Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

No Home Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20127

A -20 fokra még várhatsz,jön az enyhülés :) 

Előzmény: Bogi86 (20125)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20126

Szerintem nem így értette, hanem úgy, hogy egy drága autóról van szó (drága: itt a 20 éves 325tdm-hez képest). Ha kókányolják, soha nem lesz jó. Nyeld be az összeget amiért megcsinálják és nem lesz gondod és örülj, hogy csak ennyi a hibája nem pedig az X3 osztómű mumus kopogtatott be. 

 

 

Előzmény: yamakka (20124)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20125

Megvannak a bosch gyertyák, mind a hat ki lesz cserélve jövő héten. Szinte várom a következő -20 fokot :) Akku új, gyertyák újak. 

Előzmény: Schnitzer 525 (20122)
yamakka Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20124

Na most meg elmondod,hogy mit csináljak a pénzemmel!Nem gondolod,hogy semmi közöd hozzá?Ez egy fórum,amin én feltettem egy kérdést.Aki akar,vagy tud,válaszol,aki nem,nem.De hogy te elmagyarázod,hogy  hogyan kellett volna kocsit vennem,meg hogy hova mennyit fizesek,erre senki nem kért!Elhiszem,hogy te életművész vagy,de hát engem ez nem érdekel!

Előzmény: Schnitzer 525 (20121)
No Home Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20123

M43 is pöcc :D

Előzmény: Schnitzer 525 (20122)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20122

Egyébként az én X5 30d-m. Meg az M550d-m is indul egyből. (A többi az vagy tds vagy benzines azért indul.) :P

Előzmény: yamakka (20116)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20121

Amit te csinálsz az felér azzal,hogy oldjátok már meg helyettem,mert rajtam kifogott,de alapvető dolgok nélkül. Ahol vagy 630 euro a javítás? De legalább jó lesz és örülsz. Ebből a munkadíjból kapsz te is jóval több fizetést odakint. Hát hajrá forgass vissza te is abba a gazdaságba. Az nem lehet esetleg,hogy kiszerelték és azért nem találod? Esetleg kábeldarabok nyomai egy esetleges összeolvadás után?

Előzmény: yamakka (20110)
blackbird00 Creative Commons License 2017.01.30 0 0 20120

Szvsz az lenne a legegyszerűbb, ha visszakövetnéd a gyertya kábeleit. Azok tuti a vezérlőbe mennek. Lehet, elrakták valahova, mert már volt gond vele. Minden elképzelhető.

 

 

Persze mindenki azt csinál, amit akar! 

Előzmény: yamakka (20113)
Bogi86 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20119

Ha valaki kicsit beleásná magát a témába: 

 

http://beru.federalmogul.com/sites/default/files/ti_04_hu_2014_fm.pdf

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20118

Az első találat:

 

http://bmwalkatresz24.hu/index.php?route=product/product&product_id=1026880

 

Ezt a fajtát e46-tól egészen X6-ig hozza. 

Bogi86 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20117

Ne legyenek illúzióink. Sok CR dízel azt csinálja, hogy nem "izzít". Ez konkrétan azt jelenti: rányomsz a távirányítóval, kinyitod az ajtót és már! izzít. A kontroll lámpa csak lámpa. Lehet, hogy kell még neki idő mire te már indítanál. 

Keress rá motor szerint, ha van hozzá izzítógyertya akkor a kérdés meg is van válaszolva. 

Előzmény: Zoli.78 (20114)
yamakka Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20116

Hogy hogy ennyire?Valamiért benne van gyárilag,nem?Vagy arra gondolsz,hogy konkrétan csak az enyém szar,hogy -15 ben nem indul pöcre izzítás nélkül?

Előzmény: Zoli.78 (20114)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20115

A másfél millió km-es Ikarus is vígan indul a legnagyobb hidegben is. És abban gyárilag nincs izzítás. :)

Előzmény: Zoli.78 (20114)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20114

Én nem értek a 20d-hez, de azért nem fura, hogy ennyire kell neki az izzítás? Mégiscsak egy közös nyomócsöves diesel.  Hűlye hasonlat de az Ivecoban kb. 1306000 km van de -15°-ban is izzítás nélkűl pöccre röffen. Mondjuk egy másik gép már 2mp.-ig zakatolt egy kicsit, de az is rögtön indult. Ja és abban csak 600 valahány ezer km van. 

