2005-05/2008)
Mercedes C class /W203, S203, CL203/ (04/2004-05/2008)
Mercedes CLK class /W209/ (05/2002-04/2009)
Mercedes G class /W463/ (03/2007-05/2012)
Mercedes GL class (06/2006-07/2009)
Mercedes ML class /W164/ (07/2005-07/2008)
Mercedes R class /W251/ (02/2006-08/2010)
Mercedes Sprinter (01/2006-11/2009)
Mercedes Vito/Viano (04/2006-11/2010)

CLS-Klasse: C219 (10/04-03/08)
SLK-Klasse: R171 (03/04-03/08)
E-Klasse: S211 (03/03-05/06)
E-Klasse: S211 (06/06-06/08)
E-Klasse: W211 (03/02-05/06)
E-Klasse: W211 (06/06-06/08)
Maybach: W240 (ab 10/02)
Maybach: V240 (ab 03/03)

06305462884

rema123 Creative Commons License 2018.03.22 0 0 5918

Ja bocs az elsőhajtás kardánjárol volna szó.

 

rema123 Creative Commons License 2018.03.22 0 0 5917

Sziasztok.

Ml W163 270 CDI hez keresek kardánt vagy aki gyorsan olcsón feltudná ujítani.

Aki tud valami infdót az legyenszívws megosztani velem.

Előre is köszönöm.

X1 Express Creative Commons License 2018.03.22 0 0 5916

Sziasztok!

ML 270CDI W163-as  olyan problémám volna hogy 50-70 vizhőfok között ingadozik alapjáraton! ( tarakirozik)

Porlasztok felújítva, hibakód mentes és nem tudok egyszerűen rájönni mi lehet a hiba forrása valami tanácsot tudnátok esetleg adni hátha valaki találkozott már ilyen problémával?? ( 241-es szelep cserélve! )

Előre is köszönöm a hozzászollásokat!

Straniero..71 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 5915

A Bánkiban végeztem autószerelőként,a hajózás később jött. Sopron,Tatabánya.... 

A kulcs ne kegyen benne a szerelés közben ha szét van húzva a csati.

Hibakódot okoz,ha ráadod a gyujtást.

 

Előzmény: TaylorTom (5911)
harangiz Creative Commons License 2018.03.21 0 0 5914

Nekem, ha van az alsó pótkeréktartó keret kéne, mert az enyém pikkelyesre van rohadva.wdc1631541A063129. Előre is köszi.

Előzmény: Misi84 270 (5912)
telhetetlen- Creative Commons License 2018.03.21 0 0 5913

Sziasztok!

Elvesztem a patentek erdejében.

Valaki tudna abban segíteni, hogy a W163 270CDI ajtókárpit patentnek mi a gyári cikkszáma?

Sajnos típusra nem találtam, csak méretre több fajtát Mercedeshez.

Lecserélném az összeset, mert eléggé zörögnek már a kárpitok.

És ha már leszedem teszek alá hangelnyelő szivacsot is. A segítséget előre is köszönöm.

Misi84 270 Creative Commons License 2018.03.21 0 0 5912

Halihó!

 

Alvázszámot kérek mindenkitől aki alkatrészt keres és mondom mi mennyibe kerül.

Rövid kardánunk van, ablakmosó tartályt meg kell nézni, de az is valószínű!

 

06-1/280-03-02

 

 

 

üdv.: Misi

 

TaylorTom Creative Commons License 2018.03.20 0 0 5911

Köszi! Volt ide katt és végig olvastam mindent, majd a mercedes cars-ban megtaláltam a fotókat. Szóval azt hiszem várok egy picivel jobb időre, mert macerásnak tűnik és előre körülnéznék állító motor ügyben is. Jövő héten jön a meleg és a klíma szuper. Viszont látom, hogy egy hajógépésszel társalgom. Gondolom a Lékaiban végeztél. Volt szerencsém oda járni 78-81. Jól látod 3 év, mert politikailag nem voltam elég megbízható. Szóval "megkértek" Mázi, Gyenise és az akkori igazgató, hogy keressek másik sulit. Azért a "Budával" hajóztam. Ezt csak mellékesen írtam. Vissza a fűtéshez. Ha kiveszem a légzsákot és széthúzom a csatit, nem fog késöbb hibakódot jelezni. Bár most is jelezget szerintem ülésfoglaltság érzékelő. Jobb időnél nekiállok megpiszkálni, hátha csak kontakt hiba. Nos mégegyszer köszi.

Előzmény: Straniero..71 (5903)
mojoska Creative Commons License 2018.03.20 0 0 5910

Ennél a régi tartályoknál már nem.jo. Probáltam. A hegesztés mellett az anyag ugyanugy el kezd egy idö után pokhálosodni. Kuka. Sajnos vannak ilyen irreális árú dolgok az autoiparban. Is. 

Előzmény: Törölt nick (5907)
harangiz Creative Commons License 2018.03.19 0 0 5909

Ha lenne 200 misim pluszban, tuti csinálnák egy fröccsöntő műhelyt...  Már csak bosszúból, mert nem létezik, hogy ennyibe kerüljön egy dolog, amiben csak levegő van, meg 20 deka műanyag... Ha az enyémben is tönkremegy, átalakítok egy 5 literes kannát ingyért. Egyszerűen vérlázító. :-)

 

Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 0 0 5908
Előzmény: Törölt nick (5907)
Törölt nick Creative Commons License 2018.03.19 0 0 5907

Sziasztok ! Van még ez a verzió is. Igaz ez tágulási de az anyaga ugyanaz.

Előzmény: harangiz (5905)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!