Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

NNorbi Creative Commons License 2006.02.12 0 0 1563
úgy tanítják (jobb helyeken), hogy nemcsak indexszel, de az autó mozgásával kell elbeszélni, hogy mi a szándékunk...
Előzmény: =Daniken= (1555)
www.streetfighter.hu Creative Commons License 2006.02.12 0 0 1562

nekem suzukim van

 

két haverom versenyzett egymással, az egyik egy 286 lovas e36 m3 limóval, a másik egy merci w124 e500-al (asszem az is 286 körül van) 3an egyszerre indultunk, az m5 autópályán.. 0-100ig kb 3-4 autónyit vertem rájuk.. aztán 300 felett már nem nagyon néztem őket a tükörben...

 

egyébként az f astra , corsa semmivel nem jobb vagy menőbb mint egy swift, a 200éves egyesgolf után meg nem csodálom hogy öröm volt swifttel mászkálni...

Előzmény: no_holy_shit (1532)
Beginner82 Creative Commons License 2006.02.12 0 0 1561
Hello Tomi, szerintem rossz helyen kérsz tanácsot, sokkal valószínűbb, hogy az E90 topikban, vagy ha ilyen nincs, akkor egy korábbi sorozatszámú 3-as topikjában fognak tudni segíteni neked.
Előzmény: tomi976 (1560)
tomi976 Creative Commons License 2006.02.10 0 0 1560
Sziasztok, azért regisztráltam magam, hogy a tanácsaitokat és tapasztalataitokat kérjem. Autócsere előtt állok és egyre inkább a 320d E90 felé hajlok automata váltóval. Arra kérlek benneteket - főleg akinek már van is -  osszátok meg velem véleményeiteket előnyöket, hátrányokat mire kell odafigyelni nagyon vásárláskor stb. Érdekelne a fogyasztása is.Előre is köszi !
Patre Creative Commons License 2006.02.09 0 0 1559
Az enyémen meg D van...de attól függetlenül magyar vagyok...mint ahogy sztem Ö is az volt...(mivel gondolom arra akrtál utalni, hogy osztrák volt az illetö)
Előzmény: NeomatiK (1553)
bmw735ila Creative Commons License 2006.02.09 0 0 1558

szép jó napot mindenkinek.

 

Elöször is azzal kezdeném,hogy nem feltétlenül a BMWek a bünöző hajlamú emberek.Az én családomban mindenkinek BMWje van. Mi sem azért vettünk ilyen autót,hog vagizzunk vele hanem azért,hogy a biztonságban érezzük magunkat.Még mielőtt mindenki arra gondolna nem az elfogultság beszél belőlem,hanem amit a külföldi autópályákon láttam.A biztonság ,biztonság ,biztonság.Mi sem BMWvel kezdtük az autózást.Volt ladánk,ford escortunk sőt még 100-as és 120-as skodáink is.De egy pillanat ill. egy látványt meg határozó lesz az ember életében.Mi is így voltunk vele mikor édesapámék megvették elsü BMWjüket.Én lekopogom nem tudnék másikra váltani.Nagyon sajnálom azokat a saládokat ill. hozzá tartizójukat akiknek valamelyik rokonuk vagy család tagjuk meghalt közlekedési balesetben ,szomorú hallani ill. a híradásokban látni,de valószínűleg ezek az emberek még mindig élnének ha nem egy kis autóban ültek volna(márkától függetlenül).ajnos egre több olyan család van aki nem engedheti meg magának a nagyobb biztonságot nyújtó autót.

A közlekedeési morálról illetve az agresszív BMWsekről is ejtenék pár szót. Én is ismerek olyan BMWst aki tényleg agresszívan vezet.Tudnék mutogatni az útakon olyat is akik nem BMWvel,Audival illetve Mercedesssel mennek és veszélyesek másokra is. Az agresszívitás szerintem márkától független.A családomban van olyan akinek Suzukija van és nagyon is jól vezet,minden agresszívitástól mentesen.Sőt a másik családomban csak Toyotások vannak.Ők szintén agresszívitástól menetesek.De egyet el kell ismernem amit a fórumon olvastam,hogy a BMW a biztonságra fekteti a legnagyobb hangsúlyt.

