Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

PStevie Creative Commons License 2014.02.08 0 0 737

Valahogy igy kepzelem "kettonk lehetseges kozos jovojet": Elmenni vele 50-200 km-et kirandulni, keresni egy csodas panziot, megallni egy to partjan, es egy jot piknikezni :) Neha azert bemenni vele a varosba hetvegen, nehogy tulsagosan elvidekiesedjen :) Szerencsere oda vissza 4 km-re lakom a mukahelyemtol XD  Nehany bejaros nap havonta siman beleferne. Egy ilyen autonak nyilvan a rovid ut egyenlo a gyilkolassal, szoval ezt annyira nem eroltetnem, csak ritkan a feeling miatt.

Előzmény: cassano71 (735)
PStevie Creative Commons License 2014.02.08 0 0 736

Azt tanacsolod, hogy koltogessem meg egy ideig a tojasaim, es vegyek egy kesobbi szeriat? Legkevesbe szeretnem elkapkodni a vasarlast. Idom, mint a tenger:)

Előzmény: USA-modell (734)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.08 0 0 735

Én is így gondolom hogy a kruzolásra aligha alkalmasabb autó a világon mint egy w126-os:-) De akár egy w123-as is persze. Biztonság szempontjából a w126-os a mai napig a világ élvonalában van tudtommal, legalábbis sokan sokszor leírják ezt róla manapság is, de ha ránézek egy w126-osra el is hiszem. Állítólag anno az első autó volt amelynek az utastere nem is deformálódott mikor 50 km/h-val betonfalnak ütközött.

Én nem napi használatra venném, akár w126 akár w123 lesz belőle, hanem tényleg amolyan kedélyes autózásra, kruzolásra hétvégeken. Néha elgurulni vele ide-oda és ennyi.

 

Előzmény: PStevie (732)
USA-modell Creative Commons License 2014.02.08 0 0 734

Hat ebben semmi extra sincs. Csak 2 ev, aztan a 86 utani is veteran lesz, azok jobban felszereltek.

Előzmény: PStevie (728)
USA-modell Creative Commons License 2014.02.08 0 0 733

" w123 a realitás a w126 meg az álom, de ki tudja."

 

En aztan nem vagyok szakerto, sem szagerto, de egy jo 126 kevesebbet er, mint egy vele azonos allapotu 123. A 126osok ara, erteke stagnal, de inkabb enyhen csokkent az utobbi 1-2 evben. Nezz csak meg par hirdetesi ujsagot, vagy az oldtimer markt, Classiccars kapcsolodo rovatat.

Veterankent inkabb a kicsi, mini, "aranyos"  autokat keresik az emberek, ezeknek megy is fol az ara. Oka, hogy ezek voltak a nepautok regen, hozzajuk kotik emlekek oket, mig a Merci volt az elerhetetlen luxus. Nem utolsosorban a fenntartartasa is dragabb. LEgalabbis nyugatabbra ez a trend.

 

Előzmény: cassano71 (729)
PStevie Creative Commons License 2014.02.07 0 0 732

Lpg-vel szerintem a fogyinak meg kell allnia 18-20 liter kornyeken, amely kozelit egy atlag 2.0-as sima benyas auto fogyasztasanak koltsegehez. Lattam nehany videot a youtubon. 380S gyosulas padlozva 180-ig. A kis draga szepen nyeli az 55 litereket :) Aki sporolni akar vegyen Lupot:) Amugy egy ilyen autohoz a kruzolas jobban illik. Kivancsi lennek orszaguton normal sebesseg mellett kamionnal frontalisan utkozve mennyire birna a gyurodest. Amikor az angol hercegno eltavozott a foldrol egy w140-es balnaval rohantak betonfalnak kb.140-el. Aki be volt kotve, tulelte a balesetet. Gozom nincs biztonsagilag mennyi kulonbseg lehet egy balna es egy 126-os kozott. Dieselbol elg gyer a kinalat altalaban, es azok a modellek joval tobbet futottak mint benzines tarsaik. Regebben megjelent egy cikk a totalcaron a K- Jetronic rendszerek problemairol. Remelem beter ide a forumra egy profi es kifejti velemenyet. 

A 230E-t tartjak sokan a legjobban sikerult motornak.

Előzmény: cassano71 (731)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 731

A w126-ost melyik motorral látnám szívesen? A 420 SEL tetszik legjobban, bár itt a fogyasztást aligha lehet megúszni, de még ez a jók közé tartozik ilyen szempontból. Esetleg ha dízelt vesz az ember az megoldás lehet. Tényleg, erről valaki írhatna akinek dízel w126-osa van, hogy mennyiben más mint a benzines.