Előzmény: yamakka (20110)
yamakka Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20113

Na például ezen a képen is tisztán látszik,hogy ott van.Meg a szervizbe is azt mondták,hogy ott van.De hát mégse!A 4 gyertyát egyébként kicseréltem.

Előzmény: blackbird00 (20112)
blackbird00 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20112

Csak ezeket találtam:

 

valami ilyesmit keress:

http://www.ebay.co.uk/itm/Glow-Plug-Control-Unit-Relay-BMW-X3-E83-OE-12217786821-12217801200-7786821-/121063698587

 

valahol itt:

 

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=1080038

 

vagy esetleg:

 

 

Remélem segített!

 

 

Persze Mindenki azt csinál, amit akar!

 

Előzmény: yamakka (20110)
Popsi Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20111

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PB11-EUR-03-2004-E83-BMW-X3_20d&diagId=12_1166

 

Vmi ilyet hoz. De maguk az izzítók jók egyébként?

 

Előzmény: yamakka (20106)
yamakka Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20110

Arra gondoltál,hogy ez a hozzászólás nekem nem sokat ér?Plusz 10 fokban hiába akarod -15 ben próbálni az indítást.Erre gondoltál?630 euróért cserélik ki a szervizben!Erre gondoltál?Én nem vagyok elég ügyes net használó,ezért nem találok szinte semmit az x3-ról.Erre gondoltál?Két különböző ember,két különböző körülmények között,különbözően próbálják megoldani gondjaikat!Erre gondoltál?

Előzmény: Schnitzer 525 (20108)
Fulesman Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20109

Szép napot.

Méret miatt eladó vagy elcserélhető.

Zala megye Hahót.

 

fulesman@gmail.com

 

Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.29 0 0 20108

Nem gondoltál még rá,hogy esetleg már megvételkor úgy vegyél autót,hogy hidegen te indíthasd be? Ha ez a része rossz,akkor megcsináltatják,vagy lealkudod. 

Nem gondoltál még esetleg arra,hogy a fotelben ülve a neten először kikeresd alvázszám szerint,hogy melyik alkatrész hol található az autódban? Aztán kimenve a -15-ben tudod,hogy mit merre keressél.  (Ez csak némi ötlet,ha már nem bízod szerelőre aki két óra múlva visszaadja az autódat készen.) :)

Előzmény: yamakka (20105)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20107

Az előtöltést indikátor órával, az adagolófejet diaggal lehet pontosan beállítani. Mivel stroboszkóppal gondoltad a beállítást így nem hiszem, hogy otthon be tudod lőni az adagolót. Keress egy szakembert, sok szívástól megkíméled magad.

Előzmény: forgóó (20103)
yamakka Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20106

???

yamakka Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20105

???

yamakka Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20104

X3!!!! Levettem a szívósort.és nem látom alatta az izzítás vezérlőt!Van ott valami,amiből kijönnek a gyertyák vezetékei,meg még sok egyéb más.Viszont nem úgy néz ki mint a vezérlő.Mondjon valaki valami okosat,mert reggelente alig bírom  beindítani.2004-es,2.0d.

Előzmény: Vojnó (20087)
forgóó Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20103

Azt csak szerelő tudja stoboszkopal vagy én is ithon?

Előzmény: Zoli.78 (20100)
forgóó Creative Commons License 2017.01.28 0 1 20102

Nem gondolram hogy tökéletes lessz de jobbra számitittam 

Előzmény: Schnitzer 525 (20101)
Schnitzer 525 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20101

Miből gondoltad,hogy összerakod és működik?

Előzmény: forgóó (20099)
Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.28 0 0 20100

Szerintem az adagolót kell beállítani a motorhoz. 

Előzmény: forgóó (20099)
forgóó Creative Commons License 2017.01.27 0 0 20099

Sziasztok adott 1 Bmw 525 tds 1998 motort cseréltem benne az adagolo a régi ment rá olyan problémám van hogy hidegen nem indul el csak sprével de akkor nehezen ha megmelegszik akkor hamarabb de az alapjárat nagyon ugrál 1000-2000 között mi lehet a baj le levegösödik valahol?

Zoli.78 Creative Commons License 2017.01.27 0 0 20098

Az a vicces, hogy a 89-es 1.9d peugeotom is 4-es volt és az öcsém 2001-es hdi citroënje is az.

Előzmény: Bogi86 (20094)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!