Pont a mai napon tapasztaltam azt,hogy a kis teherautóval közlekedők is agresszívak.Mit számít záróvonal,összefüggő kocsisor úgy gondolta az illető,hogy ha másképp nem hát letolnak az útról előzés közben,pedig látta,hogy nem fog beférni két autó közé. Semmi bocsánat kérés tőle hanem csak felháborodás,mert rá mertünk dudálni,villogni.

záró részként csak annyit írnék,hogy a mi autóink árait sem milliókban mérik és én sem dolgoztam napi tíz-tízenkét órát,hogy biztonságosabb autót vehessek.De nem cserélném le semmi féle képpen.

 

vili29 Creative Commons License 2006.02.07 0 0 1557
Hi
Zalaegerszeg felé a főúton,új Passat/50' manusé/ 1.6 i beállt a felezővonalra,hogy ne tudjam megelőzni,persze 80-al szüttyögött,beértünk a körforgalomba,kijövet gondoltam megelőzöm a belső sávban,erre elkezdte nyomni,szúrtam egy 3-ast mivel 2-ben leszabályzott a gép,aztán elmaradt.
Más:nekem 90%-an a suzukisokkal van bajom(nem ismerik a kreszt,azt hiszik repülőben ülnek,,stb)
DonIsu Creative Commons License 2006.02.06 0 0 1556

Az indexelés általánosan leszart dolog, főleg Pesten.

Tegnap:

Megyek belső sávban, csávó bevág elém a külsőből, ő elé is bevágnak, dudál mint állat.

 

Ember az ilyen?

Legalább akkor arra ne legyen pipa, aki ugyanazt csinálja mint ő.

...

Egyébként A6-os volt.............az öltönyösebbik fajtából!

 

U.i.:

Bűnöző BMW-sek!

:-D

Előzmény: =Daniken= (1555)
=Daniken= Creative Commons License 2006.02.06 0 0 1555

megjegyezném, hogy naponta látok NEM BMW-ket nem indexelni.

Ezek közül is kiemelném az AUDI-t. rengeteg A6-os és rengeteg más kisautós egyáltalán nem használ indexet.

Vajon 4 év óta , megváltozott a KRESZ? Azóta már csap opcionális az Index használata?:-)))

 

nem hinném.

 

Hiába magyarázod egy mazsolának, hogy figyeljen.Nem csak figyelni kell, hanem a figyelt dolgok alapján érezni, hogy ki merre -akar-halad(ni).

 

 

Előzmény: NNorbi (1554)
NNorbi Creative Commons License 2006.02.03 0 0 1554

Most nagyon elfogult leszek:

 

Vidéki kisvárosban, ma, Suzukis balra fordulván útkereszteződésben, belső sávból egyenesen külsőbe rántja magát index nélkül. Ugye két jelzés kellett volna: egyszer balra a kanyarodásra, egyszer jobbra a sávváltásra.

Előzmény: NeomatiK (1553)
NeomatiK Creative Commons License 2006.02.02 0 0 1553

Sziasztok!

BMW-n nincs index? Vagy a soförje felmentést kap az indexhasználat alól?

 

Más:

Egy hete vártam a járdán egy kereszteződésnél, hogy átkelhessek a zebrán, közlekedési lámpa nincs. Szemben ugynígy a járdán várt 1-2 ember. Megy a kocsisor.

Egyszer csak megáll egy kupé 3-as BMW. Udvariasan átengedi a gyalogosokat. Mondom magamban, itt valami nem stimmel :) lenéztem a rendszámra, a kék sávban egy A betű volt.

