Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

GeZso Creative Commons License 2007.09.21 0 0 1124

Ákos,Nico!

 

 

Megszünt a kattogás a féltengelycsukló cserével.Most örülök:-)))))))))))

Köszi a segítségeket.

 

Üdv:Gezso

Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.20 0 0 1123
 

Sziasztok!

 

Jövő hétvégén Yetro! Ha szeretnél csatlakozni látogass a www.yetro.hu oldalra és minden információt megtalálsz.

 

A következő Front Engined Porsche Club találkozónk Október 7.-én aktuális. A Budaörsi (Balaton felé vezető oldali) Agip kúton várunk mindenkit aki szeretne velünk tartani. Biatorbágy Alcsutdoboz, Lovasberény, SZFV, Sukoró, Velence érintésével autózunk egy kellemeset.

 

Ákos

Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.19 0 0 1122

Sziasztok!

 

Tegnap kerékagycsapágyat cseréltem 944/I-en és egy soha nem látott dogot tapasztaltam és csak találgatok mi okozhatta. A 36-os kulcsnyílású tengelycsonk rögzítő minden erőfeszítés ellenére nem akart kinyílni, hát colos krova, 1,5 m cső, ugrálás rajta, és nem. Hát godoltam megmelegítem a harmadik vörösre izzítás meghozta a győzelemt, de az anya érintő felületén és a kerékagy anyával érintkező felületén egy elnyúló és egyre sekélyebb kráter keletkezett mintegy 10 mm hosszan, mintha valami közé szorult volna valami és a kicsavaráskor felkenödött volna. A visszaszerelés elött sikba kellett hozni a felületeket. sose láttam még ilyet.

 

Ákos

 

dartman Creative Commons License 2007.09.17 0 0 1121
Köszönöm a hasznos információkat. Még nagyon sokat kell tanulnom a témában, de nem sürgős. Nem igazán használatra vettem az autót, ezért aztán ráérősen csinálom.
A lényeg, hogy amit egyszer megcsinálok, azt a lehető legjobbra tegyem, mert az hosszú időre készül, kb 20 év alatt hajtok bele 60 000 km-t a mostani helyzetem szerint.
Előzmény: tomiki (1119)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1120

Szia Peti!

 

A turboval neveztem, tehát holnap reggel hívom Lovász úrat, hogy segítsen. Jut eszembe a vágógépet bírnád kölcsönözni? Ha igen akkor most nem menekül a csuklókiller.

 

Ákos

Előzmény: szpidro (1117)
tomiki Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1119

Szia!

 

A lámpa mechanika nemcsak szorul, hanem a bal lámpa le is van válva rúdról meg a motor is kattog. Majd meghallod, ha rádugod az áramot.

 

Pedig a kiemelt targatető az igazi...

 

Keréknyomásmérő: benne van a pótkerékben egy kis tokban. Azt hiszem, az is eredeti, bár nem vettem ki... egy vagyont ér, ha eredeti ;)

 

Amúgy az én kerékcsapágyam jóval hangosabb a tiednél és már mentem vele vagy 10.000-t :)))) na jó, most vált igazán hangossá...

 

Ákos!

 

Respect...

 

Tomiki

Előzmény: dartman (1116)
dartman Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1118
Gyanus volt már nekem akkor is mikor néztem a balatoni találkozó képeit, ezért nem is kételkedem,tényleg ő az.
A mai napot a teljes külső-belső tisztítással töltöttem, és mondhatom, ha most látnád lehet hogy meglepődnél, egyszóval csodás lett!
A motortér tisztításra már nem is maradt időm, az a következő hétvégén fog történni.
Az olajgomba, és kerékcsapágy cserét komolyan veszem, előtte már nem is akarom használni az autót, addig megteszi a segédmunkás opelem is.....
--Az a keréknyomás mérőre való célzást nem értem---
Tisztítás közben természetesen beállítottam a keréknyomást is.
Egyébként a kocsi köszöni a dícséretet, lehet hogy attól olyan fényes, nem is a tisztítástól....
Laci.
Előzmény: L001 (1097)
szpidro Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1117

Ez hihetelen! :-(

 

Engem is szétbasz az ideg, xar a lökhárítóm bal íve, nem tudom felpattintani rá a ködlámpakeretet. Majd én is viszem vissza a fényezőhöz. :-)

 

Ákos úr! Melyik verdáddal jössz a Yetróra?