Ha a w123-asra értetted a kérdést, azokkal sokkal többet foglalkoztam már, sőt néztem is meg autót, bár én is hajlanék nagyon külföldről behozni most már mert az itthoni w123-asok nagy része különösen leharcolt ( 200D-ből gyakorlatilag nem is nagyon van normális mert az mind taxi vagy zöldséges és egyéb munkásautó volt ) , rettenetes állapotban van némelyik itthon tényleg. Ha választani kellene 240D vagy 230E. D240 már elviselhető a dízelek között, bár az is nagyon lassú mai forgalomban, mondjuk w123-ast senki nem azért vesz ma hogy száguldozzon, nekem sem ezért lenne:-) Szerintem legjobb lenne a 230E benzines.

Előzmény: PStevie (730)
PStevie Creative Commons License 2014.02.07 0 0 730

Mint laikus ugy hiszem egy ilyen autonal a legfontosabb a kasztni allapota. Talan a w123-as verdakat tobbet hasznalhattak a klasszikus "zodseges" Mercinek, illetve taxinak. Igaz joval nagyobb a kinalat beloluk. Mo-rol inkabb nem vennek ilyen autokat. Pl.a  123-as coupe pofas darab :) Melyik motorral latnad szivesen a garazsodban?

Előzmény: cassano71 (729)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.07 0 0 729

Jó állapotúnak tűnik, jó sok kép is van róla, de nyílván látni kellene "élőben". Szerintem az hogy mennyit ér változó lehet nagyon, függ állapottól, felszereltségtől, de mondjuk ilyeneket mint ez én 6-8e euróért látok a mobile.de-n általában. Amúgy nekem is nagy álmom egy ilyen w126-os egy ideje, de a w123 is legalább ennyire. Vagyis inkább úgy mondanám, nekem a w123 a realitás a w126 meg az álom, de ki tudja.

De majd jön valami hozzáértő, nem ilyen műkedvelő mint én, mondjuk smafu aztán ő megmondja neked szerintem hogy mennyit érhet meg mik a szempontok ha akarsz egyet venni.

Előzmény: PStevie (728)
PStevie Creative Commons License 2014.02.07 0 0 728

Sziasztok!

 

Mennyit er egy ilyen allapotu Mercedes? LPG-szett!! Mercedes-Benz S-Klasse 380SE - Veteran 1984, 234 000 km,204 LE

Valami allandoan motoszkal a fejemben.  Regi gyermekkori almom nem hagy nyugodni. Amikor a "csunya szandalos" NDK-s polgarok felporgettek S Mercieiket egy tovatunt, forro nyari ejszakaban az Y diszko elott Balatonon... A sziv megallt es hamar jott a kijozanodas az aktualis Lada/Skoda kombot vezetve. Lassan elerkezem egy sokadik xxx es evfordulohoz, es ugy hiszem hamarosan lepnem kene ez ugyben, mert nem varnam meg amig nagypapi leszek :) Szoval 1-2 evet adtam magamnak a megvalositasra.

Total amatorkent melyik S modellt tudnatok ajanlani 1985-ig? (Fontos a veteran kor a kedvezobb biztositas, adok miatt) Nyugodt tempoban vezetek, 30-70%-ban varos/orszagut. (max 80-90 km/h)

 

Az 54 db kepet ide toltottem fel:

 

https://skydrive.live.com/redir?resid=433FD6183EBC35C6%21161

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.02.06 0 0 727

Éééééés megérkezett :)

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 726

Ismerni kell a w126-okat, és kiszúrod messziről a gyöngyszemeket, amik még a szakadt bőr ellenére is azok!! ;)

Továbbra is fent tartom, hogy pénzt adnék érte ha most vennék. Arra a kocsira rálocsol az ember 500 ezret, és alsó hangon 1.5-ös kocsi, de nem is ez a fontos, hanem, hogy hű megbízható társ.

 

Előzmény: cassano71 (724)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 725
Előzmény: MrCharger426 (723)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 724

Hát, nekem valahogy leharcolt benyomást kelt, legalábbis a belseje. Az üléseken a bőr össze vissza repedezett, szakadt, kifejezetten csúnya. A kormány és sebváltó is nekem valahogy a "sokat futott" érzést kelti. Persze az ára is ehhez arányos különben 2 millió lenne gondolom és nem ennyi amennyi, tehát lehet ha motorikusan rendben van meg a kaszni is ok akkor lehet hogy jó vétel.

