Keresés

Részletes keresés

Villámhetes Creative Commons License 2024.10.21 0 10 166009

.BPO-346. Creative Commons License 2024.10.21 0 0 166008

OFF
Szia!

Valami szerver baj van megint :S
ON

Előzmény: .BPO-346. (165772)
HBweb hu Creative Commons License 2024.10.21 -1 0 166007
Előzmény: trizs77 (166004)
trizs77 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 166006

akkor szolgált már eleget.

Előzmény: TorzónBorzAlom (166005)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.10.20 -3 0 166005

21 éves, ex frankfurti. 

Előzmény: trizs77 (166004)
trizs77 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 166004

Ment 20 évet ?

 

 

Előzmény: HarunBp (166001)
négyszázas Creative Commons License 2024.10.20 0 0 166003

Nem, BKK. Meg amúgy a birtokos szerkezet valóban nem szerencsés, de azzal nem tudom mi lenne a baj, hogy “BKK busz”, vagy ”a BKK buszjárata”.

Előzmény: TorzónBorzAlom (166002)
TorzónBorzAlom Creative Commons License 2024.10.20 0 1 166002

A gyrosos atka BKV tulajdon?

Előzmény: HarunBp (166001)
HarunBp Creative Commons License 2024.10.20 0 0 166001

Cikket is kapott, így videón is meg lehet csodálni: https://totalcar.hu/magazin/gumipor/2024/10/20/video---igy-nez-ki-amikor-egy-bkv-busz-hajtokara-elhagyja-a-jaratot/

Valószínűleg a 118-ast vitte tegnap, mert pótolták, majd csere is volt a forgalmi számában.

 

Sokadszorra biztosan felesleges ilyeneken rugózni, de a BKK-nak továbbra sincsen busza (FB-posztban szerepel helytelenül).

Előzmény: 08-73 (166000)
08-73 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 166000
Lucky76 Creative Commons License 2024.10.20 0 0 165999

Elektromos van az új szériából, 10,5 m. Nyilván ez teljes mértékben irreleváns egy olyan rendszerben, ahol az ár a legfontosabb szempont.

Előzmény: riezaK (165995)
Alexander Pistoletov Creative Commons License 2024.10.17 0 7 165998

Mindent lehet, ha van rá elég pénzed. Hogy mire mennyi az elég, az a kérésedtől függ.

Még akár külön gyártósort is építenének neked a kívánt extrém buszaidhoz, ha arra is van elég pénzed.

 

Van az országban egy vállalkozó, aki évtizedes kapcsolatot ápol az EvoBusszal. Szinte minden évben rendelt egy-két Setrát, javarészt emeleteset, de volt, hogy egyszinteset.

Ez a vállalkozó a kezdet kezdetén egy igen furcsa kéréssel állt elő: az új emeletes buszait mellékhelyiség nélkül akarta megrendelni.

Ilyenre sem azelőtt, sem azután nem volt példa az ulmi gyáregység történetében. Olyannyira nem számoltak vele még a mérnökök sem, hogy a vizesblokkot nem egyszerűen ki kellett volna hagyni a buszból, de egyenesen módosítani kellett volna a vázszerkezetet is.

Szó szót, tárgyalás tárgyalást követett, majd a németek előálltak egy árajánlattal. A vállalkozó rábólintott, és megadta.

Megkapta az egyedi buszait.

Előzmény: trizs77 (165997)
trizs77 Creative Commons License 2024.10.17 0 3 165997

Azért ha holnap beállítok a MAN gyárba (vagy más európai buszgyárba) hogy kérek 100 db új dízel, városi midi autóbuszt akkor a portás bácsi csak nem úszítja rám az őrkutyust.

négyszázas Creative Commons License 2024.10.17 0 0 165996

Az a pár év 5, illetve 6. 3 éve már nem gyártják azt a generációt, úgyhogy ebből nem következik, hogy ma is kapható lenne.

Előzmény: 18-09 (165991)
riezaK Creative Commons License 2024.10.17 0 1 165995

A Wikipédia szerint a Lion’s City M városi alacsony padlós modelleket már nem gyártják:

 

Nem is rémlik hogy láttam volna az újból. 

 

A régiből még a BKV égisze alatt is járt 1 darab... 

Előzmény: mc figyelo (165986)
mc figyelo Creative Commons License 2024.10.17 0 2 165994

Ha ellenőrzöd az ingerült mondatokat, akkor kiderül, erős túlzások, sőt az is igazolható, hogy a legjobb ajánlat nyert.