 

üdv. szpidro

Előzmény: Ákos 72 (1115)
dartman Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1116
Helló!
Igazad van, az elejét magam is meg tudom igazítani hogy ne szoruljon a lámpa mozgató mechanizmus, utána vissza lehet csatlakoztatni az elektronikát.
Beszerelem az új lámpát is amit kaptam, mer a bentlévő repedt.
A targatető működik, szépen nyit zár, ezért egyenlőre hagyom, teljesen kivenni úgysincs szándékomban.
Az első a kerékcsapágy csere lesz, természetesen az olajgomba cserével.
Utána szépen sorba a többi .Tudod mint a közmondásban, mikor az öreg bika leballag a hegyről......
Előzmény: tomiki (1096)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1115

Sziasztok!

 

Szétbasz az ideg! A kedvesem Nsr-je ráborult az én Porschémra ÁÁÁÁÁÁÁÁÁ! Leintézte a fényezést a hátsó lökhárítóról és 29-30.-án Yetro van. Ez van benevezve és a fényező nem egy kapkodó idegroncs, viszont cserébe kiváló a munka amit a keze közül kiad. Nos, most erre leszen szükség sajnos :-(

 

Ákos

nzperx24 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1114
Sziasztok.

Nincs vkinek eladó Haynes könyve 924-hez? Előre is köszönöm!
attilka999 Creative Commons License 2007.09.16 0 0 1113

Szepi: most igy jobban megnezve, nagyon szep kutyus:-)  foleg hogy a Tied!

 

Tomiki: a cabrio dolog kozel all hozzam, de mert beazik a targa nem "csapnam" le a tetot.. akkor a vaszonnal azna be! Nico tudna meselni mennyibe van egy 30 cmes gumidarabka:-)))

 

Amugy meg Attila-bol is van egy par!!! Valoszinu olyan magas oszlop van a nevunk melett hogy nem fert fel a kepre..

 

attilka

tomiki Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1112

Kösz!

Hja, vannak gondok, pl. a csomagtartófedél nagyon szorulva nyílik/csukódik. Aztán beázik a targa. Meg a bal ajtó. Meg a csomagtartó fedél körbe. Meg aztán van egy római kori boltív a padlólemezben - mondjuk ez a legkevesebb :)

Meg ahol meghegesztették bal elől, ott is kéne valami okoság.

Na, hát ilyenek - lehet, hogy ezek maradnak, azt jól van ;)

Majd beszélünk!

Tomiki

 

Előzmény: S z e p i (1111)
S z e p i Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1111
Ok!Annyira elengedte magát a kasztnid,hogy a cserén gondolkodsz?Mikor én láttam az autódat(még nem a tiéd volt)nem tünt rossznak,igaz nem is nagyitóval kerestem a hibákat rajta!
Előzmény: tomiki (1110)
tomiki Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1110

Szia Szepi!

Köszi, lehet, hogy érdekelni fog a dolog, csak akarok még beszélni Ákossal is, hogy mekkora szívás lenne átpakolni a gépet...

Kösz!
Tomiki

 

 

Előzmény: S z e p i (1109)
S z e p i Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1109
Üres 44 kasztnim is van,ha érdekel!
Előzmény: tomiki (1088)
S z e p i Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1108
A "sakál" ami valójában egy magyar agár és Tatár névre hallgat kikéri magának a sértő összehasonlitást!:)))
Előzmény: attilka999 (1084)
L001 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1107
hát ez kurva jó beszólás volt ÖTÖS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Előzmény: tomiki (1106)
tomiki Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1106

Hajrá Mikik :))))

Milyen jó, hogy GeZso statisztikájára az Ákosok már fel sem fértek, mert hibahatáron belül vannak :D

Juj, kezd sok lenni az off, bocsi.

Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1105

Helyre pontos j vel, Egggggyyyyyyeeeesssss! :-) Főleg

 

Ákos

Előzmény: Ákos 72 (1104)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1104

Szia Dartman!