Jamieson Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1552
Magam sem rajongok az ázsiai autókért, ezért az ezek biztonságáról leírtakat nem vitatnám. Azonban BMW-ben is sokan halnak meg, nem csak a bmw-sek közlekedési morálja miatt... nem is arra gondolok, hogy a BMW messze nem a legbiztonságosabb autó ( az új 5-ös 3 csillagot kapott első nekifutásra, az előző 3-as padlólemeze baleset nélkül is repedt a hátsó felfüggesztéseknél, nem is beszélve a Z8-ról stb.)...most azonban elsősorban arra gondolok, hogy a hazákban futó BMW-k igen-igen-igen nagy százalékban külföldön bagóért megvett, totálkárból feltámasztott járgány, amelynek a biztonsága, karosszéria struktúrája köszönő viszonyban sincs a gyári értékekkel. A tulaj persze büszkén "harcol" egy-két millióért vett bömösében, pedig tudomásul kell venni, hogy ennyiért nem lehet prémium márkát venni, illetve, ha egy presztizs márka ennyibe kerül akkor azt már úgy hívják, hogy roncs.
Előzmény: Reptéri Kaszkadőr (1549)
NNorbi Creative Commons License 2006.01.31 0 0 1551

Én úgy látom hogy az egész téma a közlekedési kultúra és a szociálpszichológia sajátos kapcsolatáról szól, így talán külön is lehetne őket választani:

 

1. a jó közlekedési morál nem igen jellemző a magyarra, hiába szedik elő újra a közlekedési oktatófilmeket és hiába tanítják már általános iskolában. A logikus udvariasság hiánycikk: a belsőben 40-nel haladó kukásautónál rosszabb a belsőben 30-cal cammogó tanulókocsi, amit az oktató parancsolt a külső sávból a belsőbe! Jó példával indulnak hát az újoncok a forgalomba, akik azon kívül, hogy jó mélyre tudják nyomni a gázpedált, közlekedési érzékkel, tapasztalattal nem igen rendelkeznek. Így aztán sodrónak az árral, s szép lassan produkálják a társadalmi normákat: minek elengedni az autóbuszt ha indul, sőt inkább bevágni elé a körforgóban, hadd essen el a benne álló 50 ember! Gyalogost ledudálni, vagy lecsalogatni az útról, s aztán hangosan elküldeni a kurva anyjába. Kerékpáros ott sincsen, felesleges tárgy, egy ajtószélességnyi oldaltávolság luxus, ha belefordul az árokba, az ő baja. Mi az, hogy lemondok az elsőbbségről a másik javára? Mi az, hogy kiengedem a főúton piros lámpára várva a mellékutcából kikanyarodót?

 

2. skoda120-al járok, úgyhogy tudom mennyire imádnak vetélkedni a sufni-tuning buzukik, opelek, 80as évekbeli fiatok. egyetlen egy megoldás van: messziről lesz*rni őket, s nem beállni ebbe az értelmetlen, kiprovokált vetélkedésbe - mindemelett persze fel kell venni a közlekedés tempóját.

 

(korábbi hozzászóló szerint aki suzukit vesz, az felelőtlen őrült: azért ne mossuk össze a vezetési stílust a műszaki paraméterekkel! A kocsi nem attól lesz ön- és közveszélyes, hogy ultravékony lemezből készült, hanem mert úgy vezetik, hogy száguldó koporsóvá válik)

