Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

dovicsin Creative Commons License 2019.03.03 0 0 12839

Sziasztok!

 

Lacetti 1.4 hez (2005) szervószivattyút keresek, ha tud valaki jelezzen.

 

Köszönöm

70 508   25  67

Milán Horog Creative Commons License 2019.02.26 0 0 12838

Helló, szeretnék vásárolni egy 2006-os 1,6 16v-os ferdehátú lacettit, amiben elvileg 124xxx km van, mire érdemes oda figyelnem vásárlásjor? Rejtett hibái, stb.?

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 12837

Pontosan így nézett ki a korábbi Hengst is. Lehet, hogy a Febi is jó.

Előzmény: Buci 106 (12836)
Buci 106 Creative Commons License 2019.02.25 0 0 12836

Nekem ez van.

Törölt nick Creative Commons License 2019.02.25 0 0 12835

Mire jó ez, hogy mindenre ráírják a nevet és az ember doboznyitáskor szembesül vele, hogy egy kalap sz.r van a dobozban.

 

Fantasztikus, akkor szinten van a gyárival, vagy még rosszabb. Széthullhat legalább ez is?

Milyet van értelme használni?

Előzmény: sebike05 (12834)
sebike05 Creative Commons License 2019.02.24 0 0 12834

az egy szaros szelep nélküli filtron szűrő lett mindez 1,5éve 

Előzmény: Törölt nick (12833)
Törölt nick Creative Commons License 2019.02.24 0 0 12833

A Hengst H90W03 olajszűrő már készül Lengyelországban is, ez minőségromlással jár az ottani gyártás?

Jake Peralta Creative Commons License 2019.02.21 0 0 12832

Nekem volt ilyen. Bár szedán kocsinál. A gépháztetőt jelezte. Kicsit állítani kellet a tekerhető gumi ütközőkön, és utána megszűnt a hibajelenség.

Előzmény: Norbincs86 (12818)
R!ck4 Creative Commons License 2019.02.21 0 0 12831

Sziasztok! Hogy tudjátok, a 2005-2008 közül gyártott lacettiknél a sedan ajtajai jól a kombira?

Octavia 1962 Creative Commons License 2019.02.04 0 0 12830

Nagy kár volt. :)))

(első mondat).. asszonynak Sedanja van, 2005-ös minden baja van... nekem 2000-es swiftem, semmi baja.

Előzmény: Pici1111 (12807)
sebike05 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 12829

megrohad és leég  új van és bontott sajos elég ritka 20.000körül vannak

Előzmény: kapzo (12828)
kapzo Creative Commons License 2019.01.30 0 0 12828

sziasztok! 1.6 benzines kombi hátsó ablaktörlő motor nem reagál. odáig megy az áram.

lehet/érdemes tekercselni? reális áron hol érdemes keresni?

amúgy most volt előrehozott olajcsere,szűrőkkel,gyertyákkal.kiváncsi vagyok még jobb lesz a paripa?:)

98-as osant nyomok bele,azóta nincs a rángatás,jobban harap stb.

sebike05 Creative Commons License 2019.01.29 0 0 12827

még jó hogy nincs benn alapjárati motor

Előzmény: Asmodeus666 (12826)
Asmodeus666 Creative Commons License 2019.01.29 0 1 12826

Szia!

Nekem is ez volt a gond és két dolog kellett hozzá.

Alapjárati léptetőmotor csere + motortartó gumibakok.

Ezután abba maradt a rángatás.

Előzmény: Lacetti14 (12821)
Buci 106 Creative Commons License 2019.01.28 0 0 12825

Köszönöm szépen.

Előzmény: sebike05 (12824)
sebike05 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 12824

nincs leresztőcsavar a beöntő egyben a nivó is és gyári váltólajat neki

Előzmény: Buci 106 (12823)
Buci 106 Creative Commons License 2019.01.25 0 0 12823

Sziasztok

Szeretném megkérdezni,hogy az1,4-es Lacettin hol találom a váltóolaj leeresztő csavart,és a nívó olaj csavart. Ha Tudnátok képet küldeni örülnék neki.Milyen váltóolaj való bele,és mennyi?Köszönöm szépen.