Előzmény: morgó mh. (165993)
morgó mh. Creative Commons License 2024.10.17 -2 3 165993

kristoof...

"Persze ahhoz, hogy az egyik legrosszabb ajánlat nyerhessen, ki kellett zárni az összes többi pályázót. Így az az érdekes helyzet állt elő, hogy a TTP ajánlatát megelőző, jóval olcsóbb ajánlatot beadó összes indulót kizárta a BKV valamilyen formális hibára hivatkozva."

 

Vajon itt mit kellett volna az ajánlatkérőnek tennie? Félrenéz, hogy kötelező formai dolog nem teljesül, aztán a vesztes biztos nem támadja meg majd a végeredményt, ugye... Vagy lépjen vissza a start mezőre, ne hirdessen győztest?

Előzmény: mc figyelo (165987)
mc figyelo Creative Commons License 2024.10.17 0 1 165992

Kösz, így már OK.

Ezért jó a szakmai kommunikáció :-)

Előzmény: 18-09 (165991)
18-09 Creative Commons License 2024.10.17 0 2 165991

Nem a prospektus része, úgymond... ha a vevő odamegy, kéri, legyártják. Tbiliszi is így vett 90, Trieszt 24 darabot pár éve. 

Előzmény: mc figyelo (165986)
BX 59-76 Creative Commons License 2024.10.17 0 2 165990

Nem csodálkoznék rajta, hiszen a Harmat utca és környéke plusz a Maglódi út olyan állapotban van, hogy arra az Ikarus sem engedném rá — de én inkább az utaszámmérésre gondolnék.

Cinkotán most pl a 44-45-244 mérése miatt majdnem mindenhol Volvo van Conecto helyett.

Mert természetesen mindent IS egyszerre kell knorrozni. 😃

Előzmény: lapaj74 (165988)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2024.10.17 0 2 165989

FLR-733, Pestről át Budára az Árpád hídon szomorú szmájlival, annyi mocsok jött ki abból a buszból, mint egy fatüzelésen működő faluból az év leghidegebb napján.

lapaj74 Creative Commons License 2024.10.17 -1 1 165988

A 85-ről le lettek tíltva a DP. Mecik ? Pár hét alatt szépen visszatértek napról napra egyre több LOV-MUT az RVY-SKR helyett. Azok meg szépen elvándoroltak.

mc figyelo Creative Commons License 2024.10.17 0 1 165987

Jó, hogy nem fejezted be, a párbeszéd végig kulturált és tanulságos számomra.

Ritkán járok errefelé, de mindig segítő válaszokat kapok a kérdéseimre.

 

Nem ott élek, nem vagyok a rend tagja, csak laikus testvér.

Éppen hogy szeretném megérteni, hogy mi van

 

Igen, a bérlet egy kényszer, nem ideális, és a végén a kocsi nem a BKV tulajdona.

Igen, a Citaro K király - kristoof szerint is „kiváló, de a piac egyik legdrágábbjának számító” busz.

Igen, meggyőző érv a Citaro K létjogosultsága mellett a szólókhoz képest a fordulékonyság – köszönet tupolevnek!

 

De nem értem, miért támadod zsig topiktársat.
Megpróbálta kalkulálni a teljes költség alapú díjat, amit szolgáltatási szerződésekben kérnek, én meg odatettem az Arriva friss szóló díjakat.

Elegánsabb lenne korrigálni zsig számait.

Előzmény: szintetikusdizelolaj (165964)
mc figyelo Creative Commons License 2024.10.17 0 1 165986

Úgy értem nincs ismert, gyártásban lévő, rendelhető dízel hajtású midibusza, csak elektromos hajtású maximidije.

A Wikipédia szerint a Lion’s City M városi alacsony padlós modelleket már nem gyártják:

https://hu.wikipedia.org/wiki/MAN_Lion%E2%80%99s_City

 

Előzmény: 18-09 (165965)
nemeza Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165985

 A farseprése is számìthat?

Előzmény: tupolev (165979)
Ormoz Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165984

Azt gondoltam..

De akkor is fura volt pont tarjánban látni ..

Remélem lesz még ilyen.

Előzmény: riezaK (165982)
szintetikusdizelolaj Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165983

Szuper

Előzmény: tupolev (165979)
riezaK Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165982

Rég nem a BKV-é. 

Előzmény: Ormoz (165981)
Ormoz Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165981

Sziasztok 

BPI 779 ma Salgótarjánban járt.

Különjarati kocsi?

nohab Creative Commons License 2024.10.16 0 0 165980

én megvettem :)

Előzmény: tupolev (165979)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!