A kérdés kinek mi a normál túra tempó??? Mert azt hiszem itt van a kutya elásva. Az tuti, hogy ha velünk jönnél a T is kb ennyit enne. Csodák nincsenek.
Nab@cki, ráklattyoltam a korábban nyitva hagyott fészbúk tabra a Firefoxban, frissítette a lehetséges ismerősök listáját:
Cé az első, euro az ötödik, dh a hatodik, roc a nyolcadik (Cé-n kívül eddig nem is szerepeltek a listán).
Bizisten, semmi aktivitást nem mutattam, senkinek nem vagyok semmiféle ismerőse, senkit nem jelöltem, szimplán ezt dobta ki közel egy hét inaktivitás után. Bálna DM mögé került valahová a lista végére. A FB tippje szerint őket annyira mégsem ismerem.
Monnyuk van előttük vagy 30 tök ismeretlen csaj és van köztük japán is. :)))
Nem, a kis GS-ekről is azt állítják, hogy normál túra tempóban, közúton 4-5 l között fogyasztanak. Nem 6 és 7 l között mint a varangy. Egyébként te magad is ezt állítottad és linkelted. :))
"Ilyen körülmények között a nagytrijjumf pl. beérte 4,5 lityi körül. :DDD"
Erről a hüleségről nem nyitok vitát ;)
Csak annyit tennék hozzá, hogy ugyan ilyeneket állítanak a BMW topikban a GS-ekről is és érdekes módon amikor tavaly a Császárral együtt mentünk 1000!!! km-t végig autópályán Livorno felé végig VALÓS 140-150-el, akkor NEM fogyasztott 1x sem 6L alatt a GS, de még a kis GS-em sem ;)
Eddig soha, semmilyen motor ami együtt túrázott velem, nem evett 6L alatt TARTÓS 130 felett.
"(de szerencsére kíméli a gumi peremét és a lábtartót). :)))"
A gumi peremét még csak-csak, de a bal első lábtartóra ráborítottam az Albán túrán, legutóbb pedig a tárolási helyre betoláskor a jobb hátsót karcoltam meg :D
"31: 8694km-nél 317km-re 21,8L. Fogyi: 6,9L (MOL) (Autópálya 150-160km/h)"Mondtam én, hogy normál használat mellett (város és autópálya) 7 liter körül/felett fogyaszt. Ki tehet arról, hogy lassú vagy és csak lájtos túrázni jársz? Ilyen körülmények között a nagytrijjumf pl. beérte 4,5 lityi körül. :DDD
tomcat
ps. Antera: szerintem ez a cukkolás Bálnánál mindig bejön, önigazolásra még a gumifogyását kéne felvenni, hátha arra is kapunk statisztikát, mert az a sárnehéz Vara zabálja a futófelületet (de szerencsére kíméli a gumi peremét és a lábtartót). :)))
Mire szabadulok a családi logisztikai-menedzseri kötelezettségeim alól -úgy 10+ év múlva-, és kétülésesbe ülhetek, addigra legalább már a roadster-változatból is lesz talán elérhető példány...! :-)))))
Elég sok hajmeresztő és gyenge kifogást olvastam már itt az évek alatt, de hogy egy víziemlős a lábára hivatkozva exkuzáljon... :-)
Miért nem lehet megmondani, hogy a Vara olyan szar, hogy az utcasarokig sincs kedve elindulni vele az embernek, ráadásul annyit fogyaszt, hogy az egy kész anyagi csőd??? :-))))))
Amúgy nem vagyok tájékozott: mi van a lábaddal, srác?!
Csaszit meg személyesen kértem el az ő Főnökétől, úgyhogy ha megfutamodik, más kifogást kell keresnie...! (Legfeljebb egy halászlé/báránycomb engesztelő-áldozat jöhet szóba). :-))))))))
Igen igen, ez verte ki a biztit. Ráadásul egyszer csak elkezdtek ott büntetni, mikor egy éve legalább ott álltam. És az volt az indok, hogy nincs meg az 5 méter, csak 4.5. Ingyenélő rohadt pénzbeszedő férgek gyülekezete. És erre mindig van ember.
Este 9-kor még igazán happy lett volna postát keresni a csekkfizetéshez. Egyébként ezt írták nekem is a papírra, csak volt mellette az ablakra rragasztva egy többnyelvű matrica, hogy call this number.
Fura,mhogy egy nagyon apró szabálysértésért korlátozhatják a mozgási szabadságomat.
Ezért jó a külváros. Itten mifelénk szinte minden utca sétálós, nap közben gyerekek bicikliznek, labdáznak, vidám kutyaugatástól csendes a környék, amúgy meg az önkoritól bérelt elkerített területen épp italdiszkont nyílik, nem plébánia. Már pakolják kifele a sörös hirdetéseket. A legközelebbi templony 6-8 km-re van, kongatást sem hallani. :)))
Ez aprópénz, múlt héten egy jogalap nélküli eljárásban szabtak ki az egyik cégünkre hatszámjegyű rendbírságot. Megfellebbeztem, de akkor is bosszantó. Idő, pénz, energia.
