Nem mindig, de most több, mint a felén. Addig tartottam is a 4 perceseket, míg aztán belementünk a szembébe. Így 4:11-es átlag lett. viszont a 207. lettem az 5ezersokszáz indulóból és a korosztályost sikerült elcsípnem.
Hali! Mennyi lett? Amikor ebédelni mentünk, gondoltam rád, hogy ha kicsit kisebb lenne a szél, akkor ideális futóidő lenne. Én legalábbi szeretem, ha süt a nap.
Sebaj, Sneci sem olvassa a blogomat. Én meg nem írom, vagy legalábbis elég foghíjasan. Csak a keresztanyám szokott reklamálni, hogy tehetnék fel frissítést, mert ő leginkább onnan értesül arról, hogy mi történik a családdal, úgyhogy néha nekidurálom magam. Persze a maiban nem lesz sok köszönet, mert a pedálos autó építést kezdtem megírni.
Hát mivel beutalt vagyok, így a masszír, súlyfürdő 1900pénz, ha 3 órán belül eltolom magamat. Ebből 1000 a belépő, 600 a masszír, 300 a súly. A többi ingyér van. 16 óra előtt mész, 4300, de kilépéskor visszajön 2400 ft. A rendes árakat nem tudom.
Tök jó, kártyával fizetek, oszt pénzt is kapok. (nem terheli díj)
Láttátok a címoldalas hírt a börzsönyi fatető házakról? (Belinkelem, mert el fog veszni.) Nagyon tetszik, egy ilyet kicsiben, nyaralónak nagyon el tudok képzelni magunknak. Csak nem tudom, hány évesnek kéne lenni a csajoknak, hogy fel is merjem rá engedni őket, elvégre nem lehet minden pisiléshez díszkíséretet adni melléjük.
Nem verseny. Csak elfutottam a Gellértbe, ott felakasztottam magam, majd a túlélés örömére megmasszíroztattam magam, majd kiáztattam és kigőzőltettem magam, majd a végén hazafutottam magam.
Úriemberek közt? Hogy képzeled? :-) Egyébként azért nem, mert még nem látta alulról az autót (a találkozókon csak nagyon indokolt estben mászunk egymás autója alá), pedig csak onnan látszik, mekkora salátáskert.
Van. Az egyik klubtárs addig rakosgatott össze X-eket az apjával mindenféle haveroknak, hogy a végén rájöttek, hogy ezt intézményesíteni is lehet, és csináltak rá egy céget. Van egy csomó beszerzési forrásuk kinti bontókból, meg ebayről, az otthoni készletek is jelentősek, mert időnként bevásárolnak raktárra (például a múltkor valahol Finnországban, vagy hol találtak elfekvő raktári készletben húsz darab szélvédőt, ami egy tételben olcsó volt, hát megvették) meg állítólag jó lakatos-fényezőjük itthon. (ezt hiszi a piszi, de majd meglátjuk :-) ) Szóval ők vállalnák egyben, és lehetne egyezkedni, mit csináljanak meg, milyen minőségben és mennyiért. Pédául a motort biztos nem bántanám egyelőre, és a hármas recsegését is lesz...om. No, majd kiderül, jövő őszig nem érdekes, még másfél évig van vizsgája.
Az jó, mert amióta felcserélted az olajnyomás, meg a hőmérő drótját, azóta mindkettő működik, és egyszer sem jelzett extrém hőmérsékletet. Igazából 90 fok fölé még tartós dugóban állás közben sem megy. Igaz, hogy alapjáraton a hűtőventillátorom hangosabb, mint a motor, de legalább nem melegszik. A srác szerint lehet, hogy az előző síkolás nem lett tökéletes, és azért égett át a két henger közt. Én nem tudom, csak azt éreztem, hogy lassan olyan erőtlen lesz, mint az októberi légyfing. De most újra jó, és újra viszonylag keveset fogyaszt. (Már amennyire tud egy ilyen keveset fogyasztani, miközben az ember vigyorgó fejjel nyomja a gázt.) Csak sajnos lassan kiesem alul, úgyhogy sokáig nem halogatható a felújítása.
Talán az volt az egyetlen, amin nem. Volt sárga háromszög, kétféle kék (kereszt és sáv), meg némi pirosak (pont és sáv), de sárga kereszt az nem. Azért tudom, mert ugyan otthon mindig megjegyeztem az útvonalat (olyankor kirándulás végére el is felejtem), de Lina nagyon örült minden turista jelzésnek, és külön-külön szólt.