 

sebike05 Creative Commons License 2019.01.23 0 1 12822

A találgatások helyett el kellene vinni hozzáértő szerelőhöz

Előzmény: Lacetti14 (12821)
Lacetti14 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 12821

1.4-es Lacetti problémát  szeretnék megoldani. Sok esetben olvastam a Lacetti rángatásáról, ami velem is előfordult.

Az ügy onnan indult, hogy szétrepedt a termosztát  ház.Sikerült gyorsan félreállni, termosztátház csere. Innen indul a probléma, a hömérő mutató sokkal alacsonyabb hőfokra áll be- hőgomba csere- tovább rángat - Gyertyakábel, gyertyák, MAP gumicsövek cseréje, EGR lezárás és még mindig  rángat, az alapjárat egy ideig felpörög 1800 körülire, egy gázfröccs és  visszaáll alapjáratra,de megint elkezd emelkedni a fordulatszám. A motor ilyenkor darabosan  jár. Fogyasztás az égben 40 l üzemanyaggal  260 km-t megy. Hidegben egy pöcre indul, melegben nehezen.

 

Mi a véleményetek, találkozott valaki hasonlóval? A hőmérő nem megfelelő hőfok mutatása gyanús,de már a hőgomba cserélve lett.

Törölt nick Creative Commons License 2019.01.23 0 1 12820

Lehet, nem indul majd el a kocsi. :)

 

Előzmény: Milán Ali (12819)
Milán Ali Creative Commons License 2019.01.23 0 0 12819

Sziasztok azlenne a kérdésem 2005 laceti 1'4 benzines nincs szikra és nem kap benzint milehet a probléma elöreis köszönöm?!

Norbincs86 Creative Commons License 2019.01.23 0 0 12818

Üdv. Találkozott már valaki hogy egy Lacetti kombi összes ajtó zárva még is azt jelzi hogy nyitva van ?? És folyamatosan világit az ajtó 

sebike05 Creative Commons License 2019.01.22 0 0 12817

tűzfal felöl és vidd el szerelőhöz

Előzmény: Jóarcú Johnny (12816)
Jóarcú Johnny Creative Commons License 2019.01.22 0 0 12816

Sziasztok, segítséget szeretnék kérni, 2.0 diesel Lacettiben hol van vagy vannak az izzítógyertyák?

Pici1111 Creative Commons License 2019.01.19 0 0 12815

Billzzz

 

Ismerem az oldalt utána is olvastam pár helyen szóval nem azt tették, hogy megkeresték volna mi miatt torpan meg az autó hanem úgy írták át a szoftvert, hogy gázelvételkor megemeli a fordulatszámot 3000-re. Ez pazar direkt jót tesz a kuplungnak, hogy magas fordulaton tudok csak sebességet váltani.

 

Az utóbbi pár napban próbálgattam, hogy mi lehet ez a fordulatszám megnő és a kocsi nem gyorsul.

Érdekes látvány a fordulatszámmerő felmegy 2000-ről 3000-re a sebességmérő meg egy helyben áll! Olyan mintha variátor lenne a váltó helyén mint egy robogón. Húzom a gázt felpörög és csak kicsit később fokozatosan kezd el gyorsulni de hidegen teljesen normális minden. Innen gondolom nem lehet az hogy a tárcsán levő rugók kilágyultak (hál istennek csak 3000-nél lehet elváltani a nagyszerű új szoftver miatt) és ez meleg motornál jelentkezik. Maga a tárcsa nem csúszik az biztos és 1-2-ben nem jelentkezik a hiba csak 3-tól feljebb ahol nagyobb a nyomaték és e miatt.

Remélem jól gondolkodok.

