Szerintem nem így értette, hanem úgy, hogy egy drága autóról van szó (drága: itt a 20 éves 325tdm-hez képest). Ha kókányolják, soha nem lesz jó. Nyeld be az összeget amiért megcsinálják és nem lesz gondod és örülj, hogy csak ennyi a hibája nem pedig az X3 osztómű mumus kopogtatott be.
Na most meg elmondod,hogy mit csináljak a pénzemmel!Nem gondolod,hogy semmi közöd hozzá?Ez egy fórum,amin én feltettem egy kérdést.Aki akar,vagy tud,válaszol,aki nem,nem.De hogy te elmagyarázod,hogy hogyan kellett volna kocsit vennem,meg hogy hova mennyit fizesek,erre senki nem kért!Elhiszem,hogy te életművész vagy,de hát engem ez nem érdekel!
Amit te csinálsz az felér azzal,hogy oldjátok már meg helyettem,mert rajtam kifogott,de alapvető dolgok nélkül. Ahol vagy 630 euro a javítás? De legalább jó lesz és örülsz. Ebből a munkadíjból kapsz te is jóval több fizetést odakint. Hát hajrá forgass vissza te is abba a gazdaságba. Az nem lehet esetleg,hogy kiszerelték és azért nem találod? Esetleg kábeldarabok nyomai egy esetleges összeolvadás után?
Szvsz az lenne a legegyszerűbb, ha visszakövetnéd a gyertya kábeleit. Azok tuti a vezérlőbe mennek. Lehet, elrakták valahova, mert már volt gond vele. Minden elképzelhető.
Ne legyenek illúzióink. Sok CR dízel azt csinálja, hogy nem "izzít". Ez konkrétan azt jelenti: rányomsz a távirányítóval, kinyitod az ajtót és már! izzít. A kontroll lámpa csak lámpa. Lehet, hogy kell még neki idő mire te már indítanál.
Keress rá motor szerint, ha van hozzá izzítógyertya akkor a kérdés meg is van válaszolva.
Én nem értek a 20d-hez, de azért nem fura, hogy ennyire kell neki az izzítás? Mégiscsak egy közös nyomócsöves diesel. Hűlye hasonlat de az Ivecoban kb. 1306000 km van de -15°-ban is izzítás nélkűl pöccre röffen. Mondjuk egy másik gép már 2mp.-ig zakatolt egy kicsit, de az is rögtön indult. Ja és abban csak 600 valahány ezer km van.
Arra gondoltál,hogy ez a hozzászólás nekem nem sokat ér?Plusz 10 fokban hiába akarod -15 ben próbálni az indítást.Erre gondoltál?630 euróért cserélik ki a szervizben!Erre gondoltál?Én nem vagyok elég ügyes net használó,ezért nem találok szinte semmit az x3-ról.Erre gondoltál?Két különböző ember,két különböző körülmények között,különbözően próbálják megoldani gondjaikat!Erre gondoltál?
Nem gondoltál még rá,hogy esetleg már megvételkor úgy vegyél autót,hogy hidegen te indíthasd be? Ha ez a része rossz,akkor megcsináltatják,vagy lealkudod.
Nem gondoltál még esetleg arra,hogy a fotelben ülve a neten először kikeresd alvázszám szerint,hogy melyik alkatrész hol található az autódban? Aztán kimenve a -15-ben tudod,hogy mit merre keressél. (Ez csak némi ötlet,ha már nem bízod szerelőre aki két óra múlva visszaadja az autódat készen.) :)
Az előtöltést indikátor órával, az adagolófejet diaggal lehet pontosan beállítani. Mivel stroboszkóppal gondoltad a beállítást így nem hiszem, hogy otthon be tudod lőni az adagolót. Keress egy szakembert, sok szívástól megkíméled magad.
X3!!!! Levettem a szívósort.és nem látom alatta az izzítás vezérlőt!Van ott valami,amiből kijönnek a gyertyák vezetékei,meg még sok egyéb más.Viszont nem úgy néz ki mint a vezérlő.Mondjon valaki valami okosat,mert reggelente alig bírom beindítani.2004-es,2.0d.
Sziasztok adott 1 Bmw 525 tds 1998 motort cseréltem benne az adagolo a régi ment rá olyan problémám van hogy hidegen nem indul el csak sprével de akkor nehezen ha megmelegszik akkor hamarabb de az alapjárat nagyon ugrál 1000-2000 között mi lehet a baj le levegösödik valahol?