Nekem bejön az ezüst. De van ahol le van pattanva a festék. Le kellene szedni az egészet de nem tudom milyen lenne. Ami zavar, az az hogy a könyöklő recseg ropog, tied nem vt ilyen?
Másik: ha szélvédőre nyomatom a levegőt megy a műszerfali szellőzőkből is a levegő. Mi lehet az oka? Eddig úgy klímáztam hogy első szélvédőre tekertem a befúvást, de így hogy nincs elég légszállítás nem elegendő a klíma ereje...
Nyugi majdnem mind rohad. Nem ugy mint a p10es gt-m :), pedig motorcserénél meg is rogyasztottam. Feleségemé is porrá van rohadva. Az lesz a következő projekt rajta. 10en pár e ft egy komplett homlokfal, de csak az alját cserélem.
Üdv. Meg oldódott már a probléma? Nekem navara d40 em csinálja ugyan ezt, alapjaratom jó, de nem gyorsul, 2000 fordulat után eltűnnek a lovak, erőtlen, nem megy. Hiba kódot nem jelez, viszont a részecskeszűrő lámpa világít. Ötlet esetleg valakiknek?
Sziasztok. Van egy 96.nissan almera 1.4 lx. Autóm.Meg tudnátok mondani hogy pontosan milyen izzó kell a műszerfalba?Csak egyszerűen nem szeretnék rossz típust vásárolni. Mert ugye van egy pár fajta. Köszi szépen előre is.
Üdv!!Meglett a hiba oka és kiderült hogy a benzinszivattyúm nem dolgozik 3.5 Bar nyomással és ezért rakoncátlankodott!Mint utólag kiderült hogy az üzemanyagszűröm ugy teli volt kosszal hogy tönkrevágta a szivattyúmat és az injektorokat de úgy hogy nem lehetett kitakaritani belőlle a koszt!!Az egész rendszerem el volt dugulva ez miatt! Benzinszivattyú csere megvolt akkor 5-6000- es fordulat lett!Hétfőn megjön hozzá az injektorsor és elvileg birtokba vehetem a 140 lovat amit beleraktak!!Itt tartok jelenleg!! Üdv
Sziasztok Nissan primera2,0 td 1997 kulcsot kihúztam agyujtáskapcsolóból a motor ál villog az olajnyomás a töltés visszajelzőm és egy rellé zúg a műszerfal alatt. Ja és meg sem.nyekken nemlehet indítani. Nincs nincs motorkód csak villogó lámpák. Ha valaki tud hasznos tippek megköszönném. sziasztok
Jutottál valamire a leírt hibával? Szerintem nekem is hasonló problémám van. Melegen nem indúl be a motor , hibakódot nem ír. Az alapjárat egy ideje 6-700 között , szerintem előtte 800 körül volt. Megköszönném , ha megosztanád velem a tapasztalataidat.
Üdv mindenkinek!!!Szoktam olvasgatni a fórumot és regisztráltam mert szeretnék segitséget kérni! Van egy nissan primera 2000 évjáratú 2000 benzines 140 lovas kombi autóm! Azzal kezdődött a problémám,hogy alapjáraton gondolt egyet és leállt a motor!Olyan volt mintha leesne 900-as fordulatról egy kicsit de tiz alkalomból nyolcszor mindig leállt!!!És ez fokozatosan rosszabb lett mert a lovak is kezdtek fogyni! A fogyasztásom is megnőtt!A motordiagnosztika jelem az kigyulladt és három nap múlva elaludt!Utána gondolt egyet pár nap múlva ismét kigyulladt!Most ott tartok hogy három hónap leforgása alatt a 140 lóerőből lett kb. 10!!! 30 km/h-val tudtam vele haza érkezni!Gázadásnál nem reagál semmire csak folyamatosan ledadog!Előre is köszönöm a segitséget!Szép napot mindenkinek!
Az a szazsok loeros 1.6-os. Nem szeretem az ilyen agyonhuzott motorokat. A hulye unios idiotak miatt nyomatja ezt lassan mindenki. Ettol meg inkabb ez, mint egy fos vw motor.