A legnagyobb értetlenség hogy a Nexia-n 240.000 körül cseréltem kuplungot és nem azért mert csúszott volna hanem a lamellák közül tört el pár és néha nehezebben emelt ki. Ebben csak 100.000 van!

 

Kérdés: kuplung csere alkalmával cserélni kell e hidraulikus kinyomócsapágyat is vagy van csak külön csapágy is mert azt mindig cseréltetni szoktam a komplett szerkezettel együtt plusz a szimeringeket ami alap ha már le van szedve a váltó.

Milyen szerkezetet érdemes venni? A típus érdekelne.

 

Előre is köszi a segítséget!

Billzzz Creative Commons License 2019.01.15 0 0 12814

Ha nem ismernéd még az oldalt: http://www.lacettiklub.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=32

 

"Az Eu4-es motorral szerelt autók az 1800-2000-es fordulatszám környékén (gázadáskor és elvételkor is) megtorpannak. Elég macerás dugóban közlekedni velük emiatt. Az EU3-asoknál is jelentkezhet a gond, ott általában sárga lámpával együtt (motor hibajelző). Ebben az esetben általában szelepcsere a vége (lásd lejjebb)."

 

Ha nem csúszik a kuplung és sebességben van az autó, akkor nem változhat a motor fordulata a sebesség változása nélkül. Van fordulatszámmérőd?

Előzmény: Pici1111 (12807)
ATóthG Creative Commons License 2019.01.14 0 0 12813

Jóreggelt kívánok!

 

Ezen nagyjából minden 5ajtós, sw-s tulaj már túl van. :-)

Én elolvastam a fórumot - ráment 2 napom, használtam a keresőt, és minden hiba oka meglett eddig.

A kerékcsapágyra magam jöttem rá. :-)

Jó autó, sok apró, viszonylag olcsón javítható hibával.

Majd amikor emelésnél beszakad a küszöb! :-)

 

Üdv

Előzmény: Pici1111 (12812)
Pici1111 Creative Commons License 2019.01.13 0 0 12812

Hiba megtalálva, orvosolva kb. 1 óra alatt.

 

Tehát (csak a Google kereső miatt) akinek megy a hátsó ablaktörlője gyújtáson és nem lehet kikapcsolni és a mosó nem spriccel de a szivattyú megy és vizes a hátsó ülés alatt akkor a C oszlopon le kell pattintani a burkolatot és nagy valószínűséggel az ott található két csatlakozó egyikébe folyt a víz zárlatot okozva. Nálam is ez volt. Szétfeszegetés hibás rész szigetelés és minden jól működik.

 

Már csak egy kérdés merül fel össze volt égve 4 vezeték + a csatlakozó fele, hogy túróba nem ment ki egyetlen biztosíték sem?

Előzmény: Pici1111 (12810)
sebike05 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 12811

nem jó az utángyártott és soha nem volt 12.000 a gyári még nagykeráron se

mivel nem értesz hozzá vagy kifizeted a villamosságist vagy kikötöd

ahogy látom az autóra való költés nem az erősséged  ha már megvan a majom legyen már neki banán is 

Előzmény: Pici1111 (12810)
Pici1111 Creative Commons License 2019.01.12 0 0 12810

Köszi de a villamossági elkér egy raklap pénzt ha egyáltalán akar vele foglalkozni ezért kérdeztem volt e már valakinek hasonló hibája. Megoldom én mint a Nerxia-n is mindent úgy tuti jó lesz.

12.000-ért van gyári jeladó mert még a régi áron kapnám az a kérdés jó e az utángyártott mert a boltban azt mondja srác, hogy idővel nem fog kommunikál a komputerrel de ha a gyári ennyire hulladék akkor nem jobb egy másik azt sem értem mitől megy tönkre egy mozgó alkatrész nélküli jeladó?

 

Mi lehet a hiba a gátlónál rosszat tett bele akitől vettem mert kb. 2 héttel előtte vette bele?

Idővel cserélném valami minőségi darabra csak most nincs keret rá.

Előzmény: sebike05 (12808)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!