Előzmény: hamman1000 (1550)
hamman1000 Creative Commons License 2006.01.27 0 0 1550
Szevasztok!
Közel egy évig volt egy 530i V8-as 220 lovas bmw-m. Előtte, és utána is 120-as skodám volt/van. És nagyon jól tudom hogy az utakon hol a helyem. A skodával ha tehetem a külső sávban megyek, nem a belsőben megyek ugyanakkora tempóval, mint a külsőben haladók, mert teljesen értelmetlen, és hátráltatnám azokat akik a belsőben gyorsabban haladnának. És itt jönnek szóba a bmw-sek. A bmw-vel mindig a belsőben haladtam, mert sokkal nagyobb a biztonság, nagyobb sebességel lehet vele biztonságosan haladni. Szerintem egy 80-al haladó bmw-s kevésbé balesetveszélyes mint egy 50-el haladó régebbi autós. Végülis csak annyi lenne a kérdésem tőletek, hogy miért kell másokat fentartani, ha sietni akar, hagy siessen. 50-el lehet haladni a külső sávban is. Gondolom titeket is idegesitene a belső sávban egy 40-el haladó kukásautó.
Azt meg külön nem tudtam megérteni, amikor a pályán a belső sávban döngetek, akkor miért kell a szuzukisnak kivágnia elém hogy megelőzzön 110-el egy 100-al haladó kamiont. és amikor rávillogok, akkor bele is fékez, abba nem gondolva bele, hogy mondjuk én örülök hogy lelassitottam 110-re, nem hiányzik hogy még ő bele is fékezzen.
És a szuzukis/opeles is tud agressziv lenni. Ezt tapasztalom a skodában. Nem tagadom, nem széria skodával mászkálok, közel 100 lovas, és lehet vele haladni. De valahogy mindig megtalál egy szutyukis/aszmás a 60 lóerőjével, hogy megmutassa hogy ő a jani, mert részletre megvette a kocsit, vagy elkérte apukától. És nem hiszi el hogy az autópályán a belső sávban 140-nél többel szeretnék autózni.
Kicsit hosszú lett és zavaros, annyival szeretném összegezni, hogy sokan azért érzik a bmw-seket agresszivnak, mert szarabb kocsijuk van. De ők ugyanúgy bunkó faszok egy az ő kocsijuknál is szarabbal. Ha átolvasgatjátok a középkategóriás fórumokat, tele van sirással, hogy a szemét bmw-s, az alsó kategóriások pedig a szemét opelesekkel, meg szuzukisokkal.
Reptéri Kaszkadőr Creative Commons License 2006.01.26 0 0 1549

Hi!

Nem mondom érdekes hozzászólásokt olvastam ebben a topicban.Egyik a Celicara feszít,másik a Suzukit védi(de mi ellen?),de az igazi tényeket igen ritkán lehet olvasni.

 Aki Celicát vesz vegyen,aki Suzukit az is,de ha egy sima szalagkorlát közelebbről való tanulmányozása során halálos baleset áldozata lesz,az vessen magára,meg a Suzukira.Megfigyelhető,hogy Suzukit csak és kizárólag a műszaki analfabéták vesznek,kortól,nemtől függetlenül!Két és fél millió forintból normális,biztonságos autót építeni nem lehet!Normális gondolkodású embernél(nem muszály tarnak lennie)az autóvásárlási szempontok a következőek(a szempontok sorrendje létfontosságú!):

1. Biztonság

Nap mint nap injektálják amagyarba,hogy a Yarisnak meg a Clionak,Swiftnek meg a többi halálgépnek milyen fasza 5 csillagos a töréstesztje(csak azt elfelejtik mondani,hogy a saját kategóriájában!).Elhülve nézem,hogy jön a Maruti vagySwift és benne ül az egész család.Anya,apa,meg a két négyéves gyerek.Valyon mit gondolhat az olyan ember,aki el meri fordítani a kulcsot úgy,hogy a két gyerek ott ül hátül?Én biztosan nem merném beültetni a gyereket egy olyan "autóba",amivel ha baleset követezik be(amire elég nagy lehet az esély)-túlzás nélkül mondható,hogy-biztos a halál!!Utána lehet síránkozni,sápítozni,hogy szegény gyerekek...

Meg,hogy a kö*sög narkós vagy csak szimplán idióta,aki belerongyolt a papírkutyába egy E46-os 316-ossal 160-al,karcolás nélkül megúszta.Meg hát!-mivel mielőtt beszívott ésszel gondolkozott,és normális autót vett! 

2.Teljesítmény

A Suzuki vitathatatlanul "nagyon megy",a tulaj meg az utasok is!-a megsemmisülés felé!

Azt hiszem ezt nem kell magyarázni.A közhiedelemmel ellentétben nem muszály 750-est venni ahhoz,hogy esély legyentúlélni egy balesetet.

3.Fogyasztás

Itt jönnek az 1.1-esek meg az 1.3-asok,hogy az ő jó kis gépjük elmegy 4.5-el 100-on.Meg,hogy ismernek olyan motorkerékpárt,amelyik még a dupláját is megeszi 100-on.(Aha,csak az a motor tuning nélkül viszi a 280-at... De ez most nem ide tartozik.)

