Ha jót akarsz akkor szét kell szedni a váltót rendbe rakni és utána sokáig jó lesz egy szelep csere nem fogja megoldani a problémát , tartósan , ha egyáltalán megoldja.
Zoli vagyok,és nemrég lettem a tulajdonosa egy 2000/11-edik havi,kék 2.2i 607esnek,már most imádom!minden rendbe van vele,pár apróság akad csak mindössze.Ami javításra szorul,az az automata váltója,de ezt tudtam is. Diagnosztika azt hozza,hogy a 6.számú szelep hibás a vezérlő egységben,és sajnos vészüzembe van a váltó(természetesen nem használom az autót)Az lenne a kérdésem,hogy esetleg valami módon ki lehetne próbálni hogy ez melyik fokozatért felelős?tehát melyik miatt került PRND módba(csak 3.van és rükverc,és lök egyet az autón amikor kapcsolok)
Van amelyik gyártónál állítólag a biztositék kihúzásával végig nézhető manuálba hogy mi nem működik,Ilyenről tudtok esetleg itt is?Még nem tudok sokat erről a Zf váltóról sajnos..Vezeték szakadás és zárlat nincs a váltó és kompija közötti részen,ezt kimértem.A váltó 4hp20,20HZ16.
Hát ezt így nehéz lesz sokmindent végig kell nézni , de ez a 4000fordulaton indulás nagyon rossz ötlet volt , simán hazavághatsz ezzel egy kopott de még müködő aut váltót.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni.2001. 3.0 v6 automataváltó hibával kapcsolatban. A hiba úgy kezdődött,hogy 4 hétig állt az autó és berozsdásodtak a fékek,és nem akart elindulni. Próbáltam nagyobb gázadással indulásra bírni ez kb 4000 ezres fordulat volt 2-3 másodpercig. De nem mozdult. Ezek után váltó hibát jelzett a computer. PRND felirat jelenik meg. Váltáskor nagyot ránt a váltó és csak 3. fokozatig vált. Szerelőhöz vittem computeres hiba olvasásra. De nem jártam sikerrel mert nem lehet törölni a hibát. A program kommunikációs hibát diagnosztizál .Program szerint nincs kapcsolat a motor a váltó és az ABS között. Tapasztalt már valaki hasonlót?Ha igen,mi volt a megoldás?
Sziasztok!segítségre lenne szükségem.peu 607 2.2 bi-turbo.40 000-rel ezelott kuplung és lendkerék csere volt.20000 km után megint rángatott az autó indulásnál.összes bakot kicseréltük,de nem változott semmi.megint kapott új kuplungot,a lendkerék jónak tünt.bár kuplung-rángatásos indulás azóta nincs,de alapjáraton rezonál a motor,pont mintelötte,terhelésváltásra nagyokat bólint.leállításnál is nagyot ránt,de nem koppan és nincs rossz lendkerék hangja.ja és a fojtószelep is ki lett cserélve.és ráadásul az első kuplungcsere óta főleg hidegen nehezen tudok váltani.dizel szerelő azt mondja,hogy a motor tökéletes.ha van valakinek tippje azt megköszönném.köszi:karesz
szia eggyenlore igy jarok vele mert jelenleg munkanelkuli lettem sajnos meg a reszecskeszurorol is volt tema hat gyujtogetek es jelentkezek mindenkeppen:)
Valaki tudna akanlani egy normalis izzot amivel este lehet latni is vele mert a peugeot 607-esembe h7 izzo van valami osram de egy fos:)a HOD.izzokrol valaki tud valamit mondani vagy azis kamu? a helyzetjelzokbe raknek mas szinueket pl.kek talan de nem talalok.
Hát lehet , hogy amit írtam az csak a ráncfelvartnál megy , pps - el ki tudom kapcsolni, de a jelenség pontos okára nehéz választ adni , de pl egy oxidos ajtóátvezető képes ilyen szívatásokra.
Gyújtásnál a tükörbehajtás gombot kb 10sec nyomva tartod, ezzel lehet ki és bekapcsolni ezt a funkciót.
Megpróbáltam ! a gomb nyomáson azt érted hogy függőlegesen nyomom a tengelyét, nekem erre nem csinál semmit, lehet hogy meg van buherálva az agya, vagy valamit rosszul csinálok. Nem sok elrontani való van ebben a műveletben. Még valami ötleted ?
Esetleg kikötni valahol valamit, mert elég kellemetlen mikor menet közben becsukodnak a tükrök. Az induláskori beállítás az még csak elmegy .
Kérdésem lenne : Peugeot 607 2,2 Hdi 2003as. Ha kinyitom a távirányítóval vagy kulccsal az autót akkor van olyan hogy a tükrök nem a megfelelő állásban állnak meg, vagy a bal oldali és csak az nem nyílik ki. De történt már olyan is hogy 50-60 km megtétele után gondolt egyet és becsukódott mindkettő. Azt gondoltam hogy az akksi haldoklik de az fél éves, megmértük nincs vele gond. 12,8 volt van benne. Állás után pl. egy nap akkor kevesebb 12,4 volt. Ilyenkor is zakkant a tükör és akkor is amikor 200 km után megállok 10 percre és újra indulni akarok.