Sziasztok......csak annyit fűznék a 50cc dologhoz,hogy a gyári dobból mindenképpen ki kell dobni a katalizátort.........raktam föl képet kb 4 évvel ezelőtt.....és érdemes kinyitni a gyári dobot
Túl nagy első lánckerék esetén beleverhet az alu öntvénybe a lánc nyúlás esetén...szerintem a max 16 fog lenne.......hátul lehet csökkenteni egészen 24 -ig de ott már erősen veri a lengő villát.
Jómagam 16-29 jártam ...igaz 107cm3 hez ,ez is nagy volt....szétpörögte magát a motor...láncot +lánc kereket csak a PINK MOTORS -nál keress ,ár érték bajnok a kinálatuk..üdv zs
A nagyobb karbi, nagyobb henger, nagyobb szelep még nem fogja növelni a végsebességet, ha azonos a fordulatszám. A gyorsulás lesz sokkal nagyobb. Ha nem figyel az 1xi "fődmíves", akár hanyatt is vághatja magát. Mert nyomaték az lesz. Én is nehezen szoktam meg, hogy normál testtartás mellett induláskor ágaskodik a paripa.
A 15-ös első lánckerék helyett akár 16-ost is tehetsz. A gyorsulás csökkenni fog, de nem vészesen, eléggé nyomatékosak a négyütemű motorok. A lánc hossza meg majd akkor derül ki, ha felszereled az új lánckerekeket. De nagy valószínűséggel kicsit hosszabb lesz, mint kellene. Ekkor akár egy szemet kivéve, rövidíthető a lánc. De egy új lánc sem 1 ökör ára.
(Az én gépesemen elöl 17-es, hátul 38-as lánckerék van. Igaz, ez 1 kicsit nagyobb hengerrel, mint az 50-es. Így a vége 85-90)
Ha cserélek elöl 15ösre, hátul 38asr lánckereket, egyrészt a mostani lánc jó-e, vagy az is cserés, másrészt mennyiben változik a sebesség? Én egyet szeretnék: ez a szerencsétlen motor tudjon már 60al menni.
Leforogja a 8-9ezret 4.ben és így óra szerint picivel több mint 50 a vége.
Nem Man TT-re készülök vele, de a 4T kínai robogóm is ugyanilyen fordulat mellett, 10es kiskerékkel viszi a 65-70et.
Ez a picúr se legyen már a bicikliúton közlekedési akadály... ennyit mókolnék.
Profi kerékpár gyár.........Egy vidéki kis városban.....Tófej ,a központja a Zalakerámiának is....... 3év alatt 3 millió legyártott,és eladott bicó.......
Ha lenne akarat ,robogót is lehetne gyártani lazán......Hiszen az eggyes részegységek úgy is előszerelve érkeznek a gyárakba........lásd előző videók a Benelli leoncino 250-bejegyzésnél.......
Köszönöm uraim a támogatást..................nagyon jól esett................sokat dolgoztam a Motorosok nevű ujságnak indulástól /később Motorrevü/ ,de a másik szerelmem , a kerékpározásban is sokat teszteltem a /Bringa /magazinnak.......Sajnos megváltozott világunkban nagyon kevés ember vevő a régi stílusú szórakoztató "revü " stílusra......
Elgondolkozok az ötleten ,de nagyon szeretem a dax fórumot..............egyenlőre maradok a bevállt módszernél ....... sziasztok ....zsolt.
Neked kéne egy blogot vagy egy rendes holnapot indítanod ebben a témában. Ugyan rá szoktam nézni, elolvasgatni amit lehet, de ezt a nyilvánosság elé is lehetne tolni. Itt igen szűken olvassák.
Egy saját blogot tudsz fejleszteni is, ha elérsz egy olvasói számot. És ha visszajelzéseket is kapsz róla akár olvasói szám stb. ösztönzően is hat a további munkáidra a témában.
Most hogy a karantén peremén vagyunk, ráadásul a tél is nemsokára itt van szerintem érdemes lenne belevágnod.
Szerintem pont tojnak az európai kretén unióra....... 57 milliós motor gyártás mellett az idén 1.2 mill. motort vett európa,és ezek gyártásnak egy része az eu belül történik......?
Kína a nem hivatalos adatok szerint az idén 29 millió fölött van......vírus ide vagy oda.....gondolom december 31 -ig meg nem alszanak......üdv zs
Na ezzel a doboz feliratokkal nem fognak megjelenni EU-ban.A mi cègünk csak a "GS" mozaikszót felhasználta a home lapunkon,ès majdnem beperelte a BMV magyarországi kèpviselője.Egy èvig leveleztek az ügyvèdek....
Ezt A robogot a Yamaha nagyon oda rakta.....egyre erősebb a kereslet ezekre a mindenes járgányokra.....tele igényes megoldásokkal,és extra felszerelés is van dögivel....az arra fogékony figuráknak......bravo.... visszatért a legendás BWS......