Sziasztok! Audi a4 1.9 pdtdi. Gázadáskor csak 1-2 másodperces gondolkodás után húzott, kissé dadogott is. Rátettük gépre, nem mutatott semmi hibát. Átmozgatták a szelepeket, utána jó lett. Volt ez hétfőn. Kedden minden rendben. Csütörtökön éreztem, hogy megint nem az igazi. Ma(péntek) meg a második lámpánál alig bírtam elindulni. Alapjáraton olyat csinál (nem mindig), mintha folyamatosan pumpálnám a gázpedált. Kétezertől meg orbitális kattogás... és füstöl is rendesen. Ötlet?
Sziasztok. Segítségeteket kérném, egyik pillanatról a másikra nem indult a kocsim, A4 v6 quatró 2002 évjárat. A szerelő megállapította, hogy adagoló elektronika hibás lett. Kaptam is ajánlatot a javításra , rettentően sokallom. Tudtok-e valami jó megoldást? Gondolok használt adagolóra vagy valami ....... Köszönöm.
Sziasztok. A segítségeteket szeretném kérni. Audi A4 1.9 tdi 131 ps. Menet közben nem reagált semmit a gázpedálra. Az alapjárat fölment 1200-re. Vàltani tudtam, max.60km/h a sebesség. Gépre tettük, gázpedál problémát ír ki. Kicseréltük,pár napig jó volt. Most megint ugyanaz van. Van vkinek ötlete? Nagyon köszönöm,
sziasztok van egy audi a4 b8 model, es van egy bluetooth car kit modul es mikrofonom ha valakit erdekel irjon ,vagy hivjon...tello:+40742543187, vagy facebookon.https://www.facebook.com/ferike.molnar
Sziasztok, epp egy 2007-es A4 2.0 TDI kombi vásárlása előtt állok, ha esetleg van valami tapasztalatok vele, mit kell megnezni rajta,hogy ne bukta legyen a vasarlas esetleg. 200k kilometer korul van benne, németből behozott még nincs forgalomba helyezve . Milyen hátrányai, tipushibai vannak ennek a szériának?!
Nezdd meg a biztositekokat, elkepzelhetö hogy ez a harom dolog egy biztin van. Csak tipp, egyaltalan nem vagyok benne biztos. (Olyan pl biztos hogy van hogy a csomagtervilagotas es a központizar egy biztin van)
Van egy A4 1,9TDI kombim (1996 AFN) Kérdésem az lenne, hogy a segédfűtésnek pontosan milyen körülmények között kell üzemelnie hőfok tól-ig? A három izzítógyertyás vízmelegítőre gondolok. A vízhőfok még a 60-at el sem hagyta de nincs feszültség a gyertyákon. Hulla hidegen még nem mértem majd holnap talán megint jó idő lesz hozzá.
Megvetel elött mindenkeppen nezesdd at hozzaertö szerelövel. Itt a forumokon talasz olyan szerelöt aki Audira van szakosodva. Bp-en ismerek ilyet en is. 10-15000Ft-ot meger hogy a szoporollert elkerüld.
Sziasztok. Segítséget szeretnék kérni. Audi a4 2.5 v6 Kombi qvattró-ról lene szó. Valamiért vizes az anyós ülés előtti padló. Azt mondják hogy a klíma kivezető cső van eldugulva. Azt hol találom? köszi
Van egy 2.5 v6 quatrom,aminek a kormány szervója beszart,legalábbis már nagyon hangos,hiába cserélem le benne az olajat!tudtok gyári megbizható bontott szervót valahol?
Most így eszembe jutott hogy eltömődött DPF is okozhat ilyet, és bizony tipikus hiba. Érdemes lenne megnézetni. Azért 190 lónak nagyon szépen kellene vinni egy A4-es kasztnit.
Ez igaz, ezért nem is nézem a kilóméter állást inkább az állapotot.Meg az extra listát úgy döntöttem inkább várok többet és gyűjtök még rá de akkor már normális autót szeretnék amibe legalább van tempomat,klíma stb..még talán ülésfűtés bár azt nem nagyon láttam eddig még.tudom nagyok az igényeim :) De ha már egyszer veszek akkor olyat vennék amilyet szeretnék.Utólag gondolom nem olcsó mulatság ilyesmiket beszerelni.
Kíváncsiságból megnéztem a benzineseket, hát nincs nagy különbség és azért fogyasztsában is több meg benzines autóba 200-300 ezer Km azért sztem nem kevés jó azért dieselbe se de azért az más.
És ha már egyszer eldöntöttem hogy quattro akkor nem akarok engedni belőle,simát azért könnyen találnék.
Már miért maradnál? A magyar autó nem azért olcsóbb, mert jófejek az eladók, hanem mert szinte az összes olcsón kapható példány veszélyeshulladék 2X-3X tekert órával. Persze vannak kivételes példányok, de ha azt véletlen olcsón adnák akkor azt az első néző elviszi. És sajnos ez márkafüggetlenül igaz.