Keresés

Részletes keresés

vrobee Creative Commons License 2005.11.25 0 0 436
Peti!
míg a busz rogálása ellenére kedvezményt kap a súlyadóból, így indirekt módon támogatást kap.
...és ez a busz felé billenti a mérleget a BKV-nál. Ezt én is tudom. De továbbra sem a BKV kiadásairól, hanem a teljes, városi szinten jelentkező költségekről volt szó. (Súlyadó=egyik zsebből a másikba, nem jelenik meg a számolásban. Pálya- és útépítés ugyanúgy megjelenik.) Negyedszer már nem írnám le...

alexejevics:
Egyetértek. A honlapot várom :)
Előzmény: v_peti (434)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.25 0 0 435

A Zugligetre gilt az, hogy nem igazán érné meg a duplatátra, viszont a Virányosig menő szakasznál azért már elég komoly utasforgalommal lehetne számolni.

 

Hamarosan frissítem majd a honlapom idevágó részét, vagyis a Tervek, elképzelések rovatot. Ott részletesen ki lesz majd minden fejtve.

Előzmény: vrobee (433)
v_peti Creative Commons License 2005.11.25 0 0 434

Erre jött Divi, hogy de van a busznál is fix költség, az útfenntartás, csak nem a BKV fizeti. Ez amúgy tévedés, az útfenntartás buszok miatt szükségessé váló része változó költség (több busz = nagyobb gödör). Mire Peti fölvetette, hogy a buszra nincs súlyadó. Na és? Mondom, a KÖLTSÉGekre (tényleges, teljes felmerülő) vonatkozott a kiinduló állítás, nem a BKV kiadásaira és az önkormányzat bevételeire.

A villamos is rongál, de a BKV fizeti a pályaépítést, míg a busz rogálása ellenére kedvezményt kap a súlyadóból, így indirekt módon támogatást kap.

 

Előzmény: vrobee (433)
vrobee Creative Commons License 2005.11.25 0 0 433
Hát akkor most elvesztettem a fonalat...

A (397)-ben megpróbáltam vázolni, hogy a költségek hogyan állnak össze villamos ill. busz üzemeltetése esetén. Megemlítettem, hogy a busznál alacsony fix, vagyis utasszámtól független költség áll szemben magas változó, vagyis utasszámtól függő költséggel, a villanyosnál vice versa.
Ezért egy bizonyos utasszám alatt buszt, fölötte tuját érdemes járatni.

Erre jött Divi, hogy de van a busznál is fix költség, az útfenntartás, csak nem a BKV fizeti. Ez amúgy tévedés, az útfenntartás buszok miatt szükségessé váló része változó költség (több busz = nagyobb gödör). Mire Peti fölvetette, hogy a buszra nincs súlyadó. Na és? Mondom, a KÖLTSÉGekre (tényleges, teljes felmerülő) vonatkozott a kiinduló állítás, nem a BKV kiadásaira és az önkormányzat bevételeire.

Remélem, elég szájbarágós voltam ;)
Előzmény: alexejevics (432)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.24 0 0 432

Dehát akkor mégiscsak hasonlóak...

Előzmény: vrobee (431)
vrobee Creative Commons License 2005.11.20 0 0 431
Peti, ez nem tudom, hogy van, de amit összehasonlítgattunk, azok a költségek. Függetlenül attól, hogy a konkrét jogi szabályozás szerint hol jelennek meg.
Előzmény: v_peti (430)
v_peti Creative Commons License 2005.11.19 0 0 430

Sőt a buszok még súlyadókedvezményt is kapnak, ha nem tévedek. Pedig ők aztán tudnak rongálni...

 

 

Előzmény: division by zero (398)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.17 0 0 429

Hello!

 

Jó az oldalad, sok sikert a továbbiakhoz! A Szarvas Gábor utcai bódénak csak annyi köze van a villamoshoz, hogy megállóépület volt:-).

 

Itt egy másik link is 58-asról: www.apaczai.elte.hu/~06dfim/58.htm

Előzmény: Uezbeck (428)
Uezbeck Creative Commons License 2005.11.17 0 0 428
Sziasztok! Most készítem a honlapomat ( http://tongebirge.uw.hu ), melyeken megszüntetett villamosok vonalát (is) járom be. A http://tongebirge.uw.hu/tram/58.html oldalon van az 58-as végig járása is. (jelenleg ezen kívűl még csak a 36-osé van fenn a megszüntetteken kívűl). A lapom még teszt üzemben van, de ez a végig járás már kész. Változtatni csak akkor szeretnék az 58as lapján, ha újra indítják a vonalat:-) Amúgy az emléktábla 5lete jó, főleg ez az oszlopos. Csak azt tudjátok e, hogy egy ilyen oszlop igen nehéz, daru kell hozzá, a daru óránkénti díja 40ezer Ft....? Bár ha már úgyse lehet újraindítani mindegyik vonalat, akkor legalább egy emléktáblát valóban megérdemelhetnének, akárcsak Szegeden az egykor a Tisza partján közlekedő 2-es viszonylat. Azért soksikert!
alexejevics Creative Commons License 2005.11.16 0 0 427
Na, kösz a dicsit.
Előzmény: OldDirty (426)
OldDirty Creative Commons License 2005.11.16 0 0 426
Szerintem is jó ötlet, nagyon hatásosan és képszerűen jeleníti meg a megszüntetett villamosvonalat.
Előzmény: alexejevics (423)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.15 0 0 425

Sztem az út közepébe kellene tenni, további 20-30 oszlop társaságában:-), de ezt most hagyjuk.