"nincs itt a topkin olyan feleszereltséggel bíró ember, aki le tud venni egy kerékbilincset"
De van. Csak nem éri meg a 21500 Ft-ot, mert tuti be van kamerázva a környék és ez a manőver halmazati bűncselekmény, nem citálom miért (a közterületesek is hatóság).
tomcat
ps. amúgy még jól is jártál, a korábbi eljárás úgy működött, hogy kaptál egy csekket a bilincs mellé, azt szépen befizetted a legközelebbi postán (autó és helyismeret nélkül gondolom mindenkinek triviális hová kellett olyankor menni), onnan elfaxoltad, aztán ha megkapták, kimentek levenni... 4-6 óra az életedből (Cé is asszem ilyesmin akadt ki anno)
Ja, nekem a napi kedvencem: jókora burkolatfelújítást nyomtak a terézvárosi plébánia körül az elmúlt hetekben, gondoltam, milyen szép új díszköves lesz a sétálós rész. Erre ma arra járok, hát bakker, konkrétan egy izmos és órmótlan vaskerítéssel körbekerítették az egész plábániát olymódon, hogy ezzel lezárták a plébánia és a szomszédos (köztük sétálóutca volt eddig) iskola közti részt, meg a plébánia mögötti terecskét, a kerítés az iskolaépület faláig megy. A belváros közepén lezártak konkrétan egy utcát, egy kis teret, azaz közterületet, vizuálisan brutálisan környezetszennyezve, fekete vaskerítés, nehéz vaskapu, tényleg csak a szögesdrót hiányzik a tetejéről, de lehet, az is lesz... Ha lett volna vér a pucájukban, persze hozathattak volna inkább Berlinből pár betonelemet az ott ugye már jól bevált hasonló szerkezetből, az még tuttibb lenne!
Ha kifognám a lokálpatrióta budapesti aranyhalat, és csak egy, budapestet segítő kérésem lehetne, azt kérném, intézze el valahogy, hogy ezt a várost, a fejlesztéseit, a közlekedését végre ne a feltalálható legdilettánsabbakra bízzuk már egyszer! Csodákat művelne, állítom...
Én gyógyíthatatlanul naív vagyok, mindig abban reménykedek, hogy majd nemsokára hasonló technológiai arzenál és kidolgozott ügymenet lesz pl. a kórházban is, amikor oda kell mennem...
Apropó: a horvátországi túrát már gondolom csontra leszerveztétek a fészbúkon. De nyugi, nekem elég, ha csak annyit mondtok: mikor, hol legyek?! És nyugi, hozok mindenkinek Sanaxot, hogy bírja a tempóm!!! :-)))))
Mai lehúzás: a Józsefvárosban kerékbilincset kaptam, mert egy kisutcában nem a menetirány szerinti jobb oldalon parkoltam. Nulla forgalmú, apró utcácska, kétirányú forgalom alig fér el. Mindkét oldalon végig parkoló autók. Szerencsére volt kényelmi szolgáltatás és egy telefonszám felhívásával kijött az eltávolító csapat.
Két vadonatúj autóval és négy személlyel vonultak ki a XVIII. kerületi közetrületesek. Androidos tableten rögzítették az eseményeket és mobil nyomtatóval nyomtattak határozatot. Átvertek persze, mert az autón hagyott csekken 11,5e volt a kerékbilincs eltávolítás, de a helyszíni akció során még plusz 10e közig. bírságot is a nyakamba akasztottak.
Hihetetlen, hogy mennyi technikai és humán befektetést tettek bele ebbe a népnyúzás üzletágba. Két autó, 4 ember, up-to-date mobil technikai eszközök...
Egyébként az ügymenet egészen gördülékenynek volt mondható. Elégedett voltam :)
Már az elején felmerült bennem a kérdés, hogy nincs itt a topkin olyan feleszereltséggel bíró ember, aki le tud venni egy kerékbilincset? Az sokkal jobb érzés lett volna.
Mostanság már csak a túlélés a tét. A korlátlan csomagokkal egy negatív licites versenybe kezdtek a mobil szolgáltatók az előfizetők számának megtartására, ennek egész biztosan nem lesz jó vége.
A szolgáltatókat terhelő telekom adó nem természetes személyek esetében 3 Ft/perc vagy SMS, max. 5000 (!!!!) Ft nettó. A hálózaton belüli korlátlan plusz hálózaton kívül 180-240 perc és hozzá még 1-2 GB internet csomagok ára nem fedezi a forrásköltségeket sem, nem hogy a fejlesztést és amortizációt. A Telenornál pl. a bruttó 5990 (nettó 4717) lenne hivatott az 5000 Ft adó kifizetésére, ha levonjuk a netezést, akkor még mínusz egy ezres.
Nyilván kistatisztikázták, hogy ha a céges előfizetéseken buknak, a lakossági többségen (főleg prepaid lakosságin és Lidl/Tesco/MOL értékesítési helyeken) valamennyit nyernek, az még lehet egy nagyjából veszteségmentes szint.
A telekom részvény árfolyama a tőzsdei kivezetés szintjén ingadozik, megvolt az idei osztalék kivét, azóta mélyrepülés.
Ebből nem lesz csúcssebességű mobilnet.
Saját magam is rendszeresen tapasztalom, hogy a mobilon ki- és vissza kell kapcsolni a 3G-t, ahhoz, hogy egyáltalán működjön.
nyugi, nem a stick rossz, hanem a telekom adó így betett a mobilhálózatnak. xarnak bővíteni a sávszélességet (teljesen jogosan, hiszen minek, ha nem éri meg). nekem ugyanez a helyzet stickel és mobillal egyaránt. de több kolléga is panaszkodott, hogy baromira belassult a net mostanában.
és ugye okostelefon meg tablet nyilván nem kevesebb lett, tehát sokan vagyunk arra a nem fejlesztett infrastruktúrára.
Szerdára 20+ fokot ígérnek! ;) Így talán még Mekike is rászánja magát a túrára és akkor ő, valamint a Triumph lesznek a gyenge láncszem a csapatban! :D
(Ui: Csak szólok, hogy az osztrák túrájuk óta nála van a kicsi hengerzsákod! Ha most se jön túrázni velünk, akkor erőszakkal vedd vissza tőle! ;) Uhh de jól esett árulkodni egy kicsit :D)