 

Nincs összefogás ellened, csak nem ismertünk (én még most se), és minden autó eladásakor (legfőképpen ha egy jó darab, és ez az!) ,ha látókörön belül van sajnos van veszélye, hogy olyan hejre kerül ahová jobb lenne ha nem. Nos a hozzászólásaidból az derül ki, hogy nálad jó helyre került és ennek örülök. Én személyszerint rosszat sejtettem, hogy el sem mész megnézni, de tévedtem. Szóval sok sikert hozzá és ha klubtag akarsz lenni akkor hívj és megbeszléjük, hogy hogyan legyen.

 

Ákos

 

ui: Természetesen várunk találkozókra is.

Előzmény: dartman (1077)
Ákos 72 Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1103

Szia Gezso!

 

Befenyített a Miki? :-)

 

Ákos

Előzmény: GeZso (1102)
GeZso Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1102

A lényeg:

 

       

Előzmény: GeZso (1101)
GeZso Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1101

Kedves Miki!

 

Langyos, de sajnos rosszul tudod. Igaz, hogy csak egy kicsivel de a Zsoltok vezetik a rendességi listát. Van bizonyítékom is.íme:

Előzmény: Nico67 (1098)
GeZso Creative Commons License 2007.09.15 0 0 1100

Mi ez a sok 5 hengeres 2200 ccm-es audimotorosporsche a képen?:)))))))

 

Egyuttal reagálék a hozzászólásod végén írt dologra.

Alapvetően kétféle ember létezik a földön. Egyik akit Lacinak hívnak és a másik akit nem!!!!!!!!:)))))))))))))))

Előzmény: L001 (1097)
L001 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1099
perszeeeeeeeeeeeeeeeee, de csak abban az esetben hogy tiszteletben tartom a korodat és nem szólók be ezért! :)))
Előzmény: Nico67 (1098)
Nico67 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1098

a laciknál  meg csak a Miklósok rendesebbek :-))))

 

Előzmény: L001 (1097)
L001 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1097
Szia Dartman!

Szóval nem hinném hogy csúfoskodna az autód a találkozón ugyanis ott volt az augusztusi találkozón........... felismered??




de ha nem hiszed akkor van még rá komolyabb bizonyíték is............ A kerékcsapágy témára meg annyi, hogy bemész egy skf szaküzletbe és ott méret szerint leveszik a polcról 11000 ft-ért, míg az unixnál 19e illetve a phu-nál valami huszonakárhány ezer, én most cseréltem az enyémen

Viszont az olajgombával tényleg foglakozz mert nagyon az utolsókat rúgja!
Mást nem is nagyon kell csinálni az autóval ezeken és az elején kívül! Úgyhogy tényleg jól jártál vele!! És ezzel nem csak a levegőbe beszélek :)) Kúrva jó az a kocsi!!!!!!!!!!!!!!
Ja és a keréknyomás ellenőrződ meg van??????????????????????

Üdv L!

U.i.: Az összes rendes ember csak Laci lehet! :)
Előzmény: dartman (1093)
tomiki Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1096

Szia!

Szerintem először a lámpamozgatást csináld meg, a fényezés ráér.

Utána jöjjön a targa tető, hogy ki lehessen emelni. Az trükkös dolog, az elektronikába is bele kell nyúlni! Valószínűleg a targa hajtásnál a hátsó mikrokapcsoló van kikötve. Majd ha odaérsz, szólj, vagy egy talin megmutatom.

Ne feledd az olajgombát sem, és aztán az olajnyomás mérőre is pillants, hogy miért áll mindig úgy, mint egy ... 7 baron az 5-ös skálán :)

Aztán kerékcsapágy, ahogy mondtad, szerintem is párban cseréld, és nagyon hamar le kéne cserélni azt a gumicsövet is, ami a szívósor alatt van, nagyjából hosszirányban és a bilincsnél már erősen repedt. Észre fogod venni.

És akkor ha megvan az a mondjuk 5000 km, amíg bejáratós, utána már pörgetheted 3000 fölé is ;)

Na, most leírtam, hogy nálam mik történtek volna az első héten, beleértve az 5000 km-et is...

Tomiki

PS: az az autó az egyik legszebb lenne a találkozón, szóval ez nehogy visszatartson!

 

Előzmény: dartman (1093)
Nico67 Creative Commons License 2007.09.14 0 0 1095

a Bárdi-nál van, 11.725,- Ft/db, és van nekik 2 db

QWB 333

létezik SKF -is 19.522,- Ft de az nincs raktáron.

tehát kiszerel, azt csapágybolt :-)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!