Jövő hétvégén Yetro! Ha szeretnél csatlakozni látogass a www.yetro.hu oldalra és minden információt megtalálsz.
A következő Front Engined Porsche Club találkozónk Október 7.-én aktuális. A Budaörsi (Balaton felé vezető oldali) Agip kúton várunk mindenkit aki szeretne velünk tartani. Biatorbágy Alcsutdoboz, Lovasberény, SZFV, Sukoró, Velence érintésével autózunk egy kellemeset.
Tegnap kerékagycsapágyat cseréltem 944/I-en és egy soha nem látott dogot tapasztaltam és csak találgatok mi okozhatta. A 36-os kulcsnyílású tengelycsonk rögzítő minden erőfeszítés ellenére nem akart kinyílni, hát colos krova, 1,5 m cső, ugrálás rajta, és nem. Hát godoltam megmelegítem a harmadik vörösre izzítás meghozta a győzelemt, de az anya érintő felületén és a kerékagy anyával érintkező felületén egy elnyúló és egyre sekélyebb kráter keletkezett mintegy 10 mm hosszan, mintha valami közé szorult volna valami és a kicsavaráskor felkenödött volna. A visszaszerelés elött sikba kellett hozni a felületeket. sose láttam még ilyet.
Köszönöm a hasznos információkat. Még nagyon sokat kell tanulnom a témában, de nem sürgős. Nem igazán használatra vettem az autót, ezért aztán ráérősen csinálom. A lényeg, hogy amit egyszer megcsinálok, azt a lehető legjobbra tegyem, mert az hosszú időre készül, kb 20 év alatt hajtok bele 60 000 km-t a mostani helyzetem szerint.
A turboval neveztem, tehát holnap reggel hívom Lovász úrat, hogy segítsen. Jut eszembe a vágógépet bírnád kölcsönözni? Ha igen akkor most nem menekül a csuklókiller.
Gyanus volt már nekem akkor is mikor néztem a balatoni találkozó képeit, ezért nem is kételkedem,tényleg ő az. A mai napot a teljes külső-belső tisztítással töltöttem, és mondhatom, ha most látnád lehet hogy meglepődnél, egyszóval csodás lett! A motortér tisztításra már nem is maradt időm, az a következő hétvégén fog történni. Az olajgomba, és kerékcsapágy cserét komolyan veszem, előtte már nem is akarom használni az autót, addig megteszi a segédmunkás opelem is..... --Az a keréknyomás mérőre való célzást nem értem--- Tisztítás közben természetesen beállítottam a keréknyomást is. Egyébként a kocsi köszöni a dícséretet, lehet hogy attól olyan fényes, nem is a tisztítástól.... Laci.
Helló! Igazad van, az elejét magam is meg tudom igazítani hogy ne szoruljon a lámpa mozgató mechanizmus, utána vissza lehet csatlakoztatni az elektronikát. Beszerelem az új lámpát is amit kaptam, mer a bentlévő repedt. A targatető működik, szépen nyit zár, ezért egyenlőre hagyom, teljesen kivenni úgysincs szándékomban. Az első a kerékcsapágy csere lesz, természetesen az olajgomba cserével. Utána szépen sorba a többi .Tudod mint a közmondásban, mikor az öreg bika leballag a hegyről......
Szétbasz az ideg! A kedvesem Nsr-je ráborult az én Porschémra ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Leintézte a fényezést a hátsó lökhárítóról és 29-30.-án Yetro van. Ez van benevezve és a fényező nem egy kapkodó idegroncs, viszont cserébe kiváló a munka amit a keze közül kiad. Nos, most erre leszen szükség sajnos :-(
Szepi: most igy jobban megnezve, nagyon szep kutyus:-) foleg hogy a Tied!
Tomiki: a cabrio dolog kozel all hozzam, de mert beazik a targa nem "csapnam" le a tetot.. akkor a vaszonnal azna be! Nico tudna meselni mennyibe van egy 30 cmes gumidarabka:-)))
Amugy meg Attila-bol is van egy par!!! Valoszinu olyan magas oszlop van a nevunk melett hogy nem fert fel a kepre..
Hja, vannak gondok, pl. a csomagtartófedél nagyon szorulva nyílik/csukódik. Aztán beázik a targa. Meg a bal ajtó. Meg a csomagtartó fedél körbe. Meg aztán van egy római kori boltív a padlólemezben - mondjuk ez a legkevesebb :)
Meg ahol meghegesztették bal elől, ott is kéne valami okoság.
Na, hát ilyenek - lehet, hogy ezek maradnak, azt jól van ;)
Ok!Annyira elengedte magát a kasztnid,hogy a cserén gondolkodsz?Mikor én láttam az autódat(még nem a tiéd volt)nem tünt rossznak,igaz nem is nagyitóval kerestem a hibákat rajta!
Nincs összefogás ellened, csak nem ismertünk (én még most se), és minden autó eladásakor (legfőképpen ha egy jó darab, és ez az!) ,ha látókörön belül van sajnos van veszélye, hogy olyan hejre kerül ahová jobb lenne ha nem. Nos a hozzászólásaidból az derül ki, hogy nálad jó helyre került és ennek örülök. Én személyszerint rosszat sejtettem, hogy el sem mész megnézni, de tévedtem. Szóval sok sikert hozzá és ha klubtag akarsz lenni akkor hívj és megbeszléjük, hogy hogyan legyen.
Szóval nem hinném hogy csúfoskodna az autód a találkozón ugyanis ott volt az augusztusi találkozón........... felismered??
de ha nem hiszed akkor van még rá komolyabb bizonyíték is............ A kerékcsapágy témára meg annyi, hogy bemész egy skf szaküzletbe és ott méret szerint leveszik a polcról 11000 ft-ért, míg az unixnál 19e illetve a phu-nál valami huszonakárhány ezer, én most cseréltem az enyémen
Viszont az olajgombával tényleg foglakozz mert nagyon az utolsókat rúgja! Mást nem is nagyon kell csinálni az autóval ezeken és az elején kívül! Úgyhogy tényleg jól jártál vele!! És ezzel nem csak a levegőbe beszélek :)) Kúrva jó az a kocsi!!!!!!!!!!!!!! Ja és a keréknyomás ellenőrződ meg van??????????????????????
Szerintem először a lámpamozgatást csináld meg, a fényezés ráér.
Utána jöjjön a targa tető, hogy ki lehessen emelni. Az trükkös dolog, az elektronikába is bele kell nyúlni! Valószínűleg a targa hajtásnál a hátsó mikrokapcsoló van kikötve. Majd ha odaérsz, szólj, vagy egy talin megmutatom.
Ne feledd az olajgombát sem, és aztán az olajnyomás mérőre is pillants, hogy miért áll mindig úgy, mint egy ... 7 baron az 5-ös skálán :)
Aztán kerékcsapágy, ahogy mondtad, szerintem is párban cseréld, és nagyon hamar le kéne cserélni azt a gumicsövet is, ami a szívósor alatt van, nagyjából hosszirányban és a bilincsnél már erősen repedt. Észre fogod venni.
És akkor ha megvan az a mondjuk 5000 km, amíg bejáratós, utána már pörgetheted 3000 fölé is ;)
Na, most leírtam, hogy nálam mik történtek volna az első héten, beleértve az 5000 km-et is...
Tomiki
PS: az az autó az egyik legszebb lenne a találkozón, szóval ez nehogy visszatartson!