Előzmény: MrCharger426 (723)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.04 0 0 723

ennek is utána érdeklődtem. kezdődő rozsda már van a jobb hátsó ívnél de egyébként működnek az elektromos berendezései. lehetne egy bővebb leírás is róla mert az h "szép állapot" miközben feljebb csak normálra van állítva gyanakvással tölt el...:D 

Előzmény: Smafu.w126 (718)
USA-modell Creative Commons License 2014.02.03 0 0 722

USA-modell Creative Commons License 2014.02.03 0 0 721

Istentelen nehez ez a v8-as :)

 

Meg most is ott szenvednek vele, ha mr. flash&cug nem segitett volna, felhuzni a bekat ezen a rampan. Nem tunik itt a kepen durvanak, de a bekam is oreg, talan enged is, kicsi, egy rantasra lecsuszik rola a szabvanynal nagyobb raklap, raadasul az egesz hegynek felfele..... izomlazam lesz meg holnap is.

USA-modell Creative Commons License 2014.02.03 0 0 720

Sajnos a zarhidat picit megamortizaltam:

De sikerult kezzel kiegyengetni. Szoval semmi komoly, eltekintve egy kb 10 cm-es es 5 cm-es karctol, ami kicsit bant, tekintve, hogy az eredeti fenyezes megorzese szant szandekom.

 

Sajnos az utkozo tarto aluminium kockat, valamint a sarvedot tarto hajlitott lemez el van rohadva (tipushiba) ezen az oldalon - a masikon sem hibatlan, de talan mentheto, nem tudom, lehet-e ilyet kapni, vagy rendelni.

USA-modell Creative Commons License 2014.02.03 0 0 719

A tegnapi nap valami ertelmes dologgal telt, nem csak a szokott henyeles:)

 

Smafu.w126 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 718
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.03 0 0 717

igen, ez tényleg ott van a szeren:) erre a vagyonszerzési illeték dologra kíváncsi lennék mer már mástól is hallottam h van valami, viszont ez az átírásnak a hivatalos elnevezése úgyhogy nem tudom mi változott... lehet ez csak a behozott autók esetében nőtt meg.

Előzmény: cassano71 (716)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 716
Előzmény: MrCharger426 (711)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 715

jól hallottad, úgy értettem h ami jól fogyaszt az keveset :D

Előzmény: cassano71 (712)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 714

Attól, hogy én inkább 2. szériás párti vagyok, nem jelenti azt, hogy az 1. szériás rossz.

Mindössze annyi, hogy motorokat és egyéb részleteket tekintve fejlesztettebb a 2. széria.

De amit belinkeltél az tényleg szép, akár meg is ér egy megtekintést.

Előzmény: MrCharger426 (711)
cassano71 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 713

Egyébként ide talán befér, van egy norvég film, a címe Hajszál híján úriember, abban van egy W126-os 280 SEL, a főhös végig a filmben azzal mászkál. Maga a film csak művészfilm rajongóknak szigorúan, de egyébként nagyon eszement skandináv fekete humor:-)

cassano71 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 712

Én a 420-ról valahol pont azt olvastam, hogy az egy jó kompromisszum mert van erő a motorban ugyanakkor nincs az a brutális fogyasztás ami egyébként a w126-osokat jellemzi, de ezek szerint nem igaz.

Előzmény: MrCharger426 (711)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 711

http://www.hasznaltauto.hu/auto/mercedes-benz/w_126/mercedes-benz_w_126-7392443

 

hmm pedig ez igen jó ajánlatnak tűnik:) utána is kérdeztem nincs rajta rozsda és minden működik benne de semmiképp nem akarom elkapkodni a vételt... szóval ennek rosszabb az alkatrész ellátottsága ráadásul gyenge is a 200 ló? 6.3 fórumtárs szerint ez meg a 420 fogyaszt a legjobban:)

Előzmény: Smafu.w126 (710)
Smafu.w126 Creative Commons License 2014.02.02 0 0 710

Nem rozsdásodnak jobban, és a fogyasztás sem rosszabb!

Egy 300B motoros 2. szériás erősen fejlettebb mint egy 280-as 1. szériás :) Csak egy példa volt, és sorolhatnám a gyenge, de cserébe igen éhes 380-as V(-as motort, vagy a régi 500 V8-at is. Valamint rengeteg más dologban fejlettebb, különbözőbb a 2. szériás, pl futómű, motorok, fékek, kényelmi extrák, motor választék, kinézet, stb.

Előzmény: MrCharger426 (708)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 709

rosszul fogalmaztam tehát az 1. szériásoknak rosszabb a rozsdavédelme és esznek többet

Előzmény: MrCharger426 (708)
MrCharger426 Creative Commons License 2014.02.01 0 0 708

miért javaslod inkább a 2. szériás 126-osokat? úgy tudom azoknak rosszabb a rozsdavédelmük és többet is esznek mint a facelift utáni KE-jetesek. emiatt, vagy van valami más is? köszi!:)

Előzmény: Smafu.w126 (612)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!