Erről csak annyit,hogy meg kéne kérdezni az elhunyt Suzuki,Renault,Citroen stb. tulajdonosokat,hogy megérte-e 4.5-el menni,meg Suzukival vagy ha kapna egy új életet,nem venne-e esetleg 2.5 millióból egy E34 525-öst?

 

Csak azt nem szeretem,amikor a TV-ben sírnak,hogy meghalt az egész család-az ember még együtt is érezne,amíg meg nem látja a Suzuki maradékát.

Aki "más autóra rá se néz" az vállalja ezt a kockázatot is.

A BMW autókat gyárt,a többi csak próbálkozik!!-színtiszta igazság! 

 

rich collector Creative Commons License 2006.01.05 0 0 1548
Sziasztok! M5 E60-al járok és eszembe sincsen senkivel púposkodni.Ha valaki rámpróbál inkább lassítok.Csak néha szokták kérni, hogy hadd nézzék meg,hogy gyorsul.De az nem verseny.Szóval lehet erős autóval kulturáltan közlekedni
Előzmény: Beginner82 (1547)
Beginner82 Creative Commons License 2006.01.01 0 0 1547
Mindenki emberére akad egyszer, kinek ki az ellenfele. Az Altosnak a Marutis, a Golfosnak az Astrás meg a Meganos, de akinek egy kicsit erőssebb autója van, az egyből a BMW-ekre vadászik, néha elég sikeresen, hiszen van néhány jelentéktelen típus a márkán belül. Minden autónak megvannak a maga értékei, egy 280Le-s Celica igen gyors autó lehet, de egy kis szerencsével te is összefuthatsz a legyőződdel, mondjuk egy bordó, 27év körüli E12-es Bmw képében. Ne tévesszen meg az autó kora és formája, az első futómű fölött egy 3.6-os, keréken 310 mért Le teljesítményű motor dohog. Nem kétséges, hogy melyikre fogadnék nagyobb tétben...)))
Előzmény: Törölt nick (1545)
=Daniken= Creative Commons License 2005.12.21 0 0 1546
szégyelllje magát, aki 280+ lovas Celicából ilyet mond:-))))
Előzmény: Törölt nick (1545)
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.18 0 0 1545
Azért ha tehetem mindig körbeautózom a fekete bmw-ket:),vagy legalábbis megpróbálom.../toyota celica turbóm van,fehér 280+le/.Csakazértsem veszek bmw-t...
Törölt nick Creative Commons License 2005.12.18 0 0 1544
Szerintem:Van pénzem,stílusom,kéne egy gyors-kényelmes-erős verda ,akkor BMW.Ha kicsit többet akarok ennél és és jobb minőséget,kitörni a "majdénmegmutatommennyipénzemvanésfeketeautóm"imidzsből akkor Lexus....
De a bömös nagyon fejlett jó autó...
NNorbi Creative Commons License 2005.12.17 0 0 1543
És a zárójelentésen:
NAGYON NAGYON MEGSZÍVTA
Előzmény: szpsz911 (1542)
szpsz911 Creative Commons License 2005.12.17 0 0 1542

Ha meg ütközik, akkor:

NAGYON TÖRIK

Előzmény: NNorbi (1541)
NNorbi Creative Commons License 2005.12.17 0 0 1541

Engem kifejezetten irritál, hogy az új Buzuki fel van matricázva

elől: NAGYON JÖN

oldalt: NAGYON NAGYON

hátul: NAGYON MEGY

Előzmény: szpsz911 (1540)
szpsz911 Creative Commons License 2005.12.16 0 0 1540

Jó'stét kívánok!

 

Kicsit beleolvastam a topicba. Van egy teljesen más fórumon is egy topic, ahol a német autósok agresszióját vesézgetik.

Vannak itt kasztosodások is, hogy szuzukis, béemvés, mercis etc.