 

A lényeg az, hogy ez emlékműnek jó volna, és fel lehetne hozni ide az uccsó megmaradt oszlopot a Zugligeti út alsó szakaszáról (vagy ha van közelebbi rácsos,akkor azt). A keresztrúd már nem egy nagy kunszt, egy egyszerű munkáslegény kiügyeskedi...

Előzmény: Ep128 (424)
Ep128 Creative Commons License 2005.11.14 0 0 424
Nem rossz, de kicsit feljebb kellene tenni pár méterrel.... De az alap 5let jó!
Előzmény: alexejevics (423)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.14 0 0 423

Elég őrült ötlet, de mit szóltok?

 

Ki veszi észre elsőként, hogy mi van itt?

 

(Tehát egy egykori oszlop egy kereszrúd+keresztsodrony és semmibe lógó vezetékdarab. Az oszlopon tábla.)

Előzmény: OldDirty (420)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.13 0 0 422
Mielőtt belém köt valaki, nem most V. 16-án, hanem anno...:-))))))))
Előzmény: alexejevics (421)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.13 0 0 421

"V. 16"

 

Műveltségi teszt: mi volt ekkor?:-) Ez se lenne egyébként egy rossz időpont. A szöveget kinél kellene engedélyeztetni?

Előzmény: OldDirty (420)
OldDirty Creative Commons License 2005.11.13 0 0 420
Gondolom ki kell találni a szövegét, engedélyeztetni, megindokolni hogy ez miért jó, megcsináltatni ($) és az se árt, ha valamilyen, az eseményhez kapcsolódó nap évfordulóján lesz felavatva. Meg a helyszínt is meg kell keresni, és annak a tulajdonosával is egyeztetni.
Január 17. pl jó lenne, de hát nem hinném hogy összejön két hónap alatt...
Előzmény: alexejevics (419)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.13 0 0 419

Senkit sem izgat a téma?:-(

 

Na mind1, viszont még korábban felvetettem, hogy kellene egy emlék tábla a Libegőnél. Ezt hogyan tartjátok kivitelezhetőnek?

Előzmény: alexejevics (418)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.09 0 0 418
Na mi újság? Beragadtunk?
vrobee Creative Commons License 2005.11.02 0 0 417
Üdv!

Én ezt akkor se értem...
Amíg nem tudunk másfél ICS-t csatoltan közlekedtetni, vagy át nem építik a 47-es megállóit, addig úgyse lehet az UV-któl megszabadulni, mert Tatra meg TW nem fér át a Szab.hídon, akármit akárhova szerveznek.

Amúgy meg az ICS nem jó Budakeszire, mert hatvanas tempónál már szét akar esni, oda Tatra kell, vagy TW :D
Előzmény: Hamster (414)
Hamster Creative Commons License 2005.11.02 0 0 416

Éntőlem :)

Előzmény: Ep128 (415)
Ep128 Creative Commons License 2005.11.02 0 0 415
Hát...
Mehtne csatolt ICS Budakeszire, mint 58-as... :-)
(Jaj, ne üssetek... :-)))))
Előzmény: Hamster (414)
Hamster Creative Commons License 2005.11.01 0 0 414
Dehogy mondom, csak nagyon az jutott eszembe, mintha megpróbálnák végignézni, a hálózaton hova lehet ezeket tenni.
Előzmény: alexejevics (413)
alexejevics Creative Commons License 2005.11.01 0 0 413

Most asszondod, hogy ICS-ket akarnak az Ilonától vhova járatni? Hát...

Előzmény: Hamster (411)
mk4047 Creative Commons License 2005.10.25 0 0 412
Nem tudom, én azért ezt az aszfaltozásból nem nézném, ki a deltázás meg ugye annak lehet a folyománya. Persze minden lehetséges.
Előzmény: Hamster (411)
Hamster Creative Commons License 2005.10.25 0 0 411
Ez csak egy "összeesküvés-elmélet", de a váltótisztítgatás, aszfaltozgatás, és a múltkori csatolt ICS vendégeskedés nem üfgghet valami esetleges jövőbeli ideiglenesz átszervezéssel össze? Nem arra gondolok, hogy a teljesen szűk Ilonkában akarnának százlábúkat tárolni, de nem azt nézték, hogy meg tud-e fordulni odafent?
Előzmény: Ep128 (409)
alexejevics Creative Commons License 2005.10.25 0 0 410
Halló!
Előzmény: Ep128 (409)
Ep128 Creative Commons License 2005.10.12 0 0 409
Ez nem kapcsolódott szorosan a témához, hagyd... ;-)
De most miért dugultunk be ennyire megint? :-(
Láttátok, hogy a Szépilonában aszfaltoznak a váltók között? Elég aktívan használják (az eddigiekhez képest) a felső kihúzót is "szükség-állapotból" kifolyólag... :-)
Előzmény: alexejevics (408)
alexejevics Creative Commons License 2005.10.06 0 0 408
Most nem egészen értelek benneteket........................
Előzmény: vrobee (406)
Ep128 Creative Commons License 2005.10.06 0 0 407
52-ed rangú dolog, de picit le vagy maradva... :-)
Azon kívül, hogy a Moszkváról MÁSHONNAN indulnak, jelenleg UGYANAZON az útvonalon mennek a János Kórházig a 28, 128, 158, 156 autóbuszok. :-) (Szilágyi Erzsébet fasoron.) Mert hogy a Városmajor utca egyirányúsodott. Azt, hogy végleg, vagy csak átmenetileg már egy másik kérdés... :-) A 158 kivételével együtt is mennek tovább a Jánostól Kútvölgyi úton.
"Hány busz és villamos jár a Szilágyin párhuzamosan? Ezek hány százaléka üres?"
Ott a pont... ;-)
Előzmény: Sinbiciklis (401)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!