Helló, szeretnék vásárolni egy 2006-os 1,6 16v-os ferdehátú lacettit, amiben elvileg 124xxx km van, mire érdemes oda figyelnem vásárlásjor? Rejtett hibái, stb.?
Szeretném megkérdezni,hogy az1,4-es Lacettin hol találom a váltóolaj leeresztő csavart,és a nívó olaj csavart. Ha Tudnátok képet küldeni örülnék neki.Milyen váltóolaj való bele,és mennyi?Köszönöm szépen.
1.4-es Lacetti problémát szeretnék megoldani. Sok esetben olvastam a Lacetti rángatásáról, ami velem is előfordult.
Az ügy onnan indult, hogy szétrepedt a termosztát ház.Sikerült gyorsan félreállni, termosztátház csere. Innen indul a probléma, a hömérő mutató sokkal alacsonyabb hőfokra áll be- hőgomba csere- tovább rángat - Gyertyakábel, gyertyák, MAP gumicsövek cseréje, EGR lezárás és még mindig rángat, az alapjárat egy ideig felpörög 1800 körülire, egy gázfröccs és visszaáll alapjáratra,de megint elkezd emelkedni a fordulatszám. A motor ilyenkor darabosan jár. Fogyasztás az égben 40 l üzemanyaggal 260 km-t megy. Hidegben egy pöcre indul, melegben nehezen.
Mi a véleményetek, találkozott valaki hasonlóval? A hőmérő nem megfelelő hőfok mutatása gyanús,de már a hőgomba cserélve lett.
Ismerem az oldalt utána is olvastam pár helyen szóval nem azt tették, hogy megkeresték volna mi miatt torpan meg az autó hanem úgy írták át a szoftvert, hogy gázelvételkor megemeli a fordulatszámot 3000-re. Ez pazar direkt jót tesz a kuplungnak, hogy magas fordulaton tudok csak sebességet váltani.
Az utóbbi pár napban próbálgattam, hogy mi lehet ez a fordulatszám megnő és a kocsi nem gyorsul.
Érdekes látvány a fordulatszámmerő felmegy 2000-ről 3000-re a sebességmérő meg egy helyben áll! Olyan mintha variátor lenne a váltó helyén mint egy robogón. Húzom a gázt felpörög és csak kicsit később fokozatosan kezd el gyorsulni de hidegen teljesen normális minden. Innen gondolom nem lehet az hogy a tárcsán levő rugók kilágyultak (hál istennek csak 3000-nél lehet elváltani a nagyszerű új szoftver miatt) és ez meleg motornál jelentkezik. Maga a tárcsa nem csúszik az biztos és 1-2-ben nem jelentkezik a hiba csak 3-tól feljebb ahol nagyobb a nyomaték és e miatt.
Remélem jól gondolkodok.
A legnagyobb értetlenség hogy a Nexia-n 240.000 körül cseréltem kuplungot és nem azért mert csúszott volna hanem a lamellák közül tört el pár és néha nehezebben emelt ki. Ebben csak 100.000 van!
Kérdés: kuplung csere alkalmával cserélni kell e hidraulikus kinyomócsapágyat is vagy van csak külön csapágy is mert azt mindig cseréltetni szoktam a komplett szerkezettel együtt plusz a szimeringeket ami alap ha már le van szedve a váltó.
Milyen szerkezetet érdemes venni? A típus érdekelne.
"Az Eu4-es motorral szerelt autók az 1800-2000-es fordulatszám környékén (gázadáskor és elvételkor is) megtorpannak. Elég macerás dugóban közlekedni velük emiatt. Az EU3-asoknál is jelentkezhet a gond, ott általában sárga lámpával együtt (motor hibajelző). Ebben az esetben általában szelepcsere a vége (lásd lejjebb)."
Ha nem csúszik a kuplung és sebességben van az autó, akkor nem változhat a motor fordulata a sebesség változása nélkül. Van fordulatszámmérőd?
Tehát (csak a Google kereső miatt) akinek megy a hátsó ablaktörlője gyújtáson és nem lehet kikapcsolni és a mosó nem spriccel de a szivattyú megy és vizes a hátsó ülés alatt akkor a C oszlopon le kell pattintani a burkolatot és nagy valószínűséggel az ott található két csatlakozó egyikébe folyt a víz zárlatot okozva. Nálam is ez volt. Szétfeszegetés hibás rész szigetelés és minden jól működik.
Már csak egy kérdés merül fel össze volt égve 4 vezeték + a csatlakozó fele, hogy túróba nem ment ki egyetlen biztosíték sem?
Köszi de a villamossági elkér egy raklap pénzt ha egyáltalán akar vele foglalkozni ezért kérdeztem volt e már valakinek hasonló hibája. Megoldom én mint a Nerxia-n is mindent úgy tuti jó lesz.
12.000-ért van gyári jeladó mert még a régi áron kapnám az a kérdés jó e az utángyártott mert a boltban azt mondja srác, hogy idővel nem fog kommunikál a komputerrel de ha a gyári ennyire hulladék akkor nem jobb egy másik azt sem értem mitől megy tönkre egy mozgó alkatrész nélküli jeladó?
Mi lehet a hiba a gátlónál rosszat tett bele akitől vettem mert kb. 2 héttel előtte vette bele?
Idővel cserélném valami minőségi darabra csak most nincs keret rá.