Én annyiban szembehelyezkednék, hogy érzésem szerint a bunkóság márkafüggetlen!

Magam is sokat járok a fővárosban, és volt, hogy direkt figyeltem a közlekedésben résztvevőket, hogy milyen autóhoz milyen viselkedés dukál.

Hát láttam én már indexet hírből sem ismerő Honda terepjárót, női (!) vezetővel, mindenkit letolni és cikázni az M3-mas bevezetőjén. Sokszor látok új szuzukisokat, akiken látszik, hogy valami hutyutyu-rednából ültek át és fhúúú, most aztán lóerők fickándoznak alattuk.

Érdekes pl, hogy menniyre a huszonegyedik század, önző-fogyasztói embertípusa lett az új szvift célcsoportja a NAGYON-NAGYON reklámfilm által. Ha megnézitek, indexelés nélküli életveszélyes városi ámokfutást strigulázgatnak benne. Nagyon-nagyon.

Valóban vannak beképzelt kihaénnem majmok BMW-kben, de szvsz fölösleges általánosítani.

Talán azért tűnhet sokak szemében így, mert általában egy erősebb autóval lényegesen dinamikusabb manőverek valósíthatók meg, mint nagyapánik öreg sparhelt-dízeljeivel.

Láttam én már X5-ben, sőt Cayenne Turbo-ban is konszolidált úriembert és láttam én már opelasztrában is tüc-tüc-megyazene-kisköcsög enyémazút kiccsávót.

=Daniken= Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1539

Teljesen egyetértek.

 

vasárnap egy Renault Lagunás tolta a kocsimat a 2/A...n. ott izmozott, aztán amikor majdnem ottmaradt a korláton, mert 1 kocsinak volt hely(nekem) neki meg nem, akkor ott anyázott a kocsiban, végig záróvonalon át ás vissza előzgetett...biztos dolga volt, hadd menjen a levesbe:-)))

 

ettől még nem lesz minden Reanaultos hülye.pont:-)

Előzmény: Vanden (1538)
Vanden Creative Commons License 2005.10.27 0 0 1538

Érdekes ez a topic.

Az magukat nem agressziv bmw-snek tartó emberek mindig a Suzukisoktól lesznek idegesek.

Szóval én nem itélem el a bmw-seket, van pár bmw-s barátom ahogy suzukis is, de az hogy aki ide berit bmw-s a suzukisokat hozzák fel ellenpéldának érdekes(tisztelet a kivételnek)

Ami nem igaz az ellen miért kell védekezni, ugy hogy másokra fogom.

Én kiszállok az autoból akkor is ha a bmw-s villog és pattog , de akkor is ha más márkába ülő keménygyerek.

A BMW egy nagyon jó auto, igazából mindegy a márka csak csatahajó legyen.

És ha normális a delikvens akkor minden autoba normális.

 

Béci30 Creative Commons License 2005.10.03 0 0 1537

Sziasztok!

 

BMW E36 325-höz keresek szövet belsőt, és váltót. Ha valaki tud segíteni a válaszokat ide, vagy az alábbi elérhetőségeimre küldjétek:

andrasgal@freemail.hu  06 30 3310631

 

Előre is köszönöm mindenkinek!

=Daniken= Creative Commons License 2005.09.23 0 0 1536
Belevaló szöveg!:-)))
Előzmény: kerkyra (1520)
ttnett Creative Commons License 2005.09.09 0 0 1535

Szia,

igen mindent megnéztem ami csak létezik, s amiről csak tudok, tudtam a soproniról csak reménykedtem benne, hogy még lesz valamikor a közeljövőben is. Felcsigáztak a többiek és nagyon szeretnék elmenni egy ilyen összejövetelre! :)

Azért köszi! :)

Előzmény: p0la (1534)
p0la Creative Commons License 2005.09.08 0 0 1534
hát most hétvégén(szept3-4) volt sopronban és állítólag nagyon nagy sikere volt bár én tudtam ott lenni... egyelőre magyar találkozóról nem tudok de több infoért:
www.bmwpower.hu
Előzmény: Two stroke (1531)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!